• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Disney+ Standard - 9,99€/vuosi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flow
  • Aloitettu Aloitettu
Esitän uuden villin teorian. Ehkä Google Playssä hinnannostosta pitää ilmoittaa tilaajalle viimeistään kuukausi ennen uusiutumista, ja jos niin ei ole tapahtunut, niin sitten seuraava jatkokausi menee oletuksena edellisellä hinnalla.

Luonnollisestikin silkkaa spekulaatiota, mutta taas vaihteeksi ei tunnu ihan mahdottomalta.
Voipi olla noin, oli miten vaan, niin kiva jos näkyy tuolla hinnalla vielä vuoden. Eipä tuolta tosin paljoa ole tullut katseltua, että normi hinnalla ei kyllä tule tilattua.

Mulla ei tarjoa ollenkaan mitään, tilauksen jälkeen peruin ettei uudelleen tilaa päättyessä. En tiedä miten muille jotka ovat peruneet jo, tuota resubscribea tarjotaan :D

Sama juttu, resubscribe ei näy missään. Kai siinä pellin alla on joku logiikka joka päättää koska se näkyy ja koska ei. Mutta en kyllä keksi mikä.

Kai olette siis tietokoneella selaimen kautta katsonut tuota Subscription kohtaa, näkyykö siellä...

Kai olette siis tietokoneella selaimen kautta katsonut tuota Subscription kohtaa, näkyykö siellä...

Sinänsä mielenkiintoista koska ensin tulee varmistus:
1759001566272.png

Minkä jälkeen tulee sähköpostiin varmistus:
1759001604166.png

Mutta jos katsoo tosiaan tuolta google.com storesta tietoja niin:
1759001636192.png

Esitän uuden villin teorian. Ehkä Google Playssä hinnannostosta pitää ilmoittaa tilaajalle viimeistään kuukausi ennen uusiutumista, ja jos niin ei ole tapahtunut, niin sitten seuraava jatkokausi menee oletuksena edellisellä hinnalla.

Luonnollisestikin silkkaa spekulaatiota, mutta taas vaihteeksi ei tunnu ihan mahdottomalta.
Löysinpä tämän tueksi ihan mustaa valkoisella Google Playn julkaisijoille tarkoitetuista ohjeista.

Tässä puhutaan siis mistä tahansa automaattisesti jatkuvista tilauksista Google Playn kautta:
With opt-in price increases, the user must agree to the price increase before it takes effect. If they do not, their subscription is automatically canceled before the first charge at the higher price. Users will have at least a 30-day notification period to opt-in, which may result in their next charge remaining at the current price.

Eli yksiselitteisesti jos tässä vaiheessa tulee ilmoitus hinnannostosta, niin se on myöhäistä tälle uusiutumiskerralle, koska siihen on aikaa alle 30 päivää.

Toki saattavat hyvinkin sitten vain katkaista tällaiset tilaukset, mutta anyway.

Hyvillä mielin painoinkin taas "resubscribe".

Viimeksi muokattu:
Tuli viesti aiemmin siitä hinnan noususta ja kun kävin katsomassa siellä oli tarjolla vain tuota satasen hintaa. Olen varmaan kympillä katsonut mutta satasta en ajatellut maksaa..

Minulla näkyy Googlen tulevissa veloituksissa yhä "€9.99/year".

Olen omassa tapauksessani suht toiveikas, että tuo pysyy, koska korotusilmoitusta ei tullut viimeistään kuukautta ennen uusiutumista (eikä ole tullut vieläkään, mutta jos tulee, niin sen täytyy koskea vasta syksyn 2026 uusiutumista).

Tein kanssa nuin että hyväksyin muutoksen --> peruutus --> tilaa uudelleen.

Argh, tein mokan ja vahingossa peruutin tilauksen ennen hyväksyntää ja nyt ei voi enää mitään tehdä ja pysyy "peruutettu" tilassa... Älkää tehkö samaa virhettä. Tähän ei vissiin oo mitään fixiä?

Argh, tein mokan ja vahingossa peruutin tilauksen ennen hyväksyntää ja nyt ei voi enää mitään tehdä ja pysyy "peruutettu" tilassa... Älkää tehkö samaa virhettä. Tähän ei vissiin oo mitään fixiä?
Ei taida olla. Ja jos oikein olen ymmärtänyt niin jos hyväksyt sen 99e tilauksen ja peruutat ja hyväksyt uudestaan niin hinnaksi tulee kuitenkin se 99e\vuosi (tullu joku muutos hinta sähköpostia tjms tai sitten näkynyt paypallin puolella että veloitetaan 99e). Mutta ne jotka eivät ole tehnyt mitään sille ilmoitukselle mikä tuli play kauppaan ovat saaneet sähköpostia että tilaus uusiutuu 9e hinnalla.

Tietoa ei kyllä ole mitä tulee olemaan loppujen lopuksi.

Ei taida olla. Ja jos oikein olen ymmärtänyt niin jos hyväksyt sen 99e tilauksen ja peruutat ja hyväksyt uudestaan niin hinnaksi tulee kuitenkin se 99e\vuosi (tullu joku muutos hinta sähköpostia tjms tai sitten näkynyt paypallin puolella että veloitetaan 99e). Mutta ne jotka eivät ole tehnyt mitään sille ilmoitukselle mikä tuli play kauppaan ovat saaneet sähköpostia että tilaus uusiutuu 9e hinnalla.

Tietoa ei kyllä ole mitä tulee olemaan loppujen lopuksi.
Itse en oo tehny tilaukselle mitään, mutta aika selkeesti play kaupassa sanotaan, että hyväksy uusi hinta 99e/vuosi tai tilaus perutaan.

Mutta ne jotka eivät ole tehnyt mitään sille ilmoitukselle mikä tuli play kauppaan ovat saaneet sähköpostia että tilaus uusiutuu 9e hinnalla.
Jos se ilmoitus on tullut vähintään 30 päivää ennen uusiutumispäivää, niin silloin 99,99 € tulisi voimaan tänä syksynä ja hyväksymättä jättäminen johtaisi vain tilauksen päättymiseen tilausjakson loppuun.

Luultavasti ainoa skenaario, jolla se 9,99 €/vuosi vaikuttaa jääneen voimaan, on jos tilauksen jatkumisen perui melko pian tilaamisen jälkeen eikä myöskään perunut peruutustaan (=resubscribe) liian aikaisin. Tällöin korotusilmoitusta ei ole saanut Googlen 30 päivän vähimmäisaikaan mennessä. Ei näissäkään toki voi varmuudella sanoa, mitä tapahtuu muutaman viikon päästä.

Noh, Google Playn puolella tuo näkyy joka tapauksessa 99e hinnalla:
1759300809051.png

Eli menee kuten tässä viestissä kerrottu: Muut - Disney+ Standard - 9,99€/vuosi

Ei kiinnosta satasta maksaa, joten pitääkö perua tilaus kokonaan nimenomaan ennen tuota 23.10. jollei halua maksumieheksi?

Luultavasti ainoa skenaario, jolla se 9,99 €/vuosi vaikuttaa jääneen voimaan, on jos tilauksen jatkumisen perui melko pian tilaamisen jälkeen eikä myöskään perunut peruutustaan (=resubscribe) liian aikaisin. Tällöin korotusilmoitusta ei ole saanut Googlen 30 päivän vähimmäisaikaan mennessä. Ei näissäkään toki voi varmuudella sanoa, mitä tapahtuu muutaman viikon päästä.
Hyvältä näyttää edelleen. Mulle tuli nyt se hinnannosto-ilmoitus, joka piti hyväksyä, ja hinta tosiaan nousee vasta vuoden päästä.:joy:

nnsVcc.png

Meneehän jännäksi. Nyt minullakin näkyy, että hinta nousee vasta ensi vuonna. En enää edes muista mitä kaikkea tilaukselle tein. Todennäköisesti hyväksyin 99,90€ hintamuutoksen, sen jälkeen peruin jatkon. Sitten muiden innoittamana tilasin uudelleen ja sähköpostiin tuli viesti 9,99 €/vuosi hinnasta, mutta Google Play sivulla näkyi seuraavan jakson hinnaksi 99,90€/vuosi. Tämä kaikki syyskuun puolella.
Nyt kun kävin katsomassa, niin hinnat kuvan mukaisesti 😀

Varmuuden vuoksi vaihdoin maksuvälineeksi debit-kortin, jossa tilillä parisen kymppiä.

