Alkaa pätsin myötä jengi havahtuu, että peli on oikeesti aivan vitun tynkä nysä (mikä on kyllä musta ollu nähtävissä jo julkasupäivänä).
Lisää sisältöä peliin ei vain ole, eikä ilmeisesti firmalla oo resursseja/kiinnostusta/luovuutta niitä yrittää edes tuottaa. Eli peliin yritetään pumpata grinditunteja hidastamalla kaikkea vain pakolla, jotta edelleen niiden samojen sisällöttömien dunkkujen grindaaminen saatais venytettyä maksimiin. Edelleen mielenkiinnolla odotan, että mitä peli tulee ekalla seasonilla olemaan kun kampanjaa ei ole pakko pelata läpi. Onko kannattavinta oikeasti käytännön tasolla grindata yhtä ja samaa "siirtele vähän pilareita
" -dunkkua leveliltä 1 aina level cappiin ja siitä hamaan tulevaisuuteen. Wuppiduu.
Joku täällä mainitsi, että D3 endgame oli huomattavasti antoisampaa, niin oon sitä mieltä kyllä ollut itse kanssa koko aika. Riftit oli melkoisen yksinkertaisia ja sieluttomia, mutta sentään ne perustui monsujen tappamiseen ilman keinotekoisia hidasteita ja
PROGRESSION TUNTU oli vahvasti läsnä itemisaation pitkän kehityksen myötä. Suurin osa D4:ssähän on copypastea kolmosesta, mutta jotenkin D3:n riftit / glyphit / item tierit ja paragon-puskukin tuntuu vaan jotenkin paremmala. Ja melkosen paremmin se mäyhä antoi ainakin itelle aprg-hack'n'slash -tyydytystä, mitä näiltä peleiltä hakeekin.
Muttajoo, nelosessa ja kolmosessa ollaan silti aika kaukana niistä fiiliksistä mitä D2:sessa aikanaan sai, kun Mephisto droppasi Shakon tai sait random world droppina harvinaisen runen, jolla sait viimein xyz-runewordin kasaann.
Huah.