Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika rajua yleistystä. Itsellä on varovaisesti arvioituna yli 10k tuntia D2:n peluuta takana, voi olla paljon enemmänkin. PvP:tä pelasin ehkä yhteensä muutaman tunnin ja nekin tunnit oli lähinnä kavereiden kanssa häröilyä, eikä vakavasti otettavaa duelia.Pelkkään dueliinhan normaali diablo 2 on tarkoitettu. Näissä modeissa: Path of Diablo esimerkiksi ei ole tuon taivaankaan duel mahdollisuutta.
Tämä uus julkaisu tuo pelaajia ja pitää toivoa että duel pelit pitävät tämän toiminnassa. Itse vain pidän ainoana tärkeänä osaalueena on saada mahdollisimman hyvää tavaraa vain siihen tarkoitukseen että pääsee tappamaan muita pelaajia.
En tiedä minkä muun asian takia niitä tavaroita muuten etsitään. Toki d2jsp on kyllä aikahyvässä suosiossa tuon pelin suhteen jos haluavat sillä tehdä fg:tä.Aika rajua yleistystä. Itsellä on varovaisesti arvioituna yli 10k tuntia D2:n peluuta takana, voi olla paljon enemmänkin. PvP:tä pelasin ehkä yhteensä muutaman tunnin ja nekin tunnit oli lähinnä kavereiden kanssa häröilyä, eikä vakavasti otettavaa duelia.
Uskallan väittää, että yli 90% D2:n aktiivipelaajista ei ole koskaan erityisesti kiinnostunut duelaamisesta.
mitä tuo tarkoittaa?
alphassa ei ollut kuvasuhderajoitusta leveyssuunnassa. betassa oli noin 18:9. nyt ovat päätyneet kuvasuhderajaukseen ilmeisesti 19:9 jotta pelin mekaniikka ei muuttuisi liikaa. ultrawide porukka oli sen verran harmissaan nimittäin tuosta kavennuksestamitä tuo tarkoittaa?
18/9 = 2en osaa näitä kuvasuhteita. Niin mullahan on 3440x1440 resoluutio. onko tämä 19:9 leveämpi kuva kuin 18:9 kuvasuhde?
Samaa mitä ARPG-peleissä yleensäkin: Tapetaan kaikkea mikä liikkuu ja tarkoituksena on tappaa aina vain tehokkaammin ja nopeammin, sekä tietysti myös vaihtelevilla tavoilla. Tämä tapahtuu expaamisen ja gearin kautta. Kuulostaa yksinkertaiselta ja tylsältä, mutta todella monille tämä toimii, kuten D2 jo aikanaan osoitti.En tiedä minkä muun asian takia niitä tavaroita muuten etsitään. Toki d2jsp on kyllä aikahyvässä suosiossa tuon pelin suhteen jos haluavat sillä tehdä fg:tä.
Nyt kun offline pitää sisällään kaiken sisällön ja shared stashin, ajattelin suoraan siirtyä siihen ja tarvittaessa lisätä haastetta /players x - komennoilla. Ei ainakaan tavoitteet lopu heti kesken kun Hell vaikeusastetta voi yrittää soolota 8 pelaajan modessa, ja siinä vaiheessa kun tuo luonnistuu, voi aina alotitaa uuden buildin pelaamisenSamaa mitä ARPG-peleissä yleensäkin: Tapetaan kaikkea mikä liikkuu ja tarkoituksena on tappaa aina vain tehokkaammin ja nopeammin, sekä tietysti myös vaihtelevilla tavoilla. Tämä tapahtuu expaamisen ja gearin kautta. Kuulostaa yksinkertaiselta ja tylsältä, mutta todella monille tämä toimii, kuten D2 jo aikanaan osoitti.
meinaa että jos leveyssuunnassa on 16 yksikkiö ja korkeussuunta 9 (leveydeltään melkein puolet isompi). jos tuohon leveyteen tulee lisää yksikköjä niinen osaa näitä kuvasuhteita. Niin mullahan on 3440x1440 resoluutio. onko tämä 19:9 leveämpi kuva kuin 18:9 kuvasuhde?
pelasin open betaa vasta ensimmäistä kertaa niin en tiedä mitä alphassa on ollut. Mutta minusta tuo peli näytti ihan hyvältä, en huomannut kyllä mitään suruviivoja tai sitten en vain osannu edes sitä laajuutta kaivata. Liekkö se musta oli blurrattu niin sulavasti pois.
hyvä muistaa, että aina täytyy olla netissä kuitenkin jonkun verran eli ei ole täysin offlinena kaiketiNyt kun offline pitää sisällään kaiken sisällön ja shared stashin, ajattelin suoraan siirtyä siihen ja tarvittaessa lisätä haastetta /players x - komennoilla. Ei ainakaan tavoitteet lopu heti kesken kun Hell vaikeusastetta voi yrittää soolota 8 pelaajan modessa, ja siinä vaiheessa kun tuo luonnistuu, voi aina alotitaa uuden buildin pelaamisen
perinteinen paskanpyöreä vastaus blizzcuckilta, mitäpä jos ottaisivat pois päältä sen 800x600 pelin sieltä taustalta jos ultrawide resoluutio käytössä? ei jumalauta mitä soijapoikia päästetään nykyään kehittämään pelejä, vaikea oikeasti ymmärtää millaista spagettikoodia nämä vajapäät on koodanneet alphan ja betan välillä kun ollaan päästy täysin toimivasta rikkinäiseen
Taisit nyt ymmärtää väärin mistä tuossa puhutaan.perinteinen paskanpyöreä vastaus blizzcuckilta, mitäpä jos ottaisivat pois päältä sen 800x600 pelin sieltä taustalta jos ultrawide resoluutio käytössä? ei jumalauta mitä soijapoikia päästetään nykyään kehittämään pelejä, vaikea oikeasti ymmärtää millaista spagettikoodia nämä vajapäät on koodanneet alphan ja betan välillä kun ollaan päästy täysin toimivasta rikkinäiseen
Kyllä kai tuossa täysi single player on, vaikka betassa tuo ei ollutkaan tarjolla.hyvä muistaa, että aina täytyy olla netissä kuitenkin jonkun verran eli ei ole täysin offlinena kaiketi
Offline-pelaaminen on kyllä mahdollista, eli ei tarvitse aina olla netissä kiinni.hyvä muistaa, että aina täytyy olla netissä kuitenkin jonkun verran eli ei ole täysin offlinena kaiketi
Eikai alussa kukaan voi carryy kun kaikki alottaa alusta?Onkohan täällä hyvää kiltaa olemassa tai aloittamassa kun tää julkaistaan? Sais joku carryy HC:lla ainakin Hellin läpi, koska tää on hieman vaikeempi ku D3 ainaki HC:lla Softcoressaki kuollut jo kahdesti...
Orginaalissa tuo onnistui. 1.10+ synergy paskan jälkeen ei oikeenEn tiedä oletko originaalia D2:a pelannut, mutta joka tapauksessa omat kokemukset Druidista (ja muistakin classeista) ovat sellaisia, että jos ei keskity kunnolla johonkin tiettyyn asiaan, niin ei tule pärjäämään.
Ei siinä juuri kauheesti pahaa. Toki semmonen kun joku kovempi hahmo clearaa paikkoja ja juokset partyssä mukana. Ja tää kovempi hahmo nostaa 0,1% kamasta mikä tippuu maahan, niin sulla ei oo mitään mahiksia saada niitä jos tämä toinen kovempi hahmo ei sitten nostele niitä ja droppaa takas.Ei taida toistaiseksi olla personal loottia, enkä tiedä onko tulossa. En kuitenkaan ymmärrä mitä pahaa siinä olisi
Nyt toiset mieslapset itkee kun se poistettiin..Aivan aivan. Eli UW poistettiin mieslasten itkuvirren vuoksi. Ajattelinkin noita sururaitoja tuossa nykyisessä versiossa. Noh selvisi sitten tämäkin syy. Mahtaakohan UW:lla pelaavia PvP-only jälkeenjääneitä olla paljonkin, kun tämä piti poistaa sitten _kaikilta_ pelaajilta? Miksei nuo itke 16:9 kuvasuhteesta, kun ei sitäkään originallissa ole ja joku voi vielä pelata 4:3 CRT-monitorillakin.
Mitä ny muistelin niin aika iso osa D2 häkseistä keksittii tuon open battle.net tai tcp/ip kautta. Koska peli client sisälti myös peliserverin, joten jengi pystyi aika tarkkaan analysoimaan mitä serveri tekee jolloin oli helpompi keksiä kaikkea häxei.Ihan ku tuolla olis mitää tekemistä tcp/ip-moodin kanssa.
Ihan ok.. ladder RW on myös non-ladder vissiin?Diablo 2 Resurrected disappoints fans with no ladder at launch - Dexerto
Diablo’s Executive Producer has confirmed that the ladder will not be available upon the launch of Diablo 2 Resurrected, and fans are upset.www.dexerto.com
Tämä on kieltämättä nihkeä case, joka lykännee omaa aloitustani.
Tekee ukon.. Kerää sille tavaraa ja levuttaa ukkoa. Samalla löytyy tavaraa mikä voisi olla hyvä toisellekin hahmolle. Tekee toisenkin hahmon. Jne.En tiedä minkä muun asian takia niitä tavaroita muuten etsitään. Toki d2jsp on kyllä aikahyvässä suosiossa tuon pelin suhteen jos haluavat sillä tehdä fg:tä.
Eikai alussa kukaan voi carryy kun kaikki alottaa alusta?
Muutenkin miksi pitää carryy jos peli on vaikea. Pelaa softcorea.
Sitä paitti ei se niin kovin vaikea lopulta ole. Oikeastaan Normal Act1-2 on melkeinpä pelin vaikeampia osuuksia Sitte hahmo kehittyy ja saat parempaa kamaa niin kokoajan helpottuu. Toki ehkä Hell on vaikeustasoltaan aivan eri luokkaa kuin Nightmare jne.
Juuh. Eiköhän löydy. Alussa on kivaa porukssa paskoilla kamoilla koittaa edetä. Kaikki carryy vähä toisiansa.Tämä oli lähinnä vieno kysely että löytyykö täältä D2 HC pelaajia. Tosin jos ladderia ei tule julkaisuun niin sitten voi rauhassa napsutella itsekkin tuon lävitse...
Ymmärrän mitä haet takaa, mutta rehellisesti sanottuna aika laiska ratkasu Blizzardilta. Sen sijaan, että yritettäisiin korjata näitä 'haavoittuvuuksia' koodissa, niin koitetaan laittaa vaan mahdollisimman paljon asioita piiloon. Toisin sanottuna huijareilla kestää vähän kauemman aikaa keksiä, että mitä heidän täytyy muuttaa omiin huijausohjelmiinsa jotta vanhat exploitit toimii taas.Mitä ny muistelin niin aika iso osa D2 häkseistä keksittii tuon open battle.net tai tcp/ip kautta. Koska peli client sisälti myös peliserverin, joten jengi pystyi aika tarkkaan analysoimaan mitä serveri tekee jolloin oli helpompi keksiä kaikkea häxei.
Juuh.. kyllähän D3:ssakin oli maphackit vaikka periaatteessa ei pitänyt olla mahdollista. Toisaalta D2 hackeihin verrattuna D3:ssa aika vaisuja.Ymmärrän mitä haet takaa, mutta rehellisesti sanottuna aika laiska ratkasu Blizzardilta. Sen sijaan, että yritettäisiin korjata näitä 'haavoittuvuuksia' koodissa, niin koitetaan laittaa vaan mahdollisimman paljon asioita piiloon. Toisin sanottuna huijareilla kestää vähän kauemman aikaa keksiä, että mitä heidän täytyy muuttaa omiin huijausohjelmiinsa jotta vanhat exploitit toimii taas.
Uusi shared stash on toki todella hieno juttu, mutta onhan tuota tavaraa aina pystynyt siirtämään hahmolta toiselle. Jos löytyy yksikin kaveri avustamaan, niin se on aina onnistunut varsin helposti, sekä myös yksin, jos tietää mitä tekee.Tuo on hyvä idea että kerää tavaraa vaa toisille hahmoille. Unohdin että tässä uudessa versiossa on jaettu arkku joka mahdollistaa tämän että voi siirtää sorcereksella löydetyn necromancerin kepin toiselle hahmolle. Kiitos.
Mitä ainakin reddittiä luki, niin kuulemma pystyi dupettamaan kun otti tavaran shared stashista ja alt+f4 riittävän nopeasti.Eiköhän aika nopeasti (varmaan jo keksitty betassa) tule mahdollisuus dupelle
Tätä ei kukaan kiellä, mutta niin kauan kuin shared stash on tilaltaan noin rajattu, niin muuleja käytetään edelleen. Toki niiden käyttäminen on nyt helpompaa, kun voi siirtää tavaraa shared stashin kautta.Muulien käyttö vain on oire kriittisen ominaisuuden puutteesta. Sillä on vain kierretty ongelma. QoL-päivitykset kuten jaettu stashi ovat todellisia ratkaisuja tällaisiin ongelmiin.
Tämäpä juuri. Toivon todella että tuon jaetun kirstun kokoa kasvatetaan vielä lisää, en todellakaan jaksa enää herran vuonna 2021 alkaa SP hahmojen kanssa käyttämään kaiken maailman hämäriä ohjelmia jolla saan kamoja siirrettyä hahmoilta toisille.Muulien käyttö vain on oire kriittisen ominaisuuden puutteesta. Sillä on vain kierretty ongelma. QoL-päivitykset kuten jaettu stashi ovat todellisia ratkaisuja tällaisiin ongelmiin.
Kuten aiemmin sanoin tuossa, niin shared stashin kauttahan voi siirtää kamoja myös eri hahmojen omaan stashiin. Mitään "hämäriä ohjelmia" ei siis missään nimessä tarvitse enää käyttää, vaikka shared stashiin ei tulisikaan enempää tilaa.Tämäpä juuri. Toivon todella että tuon jaetun kirstun kokoa kasvatetaan vielä lisää, en todellakaan jaksa enää herran vuonna 2021 alkaa SP hahmojen kanssa käyttämään kaiken maailman hämäriä ohjelmia jolla saan kamoja siirrettyä hahmoilta toisille.
Mutta edelleen on mahdollista että shared stash tulee täyteen ja sitten tehdään jotain helvetin muuleja jotta saadaan yksi lisäsivu per hahmo lisää tilaa. Kiva olisi jos nyt jo 20v jälkeen ei tarvitsisi heittää yhtäkään set tai unique itemiä pois, vaan voisi rauhassa ja ennen kaikkea helposti ikään kuin kerryttää kokoelmaa.Kuten aiemmin sanoin tuossa, niin shared stashin kauttahan voi siirtää kamoja myös eri hahmojen omaan stashiin. Mitään "hämäriä ohjelmia" ei siis missään nimessä tarvitse enää käyttää, vaikka shared stashiin ei tulisikaan enempää tilaa.
Tämäpä juuri. Toivon todella että tuon jaetun kirstun kokoa kasvatetaan vielä lisää, en todellakaan jaksa enää herran vuonna 2021 alkaa SP hahmojen kanssa käyttämään kaiken maailman hämäriä ohjelmia jolla saan kamoja siirrettyä hahmoilta toisille.
Eipä siinä, menee vain rasittavammaksi touhu.
Tietenkään tuo ei ole ideaalitilanne, en väittänytkään että olisi. Sanoin vain, että niitä "hämäriä ohjelmia" ei tarvitse käyttää.Mutta edelleen on mahdollista että shared stash tulee täyteen ja sitten tehdään jotain helvetin muuleja jotta saadaan yksi lisäsivu per hahmo lisää tilaa. Kiva olisi jos nyt jo 20v jälkeen ei tarvitsisi heittää yhtäkään set tai unique itemiä pois, vaan voisi rauhassa ja ennen kaikkea helposti ikään kuin kerryttää kokoelmaa.
Ei ole erillistä pelin sisäistä accountia, eli on kytketty suoraan bnet accoon. Accountien myynti nyt on niin hämärää puuhaa ja pelin käyttöehtojen vastaista, että saakin poistua.Aiheeseen liittyen; Mitenhän accountin myynnin laita tulee olemaan? Onko D2R pelin sisäinen account liitetty B.netin kautta ostettuun peliin?
Osa markkinoista ainakin hidastuu huomattavasti, jos ei pysty vain tekemään mule accounteja, mihin tunkea PGemit, Spirit packit ja craft packit jne. ja myydä ne täysinä eteenpäin vain antamalla Account/Password -kombon.
Etenkin perseestä siksi, kun näitä yllä mainittuja on 1. Helppo farmata 2. Varma tapa rikastua pelissä, kun ostajan Horadric Cube syö kaiken, minkä myyt. Ostajiahan löytyy ja aina tarvitaan lisää.
Eipä siinä, menee vain rasittavammaksi touhu.
Single playeristä oli siis puhe.Eipä ennenkään mitään "hämäriä ohjelmia" tarvinnu käyttää. Teki hahmolla 1 pelin, odotteli noin 10min tai kävi vaikka tyhjentämässä den of evilin -> poistu pelistä -> loggas takas samaan peliin tarkistaakseen että se on pystyssä edelleen. Sitten vaan kamat maahan ja muulilla kyseiseen peliin noukkimaan tavarat maasta. Aina toimi ja toimii edelleen diablo 2 normin puolella. Toki Itte jossain vaiheessa hommas jo toiset cd-keyt että sai pari clienttiä auki samaan aikaan ni homma helpottu kummasti.
Onhan toi shared stash silti ehkä paras uudistus koko pelissä
Tämäpä juuri. Toivon todella että tuon jaetun kirstun kokoa kasvatetaan vielä lisää, en todellakaan jaksa enää herran vuonna 2021 alkaa SP hahmojen kanssa käyttämään kaiken maailman hämäriä ohjelmia jolla saan kamoja siirrettyä hahmoilta toisille.
Eiköhän jonku autenttinen D2 duel moninpelaus mene siitäkin pilalle, että sun stäshillä yksinpelissä on kokoa joten parempi vaan rajottaa alkuperäiseen.Mutta edelleen on mahdollista että shared stash tulee täyteen ja sitten tehdään jotain helvetin muuleja jotta saadaan yksi lisäsivu per hahmo lisää tilaa. Kiva olisi jos nyt jo 20v jälkeen ei tarvitsisi heittää yhtäkään set tai unique itemiä pois, vaan voisi rauhassa ja ennen kaikkea helposti ikään kuin kerryttää kokoelmaa.
No tällä logiikalla pitää myös hahmot rajoittaa yks per account ettei voi tehdä niitä muuleja.Mun mielestä siinä ei ole järkeä, että voit poimia tavaraa loputtomiin ja ihan kaiken. Brevikhän suunnitteli pelin juuri siten, että pelaajan pitää oppia elämään sen kanssa ettei kaikkea mitä eteen tulee voi vaan imuroida talteen loputtomiin vaan joku raja täytyy olla ettei se mene naurettavaksi.
Kyllähän tuo stashi riittää, eikös sitä kuitenkin vähän jo kasvatettu alkuperäisestä.
No tuo edellinen ajatus oli varmaan ajateltu yksinpeliin.No tällä logiikalla pitää myös hahmot rajoittaa yks per account ettei voi tehdä niitä muuleja.
Kaunis ajatus, mutta vanhentunut, eikä kukaan onlinessa ole noin pelannut varmaan käytännössä koskaan. Ja kyllähän inventaarion koko, sekä rajoitettu stash edelleen rajoittaa todella paljon sitä miten paljon tavaraa on järkevää maasta poimia.Mun mielestä siinä ei ole järkeä, että voit poimia tavaraa loputtomiin ja ihan kaiken. Brevikhän suunnitteli pelin juuri siten, että pelaajan pitää oppia elämään sen kanssa ettei kaikkea mitä eteen tulee voi vaan imuroida talteen loputtomiin vaan joku raja täytyy olla ettei se mene naurettavaksi.
Kyllähän tuo stashi riittää, eikös sitä kuitenkin vähän jo kasvatettu alkuperäisestä.
No kyllä tuossa on nyt jo niin paljon stash tilaa että voi pelata moneen kertaan eri hahmoillakin.Poe:ssa ja D2:ssa molemmissa täytyy miettiä, mitä nostaa maasta ja mitä ei. Ja se ei ole niinkään liity stashin kokoon vaan juurikin tuohon, että mikä oikeasti on sen clikkaamisen ja muun vaivan arvosta. Stashin koon rajottaminen on todella vanhanaikaista, koska nykyään näitä pelejä voi pelata niin monella eri motiivilla, jotku tykkää varta vasten kerätä kaikki uniquet (holy grail), jotku käydä paljon kauppaa toisten pelaajien kanssa ja toiset haluaa kerätä valmiiksi tavaraa uusia buildeja ja läpipeluita varten.
Stashin koon kova rajoittaminen käytännössä rajaa pelaamisen vain siihen ajatukseen että pelataan peli kerran läpi ja that's it.