Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siinä kun pelaat jotain hahmoa sen 50h ja huomaat, että valitulla kykypuulla ei tee loppupeleissä mitään eikä niitä pisteitä voi vaihtaa toisiin taitoihin, niin on todennäköisempää, että vaihtuu peli kuin se, että tehdään uusi hahmo.Minusta jo taitopisteiden uudelleensijoitusmahdollisuus(-pakko) tappaa hahmonkehityksen.
Siinä kun pelaat jotain hahmoa sen 50h ja huomaat, että valitulla kykypuulla ei tee loppupeleissä mitään eikä niitä pisteitä voi vaihtaa toisiin taitoihin, niin on todennäköisempää, että vaihtuu peli kuin se, että tehdään uusi hahmo.
Toisaalta myös nykyajan kiroja että se eilen loistavasti toiminu specci ei huomenna toimi lainkaan kun nerf hammer heilahtaa. Aina voi HC-meiningillä aloittaa alusta, mutta kun näitä leluja tarttis myydä suurelle yleisölle.Minusta nuo respeccaukset on nykyajan kiroja kun kaikki pitää saada heti mulle tänne nyt paras ukko mikä internetissä on kerrottu.
Minusta nuo respeccaukset on nykyajan kiroja kun kaikki pitää saada heti mulle tänne nyt paras ukko mikä internetissä on kerrottu.
Minusta nuo respeccaukset on nykyajan kiroja kun kaikki pitää saada heti mulle tänne nyt paras ukko mikä internetissä on kerrottu.
Itsekin kaipaisin jotain haastetta kontenttiin, niinkuin alussa olikin tuo inferno. Ottaisivat mallia poe:sta.Ainakin vaikuttaisi kontrollien perusteella tulevan vahvemmin kiteemiset yms. mukaan. Toivoisin, että sorminäppäryys olisi vahvemmin mukana pelissä kuin D3:ssa, jossa kiteeminen yms. oli mahdotonta. Olisi siis omasta mielestä virkistävää, että peli vaatisi oikeasti taitoa pelkän vahvemman gearin sijaan.
Sen lisäksi D3:n hohto kuoli itselleni, kun Inferno nerffattiin heti alussa. Tuo vaikeus kiehtoi juuri oikealla tavalla. Grindaa Butcher, mene Act2 ja eka hyttynen vie 40% health poolista yhdellä iskulla.
En myöskään muista, muuttuiko D3:n lootit niin, että ei pysty antamaan vaikkapa kaverille pelin jälkeen, mutta tuollaista ominaisuutta toivottavasti ei ole tulossa. Jonkin sortin Auction House/D2 trading (chättihuutelua järkevämpi systeemi) olisi kiva saada myös.
Niin. D3 meni toisesta ääripäästä toiseen. Ei ole hyvä, että setit ja leget ovat turhia, mutta ei myöskään ole hyvä, että ei ole järkeä käyttää mitään muuta kuin niitä. Vielä vähemmän on järkeä siinä, että saatavilla olevat kamat määrittelvät hyvin vahvasti mitä skillejä voi käyttää tai mitä buildeja pelata.
Hyviin rareihin tottuu. PoE on täynnä hyviä rareja ja niitä käytetää buildeissa jatkuvasti. Yleensä vähintään puolet kamoista on rarea. Silti ei ole tarvetta käydä kaikkea tauhkaa läpi, koska asiat on suunniteltu järkevästi. Lisäksi silmä harjaantuu siihen, mikä on hyvää ja mikä ei, joten tietää nopeasti mitä kannattaa katsoa tarkemmin ja nopealla vilkaisulla selviää heti tekeekö kamalla jotain.
Mutta siis kultainen keskitie on paras. Ei D3:n tyyli mennä ääripäästä toiseen.
Miksi laittaa peliin muuta kuin legeja ja settejä, jos mitään muuta ei kukaan koskaan käytä, eikä ole järkeä käyttää? Ihan perkeleen tylsä ja huonosti suunniteltu itemsaatio.
Päteekö tämä mielipiteesi myös siinä tilanteessa, että pelin tekijä päättää pelin tasapainon olevan väärä ja nerffaa sen sinun 100h pelatun hahmosi täysin turhaksi pelata?Minusta nuo respeccaukset on nykyajan kiroja kun kaikki pitää saada heti mulle tänne nyt paras ukko mikä internetissä on kerrottu.
Onhan se hienoa että on sivustoja joista voipi katsella apuja peliin jossei osaa, mutta itse en vaa tykkää siitä että on valmiit sivustot joissa kerrotaan miten peliä pelataan oikein ja kaikki muu on paskaa.
Yksipeleissähän tuo ei haittaa, mutta kun pelataan moninpelinä niin sitä ei joko kelpaa tai pärjää jos pelaa väärin.
Itsekin kaipaisin jotain haastetta kontenttiin, niinkuin alussa olikin tuo inferno. Ottaisivat mallia poe:sta.
Nykyään D3 kontentti on niin helppo päästä läpi vaikeimmalla tasolla(isoja greater riftejä lukuunottamatta), että mielenkiinto lopahtaa todella nopeeta. Ja alku itemit buildeihin saa ihan muutamassa päivässä.
