Lisäksi matka L100 kestää ~40% lyhemmän aikaa expa muutosten takia.
Itse kyllä pidän tuosta, koska nyt voisi jopa olla mielenkiintoa tehdä useampi ukko per season.
No itse taas en. Ajattelin aina yhden ukon per season, kun mitä järkeä useammassa?
Nyt tuo expa määrä oli silleen sopiva että aika vähäisellä pelaamisella sai lvl 100 ja jäi viikko vielä aikaa mättää "end game". Eli lähinnä kun tuossa ei niin hulluna ole tekemistä niin hidas levutus oli hyvä koska silloin ainakin levua ja expaa saa ja sitä kautta paragonia jne.
Jos ei olis kesä ollut seasonin aikana niin olis varmaan ajat sitten ollu lvl 100 eli ei toi kyllä kovin kauaa nyttekään kestänyt. Kaiken lisäksi olen varmaan kokoajan levuttanu täysin epäoptimaalisesti kun ei kiinnosta min max.. ehkä siksi sitä onkin jaksanut pelailla.
D4 oli kyllä tämän vuoden suurin pettymys pelien joukossa tähän asti. En kokenut saaneeni rahoille vastiketta. Paukutin hampaat irvessä jonnekin 65-levelille asti ja totesin, että miksi helvetissä tätä jatkaisin. Joku osa kai kuvitteli, että peli muuttuisi paremmaksi. Mutta ei. Jotenkin tässä tuo grindaaminen ei vaan koukuta oikealla tavalla. Alle 20e arvoinen peli itselleni. Ei missään nimessä täysihintaisen arvoinen.
Ehkä joo. Mun mielestä tää grindaaminen tässä on ihan samaa kun Diablo2.. etenkin D2 Classic mitä ite pelasin eniten. Lvl 80 sulla on suunillee kaikki ja sitte vaan hinkkaat Act4 alueita ja keräät expaa. Saat levua skill pojoa ja statteja. Itemeissä voi olla säkällä paremmat rollit ja saat upgraden. Toki itemisaatio D2ssa on huomattavasti parempi.
Tarinasta pidin.
Käsitin itse muiden analyysejä lukiessä että isoimpana damage muutoksissa oli se, ettei vuln ja crit damage olisi enää niin ratkaisevia.
Varsinainen vuln efekti ja crit chance olisi edelleen melko arvokkaita, mutta ei niinkään vuln tai crit damage.
Joo käsitin että niiden teho olis samaa luokkaa kuin esim damage to close.
Jos on pakko tehdä tuollainen helvetinkone, voisi myös ihan itse tehdä selkeän ohjesivun esimerkkeineen.
Samaa mieltä. Miksei vaan tekis niin yksinkertaista systeemiä että kattois sheet damagea ja sitten kun lyöt normal attack niin sen verran tulis damaa. Sitten kun lyöt special niin se näkyy myös sheetissä. Sitten kun teet critical niin se olis tupla dama.. aina pakko tehdä toi dmg helvetin monimutkaiseksi. Ja lisäksi moninkertaiset kertoimet monesta eri lähteestä että helvetin vaikea pysyä perässä, että mikäs nyt vaikuttaa mihinkin.
Eli käytännössä statit on vaan menettänyt merkitystään? Ihan sama mikä item putoo, se on aina vähintäänkin perushyvä. Sitähän tähän peliin tarvittiin, tylsän loottisysteemin tilalle entistä tylsempi ja surkeampi loottisysteemi.
Bis-ase tästä eteenpäin on siis main stat + all stats + ihan sama mitä?
No miksi noita statteja edes oli niin paljon? Sitten 2 niistä vaan merkitsee. Pitäs tehdä uusiksi koko roska.
Parempi tääkin muutos kuin se että vain 2 stattia merkitsee..
Onhan noissa dmg stateissa jonkun verran eroja että sieltä voi omaan buildiin löytyä joku parempi vaihtoehto, mitä kannattaa katella.