Diablo II: Resurrected

tuo vasemmalla oleva näyttää pätkivän. oikealla puolella näkyy smoothisti ja realistisemmalta. Sama kuin vertaa mario 8bit ja nykyaikaiseen marioon. Ennenvanhaan se oli jämäkämpää menoa ja nopeampaa.
 
tuo vasemmalla oleva näyttää pätkivän. oikealla puolella näkyy smoothisti ja realistisemmalta.

Sillä animaation nopeudella ei edelleenkään ole mitään tekemistä minkään kanssa, mutta on se tullut selväksi että se framerate on kaikki mitä nähdään.
 
Sillä animaation nopeudella ei edelleenkään ole mitään tekemistä minkään kanssa, mutta on se tullut selväksi että se framerate on kaikki mitä nähdään.
Juu mie oon aikamoinen puusilmä. Ostin 90hz näytöllä olevan puhelimen ja foorumilla siitäkin taannoin avauduin. Mutta olen kai ihminen joka ei näe niitä asioita oikein koskaan mitä pitäisi. Kai mun typerät aivot aina näkee asiat hyvin.
 
Ehkä nämä giffit hahmottaa mitä haen takaa, nappasin tosta IGNn vertailusta:

fallen_original2.gif
fallen_resurrected.gif


Onhan tossa alkuperäisessä animaatiossa nyt vaan vitusti enemmän munaa ja sähäkkyyttä, siinä missä noi uudet kauhoo laiskasti ilmaa.
Tästä tulee lähinnä mieleen, että kiinnität valtavaa huomiota yksittäisiin animaatioihin ja niiden toteutukseen, sekä sitten yleistät, että koko pelin animaatiot näyttävät "väärältä". Lähinnä tulee sellainen fiilis, että oikein hakemalla haet niitä pieniä asioita mitkä voisivat vähän häiritä.

Kuten sanoin jo aiemmin, niin pelaa sitä peliä itse. Voi toki olla, että tämä animaatioiden syväanalyysi on jo pilannut ajatukset pelistä, jolloin ei pelatessakaan pysty keskittymään itse asiaan. Se on harmi.

Jos noin pienet asiat pistävät häiritsemään, niin ihmettelen miten pystyt pelaamaan mitään pelejä ylipäätään.
 
> Ei ymmärrettä
> Yrittää selventää mitä tarkoittaa, ja hakee selvän esimerkin
> "Yhyy kiinnität huomioita vaan yksityiskohtiin ja pieniin asioihin"

Juuh elikkäs, olihan se arvattavaa että nettikeskustelun laatu on tätä. :) Samalla tavalla voisin arugmentoida, että katsot itse asiaa melko vaaleanpunaisten lasien läpi, koska ilmeisesti ei voi kritisoida yhtä osa-aluetta.

Tämä ei itsessään tarkoita vielä, että peli on kokonaisuudessaan kehno. Silti voi olla osa-alueita, jotka alkuperäisessä pelissä toimivat paremmin. Minä sanon, että Resurrected näyttää pysäytyskuvissa erinomaiselta, mutta liikkeessä se näyttää sulavasta frameratesta huolimatta paljon tunnottomammalta ja keinotekoisemmalta kuin alkuperäinen.
 
Ehkä nämä giffit hahmottaa mitä haen takaa, nappasin tosta IGNn vertailusta:

fallen_original2.gif
fallen_resurrected.gif


Onhan tossa alkuperäisessä animaatiossa nyt vaan vitusti enemmän munaa ja sähäkkyyttä, siinä missä noi uudet kauhoo laiskasti ilmaa.
Näyttää että vanhemmassa modeleilla on vähemmän frameja jonka takia tuo animaatio on myös lyhyempi mutta en tossa kyllä muuta eroa näe
 
Hyviä pointteja animaatioista, mitkä pitävät minunkin mielestä paikkaansa. En koe kuitenkaan henkilökohtaisesti niitä liian häiritsevinä.
 
Ehkä nämä giffit hahmottaa mitä haen takaa, nappasin tosta IGNn vertailusta:

fallen_original2.gif
fallen_resurrected.gif


Onhan tossa alkuperäisessä animaatiossa nyt vaan vitusti enemmän munaa ja sähäkkyyttä, siinä missä noi uudet kauhoo laiskasti ilmaa.
Itsellä kun ei ole minkäänlaista nostalgiaa aluperäistä versiota kohtaan niin mielummin katson noita remastered grafiikkoja mitä pikselispritejä.
 
Itsellä kun ei ole minkäänlaista nostalgiaa aluperäistä versiota kohtaan niin mielummin katson noita remastered grafiikkoja mitä pikselispritejä.
Mutta olisi niihin kyllä voinut ne animaatiot silti jättää tuollaisiksi "iskeviksi".
 
Mutta olisi niihin kyllä voinut ne animaatiot silti jättää tuollaisiksi "iskeviksi".

Näyttää siltä, kuten @The Nameless One sanoikin, että ennen oli frameja 10 ja nyt on 30 samalle liikkeelle. Saman eron näkee mm. Fallout 2:ssa uusien ja vanhojen modellien välillä (uudet sulavia, vanhat "kökköjä"). Mitä nyt Resurrectedia pelannut, niin eipä tuohon oikeasti kiinnitä huomiota, koska noita monsuja lakoaa niin maan perhanasti. Ja on nuo uudet sen verran paremman näköisiä kuitenkin, että asian unohtaa aika nopeasti. Nuo toki näyttää lyövän kovempaa nuo vanhat, mutta ei se omalla kohdallani fiilikseen vaikuta, sillä olen enempi grafiikkahuora.
 
Katselin pelissä noita animaatioita suurennuslasin alla ja en itse näe niissä mitään vikaa. Vanhoissa animaatioissa oli niin vähän frameja jonka takia näyttää niin "iskeviltä".
Vertailun vuoksi nauhotin Durielin heilumista. Ihan hyvältä näyttää muuten, paitsi Durielin alla oleva aura ei ole liikkuessa ihan kohillaan.



Enemmän huolettaa turhanpäiväset bugit ja näitä toki löytyy myös animaatioistakin. En oikein jaksa uskoa, että Blizzu korjaa paljoaa noita ennen julkaisua. Durieliclippiä nauhottaessa tuli pari esimerkkiä vastaan:
Desync


Kosmeettinen ovi
 
Tuota ovibugia muistelen käyneen ihan alkuperäisessäkin, samoin jossain päiviteltiin sellaista kun ihan epäsynkassa hahmon lyönti ja vihollisen kuolema. Molemmat saattavat olla enginen ja nettikoodin oikkuja, jota ei ole korjailtu. Ilmeisesti ainakin rubber bandingiä esiintyy ihan samalla tavalla kuin aiemmin.

Tuli katseltua työkoneella vielä toista videota Paladinilla act 1 peluuta, ja siinä animaatiot eivät niin paljon häirinneetkään kuin aiemmin. Vaikea sanoa onko laatueroja sitten sen verran eri modelien välillä, vai joko ne silmäni tottuivat.

Kaikista uusituista modeleista en niin tykkää (vuohimiehet on ihme kyyryniskoja ja gargantuan beastit näyttää liikaa jetiltä), mutta pääasiassa graafisen ulkoasun muutos vaikuttaa kuitenkin onnistuneelta.

...sitten vain toivomaan, ettei Blizzardilta tule vielä jotain viime hetken sontaa. Ilmeisesti ainakin lanituki on poistettu netin huhujen mukaan, joka samalla aika tehokkaasti tappaa modituen.
 
...sitten vain toivomaan, ettei Blizzardilta tule vielä jotain viime hetken sontaa. Ilmeisesti ainakin lanituki on poistettu netin huhujen mukaan, joka samalla aika tehokkaasti tappaa modituen.
LAN tukea ei tule, ihan virallisesti Blizzard sen jo ilmoittanut:
Q: Will TCP/IP support be available in the Early Access to Open Beta tests?

A: TCP/IP support will not be available in the upcoming Beta or the final game. After careful deliberation, we will no longer be supporting this option as we identified potential security risks and are committed to safeguarding the player experience.
 
LAN tukea ei tule, ihan virallisesti Blizzard sen jo ilmoittanut:
Q: Will TCP/IP support be available in the Early Access to Open Beta tests?

A: TCP/IP support will not be available in the upcoming Beta or the final game. After careful deliberation, we will no longer be supporting this option as we identified potential security risks and are committed to safeguarding the player experience.
loppu se dupettaminen ja bottaaminen ny.
 
Tähän peliin ei ole minkäänlaista uskoa WC3 Reforged farssin jälkeen.

Onko kehitys taas ulkoistettu johonkin Malisialaiseen halpapuljuun?
 
Onko kehitys taas ulkoistettu johonkin Malisialaiseen halpapuljuun?

Tällä kertaa toisinpäin, kun pelin tekijäpoppooseen sulautettiin Vicarious Visions, jolla on kuitenkin ihan ok näyttöä remakeista Crash Bandicoot N'sane Trilogyn ja Tony Hawk's Pro Skater 1+2 muodossa.

...toki viimeaikaisimpien Blizzard-uutisten ja Blizzardin trackrecordin tuntien tästä voi tulla vielä ihan mitä sattuu, joten itse ainakin tyynesti odottelen ja katselen julkaisuun - ei mulla ole mitään kiirettä päästä, johan tämä koettiin vuosia sitten.
 
On kyllä niin kirjavaa tietoa tuosta avoimen betan alkamisesta. Battlenetissä kuitenkin sanotaan, että pelin saisi ladata kahdeksalta illalla Suomen aikaa. Onko jollain muuta tietoa?
 
> Ei ymmärrettä
> Yrittää selventää mitä tarkoittaa, ja hakee selvän esimerkin
> "Yhyy kiinnität huomioita vaan yksityiskohtiin ja pieniin asioihin"

Juuh elikkäs, olihan se arvattavaa että nettikeskustelun laatu on tätä. :) Samalla tavalla voisin arugmentoida, että katsot itse asiaa melko vaaleanpunaisten lasien läpi, koska ilmeisesti ei voi kritisoida yhtä osa-aluetta.

Tämä ei itsessään tarkoita vielä, että peli on kokonaisuudessaan kehno. Silti voi olla osa-alueita, jotka alkuperäisessä pelissä toimivat paremmin. Minä sanon, että Resurrected näyttää pysäytyskuvissa erinomaiselta, mutta liikkeessä se näyttää sulavasta frameratesta huolimatta paljon tunnottomammalta ja keinotekoisemmalta kuin alkuperäinen.
Hoet jatkuvasti ettei sua ymmärretä, mutta toisaalta et myöskään osaa selittää miltä osin ei ymmärretä. Tuntuu vain kehnolta vasta-argumentilta, kun et muutakaan keksi.

Jos jonkun mielestä kritisoit turhan pieniä yksityiskohtia, niin miksi se pitää ottaa vastaan tällä tavoin? Mielestäni keskustelin ihan asiallisesti, mutta päätit kuitenkin laittaa kaikki "ei ymmärrä / yhyy / tätä se nettikeskustelun laatu on" -argumentit kerralla tiskiin. Sinä taisit olla se joka tässä pilasi keskustelun laadun, kun et osannut enää vasta-argumentoida järkevästi.

En sanonut että et saisi kritisoida. Tottakai saat kritisoida ihan mitä ikinä haluat. Minä en vain ole samaa mieltä, ja pelkään, että turhan pieniin asioihin keskittyminen voi viedä sinulta fokuksen isosta kuvasta. Osaan kyllä kunnioittaa mielipidettäsi, mutta sinusta ei voi sanoa samaa.
 
Se tarkoittaa sitä että jotenkin tuo peli näyttää liian laiskalta yleisesti ottaen. Durielille on osattu tehdä samantyylinen fiilisi kuin normi mobeille taas ei.
 
Se tarkoittaa sitä että jotenkin tuo peli näyttää liian laiskalta yleisesti ottaen. Durielille on osattu tehdä samantyylinen fiilisi kuin normi mobeille taas ei.
Harvemmin kyllä ihmiset valittaa siitä kun tehdään parempi animaatio hahmoille pelissä
 
Ehkä nämä giffit hahmottaa mitä haen takaa, nappasin tosta IGNn vertailusta:

fallen_original2.gif
fallen_resurrected.gif


Onhan tossa alkuperäisessä animaatiossa nyt vaan vitusti enemmän munaa ja sähäkkyyttä, siinä missä noi uudet kauhoo laiskasti ilmaa.
Minusta tuo sideswing näyttää kummassakin samalle. Uudessa vain enemmän frameja. Tuossa uuden version giffissä mosat ei tee ollenkaan tuota ylhäältä alas slashiä niin ei voi verrata.
 
Harvemmin kyllä ihmiset valittaa siitä kun tehdään parempi animaatio hahmoille pelissä

Melkoista mutkien suoraksi vetämistä, jos ajattelee, että uudelleen tehty on aina parempaa.

Itse ajattelen niin, että suurin osa graafisista uudistuksista on ollut onnistuneita, mutta kuten täälläkin on esitetty niin osassa animaatioista uudistus ei välttämättä ole aina ollut askel parempaan. Onhan tämä toki osittain makuasiakin.
 
Melkoista mutkien suoraksi vetämistä, jos ajattelee, että uudelleen tehty on aina parempaa.

Itse ajattelen niin, että suurin osa graafisista uudistuksista on ollut onnistuneita, mutta kuten täälläkin on esitetty niin osassa animaatioista uudistus ei välttämättä ole aina ollut askel parempaan. Onhan tämä toki osittain makuasiakin.
Millä lailla oli mutkien suoraksi vetämistä jos se joko on parannettu hahmo model tai ei ja tässä se on
 
...sitten vain toivomaan, ettei Blizzardilta tule vielä jotain viime hetken sontaa. Ilmeisesti ainakin lanituki on poistettu netin huhujen mukaan, joka samalla aika tehokkaasti tappaa modituen.

Blizzard vielä aikaisemmin mainosti että LANi tuki tullaan pitämään (+modi tuki), ja se löytyy Alpha versiosta. Nyt viis veivaavat lupauksista eli perus Blizzardia taas...
Ja LAN tuella ei tosiaan ole mitään tekemistä dupettajien ja huijareiden kanssa vaikka täällä muutama kovasti ilman todisteita niin väittääkin... :P
 

Tämä on kieltämättä nihkeä case, joka lykännee omaa aloitustani.

Warcraft 3 Reforgedista puuttui mm. Ladder, Clan-support, Custom kampanjat ..jne joiden luvattiin tulevan "Soon". Reforgedin julkaisusta on kulunut pian kaksi vuotta, ja kaikki luvatut ominaisuudet loistavat edelleen poissaolollaan. En pidättäisi hengitystäni, että ActiGREED jatkaisi yhtä luotettavalla linjalla Diablon kanssa.

Even 10 months after release, Warcraft III: Reforged is still missing central features of the original game: Ranked Ladder, Clans, Player Profiles, Custom Campaigns
 
Warcraft 3 Reforgedista puuttui mm. Ladder, Clan-support, Custom kampanjat ..jne joiden luvattiin tulevan "Soon". Reforgedin julkaisusta on kulunut pian kaksi vuotta, ja kaikki luvatut ominaisuudet loistavat edelleen poissaolollaan. En pidättäisi hengitystäni, että ActiGREED jatkaisi yhtä luotettavalla linjalla Diablon kanssa.

Even 10 months after release, Warcraft III: Reforged is still missing central features of the original game: Ranked Ladder, Clans, Player Profiles, Custom Campaigns
Etenkin, kun vanhanaikainen pelimekaniikka pudottaa nykypolven pelaajat pois ja jäljelle jää kourallinen puristeja elämään lapsuuttaan uusiksi.
 
En pääse kokeilemaan, kun herjaa vaan että pitää olla battlenettiin konnektoitunut. Siellä ollaan ja yhdistin jollain koodilla. Oli ne kultaisia aikoja, kun pystyi vaan pelaamaan ilman tämmösiä.
 
Pelailin tuota betaa viime viikonlopun Twitchistä saadulla koodilla. Originaalia ja LODia tuli pelattua vuosia joten jonkinverran kokemusta oli jo taustalla. Betassa veivasin sorcin soolona lvl 21 ja Durielin kävin listimässä (oli cold sorcilla kohtuu tekeminen ja Mizan sai turpiin oikein kunnolla). Durielin lahtaamisen jälkeen lähdin kokeilemaan random pelejä act2:ssa.

Nyt tässä odotellessa kokeilin samaa tuolla originaalilla joka on vuosia ollut kovalevyllä. Pelaamisessa ei tuntunut mitään eroa, toki grafiikka ja muutama lisäominaisuus tekee pelaamisesta astetta helpompaa.

Oma vertailuni uusi vs. orkkis:
+ Grafiikat hienommat
+ Koko ruutu käytössä
+ Jaettu stash helpottaa huomattavasti HC:ta pelaavien elämää
+ Kun luo uuden pelin aloitusruudussa niin se luo automaattisesti pelin jossa salasana

- Mitään uutta ei tule
- Random porukassa pelaaminen oli juuri sitä samaa mitä ennenkin (kukaan ei chattaa ja kaikki hajaantuu omiin paikkoihin yksin heilumaan)

Itse toivoisin että droprateja muutettaisiin niin että endgame ei olisi pelkkää määrättyjen bossien tappamista loputtomasti vaan voisi muitakin monsuja käydä lahtaamassa kaman toivossa. Porukassa pelaamiseen ei ole oikeastaan mitään insentiiviä muuta kuin että expaa ja droppeja tulee enemmän, mutta sillä ei ole vaikutusta pysyykö porukka samalla alueella, vaan riittää että ollaan samassa pelissä. Tuohon kun saisi dropratet ja expat paremmaksi sen mukaan miten lähellä kaikki ovat. Ja vielä kun saisivat lisää akteja tai jotain uusia random mappeja tms. tuonne.

Joku tuossa pelissä kuitenkin vain on että se koukuttaa. Mutta se että noista em. lisäominaisuuksista maksaisi 40 egeä niin vielä mietityttää kun tuo orkkis pelikin on vielä koneella (itseasiassa on kaksi lisenssiä kun niillä oli helpompi mulettaa kun pelasi selffoundia). Jos jatkossa tulee jotain uutta niin sitten pitää katsoa uudelleen.

Uskon että saan ostohimoni pidettyä aisoissa siihen asti kun tulee aleen tai jotain uutta tulee. Toki voi himot yllättäen iskeä taas päälle ja kortti vinkuu...
 
Onko tässä nyt konsoliversion ja PC-version välillä mitään eroja kuten Diablo 3 kanssa, että konsoliversion MP on huijareiden leikkikenttä?
 
Pelailin tuota betaa viime viikonlopun Twitchistä saadulla koodilla. Originaalia ja LODia tuli pelattua vuosia joten jonkinverran kokemusta oli jo taustalla. Betassa veivasin sorcin soolona lvl 21 ja Durielin kävin listimässä (oli cold sorcilla kohtuu tekeminen ja Mizan sai turpiin oikein kunnolla). Durielin lahtaamisen jälkeen lähdin kokeilemaan random pelejä act2:ssa.

Nyt tässä odotellessa kokeilin samaa tuolla originaalilla joka on vuosia ollut kovalevyllä. Pelaamisessa ei tuntunut mitään eroa, toki grafiikka ja muutama lisäominaisuus tekee pelaamisesta astetta helpompaa.

Oma vertailuni uusi vs. orkkis:
+ Grafiikat hienommat
+ Koko ruutu käytössä
+ Jaettu stash helpottaa huomattavasti HC:ta pelaavien elämää
+ Kun luo uuden pelin aloitusruudussa niin se luo automaattisesti pelin jossa salasana

- Mitään uutta ei tule
- Random porukassa pelaaminen oli juuri sitä samaa mitä ennenkin (kukaan ei chattaa ja kaikki hajaantuu omiin paikkoihin yksin heilumaan)

Itse toivoisin että droprateja muutettaisiin niin että endgame ei olisi pelkkää määrättyjen bossien tappamista loputtomasti vaan voisi muitakin monsuja käydä lahtaamassa kaman toivossa. Porukassa pelaamiseen ei ole oikeastaan mitään insentiiviä muuta kuin että expaa ja droppeja tulee enemmän, mutta sillä ei ole vaikutusta pysyykö porukka samalla alueella, vaan riittää että ollaan samassa pelissä. Tuohon kun saisi dropratet ja expat paremmaksi sen mukaan miten lähellä kaikki ovat. Ja vielä kun saisivat lisää akteja tai jotain uusia random mappeja tms. tuonne.

Joku tuossa pelissä kuitenkin vain on että se koukuttaa. Mutta se että noista em. lisäominaisuuksista maksaisi 40 egeä niin vielä mietityttää kun tuo orkkis pelikin on vielä koneella (itseasiassa on kaksi lisenssiä kun niillä oli helpompi mulettaa kun pelasi selffoundia). Jos jatkossa tulee jotain uutta niin sitten pitää katsoa uudelleen.

Uskon että saan ostohimoni pidettyä aisoissa siihen asti kun tulee aleen tai jotain uutta tulee. Toki voi himot yllättäen iskeä taas päälle ja kortti vinkuu...
Se on kiinnostavaa nähdä mikä on tilanne puolen vuoden päästä pelin julkaisusta.
 
PS5:lle tämä olisi jossain vaiheessa tarkoitus hommata. Alkuperäistä ei tullut kuin kerran tai pari singlenä pelattua läpi aikoinaan, joten maistuu kyllä melkein kuin uutta peliä pelaisi. Ainoa mikä konsoliversiossa mietityttää on että kuinka hyvin pelin kontrollit/käyttöliittymä toimii padilla pelaten.
 
PS5:lle tämä olisi jossain vaiheessa tarkoitus hommata. Alkuperäistä ei tullut kuin kerran tai pari singlenä pelattua läpi aikoinaan, joten maistuu kyllä melkein kuin uutta peliä pelaisi. Ainoa mikä konsoliversiossa mietityttää on että kuinka hyvin pelin kontrollit/käyttöliittymä toimii padilla pelaten.

Jos on yhtään verrattavissa padin (PS4) käyttöön PC puolella niin ainakin itse tykkäsin tuosta. Pelasin ensin padilla ja sitten hiiri+kb. Se on itseasiassa helpompi käyttää useampia skillejä ristiin padilla kuin mouse+kb. Huomenna alkaa avoin PC puolen beta jossa voit kokeilla PC:llä ilmaiseksi peliä ja käyttää PS4/5 padia joka johdolla kiinni PC:ssä jos sellainen sattuu jo löytymään. Ei tarvi mitään kikkailuja ja voi lennossa vaihtaa hiiri+kb <-> padi.
 
Jos on yhtään verrattavissa padin (PS4) käyttöön PC puolella niin ainakin itse tykkäsin tuosta. Pelasin ensin padilla ja sitten hiiri+kb. Se on itseasiassa helpompi käyttää useampia skillejä ristiin padilla kuin mouse+kb. Huomenna alkaa avoin PC puolen beta jossa voit kokeilla PC:llä ilmaiseksi peliä ja käyttää PS4/5 padia joka johdolla kiinni PC:ssä jos sellainen sattuu jo löytymään. Ei tarvi mitään kikkailuja ja voi lennossa vaihtaa hiiri+kb <-> padi.
Ok hyvä tietää että toimii sen puolesta hyvin. Voisihan tuota PC:llä koittaa ilmaiseksi, jos vaan mylly jaksaa pyörittää :D (i7 6700 / GTX 1050Ti). PS5 löytyy jo joten sen kapulan voisi koneeseen kiinni laittaa ja testata sillä.
 
Innolla odottelen betan aukeamista, alkuperäistä peliä tuli nassikkaan pelattua niin melkein pakkostos. Warcraft 3 uusinta painosta odotin kuin kuuta nousevaa mutta jäi hankkimatta toistaiseksi huonojen arvostelujen takia. Tämä vaikuttaa kyllä lupaavalta, jotain pelaamista ennenkuin d4 julkaistaan. Crossplay ominaisuus olisi tosiaan hyvä kun moni tuntuu pelaavan konsoleilla enään ja pc pelaaminen on liian nörttiä..
 
Uutta tietoa:
Hi all,

Over the last week, we have seen much speculation and reactions from the community around the subject of Ladder play releasing post-launch. We wanted to take this opportunity to share that Ladder Only Rune Words, Unique Items, and Horadric Cube Recipes that were once restricted to Ladder rank play will now for the first time be included in non-ladder multiplayer and single player play.

We understand these items complement prominent builds and playstyles cherished by the community. Furthermore, we have heard the community ask to include these items into the single player experience for quite some time. Now players playing solo can also partake in the metas that have become popularized from the original multiplayer Ladder experience. Furthermore, single player will now also include access to the Pandemonium Event and Uber Diablo content.

To mitigate server impact and protect server stability of the game during the launch window, we plan to have Ladder rankings and listings to be implemented shortly after launch. This will enable players to have a fair chance to partake in the race that comes with the first season’s Ladder for Diablo II: Resurrected and not run into any possible launch window stability issues that could impede that experience. Once we have a more precise gauge on this front, we’ll notify the community of the exact date and time in September.

We hope this provides clarity on our intentions with the Ladder and related systems at launch. We look forward to sharing the Ladder start times with the community. Once we have it locked in, we’ll provide early enough notice so players can make the appropriate accommodations for their race to 99.

Thank you.
PATCH NOTES

A new patch is being staged for PC, Xbox, and PlayStation prior to the Open Beta. Read below to learn more about the latest changes.

To share your feedback, please post in the Diablo II: Resurrected Beta 324 forum.

PLEASE NOTE: Diablo II: Resurrected is still in-development. This is a Beta version of our game which is still undergoing testing and iteration before its official release.‎‎‎


FUNCTIONALITY CHANGES

GENERAL

Skill purchases now require separate button presses‎ (Controller)

Developer Comment :speech_balloon:

We made this change because many players were accidentally allotting points to skills they didn’t intend to. We hope this change will mitigate that issue, especially since it’s more difficult for players to re-spec in Diablo II.
‎‎‎‎
BUG FIXES

STABILITY AND PERFORMANCE

Fixed several bugs that could cause a crash upon launching the game
Fixed a bug that could cause players to crash when toggling the Legacy mode
Fixed a bug that could cause players to crash when opening a Trade window
Fixed a bug that could cause players to crash when the Skill Select window prompted
Fixed a bug that could cause degraded performance over time
Fixed several bugs that could cause a crash when encountering poor server connectivity
Fixed several bugs that could cause a crash on consoles
Added several client, server and network optimizations

GENERAL

Fixed a bug preventing players from accepting party invites while the game window was minimized
Fixed a bug preventing players from toggling on or off their Paladin Auras

Tuon lisäksi Community Manager mainitsi Redditissä, että Cow Kingin tappaminen ei enään lukitse Cow Leveliä D2R:ssä.

Positiivisia muutoksia.

Edit: Betan jälkeen luvassa jotain selitystä UW:n poistosta/statuksesta:
 
Tänään on todellinen tulikoe servujen osalta, kun ne ei pysyneet viikko sitten suljetun betan alussakaan pystyssä. :D

Mukava huomata, että pari bugia on korjattu mistä tuli itsekin laitettua reporttia. Siitä se muhii! :comp:
 
Se on kiinnostavaa nähdä mikä on tilanne puolen vuoden päästä pelin julkaisusta.

Sitä samaa ku alkuperäsen kanssa, aina uuden seasonin alettua nopee päivän levutus 74 tasolle ja sen jälkeen ”baalrun77” tätä ennen ”cowlvl21”, jne
 
Voiko tätä betaa pelata kaverin kanssa netin välityksellä?

Kyllä pitäisi toimia. Teet pelin johon laitat nimeksi ja salasanaksi sovitut ritirallat. Kaveri loggaa samalla pelinimellä ja salasanalla sisään. Pelin nimi ja salasana näkyy kartassa ylälaidassa kun painaa tabulaattoria tai padin nappia josta kartta tulee.
 
Muistakaa valita Battle.net launcherista regioniksi EU (Defaulttina US jossa +200 ping):
1629470803080.png
Ei se kyllä defaulttina US ole, vaan pitäisi olla EU defaulttina jos täällä suunnalla asustaa. Toki kannattaa varmistaa mikä siihen on valikoitunut.
 
Ja kyllä sitä pingiä/kuminauhaa voi ilmetä euroopassakin, jos nyt edes toimii koko servu. :rofl:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
262 580
Viestejä
4 558 667
Jäsenet
75 004
Uusin jäsen
otso.lan

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom