Kai noita Lenovo Explorereita voisi harkita kokeiluun. Mitä tuo Windows Mixed Reality edes tarkoittaa? Mahtaako nuo toimia DCS:n kanssa ilman kikkailua?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kysynpä mikä WMR ASW:ssä oli niin huonoa? Kyllä se ainakin omassa tilanteessa 1070:llä parempi on kuin ilman.
Aiheuttaa mikro stutteria, grafiikat joutuu laskee alemmas ku ilman koska stutteria tulee plus muuta graafisia haittoja jos fps ei pysy mieluiten 60 tienoilla.
Ja hekot ja propelli koneet artifakteja täynnä.
Ei vaan läheskään ocun tasolla vielä ole toi wmr ASW.
Riftin ASW toimii paremmi vaikk framet nippa nappa 45, wmr ei hyvä sillo ku ollan rajoilla.
Hyvä kuulla että näin todella on. Olen ollut vainoharhainen jo tovin kun fps on tuntunut 2.5.x:n myötä pudonnut reilusti heilahdellen kummasti korkeasta aika matalalle. Vaikka ei näytä mitenkään dramaattisesti paremmalta. Gtx 970 näyttiksenä.Dcs sarjaa ei edes 2080TI pyöritä 90fps enää 2.5.x version myötä. 1.5 meni välillä 90fps
Ed on luvannu optimointia , nimenomaan VR suorituskykyyn pian.. eli jospa tilanne paranee.
Täällä ketjussa löytyy varmaan myös tietoa joikkareista eli ilotikuista? Hakuessa vanhan hajonneen logitech extreme 3D pron tilalle joku edullinen mutta mielellään laadukas tikku.
En nyt halua erillistä kaasua tilansäästön takia ja periaattessa varmaan T300 RS kaasun ja kytkimen saa ohjelmoitua peräsimiks jos on tarvis niin pelkkä tikku on hakusessa hintaluokassa <100€.
Onko Thrustmaster T.16000M kohtuullinen vai saako jotain selvästi parempaa tolla rahalla? Amazonista toi ois vaan 50€. Peleinä DCS, IL2:BOS ja Arma 3 nyt ainakin.
Täällä ketjussa löytyy varmaan myös tietoa joikkareista eli ilotikuista? Hakuessa vanhan hajonneen logitech extreme 3D pron tilalle joku edullinen mutta mielellään laadukas tikku.
En nyt halua erillistä kaasua tilansäästön takia ja periaattessa varmaan T300 RS kaasun ja kytkimen saa ohjelmoitua peräsimiks jos on tarvis niin pelkkä tikku on hakusessa hintaluokassa <100€.
Onko Thrustmaster T.16000M kohtuullinen vai saako jotain selvästi parempaa tolla rahalla? Amazonista toi ois vaan 50€. Peleinä DCS, IL2:BOS ja Arma 3 nyt ainakin.
Mitenkä te käytännössä pystytte lentämään näin monimutkaista simua VR laseilla näkemättä näppäimistöä? Tässähän on valtava määrä nappeja jotka ei mahdu joystickiin.
- lähde...there isnt much info, and not much to be expected until the Hornet is closer to complete.
Viimeisetkin Falconin hinkkaajat pääsee siirtymään sitten DCS:n pariin. Eikös F-15E ole kanssa tulossa ensi vuonna? Melkoisen kattava konevalikoima rupeaa olemaan pikkuhiljaa.
In view of last months response, we are pleased to announce our upcoming Free For All event, starting April 19th, where you are welcome to try any and all our products (except campaigns) for free and without limitation for one month. This unlimited access to all our suite of products, including our top fighter jets, such as the F-16C, F/A-18C and A-10C Warthog will help take your mind off things for a while, giving you the opportunity to try something new, and to own it for 50% or less than the normal price.*
*Exclusions and comments:
All campaigns, F-14B and AJS-37 Viggen will not take part. JF-17 Thunder will have a 15.00 USD discount.
Mitä vikaa steamin versiossa?DCS steam versio kannattaa unohtaa muutenkin edelleen lähtökohtaisesti...
No ainakin aiemmin openbetaan pääsy mihin about kaikki mp serverit perustuu tuli jäljessä, nykyään taitaa olla tosin nopeutunut, alennukset on harvemmin ja nihkeämmin kuin ed omilla sivuilla ja sitten se tärkein, vaikka eagle dynamics saa kohtuuttoman paljon yhteisövihaa, onse sieltä devien parhaimmasta päästä pelimaailmassa joten kun ostaa modulit heidän kaupasta ei gabe vie isoa osuutta. Ja ne ei toimi steamin kanssa.Mitä vikaa steamin versiossa?
Ajattelin, että tämä ongelma on tullut varmaan vastaan muillakin ja siirryin tiedustelemaan Googlelta asiasta. Ensimmäiset hakutulokset ohjasivat Steamin keskustelufoorumeille sekä redditiin, missä Xboxin ohjaimen analogisten tattien tunnistamattomuuteen oli annettu anime avatarilla varustautuneiden herras"miesten" toimesta vinkkinä kävellä kauppaan ja ostaa lentotikku, koska se tarjoaa niin paljon paremman kokemuksen kuin vaivainen padi.
Jep, eipä tätä kannata edes testata, ellei löydy edes jonkinlaista lentotikkua. Ei ole oikeen casual lentelyyn muutenkaan soveltuva peli. Oppimiskynnys on jyrkkä. Itse pelihän on parasta mitä on saatavilla tämän hetken hardcore sotilaslentosimuista.
Jos FSX/P3D/X-plane/FS2020 toimii ihan suoraan padillä, niin taitaa kehittäjän venäläisyys olla ainut syy miksi tähän ei ole tukea ympätty. Ei ole mitään järkeä tuossa, kyllähän se mikä tahansa analoginen tatti on parempi kokemus kuin lentopintojen liikutteleminen näppäimistöllä, mikä tässä kuitenkin on eriskummallisesti tuettuna.
Will the Eurofighter Typhoon include HMD, A/G, Iris-T, Meteor, Pirate, DVI, ASRAAM, LGB, ECR, JDAM, HARM, Lightning POD, AESA Radar?
We are working hard to include all capabilities of all different Typhoon nations. However, please keep in mind that there is a limit to what we can display with only using publicly available data. Therefore I hope you understand, that all questions concerning the specific capabilities can't be answered at this point.
Jotkut tykkää FC3:sta, itse en ottanut kun ei ole kliksuteltavaa ohjaamoa. Ilmeisesti paljon pelattavaa kuitenkin tarjoaa ja ei kaikkia häiritse hallita konetta hotaksella tai näppiksellä.Onko tuo flaming cliffs 3 (23,85€) nyt semmoinen järkevin "aloituspaketti" päästä tähän peliin sisälle? Olen jonkin verran lentänyt tuota ilmaista SU-25 frogfootia, mutta tekisi mieli kokeilla nyt jotain muutakin, eikä tuohon ilmaispeliin kuulu kovin paljoa yksinpelitehtäviä. Miten tähän peliin ylipäänsä saa hyvää yksinpelattavaa sisältöä, kun ei tuonne multiplayer -puolelle ole vielä mitään asiaa kun ei osaa tarpeeksi?
Onko tuo flaming cliffs 3 (23,85€) nyt semmoinen järkevin "aloituspaketti" päästä tähän peliin sisälle? Olen jonkin verran lentänyt tuota ilmaista SU-25 frogfootia, mutta tekisi mieli kokeilla nyt jotain muutakin, eikä tuohon ilmaispeliin kuulu kovin paljoa yksinpelitehtäviä. Miten tähän peliin ylipäänsä saa hyvää yksinpelattavaa sisältöä, kun ei tuonne multiplayer -puolelle ole vielä mitään asiaa kun ei osaa tarpeeksi?
Onko tuo flaming cliffs 3 (23,85€) nyt semmoinen järkevin "aloituspaketti" päästä tähän peliin sisälle? Olen jonkin verran lentänyt tuota ilmaista SU-25 frogfootia, mutta tekisi mieli kokeilla nyt jotain muutakin, eikä tuohon ilmaispeliin kuulu kovin paljoa yksinpelitehtäviä. Miten tähän peliin ylipäänsä saa hyvää yksinpelattavaa sisältöä, kun ei tuonne multiplayer -puolelle ole vielä mitään asiaa kun ei osaa tarpeeksi?
Taitaa moni mennä moninpelin puolelle. On tuossa kuitenkin tehtäviä ja kampanjoita, siipimiehetkin mukana. Koneen mukana tulee vaihtelevasti noita, sitten käyttäjien tekemiä ja maksullisia löytyy. En tiedä noiden tasosta. WW2 puolella ei taida olla mitään IL-2 tasoisia, enkä ole itsekään vielä lentänyt kuin harjoitustehtäviä.Onko tähän nykyään toteutettu "peli", jolla olisi muutakin annettavaa kuin itse lentäminen? Tyyppasin joskus todella kauan sitten ja mitään kampanjaa AI:ta vastaan, AI-siipimiehillä ei tuolloin tainnut olla.
Onko tähän nykyään toteutettu "peli", jolla olisi muutakin annettavaa kuin itse lentäminen? Tyyppasin joskus todella kauan sitten ja mitään kampanjaa AI:ta vastaan, AI-siipimiehillä ei tuolloin tainnut olla.
Minulla ei ole sotalinnuista kuin tuo ilmainen TF-51, onko täällä suosituksia noista? Ostin Channel mapin ja huomasin että ajallisesti nuo koneet ei oikein ole sopivia. Spitfireä lukuunottamatta nuo tulivat vuonna 1944, jopa Fw190 A-8 tuotanto alkoi vasta helmikuussa 1944. Tämän takia turha lienee olla historiallisesti tarkka.
Oletko jo katsonut Harrierin? Se on mielenkiintoinen, vaikka itse päädyin Hornettiin. Minulla warthog hotas ja polkimet.FS2020 sytytti innostuksen lentosimulaatoreihin, mutta siinä ei ole vielä VR tukea niin olen alkanut etsimään korvikkeita. IL-2 löytyy jo ja potkurikoneissa on sitä jotain, mutta hotas ei ole vielä saapunut ja ohjaamon nappien painelu näppiksen pikanäppäimillä ei innosta. DCS:ssä nappuloita pystyy youtuben mukaan painelemaan hiirellä joka on järkevämpää, mutta mahtaako olla mahdollista että katson VR-laseilla jotain nappia ja sitten painan joystickistä "aktivointinappia" niin se muuttaisi aktiivisena olevan napulan tilaa?
Katselin youtubevideoita F-18:sta ja A-10:stä jotka on tietysti näin aloittelijalle ne kiinnostavimmat, mutta sitten huomasin helikopterit! Niitä en ole lentänyt sitten ala-asteen ja C64:n Tomahawkin, eli olen täysin aloittelija niiden suhteen. Löytyykö niiden lentäjiä? Mitä vehkeitä tarvitsee, polkimet taitaa olla pakolliset joystickin/hotaksen lisäksi?