Dirt Rally 2.0

Liittynyt
11.09.2021
Viestejä
65
Onnittelut jatkoon pääsystä :thumbsup: varmaa suorittamista jälleen.
Eiköhän toi optimal tarkoita sopivin/parhaat olosuhteet.
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
589
Onnittelut jatkoon pääsystä :thumbsup: varmaa suorittamista jälleen.
Eiköhän toi optimal tarkoita sopivin/parhaat olosuhteet.
Joo, mietin lähinnä sillä jos tekee klubikisan niin mitä olosuhdetta se vastaa (none, low, med, high, max). Mutta voihan toki tehdä customkisan johon laittaa tuon asetuksen niin on sitten ainakin sama kuin finaalikisassa.
 
Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
85
Tänään ajettavia SM-finaaleja voi seurata selostuksella Youtubekanavalta https://www.youtube.com/@GTFR-official

Eka karsintaryhmä aloittaa klo 10.15 ja seuraavat n. klo 12.30 ja 14.45.

Kaksi parasta jokaisesta lohkosta pääsee n. klo 17 starttaavaan finaalikierrokseen.
Hattua nostan että pääsit Online karsinnat läpi ja finaaliin asti !
Seurasin sun ajot tänään. Sulle sattui kovin lohko. Oliko jotain hämminkiä reverbien kanssa?
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
589
Hattua nostan että pääsit Online karsinnat läpi ja finaaliin asti !
Seurasin sun ajot tänään. Sulle sattui kovin lohko. Oliko jotain hämminkiä reverbien kanssa?
Joo, Espanjassa mikä meni parhaiten niin Windows päätti heittää työpöydälle kesken ajon, siinä meni jonkun verran aikaa kun tajus mitä tapahtuu ja pääsin takas peliin. USA ja Australia oli vaan paljon ajovirheitä ja ei oikein saanu hyvää tuntumaa polkimiin missään vaiheessa. Mutta ihan hauskaa ja oli tosiaan kovin lohko, siellä oli tosi tiukkaa kisaa lohkon kakkospaikasta.

Ja noi kovimmat kuskit on ihan älyttömiä o_O Ehkä täältä vähän ajovinkkejä tarttuu mukaan, Joona ainakin mielellään kertoo tekniikoista.
 
Liittynyt
21.07.2017
Viestejä
85
Joo, Espanjassa mikä meni parhaiten niin Windows päätti heittää työpöydälle kesken ajon, siinä meni jonkun verran aikaa kun tajus mitä tapahtuu ja pääsin takas peliin. USA ja Australia oli vaan paljon ajovirheitä ja ei oikein saanu hyvää tuntumaa polkimiin missään vaiheessa. Mutta ihan hauskaa ja oli tosiaan kovin lohko, siellä oli tosi tiukkaa kisaa lohkon kakkospaikasta.

Ja noi kovimmat kuskit on ihan älyttömiä o_O Ehkä täältä vähän ajovinkkejä tarttuu mukaan, Joona ainakin mielellään kertoo tekniikoista.
Harmillinen homma.
Millä polkimilla siellä ajeltiin?
Mukavaa, että mestari jakaa neuvoja reilusti!
 
  • Tykkää
Reactions: Jha
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
589
Harmillinen homma.
Millä polkimilla siellä ajeltiin?
Mukavaa, että mestari jakaa neuvoja reilusti!
Heusinkveld Sprint 3 polkimen setti.

Ajoasento ei oikein itselle sopinut kun on tottunut istumaan korkeammalla polkimiin nähden, meinasi pohje krampata parin ekan EK:n aikana kun kaasu oli ehkä turhan jäykällä säädöllä
Mutta paremmalla suorituksella ja ilman teknisiä ongelmia olisin silti ollut parhaimmillaan lohkon nelonen, ei mitään jakoa kolmelle nopeimmalle.
 
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
1 159
Group B 4WD sarja tehty iotechiin. 6 kisaa 6 pätkää per kisa ja viikko aikaa suorittaa. Alkaa 2.1.2024. Petyin rankasti uusimpaan EA WRC peliin ja annanpa sen marinoitua vielä ajatuksella, että ehkä saavat parempaan kuosiin ajan kanssa.
 
Liittynyt
15.11.2018
Viestejä
589
Group B 4WD sarja tehty iotechiin. 6 kisaa 6 pätkää per kisa ja viikko aikaa suorittaa. Alkaa 2.1.2024. Petyin rankasti uusimpaan EA WRC peliin ja annanpa sen marinoitua vielä ajatuksella, että ehkä saavat parempaan kuosiin ajan kanssa.
Täytyypä varmaan käydä ajelemassa nämäkin pois kun wrc antaa vielä odottaa VR tukea. Aika hiljaiseksi on tainnut Dirt mennä ainakin jonkun viikkokisan perusteella mitä kävin ajamassa, kovimmat kuskit lienee siirtyneet wrc:n pariin.
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
35
Sori - piti tulla ihan asiakseen hehkuttamaan, kun parin kuukauden ponnistus alkaa tuottaa hetelmää. Olen tahkonnut Time Trialissa R2 luokan etuveto Fiestalla Comienzo de Bellriu asfalttipätkää ja nyt viimein päässyt kympinsakkiin. En tosin tiedä miten valideja nuo leaderboardit on..

bellrius.jpg
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
1 101
On ne aika valideja kun e-sports kuskeja ihan kärjessä. Maksimaalisesti pitää oikoa, hyödyntää kaiteita ym. että saat nk helppoja sekunteja pois tuosta.

Oisko Opel nopeampi auto vaikka ei ole turboa mutta 1.6L 4-cyl kone silti parempi kuin Ford 1L 3-cyl kone turbolla. Espanjassa ei olla hirveän korkealla kuten Arg missä turbo auttaisi paljon (Argentiinasa tuo Ford on paljon nopeampi kuin Opel).
 
Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
35
Aikojen perusteella Opel Aatami lienee nopeampi vaihtoehto. Mut toi nopein Ford aika on kyl ihan kiikarissa kun saa sektorit kasaan, eikä siinä pahemmin tarvi oikoa. Sitten voi vaihtaa Aatamiin.. Toi nopein R2 aika löytyy Tubesta ja se ajaa tosi sulavasti, ei oikase mistään.

Mulla on pohjilla sinun Fiesta setuppi, mutta olen sitä muokannut jonnin verran. En tiedä onko muutokset parempaan suuntaan, mutta sopii mulle. Muutenkin tuo setuppi homma vähän makuasia. Saman suuntasia aikoja vetää jos pistää Damping ja Springs nupit kaakkoon.

Tässä kuitenkin nykyinen setuppi, jos hauatte parantaa. Nelonen ja vitonen ehkä karvan lyhyitä:
0.00, -2.20, 0.38, -2.00
3000.00Nm, 66%
50%, 50%, 90,00Nm
0.399 / 0.538 / 0.686 / 0.851 / 1.038 / FD 0.192
Front 4.00, 5.00, 0.12mps, 3.00 / Rear 4.00, 5.00, 0.12mps, 4.00
10.00mm, 191.10, 32.73, 10.00, 149.54, 30.91



Yks isompi moka kun meni poikittain mutkassa, osa mutkista meni pitkäksi ja normi kamikaze syksyntä U-käännöksessä. Muuten ihan ok, noin niinku omasta mielestä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 508
Viestejä
4 164 621
Jäsenet
70 418
Uusin jäsen
NKoo

Hinta.fi

Ylös Bottom