Diablo 4

Jos tästä jotain positiivistä hakee, niin muistuttaisin premiumista maksaneita, että battlepassia ei ole pakko käyttää ekaan seasoniin. Itsellä ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen ja katsellaan peliä taas joskus uudestaan.
Mietin samaa, että peli tauolle ja katotaan uudelleen s2.
 
Alkaa pätsin myötä jengi havahtuu, että peli on oikeesti aivan vitun tynkä nysä (mikä on kyllä musta ollu nähtävissä jo julkasupäivänä).
Lisää sisältöä peliin ei vain ole, eikä ilmeisesti firmalla oo resursseja/kiinnostusta/luovuutta niitä yrittää edes tuottaa. Eli peliin yritetään pumpata grinditunteja hidastamalla kaikkea vain pakolla, jotta edelleen niiden samojen sisällöttömien dunkkujen grindaaminen saatais venytettyä maksimiin. Edelleen mielenkiinnolla odotan, että mitä peli tulee ekalla seasonilla olemaan kun kampanjaa ei ole pakko pelata läpi. Onko kannattavinta oikeasti käytännön tasolla grindata yhtä ja samaa "siirtele vähän pilareita :D" -dunkkua leveliltä 1 aina level cappiin ja siitä hamaan tulevaisuuteen. Wuppiduu.

Joku täällä mainitsi, että D3 endgame oli huomattavasti antoisampaa, niin oon sitä mieltä kyllä ollut itse kanssa koko aika. Riftit oli melkoisen yksinkertaisia ja sieluttomia, mutta sentään ne perustui monsujen tappamiseen ilman keinotekoisia hidasteita ja PROGRESSION TUNTU oli vahvasti läsnä itemisaation pitkän kehityksen myötä. Suurin osa D4:ssähän on copypastea kolmosesta, mutta jotenkin D3:n riftit / glyphit / item tierit ja paragon-puskukin tuntuu vaan jotenkin paremmala. Ja melkosen paremmin se mäyhä antoi ainakin itelle aprg-hack'n'slash -tyydytystä, mitä näiltä peleiltä hakeekin.

Muttajoo, nelosessa ja kolmosessa ollaan silti aika kaukana niistä fiiliksistä mitä D2:sessa aikanaan sai, kun Mephisto droppasi Shakon tai sait random world droppina harvinaisen runen, jolla sait viimein xyz-runewordin kasaann.

Huah.
 
Jos tästä jotain positiivistä hakee, niin muistuttaisin premiumista maksaneita, että battlepassia ei ole pakko käyttää ekaan seasoniin. Itsellä ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen ja katsellaan peliä taas joskus uudestaan.
Iso kiitos tästä tiedosta. Kattellaan ensikesänä joko pelin on valmis. Elokuussa alkaa kuitenkin BaldursGaten peluu, joka varmasti balanssissa launchissa. Ja syyskuussa tulleekin Starfield.
 
Alkaa pätsin myötä jengi havahtuu, että peli on oikeesti aivan vitun tynkä nysä (mikä on kyllä musta ollu nähtävissä jo julkasupäivänä).
Lisää sisältöä peliin ei vain ole, eikä ilmeisesti firmalla oo resursseja/kiinnostusta/luovuutta niitä yrittää edes tuottaa. Eli peliin yritetään pumpata grinditunteja hidastamalla kaikkea vain pakolla, jotta edelleen niiden samojen sisällöttömien dunkkujen grindaaminen saatais venytettyä maksimiin. Edelleen mielenkiinnolla odotan, että mitä peli tulee ekalla seasonilla olemaan kun kampanjaa ei ole pakko pelata läpi. Onko kannattavinta oikeasti käytännön tasolla grindata yhtä ja samaa "siirtele vähän pilareita :D" -dunkkua leveliltä 1 aina level cappiin ja siitä hamaan tulevaisuuteen. Wuppiduu.

Joku täällä mainitsi, että D3 endgame oli huomattavasti antoisampaa, niin oon sitä mieltä kyllä ollut itse kanssa koko aika. Riftit oli melkoisen yksinkertaisia ja sieluttomia, mutta sentään ne perustui monsujen tappamiseen ilman keinotekoisia hidasteita ja PROGRESSION TUNTU oli vahvasti läsnä itemisaation pitkän kehityksen myötä. Suurin osa D4:ssähän on copypastea kolmosesta, mutta jotenkin D3:n riftit / glyphit / item tierit ja paragon-puskukin tuntuu vaan jotenkin paremmala. Ja melkosen paremmin se mäyhä antoi ainakin itelle aprg-hack'n'slash -tyydytystä, mitä näiltä peleiltä hakeekin.

Muttajoo, nelosessa ja kolmosessa ollaan silti aika kaukana niistä fiiliksistä mitä D2:sessa aikanaan sai, kun Mephisto droppasi Shakon tai sait random world droppina harvinaisen runen, jolla sait viimein xyz-runewordin kasaann.

Huah.
Onneksi Diablo 3 oli tota kaikkea jo heti julkaisusta.

E: Ja ainakin D2 oli aika kullannut muistot aika huolella, kun tota uusintaversiota pelasi. Aivan järkyttävää sontaahan se oli vaikka junnuna upotti tuhansia tunteja siihen.
 
Viimeksi muokattu:
Eniten pännii miten kaikkeen muuhun menee aikaa aivan tuhottomasti, itse grindaus on ihan hyvällä tasolla.
 
Quolity of life päivitystä odotellessa että gemit siirtyisivät samanlaisiksi kuin crafti materiaalitkin, tai että edes tuntuisivat muutonkaan merkityksellisiltä, tällä hetkellä osa gearista jää gemiä vaille, kun tuntuvat niin olemattomilta
Tulihan tossa pätsissä quality of lifejäkin, mm. Dungeonista teleporttausta pidennettiin pari sekuntia. Ei kukaan sanonut, etteikö quality of lifeäkin saisi nerffata.
 
Tulihan tossa pätsissä quality of lifejäkin, mm. Dungeonista teleporttausta pidennettiin pari sekuntia. Ei kukaan sanonut, etteikö quality of lifeäkin saisi nerffata.
On ne kyllä ottanu oikein asiakseen ajaa fun-factoria mahdollisimman alas. Mistä näitä edes keksitään?
 
Nyt peli on skillit päälle -> vihun kimppuun -> skillien uptime loppuu -> juokse karkuun ja odota cooldown -> aloita alusta.

WW baba on ollut tuota enempi vähempi alusta asti :cigarbeye:

Muutenkin tää pätsi viimeistään tappoi ennestään heikoimman classin.
 
Onneksi Diablo 3 oli tota kaikkea jo heti julkaisusta.

E: Ja ainakin D2 oli aika kullannut muistot aika huolella, kun tota uusintaversiota pelasi. Aivan järkyttävää sontaahan se oli vaikka junnuna upotti tuhansia tunteja siihen.
Emmä sanonu että D3 oli julkaistaessa semmonen ku nykypäivänä, oon itseasiassa sanonu täällä aivan päinvastaista.
Mutta se mikä tässä on käsittämätöntä, et AB:llä on ollu valmis ok-toimiva pohja D3:sessa, jonka ois voinu aika härskistikin copypasteta ja reskinnata uudeksi peliksi, mutta melkeinpä kaikki asiat mitä he ovat alkaneet puukottamaan on mennyt melko lailla huonompaan suuntaan. Nyt sitä sitten pätsäillään luoja ties kuinka monta seasonia, että saadaan pelistä kohtalainen (ja lopputulema voi olla ihan hyvin tyly kopio D3:sesta :D)

Mitä D2:seen tulee, niin ehkä itest vähän epistä verrata 25 vuotta vanhaa peliä, kun pelit ja tekniikka on hieman tässä ajassa kehittyneet.
Omasta mielestä D2:sen tarina kyllä pieksee pieksee nykypäivänäkin synkkyydessään D4:sen Kauniit ja Rohkeat avioliittodraaman mennen tullen ja pelin unique/setti/runeword -itemisaatio on yhä tänä päivänä mielenkiintoisempi kuin D4:sen.
 
Todella mielenkiintoista kuulla minkälaista tarinaa keksivät.




Onhan tuo päivitys aika hämmentävä.
Mulla ainakin meni 138 tuntia pelata yksi hahmo levelille 100 ja en mielestäni erityisen tehottomasti pelannut.
Vissiin kuitenkin tahti on liian nopea? Perustuuko tässäkin
Toki tahti lienee prepatch nopeampi jos skippaa kampanjan, mutta silti.

Jotenkin tulee kuva, että viimeiset 2-3 viikkoa on pelaajamäärät pudonneet niin kelasivat että jos tahtia hidastetaan niin jengi pelaa pidempään? Season kun kestää lähemmäs 2x tämän preseason.
Itse ainakin voisin kuvitella olevan juuri päinvastoin, pikemmin hieman nopeampi tahti levelaamisessa ja gearaamisessa kannustaa tekemään toisen tai jopa kolmannen ukon jolloin lopulta pelaa entistä enemmän...

Mielummin pelaisi hitaammin yhtä ukkoa, kun joka seasonissa joutuu kuitenkin aloittaa alusta, niin sama säästää seasoniin aina uusi hahmo.

Smartlootilla lootitkin pääasiassa tulee vain omalle classille.

Uusi patchi kyllä tappoi oman halun pelata lähes täysin. Käsittämätön tuo critti ja vuln nerffi ja cdr.
Mitennii?eikös jengi tyylii one shotannu jotain max levun pomoja?

Echo of Lilithin mekaniikat pysty skippaa kun tappoi niin nopeeta.

Eiköhän nerfinkin jälkeen WT4:llä pärjää? Jos NM dunkussa ei pääse niin korkeelle niin mitä väliä.. vetää matalammalla tasolla.. eikös se ole vaan skaalausta..
aikka moni buildi toimisikin ilman cooldownia, niin ongelmaksi muodostuu ettei enää saa 100% Unstoppablea, eli oot jäässä/jumissa (CC) sen verran pitkään että henki on poissa
En tiedä onko tarkoitus olla 100% unstoppable.. eihän siinä enää tarvii varoa mitään cc.

Löytyy myös -cc dura affixi.. ja oliko Paragon puussakin jotain siihe.
 
Ehkä olis ollu parempi vaan buffata heikompia skillejä tasoihin vahvempien kanssa ja sitten season kakkosella julkaista WT5, ja sitä kautta skaalata damage/survi paremmin jiiriin uuden wt5-sidotun ite itemitierin kanssa.
En kyllä kaipaa samaa vaikeustasojen lisäyspaskaa mitä D3 oli.
D2 ollu 3 jo 23 vuotta ja toiminu iha ok.

Tässä oli betassa 5 taso, joten ehkä se jossain seasonissa vielä tulee. Toivottavasti jää viimeiseksi.

Jos tästä jotain positiivistä hakee, niin muistuttaisin premiumista maksaneita, että battlepassia ei ole pakko käyttää ekaan seasoniin. Itsellä ainakin siirtyy hamaan tulevaisuuteen ja katsellaan peliä taas joskus uudestaan.
Eikös se muutenki ole aika turha pökäle? Jotain kosmeettista sälää.

Ei oo kuule aikaa ihastella ukkoa nyt kun nerfien jälkee pitää taas pelatakin ihan kunnolla! :)

Onneksi Diablo 3 oli tota kaikkea jo heti julkaisusta.

E: Ja ainakin D2 oli aika kullannut muistot aika huolella, kun tota uusintaversiota pelasi. Aivan järkyttävää sontaahan se oli vaikka junnuna upotti tuhansia tunteja siihen.
On se nyt ainaki vitusti parempi kuin D3 ..itseasiassa mielummin pelaisin D3 jotain niitä alkiversiota nykyään.. lisäristäkin ekat versiot oli parhaita ja oisko season1-2 vielä ok, sitte lähti näpeistä itemisaatio.

Itse kylläkin pelaan siitä vanhaa pre-expansion versiota, mikä on se aito D2 kokemus ilman lisärin juttuja.
Grafiikat vähä tuhnut, mutta eivät ole pääasia :)

Eniten pännii miten kaikkeen muuhun menee aikaa aivan tuhottomasti, itse grindaus on ihan hyvällä tasolla.
Se on kyllä ikävä jos pelissä joutuu käyttämään aikaa. Jos ei tarttis niin vois tehä muuta eikä vaan pelata :)

Joku täällä mainitsi, että D3 endgame oli huomattavasti antoisampaa, niin oon sitä mieltä kyllä ollut itse kanssa koko aika
Voihan sitä vieläkin käydä pelaamassa.
 
Viimeksi muokattu:
World tier level vaatimukset näemmä poistetaan. Hyvä näin.
removed-level-req-world-tier-3-4.png
 
Eikös se muutenki ole aika turha pökäle? Jotain kosmeettista sälää.

Ei oo kuule aikaa ihastella ukkoa nyt kun nerfien jälkee pitää taas pelatakin ihan kunnolla! :)
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja battle pass on kanssa jutuista päätellen jonkilainen grindfest myös. Jos jotain ei kiinnosta pelin nykyinen tila tai arvioi, että pelimäärät jäävät mataliksi ja näin ollen maksetusta hyödystä (oli sitten vaikka kosmeettisia tai mitä tahansa, meitä on moneen junaan) ei koe saavansa vastinetta, niin ihan hyvä, että Blizzard on antanut pelaajille mahdollisuuden valita koska moisen käyttää.
 
Maksaako battle pass itsensä takaisin? Siis niin, että pelatessa saa riittävästi jotain valuuttaa, että saa hankittua seuraavan kauden passin (kuten Rocket Leaguessa)?
 
Maksaako battle pass itsensä takaisin? Siis niin, että pelatessa saa riittävästi jotain valuuttaa, että saa hankittua seuraavan kauden passin (kuten Rocket Leaguessa)?
Ei, kun ahneet ovat laittaneet vain 666 platinaa passiin ja itse passi maksaa se 1000 platina/season sekä kaikki kaupan tavarat ovat myös hinnoiteltu riittävän korkealle, ettet voi kuluttaa noita mihinkään hankkimatta täydennystä. :psmoke:
iyip3nhypeab1.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä ja battle pass on kanssa jutuista päätellen jonkilainen grindfest myös. Jos jotain ei kiinnosta pelin nykyinen tila tai arvioi, että pelimäärät jäävät mataliksi ja näin ollen maksetusta hyödystä (oli sitten vaikka kosmeettisia tai mitä tahansa, meitä on moneen junaan) ei koe saavansa vastinetta, niin ihan hyvä, että Blizzard on antanut pelaajille mahdollisuuden valita koska moisen käyttää.
Ehkä grindfest, mutta mitä menettää jos sitä ei tee kokonaan? Tuskin mitään tärkeää?

Itellä jäi monta seasonia D3ssa tekemättä tai vajaaksi (season journey), etenkin sen jälkeen kun sai ne stash tabit avattua.
 
Mitennii?eikös jengi tyylii one shotannu jotain max levun pomoja?

Echo of Lilithin mekaniikat pysty skippaa kun tappoi niin nopeeta.

Eiköhän nerfinkin jälkeen WT4:llä pärjää? Jos NM dunkussa ei pääse niin korkeelle niin mitä väliä.. vetää matalammalla tasolla.. eikös se ole vaan skaalausta..
En tiedä onko tarkoitus olla 100% unstoppable.. eihän siinä enää tarvii varoa mitään cc.

Worldilla ei ole mitään merkitystä end gamessa muuta kuin hell tidestä souleja välillä.

Ei tuolla power creepillä ole mitään visiota ja se on täysin vastaan sitä mikä tekee pelistä hauskan.

Ei tällaiseen peliin yksinkertaisesti vain tarvitse nerffiä, koska noilla tiereillä vaikeutta voidaan skaalata lisää nappia vääntämällä. Progressiolle on lyöty seinä.
 
Devit taisivat mainita että nerffiä tulee nyt ja ja kattellaan buffia sitten myöhemmin. Kattellaan miten toi etenee, kuitenkin rahulit pelistä on saatu niin voivat nyt vetää pelaajille luun kurkkuun ja kattella miten siihen pelaajakunta suhtautuu.
 
Worldilla ei ole mitään merkitystä end gamessa muuta kuin hell tidestä souleja välillä.

Ei tuolla power creepillä ole mitään visiota ja se on täysin vastaan sitä mikä tekee pelistä hauskan.

Ei tällaiseen peliin yksinkertaisesti vain tarvitse nerffiä, koska noilla tiereillä vaikeutta voidaan skaalata lisää nappia vääntämällä. Progressiolle on lyöty seinä.
Mikä progressio? Saat parempaa gearia, ukko tekee enemmä damaa, nostat tasoa, monsut kestää enemmä osumaa.. jee.

Eri juttu, jos ois oikeata contentia (ei samoja dunkkuja, skaalatuilla stateilla jne.) esim 5-10 eri paikkaa, missä monsut ja pomot olisi vaikeampia kuin normaalisti ja palkinnot voisi olla muutakin, kuin samoja lootteja paremmilla rolleilla tai drop chancella. Esim unique gemejä tms, mitä ei muualta tipu. Toki glyphejä pääsee uppaamaan, mutta niitähän upataan vain että voi nostaa dunkun tasoa.

Sitte vois harmittaa kun ei pääse kuin 3/5 mestaa vetää ja nerfin jälkeen vaan 2/5.

Vähän kyllä harmi, etteivät muuta keksineet kuin 100 tasoa greater rif... dungeonia.
 
Cinder drop rate korjattu.

1689840132632.png


Toi "overall drop rate [...] was lower than intended" kuulostaa kovasti siltä, että kyllä määrää piti vähentää mutta meni överiksi.
 
Mikä progressio? Saat parempaa gearia, ukko tekee enemmä damaa, nostat tasoa, monsut kestää enemmä osumaa.. jee.

Eri juttu, jos ois oikeata contentia (ei samoja dunkkuja, skaalatuilla stateilla jne.) esim 5-10 eri paikkaa, missä monsut ja pomot olisi vaikeampia kuin normaalisti ja palkinnot voisi olla muutakin, kuin samoja lootteja paremmilla rolleilla tai drop chancella. Esim unique gemejä tms, mitä ei muualta tipu. Toki glyphejä pääsee uppaamaan, mutta niitähän upataan vain että voi nostaa dunkun tasoa.

Sitte vois harmittaa kun ei pääse kuin 3/5 mestaa vetää ja nerfin jälkeen vaan 2/5.

Vähän kyllä harmi, etteivät muuta keksineet kuin 100 tasoa greater rif... dungeonia.

Kunhan pääset sinne end gameen niin tajuat kyllä, että ei noissa nerffeissä ole mitään järkeä
 
Olis nyt alkuun edes pari seasonia nautittu pienestä power creepistä ja sit katottu tarkempaa balanssia. Noh, 3kk aikana kerkiää tapahtumaan monia asioita. Kai sitä vähän voi käydä kokeilemassa miltä tuntuu ja miettiä sit kokonaisfiiliksiä. Eikös se seasoni nyt Klo. 20 tänään sit käynnisty?
 
Joo kyllä minäkin käyn tuota seasonia läiskimässä sen mitä ehtii/jaksaa. Klo 20 pitäisi aueta joo. Tais olla 6h huoltokatko servuilla ennen sitä tjs.
 
Kunhan pääset sinne end gameen niin tajuat kyllä, että ei noissa nerffeissä ole mitään järkeä
Veikkaan että end gamessa ei ole järkeä, kuten D3 ja jää toi turha hinkkaaminen tekemättä, kuten D3kin.

Kuinkahan montaa muuten harmitti kovasti kun D3ssa season1 pääsi vain GR40 tms. Tokassa taisi olla 55 tienoilla.

Olis varmaan pitäny päästä cap heti alkuun
 
Viimeksi muokattu:
Paremmin oli hoidettu diablo immortalin launchi kuin tämä, siinnä sentää oli heti dungeon finderit toiminnassa ja oikeasti pvpeetäki pysty pelaa muitte kanssa. Vaikka rahastus meni sitten immortalissa yli ja ei pidemmä päälle sitäkää jaksanu pelata. Mutta on se kyllä kun isoin peli aikoihin firmalta ja näin huonosti alotetaan, ihan kuin ennen oltais tehty tämmöstä. Sitte tekevät pätsin ja nyt vielä vetelee takasi mitä pätsänneet. Vaihtuukoha kohta pelin leadi, leadin vaihto autto kolmosessaki
 
Onpa taas huvittavaa lukea kun jengin kasetti sekasin ja kynää vailla kun Blizz nerffaa damagea. Viimeistään 2 viikon päästä maxrollit yms. täynnä OP buildeja joilla pystyy facerollaamaan kaiken. Respecaaminenkin tulee olemaan helpompaa season 1:ssä.
Ennen D4 tulemista kaikki toivoi, että peli ei olisi sama kuin D3 missä damaget oli biljoonissa. Nyt kun Blizz tekee korjaavia liikkeitä tähän niin valitetaan.

Ainut mikä itseä oikeasti hatutti oli tuo WT3/4 level req, mikä onneksi poistettiin.
En ymmärrä miksi haluavat "hardcore" pelaajien progressia pidentää exp nerffeillä. Tää jengi pelaa joka tapauksessa niin onko väliä ovatko he lvl100 viikossa vai kahdessa.

Toki toivoisin, että peliin tulisi enemmän endgame tekemistä, mutta selvästi näitä turha tässä vaiheessa toivoa. Aion pelata s1 niin kauan kuin intoa riittää (preseasonissa lvl86 dudu, ei muita charruja) ja aloitan s2 odottelun.

PS. en tarkoita itkulla tämän foorumin tekstejä vaan koko internetin
 
No yksi asia kyllä mun mielestä on ihan aiheellinen valitus, eli se että sorc oli jo huonoin ja nyt se on vieläkin huonompi.
Kyseessä tosin lienee valitettava collateral damage (yleiset affix nerffit) joka vain pitää kestää vähintään joitain viikkoja, kun voisi kuvitella ettei ne sentäs ihan S2 asti odota classin fiksaamista.

Ehkä sieltä vielä selviää noilla uusilla aspekteilla, malignant hearteilla ja muutamien skillien buffeilla ihan toimivia buildeja. Lähinnä kun sorc lähti aiemminkin one shottina myöhempien NM dunkkujen trashista ja nyt armoria sekä defense reduja nerffatiin reippaasti ilman mitään merkittävää parannusta sorcin muuhun surviin. Kylmää kyytiä lienee luvassa.

Sinänsä hassua ettei esim. tuota armoria ja armor aspectia nerfattu vasta S2, kun niitä resistien mekaniikkaa tuunataan.

Noh, onneks tuli vedettyä nyt preseason sorc niin voi skipata tällä erää. :)
 
Cinder drop rate korjattu.

1689840132632.png


Toi "overall drop rate [...] was lower than intended" kuulostaa kovasti siltä, että kyllä määrää piti vähentää mutta meni överiksi.
Tuntuu että drop rate on edelleen alkuperäistä alhaisempi, ennen sai helposti 10 minuutissa 175 kasaan (tunnissa 6 175 arkkua), nyt tuntuu että 250 keräämiseen kuluu n. 20 min.

Edit: Korjataan että vartti, 4 arkkua sai nyt.
 
Tässä arvuutellut millä pelaisi alkavaa seasonia. Tähän asti vedellyt vaan Barbaaria meleenä. Toisaalta melee kiinnostaa edelleen, millä muulla classilla on varteenotettavia melee buildeja? Toisinaan pelaan myös ohjaimella, en tiedä miten hyvin sillä ranged tyypit edes toimii.
 
Tässä arvuutellut millä pelaisi alkavaa seasonia. Tähän asti vedellyt vaan Barbaaria meleenä. Toisaalta melee kiinnostaa edelleen, millä muulla classilla on varteenotettavia melee buildeja? Toisinaan pelaan myös ohjaimella, en tiedä miten hyvin sillä ranged tyypit edes toimii.

Koita rogueta
 
Ehkä se sitte pitää lähtä druidilla kokeileen, hahmo kiinnostaa ja samapa se on katsoa iskeekö. :rofl: Sanojen syönti näyttää olevan mun leipä työ tässä pelissä..
 
Druid kiinnosteli jo ennen pelin julkaisua kun tuli betassa testattua, joten nyt lähtee seasonissa druid tulille. Näyttäisi olevan werenado-buildi seasonissa oikein hyvä. :tup:

 
Tuntuu että drop rate on edelleen alkuperäistä alhaisempi, ennen sai helposti 10 minuutissa 175 kasaan (tunnissa 6 175 arkkua), nyt tuntuu että 250 keräämiseen kuluu n. 20 min.

Edit: Korjataan että vartti, 4 arkkua sai nyt.
Taisin saada 300 jossain 20min..

Olihan se hieman nihkeetä tuossa aiemmin :) just sai sen 150 ehkä kasaan tunnissa ellei nyt raivona vetäny.

En ymmärrä miksi haluavat "hardcore" pelaajien progressia pidentää exp nerffeillä. Tää jengi pelaa joka tapauksessa niin onko väliä ovatko he lvl100 viikossa vai kahdessa.
Jos miettii D3 niin siinä oltiin viikossa kahdessa koluttu seasoni läpi.

Mun mielestä hyvä jos seasoni kestää 3kk niin menisi ainakin kuukausi niihin perusjuttuihin ja sitten olisi 2kk aikaa maksimoida hahmo. Vai miksei sitten seasoni olis vaan 1kk mittainen jos kukaan ei jaksa parin viikon päästä pelata kun kaikki on tehty.
 
Mun mielestä hyvä jos seasoni kestää 3kk niin menisi ainakin kuukausi niihin perusjuttuihin ja sitten olisi 2kk aikaa maksimoida hahmo. Vai miksei sitten seasoni olis vaan 1kk mittainen jos kukaan ei jaksa parin viikon päästä pelata kun kaikki on tehty.
Siksi että on muitakin pelejä ja elämää. Ja kuka jaksaisi tätä samaa päivästä toiseen, ei ainakaan 99% pelaajista. Eli season 3-4 viikkoa ja sitten pari kk taukoa niin on taas mielenkiintoa.
 
Toisaalta melee kiinnostaa edelleen, millä muulla classilla on varteenotettavia melee buildeja?

Druid, ainakin stormwolf ja clawwolf selvis patchista erittäin hyvin, kun sitä järkyttävän critin määrää ei nerffattu yhtään, kun taas melkein kaikki muu critti sai nerffiä. Ainoa "huono" puoli on se, ettei oo enää perma-unstoppablea, vaan saatat joskus kokea CC:n ja buildiin tarvitsee löytää uniikkia.

Melee rogueta en ainakaan suosittele. Aika paperista tehty nyt, kun heali nerffattiin ihan tosissaan ja se oli juurikin se roguen survi.
 
Vaatiiko noi kaikki hyvät end game Druid buildit sen Tempest Roarin, jonka drop rate on vissiin aika olematon?
 
Melee rogueta en ainakaan suosittele. Aika paperista tehty nyt, kun heali nerffattiin ihan tosissaan ja se oli juurikin se roguen survi.
Kovasti kyllä kaikkialla edelleen kehutaan, että etenkin Twisting Blades rogue on erittäin hyvä valinta...
 
Joo olin jo päättänyt ennen patch noteja että melee roguen haluan tehdä seasoniin, noh lähdetään sitten tuolla twisting bladessilla liikenteeseen...
 
Joo olin jo päättänyt ennen patch noteja että melee roguen haluan tehdä seasoniin, noh lähdetään sitten tuolla twisting bladessilla liikenteeseen...
Tuo twisting blades sitten vaatii ihan oikeasti pelaamista ja sijoittumista. Eli ei "lyön tuota niin kaikki kuolee".

edit. Sen tarkoitus on siis se, että isket tikarit sopivaan vastustajaan ja sen jälkeen sinulla on 1.5s aikaa liikkua asemiin. Tikarit irtoaa siinä vaiheessa vihusta ja palautuu sulle vahingoittaen kaikkia ketkä ovat välissä.
 
Viimeksi muokattu:
Tuo twisting blades sitten vaatii ihan oikeasti pelaamista ja sijoittumista. Eli ei "lyön tuota niin kaikki kuolee".

edit. Sen tarkoitus on siis se, että isket tikarit sopivaan vastustajaan ja sen jälkeen sinulla on 1.5s aikaa liikkua asemiin. Tikarit irtoaa siinä vaiheessa vihusta ja palautuu sulle vahingoittaen kaikkia ketkä ovat välissä.

Eikait tuo sillä pyörimis aspectilla kovin monimutkaista ole?
 
Eikait tuo sillä pyörimis aspectilla kovin monimutkaista ole?
No ei se varmaan monimutkaista ole. Mutta ei se myöskään ole lyö ekaa vihua ja käytä skillit x y z.

edit. Mikä nyt kenellekkin on monimutkaista :D Ei kait tässä pelissä varsinaisesti ole mitään kovin monimutkaista ennen noita aivan lopun dunkkuja. En tiijä, ei ole ikinä mielenkiinto riittänyt pelata.
Eiköhän tähän kohta joku oikea tietäjä kommentoi.
 
Pieni pätsi pukkas vielä ennen seasonin alkua.

Hieman kompensaatiota sille kun armorin määriä tiputettiin ja samalla noi malignant heartit vie korujen pääkallo slotin.
Plus ne WT level reqit heivattiin.

1689868742655.png
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 455
Viestejä
4 512 712
Jäsenet
74 372
Uusin jäsen
Akeboy78

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom