Olin aika skeptinen tästä historian tuntien. Mutta kannattaa katsoa toi Deep Dive video youtubesta. Kyllä vakuutti ainakin minut.
Eli täysin sama D2 taustalla kuin nytkin ja 3D grafiikka on luotu siihen päälle simuloiden framet ja kaikki pelin toiminnat oikein.
Näyttää ihan kivalta mutta varmaan odottelen että hinta alenee. Varmaan tulee pelattua fiilistellessä jonkin verran mutta tuskin tulee tehtyä niin monta hahmoa kuin silloin ennen. HC varmaan tulee pelattua niin tulee luonnollista poistumaa kamoille ja hahmoille.
Muutamia muutoksia soisin olevan: statsien ja skillien uudelleen asettaminen, hahmon leveloiminen 99 nopeampaa kuin mitä lopussa oli. Ja standardi MF runien sijaan olisi kiva jos uniikkeja putoaisi paremmin muuallakin kuin vain bosseilla.
Vielä ei ole ostohousut jalassa vaikka mieli tekisi.
Statsit on voinu jo 5v tai jotain resetoida. 3 resettiä saat Den of Evil questeistä ja LoD:ssa voit löytää esineitä millä saa lisää.
Miksi 99 leveloiminen pitää olla nopeampaa? Hahmo on kuitenkin aika valmis jo 90 levulla mkä on kyllä helppo saavuttaa kenen tahansa.
Nimenomaan leveloimisen pitää olla niin että 95 jälkeen on hidasta. Aina kun pelaat hahmoa niin aina expaa ja leveliä kertyy pikkuhiljaa. Jos saat helposti 99 niin sitten on taas 1 tavoite minkä takia hahmoa ei tarvitse enää pelata.
Oli vaihe missä 99 sait istumalla Bloody Foothills tai cow levelissä tekemättä mitään aika nopeastikin. LoD alku (1.08->1.09 ) Hyvä että muuttivat takas vaikeammaksi. Vaikeutus tuli oikeastaan siitä kun vihujen levuja laskettiin. Ennen vanhaan kaikki oli level 90 missä vaan Act4-Act5 Hell.
Classic Diablo2:ssa korkein monster level on 82 River of Flame Urdareilla. 92 levun jälkeen noista ei saa juuri mitään expaa. 93-> melkeinpä ainoat täydet expat saa Diablolta. Seal bossit myös antaa ihan ok tässä patchissä..
Ei maphack ole riesa. Se on osa peliä. Vakiovaruste. Pitäisi olla oletuksena vanillasskin.
Pelkkä kusipäiden häxi, jotka eivät osaa ilman suunnistaa. Muutenkin näytti pomot ja niiden modit niin HC:ssa jengi osas varoa vaarallisia pomoja.
Toivotaan ettei toimi, samoin kuin kaikki muutkin xiitit. Luotto ei kyllä ole kova.
Mie en ymmärrä. Eiks uudet Ladderit kuitenki oo se "juttu".. pelaaks joku viellä non-ladderia vai?
Mikä juttu on pelata pvp:tä uudessa ladderissa, jos pitää kuitenkin botata ne samat kamat mitä viime ladderissa jo bottasi? Miksei vaan duelaisi non-laddussa niillä jo kerran kerätyillä itemeillä? Mie en ymmärrä.
Jep, itsekin oli pakko asentaa joku aika sitten D2. Nyt ollut hauskaa pelata noiden Youtube-tyyppien "avustuksella", koska niin monet ominaisuudet ja jutut jäi aikanaan itseltäni täysin pimentoon kun ei ollut vielä nettiä mistä katsoa apuja esim. Runewordeihin yms. Youtubesta "MrLlamaSC" käyttäjältä löytyy hurja läjä erilaisia videoita, jos jota kuta muuta kiinnostaa.
Onhan tää 25fps kauheaa kaikkinensa, mutta kiva tota silti on taas vuosien tauon jälkeen pelata.
Kannattaa kattoa jostan tuolta youtubesta nuo parhaat single player modit. Mun mielestä pitäs olla sellanen mikä unlockaa tuon 25fps single playerissä pois.
Onko pelihahmojen animointi mielestänne ajanmukaista?
Miten mun mielestä tuo orginaalin juoksuanimaatio näyttää jotenkin paremmalta? Jotenkin tönkkö tuo uusi. Ehkä vaan silmä tottunu.
Itse olen tulkinnut, että kukaan ei pidä D2:a virheettömänä pelinä, mutta veteraanit haluavat kokea pelin uudelleen sellaisena kuin sen muistavat, mutta toki päivitettyjen graffojen kera.
Muistelisin tekijöiden puhuneen, että balanssimuutoksia tehdään, mutta ilmeisesti ei ennen julkaisua. Resurrected siis julkaistaan skillien ja tavaroiden suhteen alkuperäisenä, mutta sitten pelaajien palautteen pohjalta kehitetään balanssia julkaisun jälkeen.
Jep tämä on paras tapa lähteä. Muutenkin noi kaikki hypejunassa olevat lopettaa pelin 3-6kk jälkeen ja eivät ole sitten vaatimassa sitä ja tätä. Tosipelaajat jäävät pelaamaan seuraavaksi 20v.
Pari ladder seasonia eteenpäin voisi pelaajapalautteen perusteella tehdä jotain skill balance muutoksia tms. pientä. Huom. varovaisia muutoksia.
Nythän on ehkä liian vähän toimivia buildeja ja osa buildeista vaatii ihan törkeen harvinaista kamaa, että toimii edes lähelle samalla tasolla kuin jotkut muut.
Kiusaajat haluaa jatkaa kiusaamista, tuskin siinä muuta on takana. Diablo 2:ssa oli aika toksinen online-skene. Jos et tehnyt salasanasuojattua peliä johon vain kaverit pääsivät, niin about puolet kaikista pelaajista olivat joko playerkillereitä tai ninjaloottaajia, tarkoituksena vain pilata toisen osapuolen pelinautinto.
Höpö höpö. Itse olen lähes aina pelannut public peleissä vaan. Ei kannata kutsua muita partyyn niin ei ne kovin nopeaa tiedä missä pelaat. Jos joku tulee loottailee sun kamoja niin mee townii ja laita hostilet ja tapa se.
Jaettu lootti vaan. Jää joku idea vetää soolonakin. Jos kaikki saa omat lootit varmasti niin mikä idea on pelata muuten kuin 8 player party? Nyt ideana on se että jos pystyt sooloo 8 player pelissä yksin niin saat ihan helvetisti loottia.
Muutenkin partyssä jo niin paljon etuja niin personal lootilla häviää se ainoa huono puoli siitä.
Sitte muutamia ongelmia siitä syntyy muutenkin. Jos joku kova gearinen tyyppi saa loottia mikä olisi sulle hyvä, ja normaalisti ei poimisi sitä ylös niin se jää sulta näkemättä etkä saa sitä ollenkaan.
Se "vanha kunnon d2-pelailu" oli suurelta osin ihan villin lännen meininkiä jossa randomin saapuessa peliin oli 80% todennäköisyys että joudut pvp-taisteluun tai sitten että mikäli etenisittekin näennäisen sopuisasti yhtä matkaa vihollisia vastaan taistellen, niin ainakin loottien suhteen nopeimmat syö ja hitaammat eivät. Minusta se on ihan hanurista. Pelimekaniikkoihin pitäisi saada vähintäänkin optiot sille että sallitaanko muiden PCeiden kimppuun hyökkääminen ja se, että loottaaminen tapahtuu vuorotellen/arpakuutiolla.
Jaa.. että kerranki on peli missä ei rajoitella tekemisiä taas kaikenlaisilla säännöillä niin se on ikävää.
Tip: Ei ole pakko pelata..jos harmittaa.
Jos se olisi rehellistä ja jollain tasolla järkevää PvP:tä, niin ehkä joo, mutta kun kyse on käytännössä aina pelkästään trollailusta, jossa ei ole mitään rehellistä tai mielenkiintoista, niin ei kiitos. Kun tarkoituksena on vain ja ainoastaan pilata muiden pelit ja olla ärsyttävä, niin siitä saa iloa korkeintaan nämä trollit itse.
Pelaatteko Hardcorea ne jotka ei halua hostile systeemiä peliin? Softcoressahan ei ole mitään järkeä edes PK:tta kun LoD julkaisussa poistettiin exp loss pvp:stä.
Aika harvassa kerrat että joku heittäny hostilet päälle softcorea kun joskus olen pelannut.