Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei näy, ei millään selaimella, ei vaikka pistää mainoksenestot pois päältä yms muut suojaukset.Kai olette siis tietokoneella selaimen kautta katsonut tuota Subscription kohtaa, näkyykö siellä...
Kai olette siis tietokoneella selaimen kautta katsonut tuota Subscription kohtaa, näkyykö siellä...
Löysinpä tämän tueksi ihan mustaa valkoisella Google Playn julkaisijoille tarkoitetuista ohjeista.Esitän uuden villin teorian. Ehkä Google Playssä hinnannostosta pitää ilmoittaa tilaajalle viimeistään kuukausi ennen uusiutumista, ja jos niin ei ole tapahtunut, niin sitten seuraava jatkokausi menee oletuksena edellisellä hinnalla.
Luonnollisestikin silkkaa spekulaatiota, mutta taas vaihteeksi ei tunnu ihan mahdottomalta.
With opt-in price increases, the user must agree to the price increase before it takes effect. If they do not, their subscription is automatically canceled before the first charge at the higher price. Users will have at least a 30-day notification period to opt-in, which may result in their next charge remaining at the current price.
Tein kanssa nuin että hyväksyin muutoksen --> peruutus --> tilaa uudelleen.
Ei taida olla. Ja jos oikein olen ymmärtänyt niin jos hyväksyt sen 99e tilauksen ja peruutat ja hyväksyt uudestaan niin hinnaksi tulee kuitenkin se 99e\vuosi (tullu joku muutos hinta sähköpostia tjms tai sitten näkynyt paypallin puolella että veloitetaan 99e). Mutta ne jotka eivät ole tehnyt mitään sille ilmoitukselle mikä tuli play kauppaan ovat saaneet sähköpostia että tilaus uusiutuu 9e hinnalla.Argh, tein mokan ja vahingossa peruutin tilauksen ennen hyväksyntää ja nyt ei voi enää mitään tehdä ja pysyy "peruutettu" tilassa... Älkää tehkö samaa virhettä. Tähän ei vissiin oo mitään fixiä?
Itse en oo tehny tilaukselle mitään, mutta aika selkeesti play kaupassa sanotaan, että hyväksy uusi hinta 99e/vuosi tai tilaus perutaan.Ei taida olla. Ja jos oikein olen ymmärtänyt niin jos hyväksyt sen 99e tilauksen ja peruutat ja hyväksyt uudestaan niin hinnaksi tulee kuitenkin se 99e\vuosi (tullu joku muutos hinta sähköpostia tjms tai sitten näkynyt paypallin puolella että veloitetaan 99e). Mutta ne jotka eivät ole tehnyt mitään sille ilmoitukselle mikä tuli play kauppaan ovat saaneet sähköpostia että tilaus uusiutuu 9e hinnalla.
Tietoa ei kyllä ole mitä tulee olemaan loppujen lopuksi.
Jos se ilmoitus on tullut vähintään 30 päivää ennen uusiutumispäivää, niin silloin 99,99 € tulisi voimaan tänä syksynä ja hyväksymättä jättäminen johtaisi vain tilauksen päättymiseen tilausjakson loppuun.Mutta ne jotka eivät ole tehnyt mitään sille ilmoitukselle mikä tuli play kauppaan ovat saaneet sähköpostia että tilaus uusiutuu 9e hinnalla.
Argh, tein mokan ja vahingossa peruutin tilauksen ennen hyväksyntää ja nyt ei voi enää mitään tehdä ja pysyy "peruutettu" tilassa... Älkää tehkö samaa virhettä. Tähän ei vissiin oo mitään fixiä?
Hyvältä näyttää edelleen. Mulle tuli nyt se hinnannosto-ilmoitus, joka piti hyväksyä, ja hinta tosiaan nousee vasta vuoden päästä.Luultavasti ainoa skenaario, jolla se 9,99 €/vuosi vaikuttaa jääneen voimaan, on jos tilauksen jatkumisen perui melko pian tilaamisen jälkeen eikä myöskään perunut peruutustaan (=resubscribe) liian aikaisin. Tällöin korotusilmoitusta ei ole saanut Googlen 30 päivän vähimmäisaikaan mennessä. Ei näissäkään toki voi varmuudella sanoa, mitä tapahtuu muutaman viikon päästä.

