Diablo 4

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 806
Riftit oli loppupeleissä yllättävän toimiva mekaniikka D3:ssa. Nyt D4:n loppupeli tuntuu ajatuksena poskettoman tylsältä mutta toisaalta kertoo jotakin jo se, että en ole vielä ainuttakaan hahmoa jaksanut pelata tasolle 80 asti. Ja edelleen, itemisaatio on ihan perseestä verrattuna D3:een, ainakin omasta mielestä.
Enemmän viihdyn D4 kuin D3ssa kylläkin .
Riftit oli melko tylsiä, D4 dunkut kyllä vähän samaa, mutta muut aktiviteetit mielenkiintoisempia..

Pelannu seasonin whirli barbaarilla. Ihan hyvin maistunu nyt kun sai sen kunnolla rullaa joskus 75+. Tällä hetkellä 90lvl. Meinasin kattoo josko 100 pääsis ennen ku loppuu.

Juuri tämä. Nyt en ole mitään käyttöä keksinyt tuolle mark as junkille mutta välillä olisi varmuuden vuoksi tarve merkata keltaisia esineitä turvaan kunnes ne ehtii ajan kanssa tutkimaan ja vertailemaan.
Ite katon itemit läpi ja merkkaan junkiks ja paremmat en merkkaa. Sitte myyn yhen junkin niin se myy kaikki.

Salvagea ei oikeen enää käytä, ku matskuja paljon. Rahaa tarttis enemmänkin.
Gemit on ihan turhia. Droppaa paljon, ei mitää arvoa ja kalliita uppaa ja silti niistä ei saa mitää. Saispa edes 10k per gemi. Eipä niitä tuu enää kerättyä.
 

hrmh

Premium-jäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
331
Moneltas tuo livestream alkaa meidän aikaa, vai onko jo käynnissä?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
49
Niin tässä voisi muutenkin olla paikallaan sellainen itemin lukitus, ettei voi sulattaa tms.
Periaatteessa vähän sama kuin mitä meinaat.
Sitten sell all junk olisi vain sell all, mut skippais ne lukitut.
Lukko pysyisi vaikka laitat päälle tai stashiin, eli status jää itemiin kunnes poistat.
Nyt pyörivässä streamissa vahvistivat juuri tuon. :thumbsup:
 

Liitteet

  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
29
Hei,
Lueskelin tätä ketjua alusta ja aika monella oli Beta-testeissä kaatuilua, tätä ei ole ilmeisesti saatu korjattua viralliseen julkkariin vai onko.
Olen pelannut Casuaalisesti tätä peliä julkistamisen jälkeen niin voisi sanoa että 80 -90 % pelaamisesta on loppunut kaatumiseen. Joko tulee harmaa ruutu tai sit koko tietokone pimenee ja käynnistyy uudestaan.
Sitten kun yrittää käynnistää Diabloa uudestaan valittaa ettei löydy näytönohjainta tai sitten näytönohjaimen ajurit ovat vanhat.
Tämän jälkeen olen poistanut ja asentanut uusimmat näytönohjaimen ajurit.
Ja hetken pelaamisen jälkeen sama homma uudestaan. Hieman alkaa jo turhauttamaan.

Osaako joku kertoa mikähän mahtaa olla vikana ja neuvoa miten tämä saadaan korjattua.

Tietokoneen specsit:
Prosessori: Amd Ryzen 7 3800x
Emolevy: Asus Prime X570-Pro
Näytönohjain: MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X 8 gb
Muistit: CORSAIR 32GB 2x16GB DDR4
Virtalähde: CORSAIR PSU RM850X 850W GOLD Modular
Käyttis: Windows 10 Pro ja virustutka Bitdefender
Muita ohjelmia ei ole taustalla pyörimässä.
 

TGO

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
70
En kyllä osaa sanoa mikä sulla voisi olla vialla, mutta vähän omaa statusta: Julkaisun aikaan peli kaatuili kyllä minulla ja monella muullakin melko usein, mutta nyt on aika paljon vakaampi. Kaatuu ehkä maksimissaan kerran 20-40 pelituntia kohden, ja sekin voi johtua vanhoista SER kamoista.
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
2 987
Hei,
Lueskelin tätä ketjua alusta ja aika monella oli Beta-testeissä kaatuilua, tätä ei ole ilmeisesti saatu korjattua viralliseen julkkariin vai onko.
Olen pelannut Casuaalisesti tätä peliä julkistamisen jälkeen niin voisi sanoa että 80 -90 % pelaamisesta on loppunut kaatumiseen. Joko tulee harmaa ruutu tai sit koko tietokone pimenee ja käynnistyy uudestaan.
Sitten kun yrittää käynnistää Diabloa uudestaan valittaa ettei löydy näytönohjainta tai sitten näytönohjaimen ajurit ovat vanhat.
Tämän jälkeen olen poistanut ja asentanut uusimmat näytönohjaimen ajurit.
Ja hetken pelaamisen jälkeen sama homma uudestaan. Hieman alkaa jo turhauttamaan.

Osaako joku kertoa mikähän mahtaa olla vikana ja neuvoa miten tämä saadaan korjattua.

Tietokoneen specsit:
Prosessori: Amd Ryzen 7 3800x
Emolevy: Asus Prime X570-Pro
Näytönohjain: MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X 8 gb
Muistit: CORSAIR 32GB 2x16GB DDR4
Virtalähde: CORSAIR PSU RM850X 850W GOLD Modular
Käyttis: Windows 10 Pro ja virustutka Bitdefender
Muita ohjelmia ei ole taustalla pyörimässä.
Oletko poistanut ajurit DDU:lla ( Display Driver Uninstaller (DDU) download version 18.0.6.8 (guru3d.com) ) vai ihan vaan sieltä Windowsin sovellusten hallinnasta? DDU:lla kun poistat, niin ota verkkopiuha irti siksi aikaa, että olet saanut uudet ajurit asennettua poistonjälkeen, ennen kuin kytket takaisin nettiin. Muuten lähtee Windows updaten kautta asentamaan ajuria. Ja safe moden kautta DDU:n käyttö, jos et ole sillä jos aiemmin poistanut.

Kokeile myös ottaa Windowsin fast boot pois päältä, jos ei jo ole. ( How to Disable Fast Startup on Windows 10 (howtogeek.com) )
 
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
29
Oletko poistanut ajurit DDU:lla ( Display Driver Uninstaller (DDU) download version 18.0.6.8 (guru3d.com) ) vai ihan vaan sieltä Windowsin sovellusten hallinnasta? DDU:lla kun poistat, niin ota verkkopiuha irti siksi aikaa, että olet saanut uudet ajurit asennettua poistonjälkeen, ennen kuin kytket takaisin nettiin. Muuten lähtee Windows updaten kautta asentamaan ajuria. Ja safe moden kautta DDU:n käyttö, jos et ole sillä jos aiemmin poistanut.

Kokeile myös ottaa Windowsin fast boot pois päältä, jos ei jo ole. ( How to Disable Fast Startup on Windows 10 (howtogeek.com) )
Olen poistanut ajurit ohjauspaneelin kautta. Kokeilen seuraavaksi poistaa DDU:lla ja samalla otan tuon Fast bootin pois.
Kiitoksia näistä neuvoista.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
379


Uusia vihollisia vampyyreitä. Ne ovatkin reskinned vihollisia.

Mutta mitähän tuossa tiistain streamissa käsitellään?
 
Liittynyt
02.05.2020
Viestejä
63
Oli alussa kyllä mielettömän hyvä ja tykkäsin, mutta ei tässä ole mitään mitä tekisi kun pari hahmoa sinne 70+levelille saanut.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Aika setti muutoksia kyllä tuohon tulevaan seasoniin ja lisää kerrotaan seuraavassa striimissä 10.10.

Blizzard intends to follow up tonight’s livestream with a Campfire Chat on October 10, when it will cover class balance changes, updates to damage resistances, and more.

Mielestäni tässä artikkelissa oli selkein ja kattavin lista, toki otsikko hieman väärä kun noita muutoksia tulee tosiaan lisää:


Vähenee kyllä seasonista seasoniin tekeminen aika rajusti kun kaikki renown palkinnot on pysyviä pl. raha ja expa. Lisäksi matka L100 kestää ~40% lyhemmän aikaa expa muutosten takia.
Itse kyllä pidän tuosta, koska nyt voisi jopa olla mielenkiintoa tehdä useampi ukko per season. Tähän mennessä riittänyt kyllä paukuttaa se 100h tjsp seasoniin/preseasoniin, eli käytännössä yksi hahmo tappiin.

