Itse aikanaan hommasin tämän setin:
www.rajalacamera.fi
Kattaa saman alueen ja on sääsuojattu sekä obiska että runko. Videopuoli tuossa on sitten vain 1080p.
Budjettiteleksi olen hommannut näitä sekä vaimolle että itselle käytettynä:
Hintaa tuli 140€ ja 190€ + Aliexpressistä adapteri parikymppiä 4/3->MFT : US $17.85 15% OFF|Auto Focus Adapter Ring for Four Thirds 4/3 lens to Olympus Panasonic Micro 4/3 MMF3|lens ps3|lens filterlens cloth - AliExpress
Näitä Olympuksen OM-D vermeitä tullee tarjoukseen BF:nä...
(Nyt sitten on turha alkaa itkeä kun pimeässä-hämärässä FF on parempi sen kaukoputken kokoisen linssin kera, niin on ja on myös sen kokoinen ja painoinen. Eli MFT on hyvä setti valoisassa tapahtuvaan luontokuvaukseen.)

Olympus OM-D E-M5 Mark II + M.Zuiko 14-150mm f/4-5.6 ED II -järjestelmäkamera, m
Olympus OM-D E-M5 Mark II -järjestelmäkamera + M.Zuiko 14-150mm f/4-5.6 ED II -objektiiviOM-D E-M5 Mark II on täysin uudistettu malli suositusta O-MD E-M5 -kamerasta.16,1MP CMOS -kenno sekä tehokas TruePic VII -prosessori takaa tehokasta suorituskykyä.5-akselinen kuvanvakaaja mahdollistaa jopa 5...
Kattaa saman alueen ja on sääsuojattu sekä obiska että runko. Videopuoli tuossa on sitten vain 1080p.
Budjettiteleksi olen hommannut näitä sekä vaimolle että itselle käytettynä:
Olympus 70-300mm f/4-5.6 ED Zuiko Digital Review
Looking for a Olympus 70-300mm lens review? Read on to find out what we uncovered in our objective optical lab tests.
www.imaging-resource.com
Hintaa tuli 140€ ja 190€ + Aliexpressistä adapteri parikymppiä 4/3->MFT : US $17.85 15% OFF|Auto Focus Adapter Ring for Four Thirds 4/3 lens to Olympus Panasonic Micro 4/3 MMF3|lens ps3|lens filterlens cloth - AliExpress
Näitä Olympuksen OM-D vermeitä tullee tarjoukseen BF:nä...
(Nyt sitten on turha alkaa itkeä kun pimeässä-hämärässä FF on parempi sen kaukoputken kokoisen linssin kera, niin on ja on myös sen kokoinen ja painoinen. Eli MFT on hyvä setti valoisassa tapahtuvaan luontokuvaukseen.)