On merkillinen, nyt itselläkin näkyy että 23.10.2025 alkava tilausjakso on 9,99eur vuosi ja 23.10.2026 alkava tilausjakso 109,90eur/aMeneehän jännäksi. Nyt minullakin näkyy, että hinta nousee vasta ensi vuonna. En enää edes muista mitä kaikkea tilaukselle tein. Todennäköisesti hyväksyin 99,90€ hintamuutoksen, sen jälkeen peruin jatkon. Sitten muiden innoittamana tilasin uudelleen ja sähköpostiin tuli viesti 9,99 €/vuosi hinnasta, mutta Google Play sivulla näkyi seuraavan jakson hinnaksi 99,90€/vuosi. Tämä kaikki syyskuun puolella.
Nyt kun kävin katsomassa, niin hinnat kuvan mukaisesti
Varmuuden vuoksi vaihdoin maksuvälineeksi debit-kortin, jossa tilillä parisen kymppiä.
![]()
Miten onnistuit? Ei tarjoa mulle vaihtoehtoaLaitoin Google Playn kautta perutun tilauksen voimaan taas ja näyttäisi 24.10. menevän veloitus 9,99 € vuodesta.
![]()
Puhelimesta Play-kauppa ja katsomaan sieltä tilaukset. Olin perunut tuon aiemmin niin riitti, kun pyysi jatkamaan tilausta. Näytti hinnan siinä jo, mitä tulee olemaan niin kyllä kympillä kehtaa tilata jatkovuodenkin vielä.Miten onnistuit? Ei tarjoa mulle vaihtoehtoa![]()

Mjooh, siellä sama homma. Ei anna jatkaa tilausta.Puhelimesta Play-kauppa ja katsomaan sieltä tilaukset. Olin perunut tuon aiemmin niin riitti, kun pyysi jatkamaan tilausta. Näytti hinnan siinä jo, mitä tulee olemaan niin kyllä kympillä kehtaa tilata jatkovuodenkin vielä.![]()
Se että palvelu tarjottiin hintavirheestä huolimatta ei muuta sitä ei-virheeksi,EDIT: jotenkin pakko sanoa että niin moni tuntuu olevan väärässä tälläkin foorumilla. Muistan miten huudeltiin että kyseessä on selkeä virhe ja ei varmasti tule vuotta tuolla hinnalla palvelu toimimaan. Nyt on lähes vuosi käytetty ja osa huutelijoista on herännyt kertomaan miten tuo on edelleen selkeä virhe ja aivan 100% varmasti hinta tulee nousemaan.. saa nyt nähdä onko foorumi väärässä pari vuotta putkeen.
ja ei tätä kyllä ole missään mainostettuNyt jo uskallan kohtuullisella varmuudella sanoa että kyllä tuo mainos piti paikkansa ja koko vuoden saa 9,99€ hinnalla katsoa.
jos 100€ palvelua myydään kympillä vain tietyn palvelun kautta ilman mainostusta, niin aika turvallista olettaa virheeksi.Sama juttu. Tilaus on peruttu apissa reilu kk sitten, mutta tältä näyttää selaimella Play-kaupassa.Erikoistahan tuossa on kans se, että joillakin on ollut resubscribe ja toisilla taas ei. Mulla on peruttuna ko tilaus eikä ole missään näkynyt resubscribeä.
Mikähän mahtaa olla teoriasi jos tuo ei mielestäsi ollut hintavirhe?EDIT: jotenkin pakko sanoa että niin moni tuntuu olevan väärässä tälläkin foorumilla. Muistan miten huudeltiin että kyseessä on selkeä virhe ja ei varmasti tule vuotta tuolla hinnalla palvelu toimimaan. Nyt on lähes vuosi käytetty ja osa huutelijoista on herännyt kertomaan miten tuo on edelleen selkeä virhe ja aivan 100% varmasti hinta tulee nousemaan.. saa nyt nähdä onko foorumi väärässä pari vuotta putkeen.
Nyt jo uskallan kohtuullisella varmuudella sanoa että kyllä tuo mainos piti paikkansa ja koko vuoden saa 9,99€ hinnalla katsoa. Ellei nyt jotain todella outoa tapahdu tässä rapian 10 päivän aikana ja tilausta peruta sekä tuota vuoden veloitusta palauteta mihin en henkilökohtaisesti usko!
Jep. Mullaki oli muuttunut tämmöiseksi, aiemmin oli 99,90 € ja olin perunutOnko teillä kellä näkyy resub Android?

Juu tuosta kirjoittelin aikaisemmin. Kyllähän Googlella rahaa on, mutta että se kustantaa meidän tilaukset...En pitäisi enää ollenkaan varmana, että tilaus uusiutuisi 23.10.2025 tuolla 9.99€ hinnalla, mitä kävin äsken lukemassa matkapuhelin foorumia. Joko sieltä lähtee maksu 23.10 tai sitten ei, koska Disney ei tarjoa Google Playn kautta enää palveluansa.
![]()
MIten te teette uuden tilauksen? Google playssä ei oo mitään nappeja disney tilauksen kohdalla..
Osalle on tullut jatkotoiminto, osalle ei. Itsekin kuulun jälkimmäiseen joukkoon. Täältä luetun perusteella ei vaikuta edes riippuvan peruutuksen ajankohdasta, ainakin olen käsityksessä että jotkut syyskuun 20-jotain päivän paikkeilla toimineet ovat saaneet jatkonapin.MIten te teette uuden tilauksen? Google playssä ei oo mitään nappeja disney tilauksen kohdalla..
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.