Diablo 4

Tässä tuli pitkästä aikaa edes avattua konetta ja päivitettyä sitten diablo 4 ennenkuin painan päälle, mutta mikä helvetti tässä battle.net launcherissa on, kun tää painaa lämmöt koneesta ihan täysille ja tuulettimet pyörii tietenkin 80-90% hujakoilla tästä johtuen?
ohjelmointivirhettä on, siinä jää joku looppi päälle ja se lyö prosessorinkäytön tappiin
tätä on tietysti mahdoton itse arvella että mistä johtuu
 
Kai se on vain nyt ne sisäiset ongelmat, mitkä aiheuttavat paljon haittaa tuolla Blizzardin päässä.

Oliko siinä expansionin trailerissa, että Late 2024?
 
Hyvin samoilla linjoilla tämän pelin suhteen mitä valtaosa muistakin, en ole jaksanut pelata yhtäkään kautta julkaisun jälkeen.

Jotenkin kyllä todella hullunkurista miten Blizzardi on onnistunut (joko itse tai Acticisionin kanssa/toimesta) tuhoamaan itsensä, kun katsoo esimerkiksi nykyisiä pelejä:

>Warcraft = pilattu, tapettu ja kuopattu
>StarCraft = tapettu ja kuopattu
>OverWatch = kakkosessa kesti ikuisuus DevHelvetissä ja floppasi
>WoWi = letkuissa tekohengitys moodissa ja yritetään ratsastaa Classicien voimalla
>HotS = tapettu ja kuopattu
>Hearthstone = edelleen näköjään ruksuttaa, omassa lähipiirissä ei ketään kuka tätä olisi pelannut enään pitkään aikaan
>Rumble = uusi mobiilipeli jee ":D"
>Diablo = 4 onnistunut markkinointi, kun myi niim birusti, mutta käytännössä kuivui kasaan ensimmäisen kauden myötä

Vaikea nähdä kyllä, että ponnistavat tuosta vielä ylös, olkoonkin sitten Mikkisoftan talutushihnassa. Ainakin aikaa tulee viemään helvetisti.
 
>Warcraft = pilattu, tapettu ja kuopattu
>StarCraft = tapettu ja kuopattu
>OverWatch = kakkosessa kesti ikuisuus DevHelvetissä ja floppasi
>WoWi = letkuissa tekohengitys moodissa ja yritetään ratsastaa Classicien voimalla
>HotS = tapettu ja kuopattu
>Hearthstone = edelleen näköjään ruksuttaa, omassa lähipiirissä ei ketään kuka tätä olisi pelannut enään pitkään aikaan
>Rumble = uusi mobiilipeli jee ":D"
>Diablo = 4 onnistunut markkinointi, kun myi niim birusti, mutta käytännössä kuivui kasaan ensimmäisen kauden myötä

Hearthstone on lajityyppinsä lähes ainoita pelejä? Ei tuon kaltaisia ole montaa. Siksi se ehkä vetoaa joihinkin pelaajiin. En itsekään kyllä tunne henkilökohtaisesti pelin pelaajia.
Wowi pilalla yli 10 vuotta.
Diablo 2 oli viimeinen hyvä diablo.
 
Kyllä tämä season on niin ankea, et pauselle meni taas. Aiempaa jaksoin hakata hetken. Tästä puuttuu vielä paljon palasia end gamesta.
En tiedä miksi ei esimerkiksi ole useampaa torment tasoa ? Tai kuten aiemmin sanottu loputtomat dungeonit tai rift aiemmasta.
 
Open World pitäisi olla enemmän käytössä, enemmän bosseja ja jotain kovempia eventtejä 100lvl ukoille.
 
Open World pitäisi olla enemmän käytössä, enemmän bosseja ja jotain kovempia eventtejä 100lvl ukoille.
Pitäisin enemmän sellasesta kontentista, mikä vaatisi oikeasti enemmän yhteistyötä kuin et tulee joku rikkinäinen buildi ja one shottaa kaiken. Viime seasonin AoZ oli niinku ihan "Ok" ja pelasti loppuseasonin tylsyyttä paljon, mut jos ei se kyllä pidemmän päälle mikään kovinkaan mukaansa tempaava tapa ollut pelata. Peli kaipais sellasta World Tier 5 tasoa, joka olis käytännössä vastaava kuin NMD 100 ~~
 
Omasta mielestä peli on selvästi mielekkäämpää kun ei seuraa mitään build guideja ja lähtee kehittelemään jotain omaa.
Itsellä NMD100 on ollut lähinnä haave tähän asti, mutta eipä ainakaan lopu haasteet kesken.

Itemisaatio toki silti rassaa, sitä tuo ei muuta.
Ehkä sattuu jopa päähän vielä enemmän, versus että ohjeesta lukee suoraan mitä itemissä pitää olla.

On muuten noussut selvästi rasittavimmaksi asiaksi pelissä aspectit, siis lähinnä se kun et vaan saa sitä jotain pakollista aspectia kirveelläkään. Kiva siinä tuijotella sitä lähes täydellistä itemiä, mutta kun ei voi käyttää koska katoaa joku tosi kova aspect joka on drop only.
Olisi mun mielestä vihan jeppis idea tämä mitä nähnyt usein mainittavan, eli se että talteen otetut aspectit vaan nostaisi sitä codexin aspectin tasoa vastaavaksi ja olisi rajoittamaton käyttö kuten niillä codexin minimeillä nykyään. Sinne codexiin voisi sitten mennä myös ne drop only aspectit, mutta niitä ei vain saisi edes minimillä auki pelkällä dunkulla kuten nykyäänkin. Eli pitää vähintää se kerran droppaa.
 
Omasta mielestä peli on selvästi mielekkäämpää kun ei seuraa mitään build guideja ja lähtee kehittelemään jotain omaa.
Itsellä NMD100 on ollut lähinnä haave tähän asti, mutta eipä ainakaan lopu haasteet kesken.

Itemisaatio toki silti rassaa, sitä tuo ei muuta.
Ehkä sattuu jopa päähän vielä enemmän, versus että ohjeesta lukee suoraan mitä itemissä pitää olla.

On muuten noussut selvästi rasittavimmaksi asiaksi pelissä aspectit, siis lähinnä se kun et vaan saa sitä jotain pakollista aspectia kirveelläkään. Kiva siinä tuijotella sitä lähes täydellistä itemiä, mutta kun ei voi käyttää koska katoaa joku tosi kova aspect joka on drop only.
Olisi mun mielestä vihan jeppis idea tämä mitä nähnyt usein mainittavan, eli se että talteen otetut aspectit vaan nostaisi sitä codexin aspectin tasoa vastaavaksi ja olisi rajoittamaton käyttö kuten niillä codexin minimeillä nykyään. Sinne codexiin voisi sitten mennä myös ne drop only aspectit, mutta niitä ei vain saisi edes minimillä auki pelkällä dunkulla kuten nykyäänkin. Eli pitää vähintää se kerran droppaa.
Jos sen kerran löytäneen aspektin sais sieltä kirjasta vaan rollattua randomilla ja se maksaa niitä raaka-aineita mitä maksaa, ei tulis turhan päiten kerättyä yhtä vitun tabillista legendary itemejä talteen odottamaan joskus sitä päivää, kun tippuu parempi item mihin haluat käyttää sen täydellisen aspect rollin tai liki täydellisen.. Ja antakaa nyt lisää niitä veiled crystaleja ja forgotten souleja. Itellä ne on kokoajan loppu. Ärsyttävää :D
 
Jos sen kerran löytäneen aspektin sais sieltä kirjasta vaan rollattua randomilla ja se maksaa niitä raaka-aineita mitä maksaa
No sekin kävis vallan mainiosti, hyvä idea tuokin.
Kunhan ei nyt tarvis joskus hyvinkin pitkään droppia odotella, todella turhauttavaa.
 
No viime seasonilla ei kyllä todella ollut resuista pulaa kun meni vaan randomien kanssa sinne kolmen härvelin vampyyrihoukuttimeen ja veti parikymmentä kertaa sen läpi. Tälläkin kaudella voi vähän samaa tehdä sillä pömpelillä, josta tulee herald.

Mutta itsekin tosiaan noob ja ihan omilla sorc buildeilla yritin ja NMD55 taisi olla maksimi minkä pääsin yksin läpi. Bossit oli sitä jääheppua lukuunottamatta ihan pehmeitä, mutta ei vaan selvinnyt sinne asti.

Nyt ei oikein jaksa kyllä. Onko tuo tree of whispers oikeasti joka kaudella. Argh.
 
Kyllä mulla vaan oli.. Ja usko pois, kävin kyllä siellä donateen verta ja aika paljon :D Keltaset ylös, kaikki blacksmithille silppuriin ja takas kerään lisää paskaa. Silti sitä vaan ei riittänyt. Monesti keräilin jonkun 5000 pankkiin ja sitkun piti rollailla sitä 2h asetta, joka ei maksanut kun enää 15m loppua kohden niin totesin että sekin menee nyt silppuriin.
 
The Gauntlet leaderboards will launch on 13 February.
https://www.purediablo.com/gauntlet-leaderboards-launch-date
Rod Fergusson sanoi:
One of the big things for us for season 3 was something we’ve been wanting to do since launch, which is leaderboards. You know it’s something that’s not there today but on February 13th we’re going to be updating the game and we’re going to be releasing this feature called the gauntlet.
 
Open World pitäisi olla enemmän käytössä, enemmän bosseja ja jotain kovempia eventtejä 100lvl ukoille.
Juu, en ymmärrä että ei ole tehty uusia World Bosseja, ja one shot buildit vie kaiken hauskan nykyisistä world bosseista, joiden pitäsi olla pelin vaikeimmat bossit ja todellinen saavutus kaataa porukalla. Guild War 2sessa World Bossien kaataminen vie sen 20-30 minuuttia ja ovat monivaiheisia, eikä kaato onnistu jos ei jengi pelaa yhteen. Nyt D4:sessa oneshotbuild tulee ja tappaa sen sekunnissa. Voi vittu Blizzard miten olette täysin kykenemättömiä tekemään toimivan ARPGn.
 
Juu, en ymmärrä että ei ole tehty uusia World Bosseja, ja one shot buildit vie kaiken hauskan nykyisistä world bosseista, joiden pitäsi olla pelin vaikeimmat bossit ja todellinen saavutus kaataa porukalla. Guild War 2sessa World Bossien kaataminen vie sen 20-30 minuuttia ja ovat monivaiheisia, eikä kaato onnistu jos ei jengi pelaa yhteen. Nyt D4:sessa oneshotbuild tulee ja tappaa sen sekunnissa. Voi vittu Blizzard miten olette täysin kykenemättömiä tekemään toimivan ARPGn.
Noi world bossit on jopa vähän mielenkiintoisia tier 2, kun mukana on kaikenlaista perunabuildia ja alilevelistä ukkoa. Siinä jopa menee hetki.

Tuollaisia niiden pitäisikin olla, toki pykälää tai mielellään paria vaikeampia. Nyt ne lähinnä vaan kestää saada alas.

Toki viimeistään T4 OP buildit tulee sulattamaan ne aina muuttuivat miten vain.
Taitaa myös PoE:ssa ihan eliitti buildit viedä vaikeimmatkin bossit helposti, ero on vaan siinä ettei suurin osa sellaisia ukkoja saa kasaan. Tässä tarvii vaan käydä lukemassa Maxrollia.
 
Noi world bossit on jopa vähän mielenkiintoisia tier 2, kun mukana on kaikenlaista perunabuildia ja alilevelistä ukkoa. Siinä jopa menee hetki.

Tuollaisia niiden pitäisikin olla, toki pykälää tai mielellään paria vaikeampia. Nyt ne lähinnä vaan kestää saada alas.

Toki viimeistään T4 OP buildit tulee sulattamaan ne aina muuttuivat miten vain.
Taitaa myös PoE:ssa ihan eliitti buildit viedä vaikeimmatkin bossit helposti, ero on vaan siinä ettei suurin osa sellaisia ukkoja saa kasaan. Tässä tarvii vaan käydä lukemassa Maxrollia.
En jaksa edes yrittää WT2 niitä world bosseja, kun sinne tulee lvl 9 sorceress heilumaan ja kuolee jatkuvasti perus mekaniikkaan mitä world boss tekee. Menee vartti täysin hukkaan, kun bossi ei kuole :D
 
Tässä ihan tärkeä tiedote HC pelaajille, jos nyt joku uskaltaa sellaista pelata näillä servereillä:

Protection Shrine Warning: Some damage-over-time effects may still affect characters despite the ‘Invulnerable’ effect of this shrine. We are working on this issue and will provide updates as they come in.


En toki tiedä uskaltaako HC pelaaja muutenkaan siihen luottaa, jos meneekin ohi efektin loppuminen.
 
On muuten noussut selvästi rasittavimmaksi asiaksi pelissä aspectit, siis lähinnä se kun et vaan saa sitä jotain pakollista aspectia kirveelläkään. Kiva siinä tuijotella sitä lähes täydellistä itemiä, mutta kun ei voi käyttää koska katoaa joku tosi kova aspect joka on drop only.
Olisi mun mielestä vihan jeppis idea tämä mitä nähnyt usein mainittavan, eli se että talteen otetut aspectit vaan nostaisi sitä codexin aspectin tasoa vastaavaksi ja olisi rajoittamaton käyttö kuten niillä codexin minimeillä nykyään. Sinne codexiin voisi sitten mennä myös ne drop only aspectit, mutta niitä ei vain saisi edes minimillä auki pelkällä dunkulla kuten nykyäänkin. Eli pitää vähintää se kerran droppaa.
Aika mielenkiintoista, vissiin olisi jollain tasolla jo mainittu että aspectien toimintaa muutetaan.
Ei tosin kai varmaa että tulisi jo ensi seasonissa.

Joka tapauksessa kai niin etteivät ne ole itemeitä ja että niitä voisi imprinttaa loputtomasti jollain tasolla.
Oliis kyllä tosi jees.

Pitäisi olla timestamp missä kohtaa alkaa sepittää codexista.

 
1.3.2 Build #49764 (All Platforms) - February 13, 2024
https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/23964909/diablo-iv-patch-notes

Uber Unique Crafting
  • Developer’s Note: Uber Unique items are highly sought after.
    With Season of Blood, we introduced target-farming Uber Unique Items with Uber Duriel to gives players another source of acquiring this type of item.
    However, we want to give players increased autonomy in obtaining their desired Uber Unique by addressing feedback that expressed how acquiring duplicate or undesired Uber Unique Items lessens that feeling of triumph.
    A new system empowers players to make use of duplicate and undesired Uber Unique items by salvaging them for a new resource which can be used to eventually craft an Uber Unique of their choosing.
    Additionally, the chance for Uber Unique Items to drop everywhere but in Uber Duriel encounters has been increased.
  • Uber Unique Items can now be salvaged to provide a new resource, Resplendent Sparks. Players can bring 5 Resplendent Sparks to the Alchemist and Transmute an Uber Unique of their choice.
    • The Refine Resources tab at the Alchemist has been renamed Transmute, and the option to craft an Uber Unique item can be found under that tab.
    • Note that the preview window for crafting an Uber Unique won't display the item’s affixes.
  • The drop chance of Uber Unique items acquired outside of Uber Duriel encounters has been increased.
 
Tekisi mieli testata jotain shred-buildia druidilla. Olisiko tämä kiva?


Chesti ja ringit uupuu, sekä nuo pari legendaarista construct -palikkaa. Ehkä tuosta kuitenkin jotenkin toimivan saisi, vai pysyttelenkö vain pulverizessa?

WT4 ollaan toki, mutta mitään superkorkeita nightmare dungeoneita en juokse.. onkohan tuo nyt kuitenkin paljon mukavampi pelata. (ainakin kun videoita katsoo, niiin toki niissä aina lentämällä mennään läpi lvl 100 dungeonit..)
 
Onhan tämä kyllä pettymys sisällön määrän suhteen. Maailma on sen kokoinen, että sen voisi hyväksyä jos se olisi Act 1. Dunkkia on paljon joo, mutta muutaman perusmallin kopioita kaikki. Vähintään 4 - 5 x enemmän sisältöä pitäisi olla. Silloin ei endgamen puute häiritsisi yhtä paljon.

Tuli tähän silti taas palattua S3 alkaessa, koska eräs toinen peli jäi kesken liiallisen bugisuuden vuoksi. Tuskin tätä koko seasonia jaksaa pelailla.
 
Nuo Vaultit on aika läppä, kun ansat on muuten ihan merkityksettömiä, mutta muutama vaihtoehto siitä viimeisestä huoneesta on ihan saatanan vaikea, kun ei ole ukkoa enempää tyhjää lattiaa ja ruutu tulee täyteen vihulaisia. Ja on tosiaan aika masentavaa kun samat kohdat toistuu neljä kertaa yhdessä vaultissa.
 
Viikonloppuna olisi tarkoitus aloittaa tämä uusi season. Onko roque edelleen hyvä hahmo pelata, tykkäsin pelata sillä että on miekat ja jousipyssy on vain passivena mukana, etten sitä käyttänyt mihinkään. Millä hahmolla tai buildilla kannattaisi alkaa pelaamaan joka olisi yksinkertainen sellainen millä pärjäisi hyökkäämällä vaan päin vihollisia kokoajan?
 
Onkos muilla tullut vastaavaa FPS:n kanssa vastaan parin viimeisimmän päivityksen aikana.
Itselläni 7900XTX ja 165Hz 1440p näyttö.
Aiemmin, kun FPS:n rajoitti 165, niin FPS pysyi tuossa aikalailla vakaana. Nyt se seilaa 155-165 välillä FSR kanssa ja ilman.
Seilaamista tapahtuu rajoituksilla 150-170.

- jos otan rajoitukset pois, niin ilman FSR FPS pyörii jossain 230+ lukemissa
- jos rajoitan esim. 144 tai 175 ilman FSR, niin FPS pysyy vakaana

Eipä tuo pelikokemukseeni vaikuta, mutta kiinnostaa vaan, kun aiemmin pysyi tuossa FPS 165 rajoituksessakin vakaana.
 
Mulla ainakin nykyään menee joku minuutti tai pari ennenkuin voin edes pelata, kun tökkii niin saakelin paljon. Myös AMD puolelta näyttis käytössä eli 6900XT. En nyt muista päivitinkö ajureita viimeisimpään, saattaa olla siitäkin kiinni.
 
Onkos muilla tullut vastaavaa FPS:n kanssa vastaan parin viimeisimmän päivityksen aikana.
Itselläni 7900XTX ja 165Hz 1440p näyttö.
Aiemmin, kun FPS:n rajoitti 165, niin FPS pysyi tuossa aikalailla vakaana. Nyt se seilaa 155-165 välillä FSR kanssa ja ilman.
Seilaamista tapahtuu rajoituksilla 150-170.

- jos otan rajoitukset pois, niin ilman FSR FPS pyörii jossain 230+ lukemissa
- jos rajoitan esim. 144 tai 175 ilman FSR, niin FPS pysyy vakaana

Eipä tuo pelikokemukseeni vaikuta, mutta kiinnostaa vaan, kun aiemmin pysyi tuossa FPS 165 rajoituksessakin vakaana.
Mulla kans sama näyttis. Tekee monissa peleissä samaa että alussa pätkii. En tiedä mikä on tullu. Joskus auttanu ku alt-tabilla sulkenu jotain ikkunoita mitä ollu auki. Mutta siitä se sitten jonkuajan päästä loppunu.
 
Omaan nykymittapuulla hitaan kiinteän nettiyhteyden. Tästä syystä latailinkin pelin muutaman yön aikana, jolloin koneella ja yhteydellä ei ollut muuta käyttöä. Usein kävi kuitenkin niin, että jossain vaiheessa yön aikana PC oli menettänyt nettiyhteyden, eikä siihen auttanut muu kuin koneen ja modeemin uudelleenkäynnistys. Joitain ohjeita kokeilin, kuten latausnopeuksien nostamisen ja VPN:n sammuttaminen, mutta ne eivät kuitenkaan auttaneet.

Aion pelata pelin aivan itsekseni. Toivottavasti peli ei kuitenkaan mene kesken kaiken jumiin. Tuota, peli vissiin tarvitsee nettiyhteyden jopa yksinpelimoodissa? No, illallahan tuo viimein selviää.

Saisipa tämän siirrettyä Steamiin, jonka kanssa on ollut äärimmäisen vähän ongelmia.
 
Omaan nykymittapuulla hitaan kiinteän nettiyhteyden. Tästä syystä latailinkin pelin muutaman yön aikana, jolloin koneella ja yhteydellä ei ollut muuta käyttöä. Usein kävi kuitenkin niin, että jossain vaiheessa yön aikana PC oli menettänyt nettiyhteyden, eikä siihen auttanut muu kuin koneen ja modeemin uudelleenkäynnistys. Joitain ohjeita kokeilin, kuten latausnopeuksien nostamisen ja VPN:n sammuttaminen, mutta ne eivät kuitenkaan auttaneet.

Aion pelata pelin aivan itsekseni. Toivottavasti peli ei kuitenkaan mene kesken kaiken jumiin. Tuota, peli vissiin tarvitsee nettiyhteyden jopa yksinpelimoodissa? No, illallahan tuo viimein selviää.

Saisipa tämän siirrettyä Steamiin, jonka kanssa on ollut äärimmäisen vähän ongelmia.
Ei tässä ole yksinpeliä. Tai tarinan voit pelata kyllä yksin, mutta siellä avoimessa maailmassa / kaupungeissa jne. on kokoajan muita pelaajia.

Tämänhän olisi voinut myös ostaa Steamistä nykyään.
 
Kaupungeissa hengailevat ei haittaa, sillä niihin on tottunut jo muissa peleissä. Ignoraan ne kuten aina muulloinkin. Aioin kuitenkin yrittää pelata kampanjan ihan itsekseni omaa tahtia.

Ostin sen tuolta enkä Steamistä, koska bongasin tarjousketjusta hyvä tarjouksen.
 
Samoille servuille ja samaan battle.net accounttiin sekin Steamin peli yhdistyy, joten sen suhteen ei mitään merkitystä käynnistääkö pelin Steamista vai Battle.net-launcherista.
 
Jos nettiyhteys lagaa niin ukko hyppii ja kaikki tekeminen pätkii. Ja ilmeisesti kun teleporttaa tai menee luolaan, niin servu voi vaihtua ja lagi alkaa. Just eilen kävi niin, että pelasin ensin jossain pellolla puoli tuntia ilman mitään ongelmia ja sitten menin nightmare dungeon, niin alkoi pätkiä niin pahasti, että kuolin, kun ei vaan voinut tehdä mitään. Ja eilen myös peli kaatui ensimmäistä kertaa ihan yhtäkkiä kun kiersin obeliskeja jossain pellolla.
 
Jos nettiyhteys lagaa niin ukko hyppii ja kaikki tekeminen pätkii. Ja ilmeisesti kun teleporttaa tai menee luolaan, niin servu voi vaihtua ja lagi alkaa. Just eilen kävi niin, että pelasin ensin jossain pellolla puoli tuntia ilman mitään ongelmia ja sitten menin nightmare dungeon, niin alkoi pätkiä niin pahasti, että kuolin, kun ei vaan voinut tehdä mitään. Ja eilen myös peli kaatui ensimmäistä kertaa ihan yhtäkkiä kun kiersin obeliskeja jossain pellolla.
Lagimisesta on tullut kärsittyä jo niin paljon, ettei enää jaksa pelata. Teleportin yhteydessä tullut jatkuvia kaatumisia myös. Itse päätin keskittyä ihan muihin peleihin, ja katsoo tilannetta joskus paljon myöhemmin uudestaan. Nyt olo on se, että tuli maksettua aivan liikaa höyryävästä kasasta shaibaa. Ostin itse jo julkaisun aikaan kyllä.
 
Tiedoksi tännekin että Diablo 4 tulee Game Passiin Maaliskuun 28 päivä.
Game Passin sarja tilaajana yhdyn siis täysin ylläolevaan kommenttiin^

 
Täytyy kyllä sanoa että pelaamalla ei itselle ainakaan ole tullut mitään hienoja varusteita. Lvl 65 ukko näyttää joltain kerjäläiseltä. Kaupasta kyllä löytyis toinen toistaan hienompia kostyymejä, jotka saa sinne jäädäkin. Harmi sinällään, oishan se kiva kun vois alkunäytössä ihailla mahtavaa druidiani :D
No eihän lvl65 ukko mikään valloittaja vielä ole.

Ite ainakin pidän vähän rääsyisemmästä lookista. Tarvii mikään kimalteleva överi armori aina olla.

Itse pidän aina just sen lookin mikä itemissä on kun sen maasta poimin. Näin kaikissa peleissä.

Miksei esim. NM -dungeonit voisi scalea "loputtomasti"? Siinä olisi joillekin ainakin hieromista. 2 seasonia jaksoin itse ja kolmas ei oikein nappaa.
Hyi saakeli.. kuka jaksaa? Ite ei meinaa jaksaa glyphejä vetää max tasolle.
Todella tylsiä noi dunkut.
Miten Diablo 2 Classikissa jaksoi vaan loputtomasti mättää Act4 kun muuta end contenttia siinä ei ollut.

Hahmon saaminen max tasolle lähes mahdotonta. Ja helvetin hidasta muutenkin heti 90 levun jälkeen. Jos halusit lisää stat ja skill pojoo niin se oli vaan pelattava. Samalla sait rahaa ja loottia. Rahalla sitte gamblasit myös loottia. Itemisaatio oli loistava.
Aika huonoilla kamoilla pääsit alottamaan Act4, ja upgradejen löytäminen oli todella palkitsevaa.

ohjelmointivirhettä on, siinä jää joku looppi päälle ja se lyö prosessorinkäytön tappiin
tätä on tietysti mahdoton itse arvella että mistä johtuu
Ihme homma. 10v jotain toiminu ihan hyvin toikin. Nyt alkanut noi latausongelmat ja sitte jotain tommosta vielä.
Saispa jonkun classic launcherin käyttöön missä ei olis mitään turhia mainoksiakaan.

Eipä oikeen tää uusi season alkanu kiinnostelee. Ukko on level 10. Katotaa ny jos taas kohta vähä lähtis.
 
Viimeksi muokattu:
LZXZbKh.jpeg


https://news.blizzard.com/en-us/diablo4/24057475/tune-in-to-our-next-campfire-chat

Our next Campfire Chat begins on February 29 at 11 a.m. PST and will give your first look at Trials and The Gauntlet, a weekly rotating fixed dungeon coming in Season of the Construct.
(klo 21.00 Suomen aikaa)
 
Ilmeisesti noista trialeista ei ole ollut laisinkaan edes mainintaa ennen tuota tiedoitusta, mitä lie ovatkaan.
 
Noh tulihan se uusi gauntlet, ekalla yrityksellä necrolla ~~ ensimmäisellä yrkällä rankiksi 860, toisella 760 ja kolmannella 501. Kyllä tuosta on tie ylöspäin, kun sain 300k pongoja kasaan ja kärkimiehellä oli yöllä 1.30 aikoihin noin. 670k. Kolmannella kerralla jo vähän striimaajia katsomatta oivalsi, että mitenkä sitä kannattaa oikeasti pelata. Ehkä striimaajat jo heti klo 20 lähtien pääsivät hakkaamaan tuoreeltaan tuota niin eri juttu. Tarvis vielä yhdet aspect of metamorphosikset kaivella jostakin, löin ne ehkä hieman vääränlaisiin kenkiin kiinni ja se nyt ehkä kostautuu, kun ei siellä ollutkaan niin korkea mob density, että se kolmas malli kengistä eli attacks reduce time to evade olisi ollut ainakaan necrolla toimiva.
 
Itsekin kokeilin, ilmeisesti trialia eilen.

Läpi meni, mutta ei mitenkään ihmeellisesti oletan.. lvl 96 olen vasta ja huomasin, että tuolla myös saa expaa ellen ihan väärässä ole.

Avaimet käytin heti chesteihin ja tajusin lopussa, että siellä oli niitä isompiakin chestejä olemassa.
 
Itsekin kokeilin, ilmeisesti trialia eilen.

Läpi meni, mutta ei mitenkään ihmeellisesti oletan.. lvl 96 olen vasta ja huomasin, että tuolla myös saa expaa ellen ihan väärässä ole.

Avaimet käytin heti chesteihin ja tajusin lopussa, että siellä oli niitä isompiakin chestejä olemassa.
Siel kartalla on yks nurkka minne kannattaa mennä viimeisen minuutin aikana ja avata kaikki 5 laatikkoa. Lähistöllä vielä 2 lisää.
 
Kyllä täytyy sanoa, että taitaa nyt jäädä tämän seasonin osalta taas hyllyyn peli. Ei kyllä jaksa millään kiinnostaa juosta tota gauntlettia. Aivan älyttömän tyhmää, että tuokin vedetään täysin käyttämällä shrineja läpi. Ei mene mulla jatkoon. Se et tuo ominaisuus tuli kesken seasonin ja nyt täytyis ekana vielä kerätä uudet kamppeet missä on shrine durationia, movement speediä pelkilteen niin on kyllä täysin nolla motiivi :D kattellaan season 4
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 301
Viestejä
4 508 662
Jäsenet
74 350
Uusin jäsen
JMM333

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom