mun mielestäni ainakin nordean ja osuuspankin sivut meni huonoiksi uudistuksen jälkeen. OP on käyttökelpoinen vaikka huono, mutta Nordea oli niin sietämätöntä kuraa, että lopetin tilin. Osaan toki sanoa vain aasiakas kokemuksen, enkä tiedä onko huonous design vai tekniikkapuolella vai molemmissa.Nyt alkoi kiinnostaa, mikä nettipankkien käyttöliittymissä nykypäivänä mättää?
Nordeassa oli vielä se vitsi, että jotkin asiat toimivat vanhoilla sivuilla, eli niitäkin vielä pyöritettiin siellä taustalla, mutta jostain syystä asiakkaita ei sinne enää haluttu päästää kuin tietyissä erityistapauksissa. Esim. jotain tiliotteita vai käyttösopimuksia piti mennä hakemaan vanhalta sivulta, mistä pääsikin käyttämään vanhaa sivua eikä tarvinnut käyttää uutta. Toki välissä joutui kirjautumaan muistaakseni kerran uudelleen sisään. Osakekauppa (Investor oli jo niin hirveä että antoi esimakua lopullisesta sivustosta...) oli myös jotenkin kankeaa kun se varmistus meni jossain vaiheessa mulla aina ensin vanhalle sivulle ja sitten palasi uudelle. Näitä reikiä sitten tukkivat ja lopulta en enää jaksanut etsiä uutta kun muutaman näitä löysin. Nordean kehittäjät siis voittivat asiakaskokemuksen tuhoamistaistelun, vaikka kaikkeni yritin puolustaa itseäni ja etsiä pakoreittejä hyvään asiakaskokemukseen.