• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Muut Disney+ Standard - 9,99€/vuosi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flow
  • Aloitettu Aloitettu
Olen itse yrittänyt tuota muutaman kerran androidilla, mutta näkyy silti ihan normihinta 99e/v.
Mutta tuossa on mun vanha tunnus, käsittääkseni pitäs käyttää uutta tunnusta, jolla ei ole ennen ollut tilausta?

Ja mulla siis ollut disney+ ihan releasesta lähtien vuositilauksena, tän vuoden syyskuuhun asti, jolloin päätin että riittää.
Kyllä minulla toimi vanhalla tunnuksella jossa ei ole vähän aikaan ollut tilausta.

Monta sivua armotonta spekulaatiota siitä, perutaanko tilaus vai ei... Jospa nyt nautitaan siitä Disneyn valikoimasta sen aikaa kun se on voimassa. Sitä ei taida kukaan tietää, pysyykö tilaus viikon vai vuoden, huonommassa tapauksessa sait hetken aikaa ilmaista katseluaikaa (koska maksu lähes varmasti palautetaan) tai sitten saatiin vuosi katseluaikaa kympillä. Mielestäni win-win. Sitä seuraavaa vuotta ja sen kustannusta on melko triviaalia pohtia tässä kohtaa.

No nyt tulikin viesti että 10,99 hintainen Premium nousee 13,99 hintaan joulukuun alusta. Eipä siis enää ollut mitään syytä pitää tuota aktiivisena siltä varalta että hintavirhetilaus peruuntuisi, joten siirrytään nyt sitten siihen.

Kyllä minulla toimi vanhalla tunnuksella jossa ei ole vähän aikaan ollut tilausta.
hmmm outoa, siis otan tuolta play kaupasta ton disney sovelluksen niin se sitten antaa ihan normihinnan?
tabletilla on tuo disney jo, mutta kokeilin puhelimella.

google play itsessään ei anna erikseen vaihtoehtoa maksuun, jonka oletin, että pitäs olla jotta sais tuon bugaavan hinnan.
Ei siinä riittää tällä hetkellä 1 suoratoisto käytössä, skyshowtime, se on vuoden loppuun, mutta ei oikein ole sellaista "best-of-the-best" suoratoistoa, jota harkitsis ja muutenkin nuo on vähällä käytöllä.

hmmm outoa, siis otan tuolta play kaupasta ton disney sovelluksen niin se sitten antaa ihan normihinnan?
tabletilla on tuo disney jo, mutta kokeilin puhelimella.

google play itsessään ei anna erikseen vaihtoehtoa maksuun, jonka oletin, että pitäs olla jotta sais tuon bugaavan hinnan.
Ei siinä riittää tällä hetkellä 1 suoratoisto käytössä, skyshowtime, se on vuoden loppuun, mutta ei oikein ole sellaista "best-of-the-best" suoratoistoa, jota harkitsis ja muutenkin nuo on vähällä käytöllä.

Eikö tuo vika väärä hinta korjattu jo vuorokausi toista sitten?

Korjatkoon joku jos sen on saanut vielä tänään maanataina tai tällä viikolla.

Maksutapa voi olla mikä vaan, minkä on Play kauppaan laittanut.
Mutta ei kai tätä muuta kautta saanut kuin sieltä Googlen kaupasta, johon piti mennä android-laitteella sovelluksen kautta.
Joo itselläni myös paypal mutta se piti ensin google play kauppaan maksutavaksi lisätä

Maksutapa voi olla mikä vaan, minkä on Play kauppaan laittanut.
Mutta ei kai tätä muuta kautta saanut kuin sieltä Googlen kaupasta, johon piti mennä android-laitteella sovelluksen kautta.
Ei ole play kauppaan laitettu mitään maksutapaa joten väitteesi ei pidä paikkaansa. Ei edes mennyt googlen kauppaan. Otin vanhoilla disney tilaustiedoilla sovelluksesta ja sillä tuli tuo 9,99€/v

Ei ole play kauppaan laitettu mitään maksutapaa joten väitteesi ei pidä paikkaansa. Ei edes mennyt googlen kauppaan. Otin vanhoilla disney tilaustiedoilla sovelluksesta ja sillä tuli tuo 9,99€/v
Mielenkiintoista. Itselläni tuota mahdollisuutta nimittäin ei ollut. Ompulla tarjousta ei saanut, androidillakaan ei ilman sovellusta ja se sovellus taas pompsautti Googlen kautta ilman muuta mahdollisuutta.

No se ja sama. Tulos on kuitenkin se, että nyt on disney+, jota en olisi edes tarvinnut. Syytän asiasta iotechiä.

Tuliko tilauksesta kuitti suoraan Disneyltä vai Google Playsta?

Tällaisia ne heräteostot tuppaa olemaan. Aina kannattaa nukkua yön yli, hyvässä lykyssä 'ainutlaatuinen' tarjous on loppunut ja nekin rahat säästyi.
Minun täytyy sanoa, että tämä on lapsille paras suoratoistopalvelu, mitä olen tähän mennessä testannut varsinkin, kun lastenohjelmilla on niin laaja ääniraitavalikoima.

Jopa itsekin löysin läjän lyhytkestoisia National Geographic:in pätkiä, mitä olen jaksanut katsella.

Tätä en halunnut, en tiennyt tarvitsevani, mutta nyt on :D

En olisi ikinä kokeillut tätä muuten, joten kymppi meni tällä kertaa hyvään käyttöön.

Nyt oli päivittynyt 2025 uusiutuva tilaus 99,9e hyväksy hintatiedot -merkinnällä

Nyt oli päivittynyt 2025 uusiutuva tilaus 99,9e hyväksy hintatiedot -merkinnällä
Itselläni näyttää ainakin vielä:
1730400673057.png

Tämä ilmeisesti toimii nyt niin, että jos ei tee mitään tilaus ei vaan uusiudu seuraavalle kaudelle. Antaapi olla siellä sitten odottamassa toimenpiteitä.

Tämä ilmeisesti toimii nyt niin, että jos ei tee mitään tilaus ei vaan uusiudu seuraavalle kaudelle. Antaapi olla siellä sitten odottamassa toimenpiteitä.
Minä ainakin peruin ton suoraan, että ei vain unohdu sinne roikkumaan. Nyt on kuitenkin vuosi aikaa katsella Disneyä ja ei tule kuitenkaan tilausta jatkettua.

Mulla näyttää edelleen 9.99€ seuraavaksi veloitukseksi.

Edit. No nyt näkyy "hyväksy uusi hinta".

Viimeksi muokattu:
Mulla siis lukee että hyväksy uusi hinta että tilaus jatkuu. Jos en hyväksy viimeistään määräpäivään mennessä (vuoden päästä) niin tilaus perutaan. Eli ei tässä tarvitte tehdä yhtään mitään ainakaan mun mielestä. Kattellaan vuos ja sit tilaus loppuu automaattisesti...

Entäs me, ketkä eivät ole käyneet vielä katsomassa että mikä se uusiutumishinta on?

Juu, ei tuosta mitään viestiä ole kyllä tullut. Kai ne sieltä ilmoittelee, kun hintaa nostavat. Ehkä ens syksynä viimeistään sitten.

Minäkään en ole vielä käynyt katsomassa uusiutumishintaa.. Jottei olisi ihan nollatason postaus, niin sanonpahan, että The Dropout oli ihan mukiinmenevä minisarja Theranos-verikoeyrityksen ja sen perustajan Elizabeth Holmesin noususta ja tuhosta. Oli tuokin tarina.

Pitääpä vajaan vuoden päästä katsoa jatkuuko hyväksymätömällä hinalla tai sitten vain laittaa pois.

• Tykkää
Reactions: JPN
Kyllä mulla ainakin tuolla google-tilauksissa selvästi lukee että hyväksytkö, jos et hyväksy niin tilaus katkeaa. Aika selvä homma. Ei kyllä mitään ilmoitusta asiasta ole tullut.

Tänään veloitettu toi 9.99€ ja seuraava veloitus 11.11.2025 99.90€.
Luulin ettei onnistunu tolla halvalla hinnalla ollenkaan kun oli se kalliimpi tilaus päällä,mut näköjään onnistu.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
261 308
Jäsenet
74 784
Uusin jäsen
vanahabanjo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom