Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vertaatko dirtin asfalttifysiikoita noihin peleihin? Joo dirtissä auton käyttäytyminen asfaltilla ei ole kait realistisimmasta päästä ja forcefeedback on huono. Asfaltille voit joutua tekemään erilaiset ffb asetukset (voit tallentaa 8 erilaista ffb:tä asetusta). Soralla ffb toimii paremmin.Millaiset asetukset G25 omistajilla on? Tuntuu ajaminen ihan kummalliselta Assetto Corsan tai Automobilistan jälkeen.
DiRT 4 also features a game-changing system called Your Stage; an innovative rally route creation tool that allows you to produce an almost-infinite number of unique stages
Tulis nyt edes mahdollisuus pelata omalta koneelta kaverien kanssa vuorotellen mm sarjaa ym.
Tälläinen viedopätkä ei niinkään rallipelejä pelanneilta pelitoimittajilta tuli eilen illalla. Jos nyt ei mielipiteille paljoa halua painoa antaa, niin ainakin pelikuvaa on videolla hyvin.
Rataeditori näyttää olevan melko simppeliä kahden sliderin ja random napin painamista, ei välttämättä hirveän huono jos siellä on hyvä algoritmi takana.
Lisänä web-kamera kuvaa ajamisesta
2,73s/km tuli tappiota keskimäärin WR:lle (Joona Pansku 5:47.2, mun aika 6:18.3).
edit: Pari videota lisää
Lancia Delta S4 (900 astetta) Geufron Forest (Wales), wr 5:25.8 (Peugeotilla), mun aika 5:52.9 (paras Lancia aika listalla 5:34.0)
Opel Manta 400 (900 astetta) Perasma Platani (Greece), wr 5:40.5 (Lancialla), mun aika 6:13.7 (paras Opel aika listalla 5:54.2)
Alempi on cortextual's dirt telemetry tool Dirt Telemetry Tool - Cortextual's VersionMikäs on tuo ohjelma millä saat näkyviin ratin ja polkimien asennot?
Opel Manta 400 (900 astetta) Perasma Platani (Greece), wr 5:40.5 (Lancialla), mun aika 6:13.7 (paras Opel aika listalla 5:54.2)
Ootsä kyllä sissi kun tolla 900 asteella ja h-kaaviolla väännät, hattua pitää nostaa.
Sain Lancian ihan mukavaan setuppiin ja 600-asteella + ratti sequlla pääsin kyllä mukavaan vauhtiin.
Pitäs kans varmaan jaksaa ruveta vääntämään autojen "oikeilla" asteilla niin sais mukavasti uutta haastetta.
Nyt mennään 540 muilla paitsi noilla takavedoilla 600.