IMG_3938.jpeg

Heh, mulla näkyy nyt tuo sama 9,99€/vuosi kun alunperin mullakin näkyi, että 23.10 alkaen 99,90€/vuosi 😄

Meneehän jännäksi. Nyt minullakin näkyy, että hinta nousee vasta ensi vuonna. En enää edes muista mitä kaikkea tilaukselle tein. Todennäköisesti hyväksyin 99,90€ hintamuutoksen, sen jälkeen peruin jatkon. Sitten muiden innoittamana tilasin uudelleen ja sähköpostiin tuli viesti 9,99 €/vuosi hinnasta, mutta Google Play sivulla näkyi seuraavan jakson hinnaksi 99,90€/vuosi. Tämä kaikki syyskuun puolella.
Nyt kun kävin katsomassa, niin hinnat kuvan mukaisesti 😀

Varmuuden vuoksi vaihdoin maksuvälineeksi debit-kortin, jossa tilillä parisen kymppiä.

IMG_3938.jpeg
On merkillinen, nyt itselläkin näkyy että 23.10.2025 alkava tilausjakso on 9,99eur vuosi ja 23.10.2026 alkava tilausjakso 109,90eur/a
Syyskuun puolella näkyi vielä että 23.10.2025 alkava tilausjakso olisi ollut 99,90eur/a.

En ole tehnyt mitään, en hyväksynyt/perunut/tms.

Sama täällä, pakko se on hyväksyä että hinta tulee olemaan jo se sähköpostiinkin varmistuksena tullut 9,99€
1760209458275.png

EDIT: jotenkin pakko sanoa että niin moni tuntuu olevan väärässä tälläkin foorumilla. Muistan miten huudeltiin että kyseessä on selkeä virhe ja ei varmasti tule vuotta tuolla hinnalla palvelu toimimaan. Nyt on lähes vuosi käytetty ja osa huutelijoista on herännyt kertomaan miten tuo on edelleen selkeä virhe ja aivan 100% varmasti hinta tulee nousemaan.. saa nyt nähdä onko foorumi väärässä pari vuotta putkeen.

Nyt jo uskallan kohtuullisella varmuudella sanoa että kyllä tuo mainos piti paikkansa ja koko vuoden saa 9,99€ hinnalla katsoa. Ellei nyt jotain todella outoa tapahdu tässä rapian 10 päivän aikana ja tilausta peruta sekä tuota vuoden veloitusta palauteta mihin en henkilökohtaisesti usko!

Pitipä tarkistaa ja nyt minullakin näkyy starting Oct 23, 2025 9,99e/year ja ensivuonna hintana 109,90e/year...

Siis mitä nyt vittua tässä tapahtuu? Olen perunut disneyn, mutta nyt olen tilaussivun perusteella hyväksynyt hintamuutoksen (en ole) joka oli aiemmin 99,9e ja on nyt 9,9e.

Laitoin Google Playn kautta perutun tilauksen voimaan taas ja näyttäisi 24.10. menevän veloitus 9,99 € vuodesta. :kahvi:

1760210289455.png

Miten onnistuit? Ei tarjoa mulle vaihtoehtoa :D
Puhelimesta Play-kauppa ja katsomaan sieltä tilaukset. Olin perunut tuon aiemmin niin riitti, kun pyysi jatkamaan tilausta. Näytti hinnan siinä jo, mitä tulee olemaan niin kyllä kympillä kehtaa tilata jatkovuodenkin vielä. :kahvi:

Puhelimesta Play-kauppa ja katsomaan sieltä tilaukset. Olin perunut tuon aiemmin niin riitti, kun pyysi jatkamaan tilausta. Näytti hinnan siinä jo, mitä tulee olemaan niin kyllä kympillä kehtaa tilata jatkovuodenkin vielä. :kahvi:
Mjooh, siellä sama homma. Ei anna jatkaa tilausta.
Noh, onnea lottoon osallistujille!

Erikoistahan tuossa on kans se, että joillakin on ollut resubscribe ja toisilla taas ei. Mulla on peruttuna ko tilaus eikä ole missään näkynyt resubscribeä.

Itse en tuohon ole koskenut suuntaan tai toiseen ja toteaa vain että hinta muuttuu 23 Oct 2026...

Tiedä sitten onko se oikeasti katkolla.

EDIT: jotenkin pakko sanoa että niin moni tuntuu olevan väärässä tälläkin foorumilla. Muistan miten huudeltiin että kyseessä on selkeä virhe ja ei varmasti tule vuotta tuolla hinnalla palvelu toimimaan. Nyt on lähes vuosi käytetty ja osa huutelijoista on herännyt kertomaan miten tuo on edelleen selkeä virhe ja aivan 100% varmasti hinta tulee nousemaan.. saa nyt nähdä onko foorumi väärässä pari vuotta putkeen.
Se että palvelu tarjottiin hintavirheestä huolimatta ei muuta sitä ei-virheeksi,
Nyt jo uskallan kohtuullisella varmuudella sanoa että kyllä tuo mainos piti paikkansa ja koko vuoden saa 9,99€ hinnalla katsoa.
ja ei tätä kyllä ole missään mainostettu:confused:jos 100€ palvelua myydään kympillä vain tietyn palvelun kautta ilman mainostusta, niin aika turvallista olettaa virheeksi.

Mutta itse asiaan, itselläkin muuttunut tilauksissa hintamuutos vuodelle 2026 vasta, eli toinenkin vuosi menisi 9,99€. En ole hintamuutosta hyväksynyt missään vaiheessa, niin turvallisesti voi kokeilla jos oikeasti menee taas tuolla, tätä parempaa vastinetta rahoille ei taida enää saada suoratoistopalveluista :D

Viimeksi muokattu:

Nyt jo uskallan kohtuullisella varmuudella sanoa että kyllä tuo mainos piti paikkansa ja koko vuoden saa 9,99€ hinnalla katsoa. Ellei nyt jotain todella outoa tapahdu tässä rapian 10 päivän aikana ja tilausta peruta sekä tuota vuoden veloitusta palauteta mihin en henkilökohtaisesti usko!
Mikähän mahtaa olla teoriasi jos tuo ei mielestäsi ollut hintavirhe?

On toki yllättävää, että näillä näkymin toinenkin vuosi menee saman virheen piikkiin, mutta en tippaakaan usko että tuossa oli mitään harkittua ja tahallista.

Olin perunut oman tilauksen aikaa sitten, mutta kyllä play storessa näytti toisin. Kiitos tälle palstalle huomasi taas ennen veloitusta.

Peruin vuositilauksen joitain viikkoja sitten joten nyt kävin ketjun innoittaman kurkkaamassa ihan tietokoneella Disney+ sivuilla ja tilauksissa tosiaan oli resubscribe jolle antoi hinnaksi taas 9.99€/vuosi ja veloitus 24.10 eli kun nykyinen päättyy. Kiitos vinkistä!

Onko teillä kellä näkyy resub Android?
Jep. Mullaki oli muuttunut tämmöiseksi, aiemmin oli 99,90 € ja olin perunut :D

IMG-20251012-WA0000.jpg

Just ku otin 3 kk alehintaan varuiksi toisen...

Varuiksi vielä läppärillä selaimellakin Disneystä ku menee niin

20251012_085905.jpg
20251012_085922.jpg

Odotamme jännityksellä. Kai mä sit perun toisen eli 2,99 €/kk:n ennen ku menee 27.10. toiseen kertaan maksu...

Minä olin jo perunut ja painoin äsken resubscribe. Androidissa kertoo selkeästi, että hinta nousee 23.10.25. Ja tulee olemaan 99,90 euroa.

Vahvistusviestissä kuitenkin puhutaan hinnasta 9,99 euroa.

Peruin uudelleen, enkä jaksa enää väännellä. Jotenkin uskon, että se korkeampi hinta on se, mikä tulisi pitämään paikkansa minun kohdalla. Toivon onnea niille, joilla saattaa käydä mäihä!

En myös pysty uudelleen tilaamaan ainakaan googlen kautta. Joskus aiemmin kävin perumissa ettei vaan pääse unohtumaan.

Korotus oli aikaisemmin 9.99 -> 99.90. En ollut hyväksynyt.

Nyt ilmeisesti ovat nostaneet hintaa lisää 99.90 -> 109.90.
Mutta!
Tämä nosto yliajoi sen 99.90 noston, jolloin hinnan nosto onkin alle 30pv tilauksen loppumisesta -> vanha hinta jää voimaan. Eli ilmeisesti uusi korotus kumosi vanhan ja juuri sopivasti meille, jotka ei hyväksynyt korotusta.

Kelpaa toinen vuosi 9.99€/v :tup:

Screenshot_20251012_104440_Google Play Store.png

Vähän harmi kun meni itse hätäilemään, mutta eipä tuota paljoa tullut katsottuakaan. Kiva kuitenkin jos muilla jatkuu tilaus kohtuuhintaan.

En pitäisi enää ollenkaan varmana, että tilaus uusiutuisi 23.10.2025 tuolla 9.99€ hinnalla, mitä kävin äsken lukemassa matkapuhelin foorumia. Joko sieltä lähtee maksu 23.10 tai sitten ei, koska Disney ei tarjoa Google Playn kautta enää palveluansa.

Näyttökuva 2025-10-12 kello 11.47.10.png

Mielenkiintoinen tapaus.
Vaimon sähköpostissa lukee, että hinta nousee, mutta sitten kun menee google play niin siellä lukee että nousee vasta 23.10.2026?
Ilmoitus siitä, että pitäisi vahvistaa hinnannousu on kadonnut.
Olin kyllä varautunut maksamaan sen 99,90e/vuosi kun meillä tota katsellaan päivittäin, mutta kyllä minulle 9,99e/v kelpaa

En pitäisi enää ollenkaan varmana, että tilaus uusiutuisi 23.10.2025 tuolla 9.99€ hinnalla, mitä kävin äsken lukemassa matkapuhelin foorumia. Joko sieltä lähtee maksu 23.10 tai sitten ei, koska Disney ei tarjoa Google Playn kautta enää palveluansa.

Näyttökuva 2025-10-12 kello 11.47.10.png
Juu tuosta kirjoittelin aikaisemmin. Kyllähän Googlella rahaa on, mutta että se kustantaa meidän tilaukset...

Näin lukee Disneyn sivuilla. Eli uusia tilauksia ei voi enää tehdä Googlen kautta. Selittänee miksei itsellä ainakaan mitään resubbia näy kun peruin tilauksen noin kuukausi sitten. Oman logiikan mukaan ainoa kohderyhmä jonka kuuluisi tuohon 9.9€ saada ovat he jotka eivät ole hyväksyneet mitään hinnan korotusta/peruneet tilausta kun tilaus silloin ei ole uusi/palaava. Onnea kaikkille jotka saavat tuolla halvemmalla hinnalla.

Oma mielipide myös että onko hintavirhe vai ei niin aika selkeä hintavirhehän tämä on. Mutta ei myöskään tarvitse potea yhtään huonoa omatuntoa jos saa näin halvalla vielä vuoden. Ihan paskaan suuntaan kaikki striimauspalvelut menneet verrattuna noin viiden vuoden takaiseen tilaan, ei ihme että väki taas alkanut piratoimaan. Hintoja korotetaan jatkuvasti mutta laadullisesti mennään taaksepäin.

Screenshot_20251012_122154_Chrome.jpg

Täällä myös 9,99€ jatko ensi vuodeksi, toiminut näin:
  • Vuosi sitten tilaus sisään
  • Tunnin sisällä automaattisen jatkon peruutus
  • Mitään hinta-muutosilmoitusta ei ole koskaan näkynyt
  • Viime viikolla tilaus uusiksi ja 9,99€ veloitus 23.10.2025
2026 näkyisi olevan hallintasivulle ilmestynyt 109,90€ hinnanmuutos, mitään erillistä ilmoitusta ei ole tuosta tullut. Saapi nähdä.

Selvästikin sieltä puuttuu vastuuhenkilö ja kaikki on tuupattu vain yleisen tuen piiriin, jos näin yksinkertaista virhettä ei saa korjattua vuodessa. Reikiä vaan tilkitään paniikissa, mutta jätetään jälkiseuraukset seuraavalle kerralle.

Itselläni näin.
Vuosi sitten tilaus sisään ja mitään en ole asialle tehnyt sen jälkeen. Meilejä hinnankorotuksesta on tullut, mutta appsissä edelleen 9.9e/vuosi ja 109e vuodelta 26.

MIten te teette uuden tilauksen? Google playssä ei oo mitään nappeja disney tilauksen kohdalla..

Itse ainakin teen. Eli ensin tilauksen peruminen ja ns. heti perään uudelleen ottaminen:

Toki ihan firefox ja pöytäkone käytössä kun en tykkää käytellä kännykkästä mitään tilauksia saati katsoa elokuvia / sarjoja.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
290 509
Jäsenet
79 795
Uusin jäsen
Jamuli

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom