Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täh? Tänne on tullut kohta 400 viestiä ja sitä ei todellakaan mitenkään yleistäen yritetä selittää muuksi, vaan noin 99,9% ketjun lukijoista ymmärtää tämän olevan hintavirhe.
Eiköhän tätä nyt ole julistettu jo tarpeeksi kuuluvasti hintavirheeksi.
Kuten todettua tuolloin tilauksen ehtii vielä perumaan, HBO Maxin kohdalla muistaakseni palvelumuutoksista ja hintamuutoksista on tullut kyllä Googlen puolelta ilmoitus hyvissä ajoin joten eiköhän tästäkin tule mikäli hinta muuttuu.Tuskinpa tuo hinta enää jatkossa menee läpi. Tilaussopimuksessakin on pykälä et 30 päivän varoitusajalla voivat muuttaa hintaa.
Androiditonta käyttäjää ja jo täydellä hinnalla ostajia tämä tietysti harmittaa. Ei sillä, harmitti itseäkin kun en ehtinyt viime viikon 20 euron Telia-junaan mukaan kun ei näitä tarjoushaukkojen ketjuja muista saati jaksa joka hetkessä seurata.Aaah uusi päivä, uusi Bingo ketjun uusista viesteistä
Onko kyseessä? :
- Hintavirhe vai ei ?
- Tulkitaanko hyväksyttyjä ehtoja tavalla A, B, C vai mitä lakimieheni sanoi ja tuijotatko Google Play Storen pykäliä vai Mikki Hiiren ?
- Milloin lie peruvat tilauksen ?
- Palautetaankohan rahat vai tuleeko muuta alennusta ?
- Miksei tämä toimi kun menen disney.com kautta enkä, kuten alunperin OP ohjeisti ?
- Meneeköhän samalla hintaa vielä vuoden päästä kun tämä vuosi penneillä-hinta päättyy ?
Joo tiedän, ei näitä ole pakko seurata...oon kenties masokisti ja on tämä silti mukavampaa kuin työnteko. Kiitti tarskista jokatapauksessa OP:lle! (@Flow )
Itseltäni hävinnyt Play-kaupasta tilaus.
Näkyy ja toimii normaalisti "Annual", eli vuositilaus.Itseltäni hävinnyt Play-kaupasta tilaus.
Ei ole, foliohatuista intoutuneena pyörittelin parit jaksot simpsoneita vielä todistaakseni että käyttöön on otettu. Muistaanseni jos on tilauksen automaattinen uusiminen päällä niin google ilmoittaa, mikäli yhteistyökumppani haluaa korottaa korvausta tuotteestaan.Itse tein uuden tilin ja siellä ainakin edelleen näkyy vielä 9,99 euroa vuosi. Onko joltakin hävinnyt tilaus, joka olisi täysin uudelle tunnukselle sen ottanut?
Tuskin voi etukäteen maksettua vuositilauksen hintaa noin vain muuttaa. kk tilauksessa eri asia.Tuskinpa tuo hinta enää jatkossa menee läpi. Tilaussopimuksessakin on pykälä et 30 päivän varoitusajalla voivat muuttaa hintaa.
Tuskin voi etukäteen maksettua vuositilauksen hintaa noin vain muuttaa. kk tilauksessa eri asia.
Tietysti seuraavan vuoden hintaa voi muuttaa.
Hinnat on jo muutettu oikeaksi. Itsellä toimii vielä ainakin tuo Disney+, kun tein eilen sinne tilin ja otin tuon 9,99€/v.Toimiikohan viel?
Jos tästä jotain voi päätellä, niin eivät ole aikeissa perua tuota 9,99e vuositilausta.Olin yhteydessä Disney. Ovat tajunneet virheeksi kyllä ja on korjattu. Minulta oli hävinnyt se Google plus palvelusta näkyvistä ja tilalla oli tullu takaisin se mikä oli ennen tätä uutta (3,99€/kk). Sanoivat että oli virhe. Vetosin, että minulle on kyllä tullut vahvistus sähköpostiin jossa on uusi sopimus ja hinta. Sanoin että ette kait noin vain voi yksipuolisesti hintaa muuttaa.
Noh, jää nähtäväksi, sanoi että seuraava maksu menee sitten normaalin 99€ mukaan. Sanoin ok, mutta nyt pitää tulla uusi sopimus voimaan uudella sopimuksen hinnalla. Yllättäen "chat yhteys katkesi" tuon jälkeen. Epäilen että tuskin tulee ja täytyy uudelleen olla yhteydessä kun sopimuksen on kuulunut vaihtua
Menit sitten paljastamaan meidän juonen Disneylle?Olin yhteydessä Disney. Ovat tajunneet virheeksi kyllä ja on korjattu. Minulta oli hävinnyt se Google plus palvelusta näkyvistä ja tilalla oli tullu takaisin se mikä oli ennen tätä uutta (3,99€/kk). Sanoivat että oli virhe. Vetosin, että minulle on kyllä tullut vahvistus sähköpostiin jossa on uusi sopimus ja hinta. Sanoin että ette kait noin vain voi yksipuolisesti hintaa muuttaa.
Noh, jää nähtäväksi, sanoi että seuraava maksu menee sitten normaalin 99€ mukaan. Sanoin ok, mutta nyt pitää tulla uusi sopimus voimaan uudella sopimuksen hinnalla. Yllättäen "chat yhteys katkesi" tuon jälkeen. Epäilen että tuskin tulee ja täytyy uudelleen olla yhteydessä kun sopimuksen on kuulunut vaihtua
Jos tästä jotain voi päätellä, niin eivät ole aikeissa perua tuota 9,99e vuositilausta.
Eiköhän ole selvää kaikille, että kyseessä on ollut hinnoitteluvirhe ja Disneyllä olisi kaikki oikeus peruuttaa tilaukset.
Olin yhteydessä Disney. Ovat tajunneet virheeksi kyllä ja on korjattu. Minulta oli hävinnyt se Google plus palvelusta näkyvistä ja tilalla oli tullu takaisin se mikä oli ennen tätä uutta (3,99€/kk). Sanoivat että oli virhe. Vetosin, että minulle on kyllä tullut vahvistus sähköpostiin jossa on uusi sopimus ja hinta. Sanoin että ette kait noin vain voi yksipuolisesti hintaa muuttaa.
Meni vähän maku koko tähän hommaan, Disneyn asiakaspalvelu sanoi "enään"
Vakiosisällöistä mieleen tulee saman tien nämä. Kaikki nämä jaksaisi katsoa vaikka useammankin kerran.Kun tätä ketjua niin moni varmaan edelleen lukee, niin antakaapa suosituksia mitä tuolta Disneystä kannattaisi katsoa.
Itse laitoin "Omalle listalle" elokuvista:
Poor things
All of us strangers
Sarjoista:
Shogun
The Bear
Mutta, jos vuodeksi pitäisi löytää katsottavaa, niin mitäs muuta?
Sarjoista klassikot 24 ja X-files.Kun tätä ketjua niin moni varmaan edelleen lukee, niin antakaapa suosituksia mitä tuolta Disneystä kannattaisi katsoa.
DopesickKun tätä ketjua niin moni varmaan edelleen lukee, niin antakaapa suosituksia mitä tuolta Disneystä kannattaisi katsoa.
Poor things
All of us strangers
Sarjoista:
Shogun
The Bear
Kun tätä ketjua niin moni varmaan edelleen lukee, niin antakaapa suosituksia mitä tuolta Disneystä kannattaisi katsoa.
Poor things
All of us strangers
Sarjoista:
Shogun
The Bear
Komediasarjojen ystäville It's Always Sunny in Philadelphia ja What We Do in the ShadowsKun tätä ketjua niin moni varmaan edelleen lukee, niin antakaapa suosituksia mitä tuolta Disneystä kannattaisi katsoa.
HomelandKun tätä ketjua niin moni varmaan edelleen lukee, niin antakaapa suosituksia mitä tuolta Disneystä kannattaisi katsoa.
Poor things
All of us strangers
Sarjoista:
Shogun
The Bear
Monien edellä mainittujen lisäksi nämä olivat minusta katsomisen arvoisia:Kun tätä ketjua niin moni varmaan edelleen lukee, niin antakaapa suosituksia mitä tuolta Disneystä kannattaisi katsoa.
Nuo Netflixin Marvelit oli kyllä hyviä, Daredevil ja Tuomari oikeasti hemmetin hyviä, Jessica Jones ja Luke Cage ei tosiaan ihan yhtä hyviä, Iron Fist sitten ehkä se heikoin, mutta kyllä senkin katsoi mielellään. Mielestäni sai ihmeen paljon parjausta osakseen. Defenders oli kanssa hyvä, kaikki pääsi kimppaan. Melkein voisikin katsoa nämä uudestaan, kun kerta vissiin uutta Daredeviliä on tulossa, toivottavasti oikeasti tämän sarjan hengessä, eikä minkään mikki-filtterin läpi suodatettuna.Netflixin Marvel-ajoilta Daredevil ja Jessica Jones (ainakin eka kausi). Vähän eri meininki kuin näissä Disneyn omissa Marvel viritelmissä.
Luke Cage oli jo vähän huonompi ja siitä neljännestä sankarista kertoo paljon, etten edes muista mikä tyypin nimi oli. Defenders vai mikä lie ihan ok, mut ei noiden kahden ensin mainitun veroinen.
Totta, niitähän oli viisi. Punisherille myös isot suositukset. Tais mennä aikoinaan aikalailla putkeen kaikki jaksot.Nuo Netflixin Marvelit oli kyllä hyviä, Daredevil ja Tuomari oikeasti hemmetin hyviä, Jessica Jones ja Luke Cage ei tosiaan ihan yhtä hyviä, Iron Fist sitten ehkä se heikoin, mutta kyllä senkin katsoi mielellään. Mielestäni sai ihmeen paljon parjausta osakseen. Defenders oli kanssa hyvä, kaikki pääsi kimppaan. Melkein voisikin katsoa nämä uudestaan, kun kerta vissiin uutta Daredeviliä on tulossa, toivottavasti oikeasti tämän sarjan hengessä, eikä minkään mikki-filtterin läpi suodatettuna.