Toki ehkä se suurin heikkous eli itemisaatio ei taida vielä olla muutosten alla, pl. resistit, mutta se lienee aika iso homma joten ehkä myöhemmin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15 014
D4 oli kyllä tämän vuoden suurin pettymys pelien joukossa tähän asti. En kokenut saaneeni rahoille vastiketta. Paukutin hampaat irvessä jonnekin 65-levelille asti ja totesin, että miksi helvetissä tätä jatkaisin. Joku osa kai kuvitteli, että peli muuttuisi paremmaksi. Mutta ei. Jotenkin tässä tuo grindaaminen ei vaan koukuta oikealla tavalla. Alle 20e arvoinen peli itselleni. Ei missään nimessä täysihintaisen arvoinen.
 
Liittynyt
26.01.2021
Viestejä
692
Hei,
Lueskelin tätä ketjua alusta ja aika monella oli Beta-testeissä kaatuilua, tätä ei ole ilmeisesti saatu korjattua viralliseen julkkariin vai onko.
Olen pelannut Casuaalisesti tätä peliä julkistamisen jälkeen niin voisi sanoa että 80 -90 % pelaamisesta on loppunut kaatumiseen. Joko tulee harmaa ruutu tai sit koko tietokone pimenee ja käynnistyy uudestaan.
Sitten kun yrittää käynnistää Diabloa uudestaan valittaa ettei löydy näytönohjainta tai sitten näytönohjaimen ajurit ovat vanhat.
Tämän jälkeen olen poistanut ja asentanut uusimmat näytönohjaimen ajurit.
Ja hetken pelaamisen jälkeen sama homma uudestaan. Hieman alkaa jo turhauttamaan.

Osaako joku kertoa mikähän mahtaa olla vikana ja neuvoa miten tämä saadaan korjattua.

Tietokoneen specsit:
Prosessori: Amd Ryzen 7 3800x
Emolevy: Asus Prime X570-Pro
Näytönohjain: MSI Radeon RX 5700 XT Gaming X 8 gb
Muistit: CORSAIR 32GB 2x16GB DDR4
Virtalähde: CORSAIR PSU RM850X 850W GOLD Modular
Käyttis: Windows 10 Pro ja virustutka Bitdefender
Muita ohjelmia ei ole taustalla pyörimässä.
Miltäs lämmöt näyttää ennen kun kaatuu? Kaatuuko kun seikkailet ympäriinsä vai kaatuko aina kun olet pitempään inventoryssa tai jollain kauppiaalla/enchantilla/blacksmithillä?
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 902
Peli tulossa myös Steamiin:

 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Siellähän se möllöttää:


Ei vaadi Bnet launcheria, mutta tilin kylläkin.
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
818
Juu onhan toi siel steamissa näkynyt jonkun päivän, voi muuten olla ihan hyvä ratkasu kun tulee sinne 17 päivä ja sitten pitäs alkaa uus seasonikin ni ihan hyvää S2 promoa, toivottavasti pelaajamäärät pysyy pidenmpään seasonissa. Ite kyl kyllästyin taas siinä 70 kohilla, vaikka tuli sit lopulta pelattua 75, noh ehkä sitä voi parit dunkut tehdä viel ennen seasonin loppua.
 
Liittynyt
23.05.2017
Viestejä
29
Miltäs lämmöt näyttää ennen kun kaatuu? Kaatuuko kun seikkailet ympäriinsä vai kaatuko aina kun olet pitempään inventoryssa tai jollain kauppiaalla/enchantilla/blacksmithillä?
Lämmöt ovat siinä 86-90 kieppeillä. Kaatuilut ovat tapahtuneet eri tilanteissa mm. kun Cinematic-kohtaus alkaa, seikkaillessa ja viimeisin oli niin että olin paikallaan jtn 4 minuuttia.
 
Liittynyt
18.07.2023
Viestejä
162

Aika iso läjä, ja nopealla vilkaisulla, melkein pelkästään hyviä muutoksia tulossa season kakkosen mukana. Nyt alkaa pohja olemaan ihan OK kuosissa, ja tästä on hyvä lähteä rakentamaan lihaa luiden ympärille.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344

Aika iso läjä, ja nopealla vilkaisulla, melkein pelkästään hyviä muutoksia tulossa season kakkosen mukana. Nyt alkaa pohja olemaan ihan OK kuosissa, ja tästä on hyvä lähteä rakentamaan lihaa luiden ympärille.
Ihan hyvältä vaikuttaa, kyllä se varmaan pitää yksi ukko leipoa tähän seasoniin.

Huomasin muuten myös että v1.2.1 päivityksestä kerrottiin jo vähän. Tulee about kuun lopussa, eli ei ehdi heti seasonin alkuun.
Tulee sisältämään ainakin paragon board respec napin sekä training dummyn.

1697013257568.png

 

TGO

Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
70
Ihan hyviä muutoksia, "beta-versiosta" vähän lähemmäksi valmista. Damage-laskennan muutoksetkin saattaa olla ihan hyviä, mutta minua kyllä ärsyttää Blizzardin tapa vedellä kaikki tällainen aina uusiksi, kun virallinen julkaisu kuitenkin oli jo aikaa sitten.
Jos haluaa oikeasti käsittää miten optimoida hahmoansa, pitää ymmärtää miten nuo laskennat toimivat - ja ei kyllä millään jaksaisi toista kertaa selata puolta internettiä läpi asiaa tutkiessa. Mulle sinällään on ihan sama miten nuo kaikki laskennat tehdään, kunhan olisi selkeästi näkyvillä jossain. Jos on pakko tehdä tuollainen helvetinkone, voisi myös ihan itse tehdä selkeän ohjesivun esimerkkeineen.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Käsitin itse muiden analyysejä lukiessä että isoimpana damage muutoksissa oli se, ettei vuln ja crit damage olisi enää niin ratkaisevia.
Varsinainen vuln efekti ja crit chance olisi edelleen melko arvokkaita, mutta ei niinkään vuln tai crit damage.

Resistien ja armorin muutos kyllä mielenkiintoista kokea käytännössä.
Jos joku ei patch noteja siltä osin lukenut, niin jatkossa armor vähentää vain phys damagea. Resistit on sitten muuhun.
WT4 tarviit resistiä 120% jotta se on tapissa (koska WT4 -50% ja cap 70%), mutta ei se niin kamala rasti ole kun buffattiin single res affixit peräti 60% asti ja all ressikin sen 20% jos oikein muistan.
Sitten vielä jotkut paragon noden resistit yms sai buffeja. Eli jopa tuollainen 120% tulee aika haipakkaa, ja muistan nähneeni myös kehittäjän kommentin että kyllä siinä about L80 pitäisi olla resistit ns. hoidettu.
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Varsinainen vuln efekti ja crit chance olisi edelleen melko arvokkaita, mutta ei niinkään vuln tai crit damage.
Eli käytännössä statit on vaan menettänyt merkitystään? Ihan sama mikä item putoo, se on aina vähintäänkin perushyvä. Sitähän tähän peliin tarvittiin, tylsän loottisysteemin tilalle entistä tylsempi ja surkeampi loottisysteemi.

Bis-ase tästä eteenpäin on siis main stat + all stats + ihan sama mitä?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 806
Lisäksi matka L100 kestää ~40% lyhemmän aikaa expa muutosten takia.
Itse kyllä pidän tuosta, koska nyt voisi jopa olla mielenkiintoa tehdä useampi ukko per season.
No itse taas en. Ajattelin aina yhden ukon per season, kun mitä järkeä useammassa?

Nyt tuo expa määrä oli silleen sopiva että aika vähäisellä pelaamisella sai lvl 100 ja jäi viikko vielä aikaa mättää "end game". Eli lähinnä kun tuossa ei niin hulluna ole tekemistä niin hidas levutus oli hyvä koska silloin ainakin levua ja expaa saa ja sitä kautta paragonia jne.

Jos ei olis kesä ollut seasonin aikana niin olis varmaan ajat sitten ollu lvl 100 eli ei toi kyllä kovin kauaa nyttekään kestänyt. Kaiken lisäksi olen varmaan kokoajan levuttanu täysin epäoptimaalisesti kun ei kiinnosta min max.. ehkä siksi sitä onkin jaksanut pelailla.

D4 oli kyllä tämän vuoden suurin pettymys pelien joukossa tähän asti. En kokenut saaneeni rahoille vastiketta. Paukutin hampaat irvessä jonnekin 65-levelille asti ja totesin, että miksi helvetissä tätä jatkaisin. Joku osa kai kuvitteli, että peli muuttuisi paremmaksi. Mutta ei. Jotenkin tässä tuo grindaaminen ei vaan koukuta oikealla tavalla. Alle 20e arvoinen peli itselleni. Ei missään nimessä täysihintaisen arvoinen.
Ehkä joo. Mun mielestä tää grindaaminen tässä on ihan samaa kun Diablo2.. etenkin D2 Classic mitä ite pelasin eniten. Lvl 80 sulla on suunillee kaikki ja sitte vaan hinkkaat Act4 alueita ja keräät expaa. Saat levua skill pojoa ja statteja. Itemeissä voi olla säkällä paremmat rollit ja saat upgraden. Toki itemisaatio D2ssa on huomattavasti parempi.

Tarinasta pidin.
Käsitin itse muiden analyysejä lukiessä että isoimpana damage muutoksissa oli se, ettei vuln ja crit damage olisi enää niin ratkaisevia.
Varsinainen vuln efekti ja crit chance olisi edelleen melko arvokkaita, mutta ei niinkään vuln tai crit damage.
Joo käsitin että niiden teho olis samaa luokkaa kuin esim damage to close.

Jos on pakko tehdä tuollainen helvetinkone, voisi myös ihan itse tehdä selkeän ohjesivun esimerkkeineen.
Samaa mieltä. Miksei vaan tekis niin yksinkertaista systeemiä että kattois sheet damagea ja sitten kun lyöt normal attack niin sen verran tulis damaa. Sitten kun lyöt special niin se näkyy myös sheetissä. Sitten kun teet critical niin se olis tupla dama.. aina pakko tehdä toi dmg helvetin monimutkaiseksi. Ja lisäksi moninkertaiset kertoimet monesta eri lähteestä että helvetin vaikea pysyä perässä, että mikäs nyt vaikuttaa mihinkin.
Eli käytännössä statit on vaan menettänyt merkitystään? Ihan sama mikä item putoo, se on aina vähintäänkin perushyvä. Sitähän tähän peliin tarvittiin, tylsän loottisysteemin tilalle entistä tylsempi ja surkeampi loottisysteemi.

Bis-ase tästä eteenpäin on siis main stat + all stats + ihan sama mitä?
No miksi noita statteja edes oli niin paljon? Sitten 2 niistä vaan merkitsee. Pitäs tehdä uusiksi koko roska.
Parempi tääkin muutos kuin se että vain 2 stattia merkitsee..

Onhan noissa dmg stateissa jonkun verran eroja että sieltä voi omaan buildiin löytyä joku parempi vaihtoehto, mitä kannattaa katella.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
No itse taas en. Ajattelin aina yhden ukon per season, kun mitä järkeä useammassa?

Nyt tuo expa määrä oli silleen sopiva että aika vähäisellä pelaamisella sai lvl 100 ja jäi viikko vielä aikaa mättää "end game". Eli lähinnä kun tuossa ei niin hulluna ole tekemistä niin hidas levutus oli hyvä koska silloin ainakin levua ja expaa saa ja sitä kautta paragonia jne.

Jos ei olis kesä ollut seasonin aikana niin olis varmaan ajat sitten ollu lvl 100 eli ei toi kyllä kovin kauaa nyttekään kestänyt. Kaiken lisäksi olen varmaan kokoajan levuttanu täysin epäoptimaalisesti kun ei kiinnosta min max.. ehkä siksi sitä onkin jaksanut pelailla.
No jos rehellisiä ollaan, niin vain yhden ukon nytkin varmasti pelaan mutta siinäkin tapauksessa uusi tahti on mieluisampi.

Peli on tylsähkö nykyään, niin jos oon L100 siinä ajassa mitä tyyliin 80 S1 niin käy.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Onhan niistä edelleen hyötyä, eivät vain ole pakollisia.
Nythän sitten esim myös resistit on tärkeitä, kun armor ei enää vähennä muuta kuin phys damagea.
 
Liittynyt
15.10.2021
Viestejä
74
Onks nyt mitään tietoa koska toi vanha season loppuu ja koska tän uuden saa ladata? Jos uus season alkaa huomenna klo 20:00 niin oli kiva lataa se ennen sitä kyl.
 

hrmh

Premium-jäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
331
Onks nyt mitään tietoa koska toi vanha season loppuu ja koska tän uuden saa ladata? Jos uus season alkaa huomenna klo 20:00 niin oli kiva lataa se ennen sitä kyl.
Luultavasti muuta tietoa ei ole, kuin että 17.10. Perinteisesti patchit ovat tulleet "hyvissä ajoin" ladattaviksi, ettei mitään "kenellä on nopein netti pääsee eka" -ilmiötä ole ollut. Nyt voi joku tosin korjata jos olen väärässä..
 
Liittynyt
15.10.2021
Viestejä
74
Luultavasti muuta tietoa ei ole, kuin että 17.10. Perinteisesti patchit ovat tulleet "hyvissä ajoin" ladattaviksi, ettei mitään "kenellä on nopein netti pääsee eka" -ilmiötä ole ollut. Nyt voi joku tosin korjata jos olen väärässä..
Tätä mä vähän itse nyt mietin :D Ainahan ne ovat kertoneet mihin aikaan myös loppuu seasoni. Siis tää vanhan loppu ja uuden alkaminen samana päivänä on kyllä mitä mielenkiintoisin valinta.

Mä en enää yllättyis jos huomenna tulee "joo sori, siirretään sittenkin perjantaille. Me ei ehditä saada tätä valmiiksi." :D
 
Liittynyt
18.07.2023
Viestejä
162
Ihmeen vähän on kyllä informaatiota tän uuden seasonin aloituksesta ja vanhan lopettamisesta. Kiinnostaako Blizzardilla työntekijöitäkään enää D4? Season kuitenkin alkaa n. 11 tunnin päästä ja mitään infoa ei ole missään? Tai sitten en vain löydä.
 
Liittynyt
15.10.2021
Viestejä
74
Ihmeen vähän on kyllä informaatiota tän uuden seasonin aloituksesta ja vanhan lopettamisesta. Kiinnostaako Blizzardilla työntekijöitäkään enää D4? Season kuitenkin alkaa n. 11 tunnin päästä ja mitään infoa ei ole missään? Tai sitten en vain löydä.
Ja sit tulee kaikki samaan aikaan, hirveä ryysis lataa ja sen jälkeen sairas loadi login ja mikään ei toimi. Ei näytä menevän nyt ihan niiin kuin strömssöössä.
Kai se pitää silti testata. imo perjantai olisi ollut parempi.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
379
Kannattee tehdä pelin hauskuuden vuoksi Roque. Älä tee Barbaaria tai Druidia ainakaan. Jos roquesta et välitä, niin tee necromanceri tai sorceress, vaikka nekään ei ole niin hauskoja.
Tai itseasiassa jos ihan aidosti miettii niin jokainen on omallatavallaan ihan pelattava, riippuu minkälainen pelaaja on. Druidina olet kyllä aivan uskomaton tankki, jos hidas ja vahva kiinnostaa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
En kyllä muista että season 1 startissa olisi ollut ongelmaa päivityksen lataamisessa, eikä myöskään mainittavaa jonoa pelaamaan. Tyyliin minuutin tai jotain.
 
Liittynyt
15.10.2021
Viestejä
74
Oma kommenttini oli ehkä vähän liikaa lataamisen osalta, mutta katotaan kun ilta tulee miten seasoni lähtee rullaa.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
461
Kannattee tehdä pelin hauskuuden vuoksi Roque. Älä tee Barbaaria tai Druidia ainakaan. Jos roquesta et välitä, niin tee necromanceri tai sorceress, vaikka nekään ei ole niin hauskoja.
Tai itseasiassa jos ihan aidosti miettii niin jokainen on omallatavallaan ihan pelattava, riippuu minkälainen pelaaja on. Druidina olet kyllä aivan uskomaton tankki, jos hidas ja vahva kiinnostaa.
Mikä vika barbissa nyt on? Uusien muutosten myötä pitäisi saada ihan validia buildia kasaan.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Itsellä lähtee barb, ihan vaan siksi että on vielä kokeilematta pl. betat mitkä ei toki muutenkaan oikein kertonut classista.

Rogue oli kyllä erittäin jees, sillä tuli season 1 vedeltyä.
Liikkuvuus erinomaista ja ainakaan omalla twisting blades shadow imbue shadow clone buildillä oli aika pieni downtime bursteissa.
Poisonilla kyllä menisin jos uuden tekisin ja jotain käsitystä sain että se olisi entistä vahvempi tulevassa seasonissa.
Plus tässä taisi olla joku itemi tai paragon node nyt season 2, joka leikkaa entisestään ultin cd:tä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 806
Kannattee tehdä pelin hauskuuden vuoksi Roque. Älä tee Barbaaria tai Druidia ainakaan. Jos roquesta et välitä, niin tee necromanceri tai sorceress, vaikka nekään ei ole niin hauskoja.
Tai itseasiassa jos ihan aidosti miettii niin jokainen on omallatavallaan ihan pelattava, riippuu minkälainen pelaaja on. Druidina olet kyllä aivan uskomaton tankki, jos hidas ja vahva kiinnostaa.
Meinasin lähtee golem Necrolla (golem + muut minionit).

Olis aika tankki myös, niin vois sitten tehdä siitä ekan HC ukon vaikka S3..

Onko muilla ollut helvetillisiä lageja nyt S1 loppua kohden? Itellä välillä ihan jäätäviä 2sec pysähdyksiä ym.
 
Liittynyt
27.05.2023
Viestejä
379
Barbaarilla pelityyli taitaa olla aikapaljon Shouttien käyttöä, toki on se tavallaansa hienoa. Itseä ei oikein vain kiinnosta
 

hrmh

Premium-jäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
331
Onko tuo minion-necro miten kiva levutuksessa? Pelasin viime seasonin lancerilla mikä on kiva, mutta ei haittaisi jos kokeilisi jotain muutakin.. toisaalta luinko jotain, että eri speccien käyttöönottoa helpotettaisiin?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
27
Druidi lähtee itsellä kokeiluun. Babar (s0), necro ja rogue (s1) vedetty jo toistaiseksi lvl 100. Necrolla tein t100 nm dungeonin ja roguella juustoilin Uber Lilithin kumoon.

Druidi on ilmeisesti vähintään yhtä paska 1-50lvl kuin barbaari, joten sitä en nyt varsinaisesti odota. Toivotaan, että toimii bosseissa (tuskin lähellekään yhtä hyvä kuin poison tb rogue), että saisi Durielia farmattua mahdollisimman nopeasti.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 719
S0 Druid lvl 100 ja NMD 74 tais mennä
S1 Rogue lvl 100 ja NMD 100 + Uber Lilith + Seasonal Journey completed ja Necrolla pelattu lvl 50 HC
S2 Barb lähtee tulille. Oli joidenkin 'd4 tubaajien' placement viimeisellä eli 5. sijalla, mutta ihan yks paska hailee :D Otetaan haaste vastaan.
 

Rane

Coordinator @ Diablo 4 clan "iotech"
Tukijäsen
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
2 902
Ei kyllä vielä näy patchia, vaikka käsin tarkistelee tai restarttailee Battle.netiä.
Veikkaisin, että kahdeksalta tulee patch, mutta jää nähtäväksi.

Taitaa lähteä Necro tällä kertaa tulille, kun se on vielä aloittamatta ja kiinnostaa. :kippis:
 

Asmola

Molander
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
8 328
Ei kyllä vielä näy patchia, vaikka käsin tarkistelee tai restarttailee Battle.netiä.
Blizzard-apissa näkyy ajastin joka osoittaa kello kahdeksaa, jolloin olettavasti patch alkaa latautua. Barbaarilla jatketaan, sen verran mukavia päivityksiä tiedossa ja usea buildi vielä testaamatta/keksimättä.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Veikkaisin, että kahdeksalta tulee patch, mutta jää nähtäväksi.
Blizzard-apissa näkyy ajastin joka osoittaa kello kahdeksaa, jolloin olettavasti patch alkaa latautua.
Toki tiedän että season alkaa kasilta, mutta kyllä ainakin viimeksi päivitys tuli tunnin pari aiemmin.

Toisaalta en usko että se on kovin valtava, että jos tulee kasilta vasta niin whatever. :)

EDIT: No nyt Battle.netiin tulikin ilmoitus että patch kello 19:00.
Eli näillä näppäimillä.

1697558408913.png
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 344
Nyt alkoi lataamaan, reilu 7GB kokoa.
Jos ei näy niin Battle.net restart usein auttaa.

Tahti ainakin täällä todella nihkeä.
Seilaa väliä 200KB/s ja 10MB/s, kun yleensä Battle.netistä kyllä valuu gigasen maksimia.
Noh, eiköhän se tunnissa ehdi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 680
Viestejä
4 275 995
Jäsenet
71 519
Uusin jäsen
Mäkkäri90

Hinta.fi

Ylös Bottom