Itse aikanaan hommasin tämän setin:
Kattaa saman alueen ja on sääsuojattu sekä obiska että runko. Videopuoli tuossa on sitten vain 1080p.
Budjettiteleksi olen hommannut näitä sekä vaimolle että itselle käytettynä:
Hintaa tuli 140€ ja 190€ + Aliexpressistä adapteri parikymppiä 4/3->MFT : US $17.85 15% OFF|Auto Focus Adapter Ring for Four Thirds 4/3 lens to Olympus Panasonic Micro 4/3 MMF3|lens ps3|lens filterlens cloth - AliExpress
Näitä Olympuksen OM-D vermeitä tullee tarjoukseen BF:nä...
(Nyt sitten on turha alkaa itkeä kun pimeässä-hämärässä FF on parempi sen kaukoputken kokoisen linssin kera, niin on ja on myös sen kokoinen ja painoinen. Eli MFT on hyvä setti valoisassa tapahtuvaan luontokuvaukseen.)
Olympus OM-D E-M5 Mark II + M.Zuiko 14-150mm f/4-5.6 ED II -järjestelmäkamera, m
Olympus OM-D E-M5 Mark II -järjestelmäkamera + M.Zuiko 14-150mm f/4-5.6 ED II -objektiiviOM-D E-M5 Mark II on täysin uudistettu malli suositusta O-MD E-M5 -kamerasta.16,1MP CMOS -kenno sekä tehokas TruePic VII -prosessori takaa tehokasta suorituskykyä.5-akselinen kuvanvakaaja mahdollistaa jopa 5...
www.rajalacamera.fi
Kattaa saman alueen ja on sääsuojattu sekä obiska että runko. Videopuoli tuossa on sitten vain 1080p.
Budjettiteleksi olen hommannut näitä sekä vaimolle että itselle käytettynä:
Olympus 70-300mm f/4-5.6 ED Zuiko Digital Review
Looking for a Olympus 70-300mm lens review? Read on to find out what we uncovered in our objective optical lab tests.
www.imaging-resource.com
Hintaa tuli 140€ ja 190€ + Aliexpressistä adapteri parikymppiä 4/3->MFT : US $17.85 15% OFF|Auto Focus Adapter Ring for Four Thirds 4/3 lens to Olympus Panasonic Micro 4/3 MMF3|lens ps3|lens filterlens cloth - AliExpress
Näitä Olympuksen OM-D vermeitä tullee tarjoukseen BF:nä...
(Nyt sitten on turha alkaa itkeä kun pimeässä-hämärässä FF on parempi sen kaukoputken kokoisen linssin kera, niin on ja on myös sen kokoinen ja painoinen. Eli MFT on hyvä setti valoisassa tapahtuvaan luontokuvaukseen.)