En kyllä kaipaa samaa vaikeustasojen lisäyspaskaa mitä D3 oli.Ehkä olis ollu parempi vaan buffata heikompia skillejä tasoihin vahvempien kanssa ja sitten season kakkosella julkaista WT5, ja sitä kautta skaalata damage/survi paremmin jiiriin uuden wt5-sidotun ite itemitierin kanssa.
D2 ollu 3 jo 23 vuotta ja toiminu iha ok.
Tässä oli betassa 5 taso, joten ehkä se jossain seasonissa vielä tulee. Toivottavasti jää viimeiseksi.
Eikös se muutenki ole aika turha pökäle? Jotain kosmeettista sälää.Jos tästä jotain positiivistä hakee, niin muistuttaisin premiumista maksaneita, että battlepassia ei ole pakko käyttää ekaan seasoniin. Itsellä ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen ja katsellaan peliä taas joskus uudestaan.
Ei oo kuule aikaa ihastella ukkoa nyt kun nerfien jälkee pitää taas pelatakin ihan kunnolla!

On se nyt ainaki vitusti parempi kuin D3 ..itseasiassa mielummin pelaisin D3 jotain niitä alkiversiota nykyään.. lisäristäkin ekat versiot oli parhaita ja oisko season1-2 vielä ok, sitte lähti näpeistä itemisaatio.Onneksi Diablo 3 oli tota kaikkea jo heti julkaisusta.
E: Ja ainakin D2 oli aika kullannut muistot aika huolella, kun tota uusintaversiota pelasi. Aivan järkyttävää sontaahan se oli vaikka junnuna upotti tuhansia tunteja siihen.
Itse kylläkin pelaan siitä vanhaa pre-expansion versiota, mikä on se aito D2 kokemus ilman lisärin juttuja.
Grafiikat vähä tuhnut, mutta eivät ole pääasia

Se on kyllä ikävä jos pelissä joutuu käyttämään aikaa. Jos ei tarttis niin vois tehä muuta eikä vaan pelataEniten pännii miten kaikkeen muuhun menee aikaa aivan tuhottomasti, itse grindaus on ihan hyvällä tasolla.

Voihan sitä vieläkin käydä pelaamassa.Joku täällä mainitsi, että D3 endgame oli huomattavasti antoisampaa, niin oon sitä mieltä kyllä ollut itse kanssa koko aika
Viimeksi muokattu: