Diablo 4

Latausnopeuksiin oli redditissä kikka, että laittaa niihin limitteihin 10000000 tjsp. Voi ainakin kokeilla auttaako. Itsellä lähti sen jälkee latailemaan 40-60MB/s

Ei ihan itseä ainakaan tässä reilu 30lvl ukkona tämä seasoni ole temmannut mukaansa. Ei tosta pikkuapurista kyllä ainakaan vielä ole mitään iloa. Ehkä siihen saa sitten jossain vaiheessa jotain hyödyllisiä hommiakin, jotka auttaa oikeasti.
 
Viimeksi muokattu:
Kohta 40 ja kyllä aika huonolta kyllä vaikuttaa. Robottiapuri aika mitäänsanomaton ja nää ansoitetut vaultit ei kyllä mielestäni sovi pelin tyyliin ollenkaan.
 
Kohta 40 ja kyllä aika huonolta kyllä vaikuttaa. Robottiapuri aika mitäänsanomaton ja nää ansoitetut vaultit ei kyllä mielestäni sovi pelin tyyliin ollenkaan.
Itselle tuli eilis-iltana vähän semmonen "Hui kun pelottaa" fiilis näistä ansoista. Ehdin ottamaan 25 leveliä necrolle ja oli kyllä.. väsynyttä.
 
Ainakin alkuun vaikutta hieman laimealta season featurelta verrattuna viime seasonin vampyyri-kykyihin.
 
Viime seasonilla porukka tottui kauhean koviin erikoisvoimiin ja nyt kun ei saakaan sellaista, niin paljon tuntuu olevan valitusta aiheen suhteen. Noista ansoista en itsekään kauheena tykkää, että se on vähän surkea mekaniikka, mutta kerta "teknologia" on aiheena...

Robotti petin heal on ihan kätsy ainakin alussa, ei tarvii health potuja vedellä niin paljoo barbaarilla.
 
On toi battle.netin launcheri kyllä helmi. Alkuun ei ladannu kuin n. 1MB/s, sit kävin kikkailemassa capeilla ja nousi hetkelliseksi 90MB/s. Nyt laski 270KB/s, eikä nouse enää millään.. Ja tämä siis gigan netillä.
 
Onko tämän seasonin juttu oikeasti vaan tehdä hemmetin tylsiä vault dunkkuja ja väistellä ansoja? Jo muutaman ensimmäisen jälkeen alkaa puuduttaa, saa nähdä jaksaako tätä vetää edes viikkoa.
 
On kyl ihan hanurista. Tuota robottia tuskin huomaa, että kulkee mukana ja vaultit on aivan helevetin tylsiä palikan keräilyitä. Jää kyl hyllylle, toivottavasti seuraava kausi parempi.
 
Samat fiilikset... Ei nyt oikein vakuuta. Vaultit hemmetin tylsiä ja ihan perseestä nuo ansojen väistelyt. Perässä roikkuva robokin on ihan ilmaa vain.
 
Kuulemma samat tekijät kuin ykköskaudella ja kakkoskauden teki toine tiimi, itse en edes vielä ladannu päivitystä, sen verta heikkkoa jo tuo mitä tuosta puhutaa nii josko se kakkoskauden tiimi tekis taas kovaa tulosta neloskaudelle.

Tosin kakkoskaudellaki jo tylsisty enne sitä viimeistä pätsii kun 925 kamoja sai pomoilta mut ei sitte oikee muualta ja pomot meni sekunnissa alas nii ei iha haastetta jääny, kaiken sit kruunaasi se loottisäkin tuijottelu puoltuntii et saa katottua onko parempi miekka vai ei.
 
Jaahas, taas uusi dupe keino löytynyt ja trading on estetty...

Tuli nyt tehtyä tuo Season quest sarja loppuun ja tais olla se viimonen quest juurikin Vault tyylinen, joka ei kauheen hyvää kuvaa antanut kyllä tuosta. Varsinkaan melee hahmolla on täysin mahdotonta noiden ansojen varominen tietyillä skilleillä (Barb Charge esimerkiksi). Muutenkin ruudulla niin kauheasti efektiä, ettei tiedä missä pitäisi seisoa...

Täytyypä jäädä odottelemaan, josko nuo tuota muokkaavat patchissa jossain vaiheessa, sen verta paljon negatiivista palautetta saaneet. että josko muuttavat noita asioita.
 
Itse en ole vielä päässyt uutta seasonia aloittamaan. Kampanja vielä kesken, act 5 alkoi juuri. Rogue level 60 ja 110h mittarissa. Jo tämän puolesta peli on ollut hintansa arvoinen :) Ei tässä kiire ole kun lukee teidän kommentteja uudesta seasonista.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Pätsiä pukkas, on jo livenä siis. Jos oikein näin kun oli niin nopea, niin about gigan kokoinen.

Pitää myöntää että yllättävän suuri kasa muutoksia season teemaan, toisaalta tarkoittaako vaan sitä että tiesivät olevan vähän kakkaa ja näitä duunailtu jo pidempi tovi.

Echo of Malphas

Developer’s Note: We have noticed players tended to use their Pearls of Warding for fighting Echo of Malphas instead of on Zoltun’s Warding. We are adding in Igneous Cores—a new item used solely to summon Malphas instead of Pearls—so players don’t have to choose between extra protection in the Vaults or fighting the boss. Additionally, we have made the fight against Malphas more difficult but also increased the rewards it provides.

  • Echo of Malphas has had their Level raised from 85 to 100.
  • The Health pool of Echo of Malphas has been increased by 30%.
  • A new item—Igneous Cores—now exists for the purpose of accessing the Uber Vault and Echo of Malphas. This item will replace the usage of Pearls of Warding in providing access.
    • Igneous Cores have a chance to drop from Vault Heralds and are guaranteed to drop from Son of Malphas in World Tier IV.
  • Loot Updates
    • The drop rate of Unique Stones from Malphas increased from .25% to .5%.
    • Unique Stones now have a 3% chance of dropping from the chest after the boss.
    • Defeating Echo of Malphas will now reward more Legendary items. Additionally, Item Level 925 items will drop more often.
The Seneschal

Developer’s Note: We’ve received feedback that the Seneschal does not feel powerful. The Seneschal becomes more powerful as it reaches max level, but we have noticed that many players have not had the chance to level up their Seneschal enough to experience this. We are introducing multiple changes to ensure players have more sources to earn Governing and Tuning Stones from so they can level up their Seneschal and unlock their new companion's full potential.
  • Crafting a Governing or Tuning Stone will now always cost 200 Shattered Stone and 20 Iron Chunks regardless of level.
  • Finding a max level Governing or Tuning Stone will now grant 150 –200 Shattered Stone.
  • Governing and Tuning stones can now be acquired as rewards for completing Whispers.
  • Son of Malphas now always drops 2-3 Governing and Tuning Stones.
  • Stones awarded from Seneschal Stone Caches has been increased from 1 to 2 stones.
  • Experience requirements for Governing and Tuning Stones have been reduced so they can be ranked up more naturally with your leveling experience.
Vaults and Arcane Tremors

We have made multiple quality-of-life changes to the player experience in the Vaults and Arcane Tremors.
  • Consuming a Pearl of Warding at a Statue of Zoltun Kulle now grants 10 stacks of Zoltun's Warding, instead of 3.
  • The max stacks of Zoltun's Warding has been increased from 300 to 999.
  • The grace period for losing stacks of Zoltun's Warding when being hit by multiple traps at once has been increased from 1 second to 1.5 seconds. (Ex: If 3 darts hit you in the span of 1.5 seconds, you'll only lose 1 stack instead of 3).
  • Heralds of Malphas now guaranteed a Legendary item drop starting at Level 26, with a 15% chance to drop a second Legendary item.
  • Knockback has been removed from all Obelisk Hazards.
  • Chests will now appear after completing a Vault's ending encounter. These new chests will drop a guaranteed Legendary item starting from level 26+, with a 35% chance to drop another Legendary item.
  • The projectile speed from Elemental Dart hazards has been reduced by 20%.
  • The hitbox for floor-based Elemental Grate and Spike hazards have been reduced by roughly 15%.
  • The spout hitbox for Elemental Pillars has been reduced by roughly 15%.
Bug Fixes
  • Fixed an issue where the Gatehall would not display on the map for players on PlayStation.
  • Fixed an issue where the Brazier could not be interacted with in certain circumstances during the Drums of the Vault quest.
  • Fixed an issue where the Beckoning Thunder Horse cosmetic was invisible for Druid players.
  • Fixed an issue where the damage effect and the visual effect were not in sync for floor traps in Vaults.
  • Various stability and performance improvements.

Diablo IV Patch Notes — Diablo IV — Blizzard News
 
On kyllä äärettömän laiskaa ja mielikuvituksetonta suunnittelua. Vaulteihin ei vaivauduttu edes suunnittelemaan uusia luolia, vaan käytettiin täysin muuttamattomina vanhhoja luolia lätkäisten vain muutamat ansat lattialle, esim Hall of the Damned. Toivottavasti Microsoft antoi monoa D4:n senior designer tiimille.
 
Alkanut löytymään nyt tästä robot lemmikistä kivoja bonuksia, 50% damage bonus jatkuvasti...
5asx6j5oizec1.jpeg
 
Mukava 100% uptime tossa.
EDIT: Kuten totesitkin samalla, noh. Anyway.
 
Rabies druidilla levutellaan.

Kertokaa nyt pöljälle, useissa buildeissa on skillit seuraavasti (valittu):

blood howl (toki), bulwark (toki perusteltu defensive, ei siinä mitään), creeper, rabies, karhu-charge (en muista nimeä), perus generatori ja clearausskilli (lightning storm)

Oliko niin, että ton bulwarkin sai jotenkin automaattisesti toimintaan, kun tuossahan on 7 skilliä, vai pitääkö noi jotenkin makrottaa tms säätää, että saa toimimaan?

Ei tässä varsinaista ongelmaa ole, mutta kunhan kyselen.. bulwark toki on sitten tärkeä loppuvaiheessa.
 
Rabies druidilla levutellaan.

Kertokaa nyt pöljälle, useissa buildeissa on skillit seuraavasti (valittu):

blood howl (toki), bulwark (toki perusteltu defensive, ei siinä mitään), creeper, rabies, karhu-charge (en muista nimeä), perus generatori ja clearausskilli (lightning storm)

Oliko niin, että ton bulwarkin sai jotenkin automaattisesti toimintaan, kun tuossahan on 7 skilliä, vai pitääkö noi jotenkin makrottaa tms säätää, että saa toimimaan?

Ei tässä varsinaista ongelmaa ole, mutta kunhan kyselen.. bulwark toki on sitten tärkeä loppuvaiheessa.
Eiköhän toi generaattori (basic skill) ole vain sen takia, että se on pakko ottaa, jotta puussa voi edetä.
 
Eiköhän toi generaattori (basic skill) ole vain sen takia, että se on pakko ottaa, jotta puussa voi edetä.

Ah totta. Tämä toki sekoitti kun jollain striimaajalla toki oli generaattori käytössä, mutta jotenkin ei osaa ajatella noita mekaniikkoja.
 
Eikös tuota generaattori skill ole pakko käyttää, ei Druidilla muuten Spirit saa, vai onko tuossakin joku robo pet kombinaatio käytössä? Eli luo sitä Spirit jotain kautta ilman että tarvii hakata perus iskua.
Ainakin näin oli ku itse launchissa pelasin druidia ja ei ollu näitä season juttui ja jatkuvasti Spirit pula...
 
Eikös tuota generaattori skill ole pakko käyttää, ei Druidilla muuten Spirit saa, vai onko tuossakin joku robo pet kombinaatio käytössä? Eli luo sitä Spirit jotain kautta ilman että tarvii hakata perus iskua.
Ainakin näin oli ku itse launchissa pelasin druidia ja ei ollu näitä season juttui ja jatkuvasti Spirit pula...

Kai siinä on jokin kombinaatio näistä:

-geari
-enchantit (vai miksi niitä kutsuttiinkaan)
-sopivat skillit, esim. Charge antaa paljon spirittiä osutessaan targettiin tai useampaan
-sekä juuri nämä class specific spirit elukat

myös tuo robotti voi vaikuttaa asiassa ja sitten tietysti näiden kaikkien mystinen synergia, mikä muuttaa kaiken mitä itse en ymmärrä ;)
 
Pelailin tuon druidin just 49, suoritin sen cathedral of lightin ja nostin taas vaikeustasoa tier3. Kaikki maailmassa muuttui leveli 55? Kuuluuko ton toimia tollein? Pakkohan se on jatkaa tier2 kun ei noita 55 vastaan oo oikein jakoa tuolla.

T2.png

T3.png


Otin vielä kuvat kun vaihtaa vaikeustasoa, aika hölmöä :swtf:
 
Viimeksi muokattu:
Pelailin tuon druidin just 49, suoritin sen cathedral of lightin ja nostin taas vaikeustasoa tier3. Kaikki maailmassa muuttui leveli 55? Kuuluuko ton toimia tollein? Pakkohan se on jatkaa tier2 kun ei noita 55 vastaan oo oikein jakoa tuolla.

T2.png

T3.png


Otin vielä kuvat kun vaihtaa vaikeustasoa, aika hölmöä :swtf:

Kyllä juuri toimii noin. World tier 3 on lvl 55+ ja sen jälkeen tuleva World tier 4 on muistaakseni 70+

Kyovashadissa, eli tuossa kaupungissa missä olet, on tuo patsas (alin kuva, missä sun ukko on, siinä vieressä), siitä voi vaihtaa pelin sisällä world tieriä. Kun tulee expaa ja alkaa pärjäämään, kannattaa korottaa world tieriä niin aukeaa parempia kamoja, enemmän expaa ja paljon muuta.
 
Jos sen capstonen on päässyt läpi, niin kyllähän tuolla WT3 pitäisi pärjätä, jos joku ei kärrännyt sua siitä läpi?

Itsellä tuli druidille juuri lvl 90 täyteen. Alkaa kohta olla seasoni taputeltuna.
 
Jos sen capstonen on päässyt läpi, niin kyllähän tuolla WT3 pitäisi pärjätä, jos joku ei kärrännyt sua siitä läpi?

Itsellä tuli druidille juuri lvl 90 täyteen. Alkaa kohta olla seasoni taputeltuna.
Joo kyllä tuolla jotenkuten pärjäilee, ei tarvinnut laskea alaspäin wt.
 
No vanhoilla kamoilla voi hetken tehdä tiukkaa, mutta se nyt menee puolessa tunnissa ohi.

Ite otin ekaa kertaa rogue ja edelliseen sorc verrattuna tuntuu, että pysyy paljon helpommin hengissä ilman, että edes castaa mitään. Johtuuko sitten tuosta botista kun se vetää osan puoleensa.
 
Uus eventti 6.2. - 20.2.





Lisäksi pukkaa pätsiä huomenna.

GAME UPDATES

The amount of health a monster with the Vampiric affix can heal for has been reduced.
  • World Tier I: 10% → 5%
  • World Tier II: 20% → 10%
  • World Tier III: 35% → 15%
  • World Tier IV: 50% → 25%
Developer’s Note: In a future patch, we’ll make an additional improvement to the Vampiric affix. Projectile attacks from monsters—like a Khazra's thrown spear—will gain a visual effect when they are imbued with the Vampiric affix. This will make it easier to identify which projectiles can heal the monster.
  • The Suppressor affix has been adjusted.
    • The Suppressor Field no longer is always on. It now has a 6 second duration and 50–75% uptime.
    • The field can be cancelled if the monster with the affix is Stunned, Frozen, Knocked Down, or Dazed.
  • We've adjusted the layout and monster spawns for several Dungeons. Smaller adjustments have also been made.
  • Nightmare Dungeon Sigils will now display the levels that monster will be for the Sigil's Tier.
Season of the Construct

  • The following updates have been applied to the Seneschal's abilities.
    • Gyrate: Damage increased by 30%.
    • Pummel: Damage increased by 30%.
    • Bushwhack: Damage increased by 20%.
    • Impale: Damage increased by 30%.
    • Focus Fire: Damage increased by 20%.
    • Lightning Bolt: Damage increased by 20%.
    • Firefly: Damage increased by 10%.
    • Tempest: Damage increased by 10%.
    • Reconstruct: Healing increased from 22% to 32% of Maximum Life at level 1. At level 10, the healing is increased from 40% to 50% of Maximum Life.
    • Frigid Support: Damage increased from 50% to 60% of the Supported Skill's Damage.
    • Bleeding Support: Damage increased from 50% to 60% of the Supported Skill's Damage.
    • Electrocution Support: Damage increased from 50% to 60% of the Supported Skill's Damage.
    • Poison Support: Damage increased from 50% to 60% of the Supported Skill's Damage.
    • Dusk Support: Damage increased from 50% to 60% of the Supported Skill's Damage.
    • Burning Support: Damage increased from 50% to 60% of the Supported Skill's Damage.
BUG FIXES

Accessibility

  • Fixed an issue where the Screen Reader did not read out Available Points in the skill tree or paragon menus.
  • Fixed an issue where the Screen Reader didn't function properly when viewing possible Affixes when enchanting.
  • Fixed an issue where the Screen reader didn't announce if an active Governing Stone would function with a highlighted Tuning Stone.
  • Fixed an issue where the Screen Reader pronounced the rank incorrectly when ranking up the Seneschal.
  • Fixed an issue where the Screen Reader didn't properly communicate the text related to Smoldering Ashes.
  • Fixed an issue where the Screen Reader didn’t read out the titles of the Tabs in the Social Menu.
Season of the Construct

  • Fixed an issue where Season Journey Chapters V and VI did not reflect the Item Power for the rewards received from completing the chapters.
  • Fixed an issue where Ayuzhan was missing from the Gatehall after the Seasonal Questline was completed.
  • Fixed an issue where Ayuzhan didn't attack enemies during The Tumor quest.
  • Fixed an issue where a Duplicate Ayuzhan could be seen during the A Body Stolen, A Body Made quest. (Look in my eyes—I've got double vision).
  • Fixed an issue where A Body Stolen, a Body Made could have progression blocked if all enemies were killed before the objective updates to Destroy the Corrupted Runestones.
  • Fixed an issue where the fog wall encounter in the A Body Stolen, a Body Made quest could malfunction when playing in a party.
  • Fixed an issue where the player could get stuck between a wall and a chest during The Miracle quest.
  • Fixed an issue where items carried on the player character's back could become invisible during The Miracle quest.
  • Fixed an issue where The World He Knew quest could not be completed if all Seneschal stones had already been upgraded to max level.
  • Fixed an issue where The World He Knew quest displayed that the player must craft a Tuning Stone, when instead the objective is to craft a Seneschal Cache.
  • Fixed an issue where progressing through the Drums of the Vault quest could cause instability in Local Co-op play.
  • Fixed multiple issues where quest progression for A Suppurated Wound could be blocked if the player teleported away and back.
  • Fixed an issue where the dungeon could be left before completing The Ennead quest.
  • Fixed an issue where the Seneschal ability Gyrate displayed an incorrect damage value for the next rank of the ability.
  • Fixed an issue where Chill stacks from the Seneschal's Frigid Support ability would not apply in certain circumstances, such as when the player dies and is revived.
  • Fixed an issue where Damage Over Time effects applied by a Seneschal did not benefit from Class Passives or Legendary item effects, such as Burning damage not benefiting from Sorcerer's Warmth.
  • Fixed various other UI issues related to the Seneschal.
  • Fixed an issue where Seneschal Caches could be opened before acquiring a Seneschal, which would result in getting nothing from the Cache.
  • Fixed an issue where Tuning and Governing Stone's rarities didn't display properly when socketed.
  • Fixed an issue where Slowing Tuning Stones had the wrong name in the tooltip when dropped on the ground.
  • Fixed an issue where multiple Tuning Stone tooltips wouldn't update when paired with a Duration Stone.
  • Fixed an issue where Son of Malphas could be damaged by traps, which could lead to players first encountering him with low health.
  • Fixed an issue where Turret traps could fire invisible projectiles.
  • Fixed an issue where Lightning Floor traps could still affect player characters with various Immune effects active, such as Bloodmist or Deep Freeze.
  • Fixed an issue where Rotating Pillar traps could not fully go back underground if the player died and came back to where the trap was.
  • Fixed an issue where the visual effect for damage over time applied by trapped chests did not last the entire duration of the damage.
  • Fixed an issue where the Gatehall displayed an Alchemist as an available service in the map.
  • Fixed an issue where the Ritual of Undoing menu displayed placeholder text.
  • Fixed an issue where players couldn't use Leave Dungeon while inside the Library in various circumstances.
  • Fixed an issue where the warning prompt about removing charges was missing when using Leave Dungeon to exit a Vault.
  • Various miscellaneous fixes for the Seasonal Questline.
Gameplay

  • Fixed an issue where the Ring of Starless Skies wouldn't grant stacks when casting channeled skills.
  • Fixed an issue where a Rogue being Frozen mid-Dash could be unable to cast any Skills.
  • Fixed an issue where Bloodmarked could not be cleansed if it was applied while mounted.
  • Fixed an issue where Whirlwind could channel and stay in place when using keyboard navigation or in certain circumstances when using a controller.
Dungeons and Strongholds

  • Fixed an issue where Animus could not drop in the Broken Bulwark or Dark Ravine, which would block progression.
  • Fixed an issue where the fog wall in the Zenith could be passed through while the player was under the effect of a Conduit Shrine.
  • Fixed an issue where the Slay all Enemies objective in various Dungeons could fail to update properly, which would block progression.
  • Fixed an issue where Baelgemoth in Tur Dulra could leave the boss arena if another player in the party was outside the fog wall.
  • Fixed an issue where players could sometimes not leave a Dungeon through the emote wheel action or the Dungeon’s entrance.
  • Fixed an issue where Watchmen could spawn outside the map in Light's Watch, which would block progression.
  • Fixed an issue where progression in the Fallen Temple could be blocked if the Idol was killed too quickly.
User Interface and User Experience

  • Fixed an issue where the Sorcerer's Incinerate skill didn't have additional visual effects when cast with 10+ Ranks.
  • Fixed an issue where hits from the Barbarian’s Frenzy did not display damage numbers consistently.
  • Fixed an issue where Damage over Time visual effects didn’t appear correctly on some Necromancers.
  • Fixed an issue where players could move around with keyboard controls while engaged in a trade.
  • Fixed an issue where movement was not interrupted when using keyboard controls and interacting with the Stash.
  • Fixed an issue where mouse interaction with chat could malfunction when keyboard controls were enabled.
  • Fixed an issue where the selection would not be saved when applying a Cosmetic in the Effects tab.
  • Fixed an issue where actions mapped to the action wheel could still function while in menus, which could cause odd behaviors.
  • Fixed an issue where Battle Pass rewards that granted a Title only displayed the prefix and not the suffix of the Title.
  • Fixed an issue where the names for the Enhanced Penetrating Shot and Improved Penetrating Shot skills were reversed.
  • Fixed an issue where the notification for new Cosmetics in the Stable wouldn't disappear.
  • Fixed an issue where stat comparisons between two items or when upgrading could display inaccurately if the item(s) being compared had multiple sources of the same stat (Ex: Comparing two totems with Cooldown Reduction—both have Cooldown Reduction as an inherent affix and as an additional affix).
  • Fixed an issue where assigned emotes could still be labeled as unassigned in the Emote menu.
  • Fixed an issue where the cursor would not be visible when opening a lore book while using keyboard navigation.
  • Fixed an issue where assigning Skills to number pad keys did not properly display what the Skill bindings were in the UI.
  • Fixed an issue where the players listed in Local Players were not sorted properly.
  • Fixed an issue where the Reset to Default button in options menus didn't function.
  • Fixed an issue where the game could become unstable when viewing the Well Supplied Challenge in Collections.
  • Fixed multiple issues where the settings for changing between keyboard and mouse navigation had slightly inaccurate description text.
  • Fixed multiple instances where fog of war was not displaying properly.
  • Various quality-of-life fixes for Respec Mode.
Miscellaneous

  • Fixed various instances where invites would not send properly while having a Local Co-Op player in the party.
  • Fixed an issue where crafting the Elixir of Lightning Resistance failed to count for the Master Mixology challenge.
  • Fixed an issue where the equipped Portal Cosmetic did not apply to Portals used when teleporting to a Nightmare Dungeon through the map.
  • Fixed an issue where Harlequin Crest was the wrong color when equipped.
  • Various performance, stability, visual, UI, and audio improvements.

 
Jotenkin tuntuu, että vaikka tätä kuinka "parannetaan" niin moti pelaamiseen on kyllä aika vähäistä :D Edellinen season oli ihan OK toki johtuen class valinnasta (barb), tätä seasonia edelleen 2h pelanneena ei toi apurihommeli oikein innostanut. En kyllä tiedä sit mitä tälle pelille pitäisi tehdä, että tätä jaksaisi pelata :(
 
Jotenkin tuntuu, että vaikka tätä kuinka "parannetaan" niin moti pelaamiseen on kyllä aika vähäistä :D Edellinen season oli ihan OK toki johtuen class valinnasta (barb), tätä seasonia edelleen 2h pelanneena ei toi apurihommeli oikein innostanut. En kyllä tiedä sit mitä tälle pelille pitäisi tehdä, että tätä jaksaisi pelata :(
No eihän sitä mikään pakko ole pelata :D Pelaat jotain muuta.
 
Nyt on sitten löytynyt systeemi, jolla robo petin saa tekemään miljardeja damagee...

 
En nyt videota jaksa katsella, mutta mielenkiintoinen toi thumbnail.
Kuinkahan se siis toimii että sulla on yhteensä yli 100% noita 50% damage as X tuningeja? Illan pätsin jälkeen ne on vielä 60%.
Mietin tuota joskus itse, mutta mennyt vain yhdellä moisella.
 
Mitäs tämä nyt latailee, melkein kuusi gigatavua on tavaraa taas tulossa? Onko tämä nyt se patchi, ei tuossa pari tuntia sitten vielä mitään lataillut kun pelasin.

Mikähän siinä muuten on, että netti toimii muuten ihan täysin normaalisti, mutta nämä battle.netin lataukset.. välillä tulee 10+ mt/s, mutta esimerkiksi nyt, ihan naurettavaa 35 kb/s..
 
Konsolipuolella sentään nuo lataukset tulee aina täyttä kaistaa. Miksiköhän PC puolella rajoittelevat?
 
Varmaan tuo Lunar eventin takia tuo patch isohko, eli sieltä tulee jo data nyt valmiiksi, mutta alkaa vasta 6. päivä...

Ja en tiedä mikä tuossa on, mutta jos laittaa asetuksesta rajoitukset lataukselle (Update ja Pre-release) ja siihen "1000000" niin alkaa bitti valumaan nopeasti joissakin tapauksissa. Mulla tuli gigabitin kaistalla lanka punasena, meni se reilu 10 sekuntia ku tuli toi patch.
 
Jotenkin tuntuu, että vaikka tätä kuinka "parannetaan" niin moti pelaamiseen on kyllä aika vähäistä :D Edellinen season oli ihan OK toki johtuen class valinnasta (barb), tätä seasonia edelleen 2h pelanneena ei toi apurihommeli oikein innostanut. En kyllä tiedä sit mitä tälle pelille pitäisi tehdä, että tätä jaksaisi pelata :(
Ei ole tullut koskettua peliin sitten julkaisun jälkeen, mikään seasoni ei ole herättänyt mielenkiintoa edes sen vertaa, että palaisi edes testaamaan.

En kyllä tiedä sit mitä tälle pelille pitäisi tehdä, että tätä jaksaisi pelata :(
Jonkilainen total overhaul, ihan tavaroista lähtien sisältöön, nyt jopa Diablo 3 grindaus kuulostaa houkuttelevammalta kuin Diablo 4 peluu.

Kohta ollaan ihan siinä pisteessä, että annan pelin vaipua unholaan, kevyet mullat.
 
Ei ole tullut koskettua peliin sitten julkaisun jälkeen, mikään seasoni ei ole herättänyt mielenkiintoa edes sen vertaa, että palaisi edes testaamaan.
Sama homma.
Sivusta on tullut vaan seurattua randomilla uutisia, bashivideoita ja twitchissä/steamissa näkyviä pelaajamääriä. Eipä oo ainakaan näin kahdeksassa kuukaudessa peliin saatu mitään sisältöä taiottua, eikä vaikuta siltä että sitä on koskaan juuri tulossakaan, kun tuntuu että kaikki fokus menee "lisäosana" myytävän patchin hintapisteen ja markkinoinnin hiomiseen. En muista tai jaksa kelailla langan alkuun, että mitä täällä kukin ennusteli ajaksi mitä pelillä kestää saada pelikuntoon, mutta vähän aikaa haiskahtamaan siltä että ei tämä tästä.

Joskus jo kyselin, että onko pelien pelaajamäärien seurantaan luotettavaa sivustoa, mutta kukaan ei tainnut osata vastata? Twitchin katsojamääriä ja steamin pelaajamääriä kun kattoo, niin melkosta pohjamutien kyntämistä tuo on edelleen. Tällä hetkellä steamissa alle 10k pelaajaa, vaikka ilmeisesti season 3 meni liveksi alle kaksi viikkoa sitten ja on kuitenkin lauantai. Twitchissä katsojamäärä 7k, mutta satunnaisina ajanjaksoina tarkasteltuina jopa Diablo 3 ollut kiinnostavampi sisältö tuolla :D
Toki nää on ohkasia pintoja tarkastella pelin suosiota, mutta imo korreloi ihan vahvasti pelin yleistrendin kanssa, niinku on tullut ennenkin sanottua.

Eipä sillä, Blizzulla on jo kaikkien rahat taskussa ja voivat naureskella rahasäkkien päällä köllötellessä, mutta onhan tämä nyt käsittämättömän paska ja flopannut peli.
 
Eiköhän ne jotka pelin osti, hommannut sen ennen steam julkaisua. Mmo populationssin mukaan näyttäs olevan suht korkealla edelleen.

Sinällään peli on mielestäni paremmassa kuosissa kuin julkaisussa. Nykysestä seasonista nyt vielä en osaa sanoa. Pitää pelailla HCllä nyt pidemmälle.
 
Tätä pelihän ei ole tehty Diablo 2n tai edes 3n pelaajille.
Tämä peli on tehty pelaajille, jotka pelaavat keskimäärin tunnin päivässä, ja ostelevat shopista "hienoja" skinejä. Näin seasonissa riittää hienosti kontenttia kolmeksi kuukaudeksi. Jos pelaa parissa viikossas level 100:n niin kovin tylsää tule olemaan loppu seasoni.
Hyvä esimerkki on ensiviikon lunar eventti. Aino mikä siinä on hienoa, on kaupassa olevat skinit ja etenkin hevosarmori. F2P Grindaamalla kaikki muuten paskaa, mutta hevonen viimeisenä on hieno, toki senkin voi tietysti ostaa erikseen, niin ei tartte grindata kymmentä tuntia..
 
Täytyy kyllä sanoa että pelaamalla ei itselle ainakaan ole tullut mitään hienoja varusteita. Lvl 65 ukko näyttää joltain kerjäläiseltä. Kaupasta kyllä löytyis toinen toistaan hienompia kostyymejä, jotka saa sinne jäädäkin. Harmi sinällään, oishan se kiva kun vois alkunäytössä ihailla mahtavaa druidiani :D
 
Oma pelityylini on juuri tuo että pelaan tunninpäivässä keskimäärin. Eli yleensä tulee pelattua kerran kuukaudessa 3 vuorokautta miltein kokoajan. Ehkä jonku 25 tuntia kuukaudessa. En tiedä riittääkö tämä aika päihittämään season passia. Mutta viime kaudessa sain sen viimeisen palkinnon.
 
Tässä tuli pitkästä aikaa edes avattua konetta ja päivitettyä sitten diablo 4 ennenkuin painan päälle, mutta mikä helvetti tässä battle.net launcherissa on, kun tää painaa lämmöt koneesta ihan täysille ja tuulettimet pyörii tietenkin 80-90% hujakoilla tästä johtuen?
 
Mitä helvettiä? :D
Tätä mieltä ovat myös lähes kaikki tunnetut ARPG streemaajat, esim Asmongold. Vannoutuneimmatkin Diablo streemaajat siirtyneet muihin peleihin.
Sanovat että tämä on tehty "Daddy gamereille", jotka pelaavat tunnin päivässä. Ja se on ihan ok. Tehty juuri mulle.

Onko sinusta Diablo 4 jotenkin haastava ja vaatii peljon pelaajalta? Tuennetko pelin palkitsevan sinua jos rushaat parissa viikossa level 100 ja jatkat pelaamista kauden loppuun?
Helposti kasuaalein ARPG mitä olen koskaan pelannut.
 
Viimeksi muokattu:
Sanovat että tämä on tehty "Daddy gamereille", jotka pelaavat tunnin päivässä. Ja se on ihan ok. Tehty juuri mulle.

Sopiiks tää siis jos tykkäs Diablo 3 (sehän kävi tylsäks riftailu mut hauskaa siihen asti) mut ei tajuu yhtään mitään mitä täs ketjus höpötetään? :D
 
Sopiiks tää siis jos tykkäs Diablo 3 (sehän kävi tylsäks riftailu mut hauskaa siihen asti) mut ei tajuu yhtään mitään mitä täs ketjus höpötetään? :D
Ei mielestäni, jos haet mielekästä "End gameä". Tässä ei ole mitään end game muotoa edes kuten oli riftaus. End game on vain "duriel rotationia". Eli kerätään materiaaleja porukalla (taikka yksin, koska monta buildia jolla saa sen putoamaan alta aikayksikön), jotta päästään Durieliin ja sitten vedetään hedelmäpelin vivusta ja toivotaan droppia, joka osuu kohdalle ja omaa halutut korkeat statsit. Mitään hyötyä niistä korkeammista statseista ei loppupeleissä ole. Missään ei ole mitään haastetta kun olet level 100 ja pelannut pari päivää duriel rotaa. Mikään ei nosta enää statsejasi, ainoastaan Duriel hedelmäpeli, josta voit saada uber uniikkiisi ehkä muutaman pojon lisää tai sitten et, mitkä eivät loppupeleissä vaikuta missään ja mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Ei mielestäni, jos haet mielekästä "End gameä". Tässä ei ole mitään end game muotoa edes kuten oli riftaus. End game on vain "duriel rotationia". Eli kerätään materiaaleja porukalla (taikka yksin, koska monta buildia jolla saa sen putoamaan alta aikayksikön), jotta päästään Durieliin ja sitten vedetään hedelmäpelin vivusta ja toivotaan droppia, joka osuu kohdalle ja omaa halutut korkeat statsit. Mitään hyötyä niistä korkeammista statseista ei loppupeleissä ole. Missään ei ole mitään haastetta kun olet level 100 ja pelannut pari päivää duriel rotaa. Mikään ei nosta enää statsejasi, ainoastaan Duriel hedelmäpeli, josta voit saada uber uniikkiisi ehkä muutaman pojon lisää tai sitten et, mitkä eivät loppupeleissä vaikuta missään ja mitään.
Tämähän on hyvä että duriel antaa parempia kamoja, niin sen jälkeen voi jatkaa sitä samaa.
 
Nyt on tullut kaikki seasonit paukutettua ja todettua että ei tämä studio tähän peliin osaa tehdä kontenttia, kuinka vaikeaa voi olla kun ei luulisi olevan rahasta kiinni?... Aivan uskomattoman naurettavan suppea tuo end game tässä, mitään muuta ei tehdä kun paukutetaan sitä mato kuningasta uber itemin toivossa (joka ei tipu ikinä). Toinen asia mikä vituttaa on nuo rikkinäiset one shot buildit, itse en sellaista suostu pelaamaan, ei ole mitään järkeä niissä tai mukava pelata, niitäkään ei tulla korjaamaan kun sitten kaikki jonnet itkee kuinka peli ei ole enään "hauska". Tän pelin ainut toivo on tuo lisälevy, nää seasonit on ihan täyttä paskaa.
 
Miksei esim. NM -dungeonit voisi scalea "loputtomasti"? Siinä olisi joillekin ainakin hieromista. 2 seasonia jaksoin itse ja kolmas ei oikein nappaa.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 318
Viestejä
4 509 355
Jäsenet
74 352
Uusin jäsen
JuhaSaar

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom