Oletan D7100:ssa olevan saman, mutta eikös tarkennusmoodin vaihto mene vasemmalla kädellä AF-napin painalluksella ja oikealla kädellä rullasta valiten? Status näkyy jopa viewfinderissa minkä on valinnut (yksi naksaus vasemmalle tuottaa AF-S, yksi oikealle tuottaa AF-C takarullasta ja eturullasta voi valita AF-C:n autofocus-pisteiden määrän tai 3D-moodin / manual valinnan välillä). En nyt muista D3:sta miten siinä meni, mutta ainakin itselleni tuo on jo niin takaraivosta ettei tule mietittyä ja nopeastihan tuon vaihtaa (vasen käsi kuitenkin aina ylettyy sinne AF-nappiin).
A -> S on totta, siinä mielessä että siinä rullassa on se nappi joka estää vahinkovaihtamisen. Taas toisaalta, kun itse A-moodissa käytän ISOa takarullassa, niin eipä tule S-moodia oikeastaan käytettyä vaan noilla väännän itselleni sopivan suljinajan (mutta tämä toki vain oma tyylini).
Mutta tätä en ymmärrä. Ei mun 50mm:t pysy edes lasten perässä autofocuksessa, ne on ihan pirun hitaita (ja 1.4 on vielä reippaasti hitaampi kuin tuo 1.8).
A -> S on totta, siinä mielessä että siinä rullassa on se nappi joka estää vahinkovaihtamisen. Taas toisaalta, kun itse A-moodissa käytän ISOa takarullassa, niin eipä tule S-moodia oikeastaan käytettyä vaan noilla väännän itselleni sopivan suljinajan (mutta tämä toki vain oma tyylini).
Kyllä tolla 50mm:llä pääsee sportissa alkuun.
Mutta tätä en ymmärrä. Ei mun 50mm:t pysy edes lasten perässä autofocuksessa, ne on ihan pirun hitaita (ja 1.4 on vielä reippaasti hitaampi kuin tuo 1.8).