- Liittynyt
- 22.10.2019
- Viestejä
- 1 593
Keskeytyy ihan alkuperäisessäkin D2:ssa, mutta eihän tuo mitään kovin "ajanmukaista" animointia vaadi.No esim. että keskeytyvätkö hyökkäysanimaatiot, jos vastustaja iskeekin ensin jne.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Keskeytyy ihan alkuperäisessäkin D2:ssa, mutta eihän tuo mitään kovin "ajanmukaista" animointia vaadi.No esim. että keskeytyvätkö hyökkäysanimaatiot, jos vastustaja iskeekin ensin jne.
Oli. Todella paljon.(D2 original) Mulla on kai edelleen tuolta IP bannit kun menin hölmöyttäni kokeilemaan battlenet tuollaisilla jaetuilla cd avaimilla. Mulla on nyt mun vanhaan CD:hen perustuva legit asennus, mutta eihän se auta. Olenko tulkinnut oikein että tuo path of diablo toimii kokonaan kolmannen osapuolen servereilla joten battle.net bannit eivät ulottuisi sinne? Ajattelin antaa tuolle alkuperäiselle viikon aikaa ja jos se ei siinä ajassa selviä niin sitten kokeilen jotain muuta.
Oliko D2:ssa paljonkin bottausta tai kaman duppausta? Itse en muista muita kuin näitä modatulla clientillä pelanneita tyyppejä jotka saattoivat koska vain tappaa sut ilman mitään keinoa puolustautua. Mutta en mä tainnut juuri mitään kauppaa käydä muiden kanssa, hieman yritin niitä runestoneja keräillä ja joitain runeword kamaa luoda, mutta en mitään sen ihmeellisempää. Pelasin ehkä vuoteen 2005 tai 2006 asti tuolla battlenet HC ladder:ssa, melko kasuaalisti mutta kuitenkin.
Mutta kyllä tässä on erilaisia online pelejä pelattua, on nykypäivänä aika toiveajattelua että pelit eivät olisi täynnä erilaisia huijauksia. Jopa pelit jossa pelaajien välinen kaupankäynti on hyvin rajoitettua, on silti tuollaista huijausta. Kaikki perustuu aina rahaan. Jos virtuaalisella kullalla tai OP as fuck aseilla on arvoa ja ne eivät ole oikeasti pultattu kiinni siihen tunnukseen joka on ne farmannut, niin niitä farmataan boteilla, dupataan jne.
Toi remasteri täytyy olla aika samanlainen kuin alkuperäinen. Mutta sen täytyy olla osin myös parempi. Omaan mielikuvitukseen lootti ja PvP on ne mitä ehdottomasti täytyy parantaa, myös alkuperäiset pienet inventoryt ei varmasti kelpaa nykyään kellekään.
(D2 original) Mulla on kai edelleen tuolta IP bannit kun menin hölmöyttäni kokeilemaan battlenet tuollaisilla jaetuilla cd avaimilla. Mulla on nyt mun vanhaan CD:hen perustuva legit asennus, mutta eihän se auta.
Olettaen että sulla ei ole kiinteä ip, sen voi vaihtaa kikkailemalla:
Vaihda reititin siltaavaksi. Silloin koneesi on suoraan kiinni isp:ssä ja saat uuden ip:n. Sitten loggailet takaisin B-nettiin. Sama sitten nattaavaksi.
Itse olen tulkinnut, että kukaan ei pidä D2:a virheettömänä pelinä, mutta veteraanit haluavat kokea pelin uudelleen sellaisena kuin sen muistavat, mutta toki päivitettyjen graffojen kera.Joidenkin mielestä D2 on edelleen lähes virheetön peli, omasta mielestäni kaikkea muuta.
Optio voisi ehdottomasti tuohon tulla. En koskaan tykännyt loottininjailusta tai pitänyt sitä viihdyttävänä. Yleensä isoissa porukoissa ei ehdi edes katsomaan mitä maasssa on, kun pitää vain yrittää sokkona nostaa mitä ikinä ehtii. Mielestäni viihdearvo on aika minimaalinen tuossa touhussa.Yksi asia, joka on lähes aiheuttanut kolmannen maailmansodan Blizzardin foorumeilla, on loottisysteemi. Tarkennettuna siis onko se yhteinen vai henkilökohtainen. D2-puristit ovat lähes sotajalalla kun joku ehdottaa henk.koht. loottia optiona. Puristien mielestä jopa optiot ovat täyttä kerettiläisyyttä.
Itse en ymmärrä, miksi optio olisi huono asia. Pelaajat voisivat siis valita vapaasti jaetun lootin (kuten alkuperäisessä D2:ssa on) ja henk.koht. lootin väliltä. Tällöin puristit voisivat valita jaetun lootin ja kokea peli sellaisena kuin se oli ja toiset voisivat valita henk.koht. lootin ja sen myötä loottininjavapaan kokemuksen.
Vahva tämä. Ei ole kyllä yhtään ikävä tuota, vaikka satoja, jollei tuhansia tunteja tulikin aikoinaan pelattua.Optio voisi ehdottomasti tuohon tulla. En koskaan tykännyt loottininjailusta tai pitänyt sitä viihdyttävänä. Yleensä isoissa porukoissa ei ehdi edes katsomaan mitä maasssa on, kun pitää vain yrittää sokkona nostaa mitä ikinä ehtii. Mielestäni viihdearvo on aika minimaalinen tuossa touhussa.
Itselleni asia on sikäli yhdentekevä, että mikäli pelaisin peliä, pelaisin sitä kavereideni kanssa, en tuntemattomien. Olen kuitenkin lukenut asiasta ja kummallakin osapuolella on pointtinsa.Yksi asia, joka on lähes aiheuttanut kolmannen maailmansodan Blizzardin foorumeilla, on loottisysteemi. Tarkennettuna siis onko se yhteinen vai henkilökohtainen. D2-puristit ovat lähes sotajalalla kun joku ehdottaa henk.koht. loottia optiona. Puristien mielestä jopa optiot ovat täyttä kerettiläisyyttä.
Itse en ymmärrä, miksi optio olisi huono asia. Pelaajat voisivat siis valita vapaasti jaetun lootin (kuten alkuperäisessä D2:ssa on) ja henk.koht. lootin väliltä. Tällöin puristit voisivat valita jaetun lootin ja kokea peli sellaisena kuin se oli ja toiset voisivat valita henk.koht. lootin ja sen myötä loottininjavapaan kokemuksen.
Itselleni asia on sikäli yhdentekevä, että mikäli pelaisin peliä, pelaisin sitä kavereideni kanssa, en tuntemattomien. Olen kuitenkin lukenut asiasta ja kummallakin osapuolella on pointtinsa.
Ovathan ne esittäneet perusteluita, miksi jaettu lootti ei saisi olla edes optio.Siksi se tulisi olla optio. Tällöin kaikki osapuolet pystyisivät pelaamaan haluamallaan tavalla.
Puristeille vain ainoa hyväksyttävä vaihtoehto on jaettu lootti, ei optioita.
Henk. Koht. Lootti pilaa pelin trade economian joka toivottavasti on taas mielenkiintoinen ilman dupe stone of jordaneja?Toistaiseksi en ole nähnyt ainuttakaan pätevää perustetta sille, miksi henk.koht. lootti ei voisi olla optio. Miksi jaettu lootti pitäisi olla se ainoa vaihtoehto? Se, että se oli ainoa vaihtoehto alkuperäisesä D2:ssa, ei ole pätevä peruste. D2R on remasteri, jossa on jo muitakin QoL-päivityksiä, joten se ei ole edes täysin uskollinen alkuperäiselle versiolle.
Henk. Koht. Lootti pilaa pelin trade economian joka toivottavasti on taas mielenkiintoinen ilman dupe stone of jordaneja?
Henk. Koht. Lootti pilaa pelin trade economian
Henk. Koht. Lootti pilaa pelin trade economian joka toivottavasti on taas mielenkiintoinen ilman dupe stone of jordaneja?
Ei se tarkoita että jos partyssä on 5 henkilöä että sitten jokainen bossi pudottaisi 5 uniikkia, vaan ihan normaalisti niitä putoaa se 1kpl ja kone arpoo sitten valitun säännöstön perusteella että kuka sen saa.
Tiedätköhän mitä henkilökohtaisella lootilla yleensä tarkoitetaan? Lootin kokonaismäärä ei kasva ollenkaan, vaan putoavat kamat arvotaan partyssa olevien kesken. Ei siis vaikuta ekonomiaan millään tavalla.Henk. Koht. Lootti pilaa pelin trade economian joka toivottavasti on taas mielenkiintoinen ilman dupe stone of jordaneja?
Viittasin diablo3 käytössä olevaan henk koht loottiin jolla tosiaan tapettiin tradeeminen. Ymmärrän että järjestelmiä on erilaisia ja tämänkin voisi toteuttaa järkevästi. Mutta mielestäni se on diablo4 hommia sitten ja nyt haetaan sitä vanhaa kunno d2 pelailua. Kyllä, piti olla nopea telekinesiksellä tai sitten soolota
Oma mielipiteeni d2hc moden pelaajana on että ei todellakaan tarvita mitään pve modea. Parhaat pelithän tuli aina siitä kun joku tuli ja pisti hostilet päälle ja river of flamella farmatessa sydän tykytti kun tiesit että kohta päästään ottaan matsiaSe "vanha kunnon d2-pelailu" oli suurelta osin ihan villin lännen meininkiä jossa randomin saapuessa peliin oli 80% todennäköisyys että joudut pvp-taisteluun tai sitten että mikäli etenisittekin näennäisen sopuisasti yhtä matkaa vihollisia vastaan taistellen, niin ainakin loottien suhteen nopeimmat syö ja hitaammat eivät. Minusta se on ihan hanurista. Pelimekaniikkoihin pitäisi saada vähintäänkin optiot sille että sallitaanko muiden PCeiden kimppuun hyökkääminen ja se, että loottaaminen tapahtuu vuorotellen/arpakuutiolla.
Tulee sille modituki.Eikö hostilen saanut laitettu päälle vain kaupungissa? Muistan että näitä tapauksia satunnaisesti eksyi public pelehin, mutta kyllä siinä aina ehti lähteä pelistä pois, jos ei halunnut matsia ottaa. Ei kyllä kertaakaan tullut kuoltua näille ilman että olisin ehtinyt päättää koitanko ottaa matsia vai en.
En mä kyllä ala valittamaan vaikka tulisi optio peliä luodessa no-hostile pelille. Hyvä vaan jos saisi enemmän porukkaa pelin pariin.
Hienoa kyllä jos alkuperäiset tallennukset toimii. Toivottavasti saadaan Plugystä modi myös tähän versioon ja voisi jatkaa omaa Holy Grail Sorceressia. Vielä olisi reippaat 70 itemiä löydettävänä.
PK Protections in Diablo II
Player Killing was virtually uncontrolled in Diablo I, with full friendly fire damage from spells or projectiles. There was a war/peace switch to click that allowed melee combat to hit, but it wasn't something that most Sorcerers or Rogues even needed to bother with. Diablo II was designed to allow non-consensual PVP, but added some limitations to make it more sporting and give protections to players who didn't want to engage in PvP.
- Friendly fire was eliminated in Diablo II.
- Players could only declare hostility in town.
- Damage dealt in PvP is only a fraction of the full damage counted in PvM.
There were more anti-PKing fixes added in patches as well.
- A feature was added so that the PK's town portal closed the instant he went hostile, preventing quick trips back to the dungeons.
- A timer was added to "going hostile" that gave players additional time to prepare or escape before attack.
- Spells with a length duration were tweaked so that they would not deal huge damage to other players, if the caster went hostile while the spell was already in place.
Avoimessa pelissä pitääkin olla riskinsä, että joutuu pelaamaan PvP:tä.
Ja se on minusta täysin väärin että käsketään pelaamaan jotain muuta mikäli meno ei miellytä.
Ehkäpä yksi suurimpia pelin mokia on se, että ensin mehustellaan kuinka Diablo sitä ja tätä ja kuinka se on niin ja niin kauhea ja kun sen kimppuun viimein päästään on se vain sellainen punainen sarvipäinen apina. Muukin lore on aikojen saatossa sotkettu aivan käsittämättömäksi näillä Baaleilla, Mephistoilla yms. Yksi peliä rikkova suunnittelumoka on eri vahinkotyyppien hierarkia. Diablo 2:ssa ei tainnut vielä olla life leechiä, joten paras vahinkotyyppi on sitten jää.
Diablo 2:ssa ei tainnut vielä olla life leechiä, joten paras vahinkotyyppi on sitten jää.
Jos se olisi rehellistä ja jollain tasolla järkevää PvP:tä, niin ehkä joo, mutta kun kyse on käytännössä aina pelkästään trollailusta, jossa ei ole mitään rehellistä tai mielenkiintoista, niin ei kiitos. Kun tarkoituksena on vain ja ainoastaan pilata muiden pelit ja olla ärsyttävä, niin siitä saa iloa korkeintaan nämä trollit itse.Siinähän on se optio ettei tarvitse kärsiä trolleist? Senkun tekee omalle ryhmälleen salasanalla suojatun pelin. Avoimessa pelissä pitääkin olla riskinsä, että joutuu pelaamaan PvP:tä. Poislukien tietty enemmän LOD puolta vaivanneet hackit ja muut rehdin pvpn pilaajat.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.