Diablo 4

Paladin vaikuttaa ihan hyvältä hahmolta. Tällä hetkellä T2 menossa.

Muutokset season journeyhyn on aika mukavat, kerrankin noiden tekemiseen on jotain motivaatiota resplendent sparkin lisäksi.

Edelliset kolme seasonia on tainneet jäädä kesken syystä tai toisesta mutta nyt tuntuu että saattaisi olla innostusta pelata T4:lle ja season journey loppuun.
 
No Paladin on ensimmäinen melee-hahmo itselle D4:ssä mitä jaksaa pelata. Tässä on paljon samaa menoa kuin D2-zealotin kanssa.

Pitkälle en ole päässyt kiitos muiden harrastusten, mutta skillipuun tulkintaan ei tarvi ulkopuolisia ohjeita vaan näkyy olevan täkyt tarjolla hyvin loogisesti ainaskin zealotin osalta. Alussa toki hieman mikromanagerointia hiiren kanssa single targettien napsimisessa kun Faith ei aina pysy täynnä tarpeeksi hyvin mutta kyllä tuo tuosta lähtee.
 
Kauhea määrä kuoleman jälkeisiä effectejä. On räjähdystä, poisonia, jotain sähköshaibaa, läjä puukkoja… Eikö näistä päästä ikinä yli tässä genressä? Isossa kuvassa kauhea määrä visuaalisuutta kun painaa menemään, niin koita siinä nyt nähdä ne rinkulat missä kuolee
 
Sanctifointi on kyllä mahtava uudistus! Tulee kivoja juttuja, esim:

1765753613392.png
 
Paragon 205 hyvä lopettaa viikonlopun jälkeen ja tier 100 pit clearattu shield retribution pallulla, ring of starless skies vielä ja sit on kaikki mintissä (ja siihen jos osuis sanctificaatiolla sama effekti uudestaan). Varmaan ens viikon jälkeen voikin taas laittaa tauolle
 
Viimeksi muokattu:
Huvittaa kyllä hieman tämä sanctify mekaniikan ympärillä oleva keskustelu.

Ainakin vielä toistaiseksi tuon brikkaaminen on hyväksyttävää, mutta hiljalleen alkaa keskustelu kääntyä enemmän siihen suuntaan että se on ärsyttävää.
Toki se ei edes ole brikkaamista, jos saat vaan huonon vaihtoehdon kun koko homman pointti on olla ylimääräinen mahdollisesti kirsikka kakun päällä joka voi olla joskus pökäle.

Se on asia erikseen, jos meet tekee sen ennen kuin teet kaiken muun tarpeellisen itemille. Siinä saa vaan katsoa peiliin sitten.

Varmaan vain ajan kysymys, että tästäkin tehdään täysin riskitön mekaniikka, kuten jo aiemmissa crafteissa kävi.

Ikuinen looppi, mitään itemin osaa ei voida vaan ajatella bonuksena mitä tuo sanctify myös on. Joskus se on turha ja joskus se on erittäin hyvä.
Siitä koko ongelma kai juontuukin, muilla on parempi RNG ja saa siihen +4 all skills kun taas itsellä 7% fire lämää ja se harmittaa.
 
Saa nähdä onko tullut jäädäkseen, nythän se on vain osa seasonia.
Joo siis toki, voi hyvin olla ettei tuota enää nähdä.

Moni siitä vaan pitää ja pysyväksi huudeltu, niin en näe mahdottomana että jollain tapaa leipovat vastaavaa sisään.

Toisaalta eikös lisärin horadric cube nyt jotain vastaavaa mekaniikkaa ole, ellei sanctify peräti ole jopa testausta sille miten cube voisi toimia tässä.
 
Itse olen parit oppirahat (itemit) maksanut siitä, että menin liian aikaisin tekemään tuon sanctificationin, eli ennen kuin olin tehnyt nämä:

-enchant
-temperöinti
-masterworking
-kolot gemeille
 
Temperöinnissäkin kannattaa muistaa spämmätä siihen asti, että saa sen critical bonuksen. Ainakin itellä noita scrolleja on vaikka muille jakaa.

Yleisesti season maistunut aika paljon, sorcalla mennään ja kohtapuoliin alkaa oleen kaikki challenget tehtynä. Gearikin aika minttunen, isoimmat upgradet olisi Helm of Peridothi (miten se nyt lausutaan) ja se mythic chest. Toi kypäräkin vähän siinä ja tässä, sillä eilen tipahti bossilta Shako.

Hauskaa hommaa, mutta endgamessa ei edelleenkään ole oikein syytä optimoida gearia määräänsä enempää. Toki tarviiko sitä ollakkaan? Mukava tämmöinen viikon pläjäys ja sitten katse taas muihin peleihin!
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
295 476
Viestejä
5 047 546
Jäsenet
80 890
Uusin jäsen
Temef11

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom