Myyty Dingoo Digital A320 (CIB) [Helsinki]

Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Myynnissä Dingoo Digital A320.

Aikaisemmin haluttu kiina käsikonsoli emulaattorivehje, se alkuperäinen.

Paketissa:
- konsoli
- ohjeet
- usbikaapeli
- 8gb microsd+minisd adapteri
- kuulokkeet
- tv-kaapeli
- usb-latauspistoke (usa).

Väri musta. Muistikortille esiasennettu DINGUX-käyttöjärjestelmä laitteen oman rinnalle. Dingux käynnistyy pitämällä selectiä pohjassa powerupin aikana.

Ollut aiemmin yhdellä omistajalla, itse räpeltänyt vain muutamia päiviä kunnes päädyin, ettei laite ole minua varten, vaan pärjän pelkällä GBA:lla jatkossa. Vaatii harrastuneisuutta, esimerkiksi emulaattoreita ja muuta softaa saisi varmasti päivitettyä. Edellinen omistaja on kiinnittänyt selkämykseen kaksi karvatarraa, jolla se pysyy kiinni mukana tulevassa, ilmeisesti alunperin PSP:n pidikkeessä. Pidikkeestä saa myös ulkoiset kajarit konsoliin, tosin en tiedä miten edellinen omistaja on sitä käyttänyt, koska johto ei riitä konsolin sivuun kiinni.

Laitteen tyyppivikana on näytön hieman omituinen katselukulma. Suoraan edestä katsottuna näyttö hieman heijastaa ja tummuu, ja näyttää terävämmältä jos laitetta katsoo hieman vasemmalta.

Sijaitsee Espoon Leppävaara/Vallikalliossa. Nouto tai postitus.

25 €/ Tarjous

Lisätietoa laitteesta: http://www.v2.fi/artikkelit/pelit/410/Dingoo-A320/



myynti_dingooa320.jpg


myynti_dingoo_paketti.jpg


myynti_dingux_paalla.jpg


myynti_dingoo_teline.jpg


myynti_dingoa320_takaa.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Edellisen ostajan kanssa neuvoteltiin hintaa, mutta löysikin jonkun toisen laitteen, joten yhä vapaa (tosin sijainti vaihtunut Helsingistä Espooseen).

Ihan tuohon 20e + kustit en oikein taivu, mutta ehkä 30 euroa postikuluineen saattaisi lähteäkin haluavalle - ehkä mä otan tästä mieluummin takkiin kuin pölytän turhaan tavaroiden seassa. Olis ainakin yks tavara vähemmän, jolle löytää sopiva sopukka uudesta kämpästä. :)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Tämä edelleen tarjolla.

25€ haettuna, postituksen kanssa kokonaishinnasta voidaan neuvotella (posteja tulee 5,9-7,9e, en ole ihan varma).
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 368
Viestejä
4 196 190
Jäsenet
70 899
Uusin jäsen
kss247

Hinta.fi

Ylös Bottom