No itseäni siinä riepoo se, ettei ole olemassa mitään hahmoa, vaan vain läjä kokemuspisteiden mukanaan tuomia taitopisteitä. Se, että hahmon pystyy laittamaan lähes kokonaan uusiksi vaikka juuri ennen viimeistä loppupomoa vaikuttaa minusta fuskaamiselta. Mutta tiedän toki olevani vähemmistössä, eikä taitopisteitä tarvitse uudelleen sijoittaa, eikä minun tarvitse pelata peliä, jos ei kerran miellytä yms.En oikein ymmärrä, mikä haitta respecmahdollisuudessa on. Kyseessä kun ei kuitenkaan ole "oikea" RPG, jossa pelataan roolia vaan ARPG. Respecin puute rajaa tuntuvasti pelattavuutta, käytännössä lukitsee hahmon siihen tiettyyn pelityyliin ja tuhoaa eri asioiden testausmahdollisuuden.
D4:ssa on erikseen taidot ja talentit. Taidot ovat pysyviä, niitä ei voi respecata, mutta ne saa lopulta kaikki auki. Talentteja voi muutella miten tahtoo.
Tää nyt on täysin epäoleellinen seikka pelaamisen kannalta. En tajuu miks jengi vinkuu tämmösestä.No itseäni siinä riepoo se, ettei ole olemassa mitään hahmoa, vaan vain läjä kokemuspisteiden mukanaan tuomia taitopisteitä. Se, että hahmon pystyy laittamaan lähes kokonaan uusiksi vaikka juuri ennen viimeistä loppupomoa vaikuttaa minusta fuskaamiselta. Mutta tiedän toki olevani vähemmistössä, eikä taitopisteitä tarvitse uudelleen sijoittaa, eikä minun tarvitse pelata peliä, jos ei kerran miellytä yms.
Mielestäni Diablo-peleissä ei edes pitäisi olla legejä, vaan uniikkeja. Ja uniikkien pitäisi nimensä mukaisesti tuoda jotain, mitä muista kamoista ei saa. Eli niiden ei tarvitse olla jokaiseen slottiin parhaita kamoja, vaan niiden tulisi tuoda buildiin asioita, mitä muista kamoista ei saa. Eli uniikkien ja rare kamojen yms. tulisi tuoda peliin erilaisia asioita. Tämä on toteutettu PoE:ssa erittäin hyvin.Mutta muuten ehdottomasti legeistä ne parhaat itemit tuleekin löytyä.
Hei hei vaan näille jotka ei jaksa ei pysty ei kykene.. "katon netistä ohjeet" tyypit jne.Siinä kun pelaat jotain hahmoa sen 50h ja huomaat, että valitulla kykypuulla ei tee loppupeleissä mitään eikä niitä pisteitä voi vaihtaa toisiin taitoihin, niin on todennäköisempää, että vaihtuu peli kuin se, että tehdään uusi hahmo.
No nimenomaan, vähintään joka pelin alussa voit vaihtaa juttuja mutta ekan kerran kun lähet townista niin skillit lukittuu.No itseäni siinä riepoo se, ettei ole olemassa mitään hahmoa, vaan vain läjä kokemuspisteiden mukanaan tuomia taitopisteitä. Se, että hahmon pystyy laittamaan lähes kokonaan uusiksi vaikka juuri ennen viimeistä loppupomoa vaikuttaa minusta fuskaamiselta. Mutta tiedän toki olevani vähemmistössä, eikä taitopisteitä tarvitse uudelleen sijoittaa, eikä minun tarvitse pelata peliä, jos ei kerran miellytä yms.
Yleensä jos suuria muutoksia tulee niin sen classin skillit on resetoitu patchin jälkeen.Toisaalta myös nykyajan kiroja että se eilen loistavasti toiminu specci ei huomenna toimi lainkaan kun nerf hammer heilahtaa. Aina voi HC-meiningillä aloittaa alusta, mutta kun näitä leluja tarttis myydä suurelle yleisölle.
Parhautta. Siinä kunnon Diablo 2:ssa eli ennen lisäriä parhaat kamat oli rareja lähes joka slotissa. Rareen sen täydellisen droppaaminen oli 1:miljoonasta ellei vähemmänkin. Edes tradeemalla et yleensä saanut aivan maximi statteja.Esimerkiksi, jos saat Mythic -kaman, jonka rollit eivät ole täydelliset, voit joutua grindaamaan RNG:n myötä ikuisuuden, etkä koskaan siltikään saavuta maksimirollattua kamaa. D2:ssa voisit tradeta kolme huonommin rollaantunutta kamaa SOJeiksi ja ostaa sitten lopulta sen paremman. Se on kyllä todella latistava systeemi, jos puututaan RNG:n niin, että seuraava sama Mythic -kama rollaa paremmilla stateilla...
Muutenkin nykypeleissä tää levutus on yksi vitsi.. joku voi boostata sut 30min max levulle jne. Eri asia joku pre-lod D2 missä sua ei voinu järkevästi edes boostata. Twinkki gearit annettiin ja waypointteja sen enempää ei voinut juuri järkevästi auttaa, koska isompi levunen vei kaiken expan (miten se pitäisikin olla). LoD:ssa tämäkin kustiin ja pystyit leechaa exp
Parhautta. Siinä kunnon Diablo 2:ssa eli ennen lisäriä parhaat kamat oli rareja lähes joka slotissa. Rareen sen täydellisen droppaaminen oli 1:miljoonasta ellei vähemmänkin. Edes tradeemalla et yleensä saanut aivan maximi statteja.
Tämä oli parasta, aina oli mahdollisuus saada parempi.
Empä tiedä PoE:sta tarkkaan. Nopea googlaus 2015 vuodelta sanoo jotain tämmöstä:Väittäisin että PoE:ssa on kovempi työ levelata 100 kuin missään Diablo 2:n versiossa on ollut 99. Itselläni oli LoD aikoihin jokaista classia level 99 enkä pelannut sitä likellekään samoja tuntimääriä mitä PoE:ssa on kertynyt. PoE:ssa en yli 96 ole käynyt ikinä.
Tuo nyt on joko liioittelua tai äärimmäisyyksiin menemistä, mutta kyllähän buildien rakentelu ja hahmojen monipuolinen kehittäminen on ARPG-pelien suola. D3 on tässä suhteessa äärimmäisen huono peli. D3 on kasuaaleille pelaajille ok mätkettä, mutta mitään syvällisempää siitä ei irti saa, kuten sai D2:ssa tai nykyään saa PoE:ssa."D2:ssa tuli satoja tunteja kynän, paperin ja laskureiden kanssa pyöriteltyä mitä kummallisempia hahmoja ja buildeja ja kun niistä sai toimivia (jotkin äärimmäisen kovia) ja tehokkaita niin olihan se kivaa" Joo ei kiitos. Laskureita ja kyniä ja papereita voin pyöritellä töissäkin.
Mielestäni Diablo-peleissä ei edes pitäisi olla legejä, vaan uniikkeja. Ja uniikkien pitäisi nimensä mukaisesti tuoda jotain, mitä muista kamoista ei saa. Eli niiden ei tarvitse olla jokaiseen slottiin parhaita kamoja, vaan niiden tulisi tuoda buildiin asioita, mitä muista kamoista ei saa. Eli uniikkien ja rare kamojen yms. tulisi tuoda peliin erilaisia asioita. Tämä on toteutettu PoE:ssa erittäin hyvin.
En todellakaan toivo, että D4:ssä on jokaisessa slotissa oltava legeä, settiä tai runewordeja tms. Jos näin on, niin pelin itemisaatio on jo valmiiksi pilalla. Tällainen itemisaatio kun tekee pelistä tylsän ja itseään toistavan.
Tämä on juuri sitä, mitä minä en toivo. Kuten sanoin, niin legejä ei pitäisi olla ollenkaan, vaan uniikkeja. Ja niistä pitäisi löytyä uniikkeja asioita, joita ei muista kamoista voi saada. Jos mennään vain siihen, että legeistä löytyy jokaiseen slottiin aina parhaat statit, niin se tekee itemisaatiosta todella tylsän ja itseään toistavan.En minä tarkoita sitä, että pitäisi olla jotain tiettyjä BIS esineitä, vaan sitä, että legeistä löytyisi ne kovimmat statit. Legejä pitää olla tarpeeksi ja niissä ei saisi olla semmoisia ominaisuuksia, mitkä tekeisi jostain tietystä legestä yksiselitteisen BIS:n kaikille.
D2 ei ollutkaan missään nimessä monimutkainen, mutta se loi juuret nykyaikaiselle monipuoliselle hahmonkehitykselle ARPG peleissä. Siksi onkin niin ihmeellistä, että D3 ei lähtenyt kehittämään siitä eteenpäin, vaan otti askeleita vielä yksinkertaisempaan ja kasuaalimpaan suuntaan. Onneksi D4 vaikuttaa palauttavan pelisarjan takaisin raiteilleen.D2 oli kyllä äärimmäisen helppo keksiä itse ne muutamat buildit jokaselle hahmolle, mitä siellä oli, ilman että katto mistään. Ja skillipuunkin tajuu aika pienellä kokemuksella. Ei sen pelin buildeja nyt voi mitenkään verrata nykypeleihin.
Yksinkertaisuudestaan huolimatta se oli loistava peli.
D2 ei ollutkaan missään nimessä monimutkainen, mutta se loi juuret nykyaikaiselle monipuoliselle hahmonkehitykselle ARPG peleissä. Siksi onkin niin ihmeellistä, että D3 ei lähtenyt kehittämään siitä eteenpäin, vaan otti askeleita vielä yksinkertaisempaan ja kasuaalimpaan suuntaan. Onneksi D4 vaikuttaa palauttavan pelisarjan takaisin raiteilleen.
Itse miellän itemisaation osaksi hahmonkehitystä, mutta olet täysin oikeassa. Kuten olen tässä ketjussa moneen kertaan puhunut, niin D3:n itemisaatio on aivan järkyttävän huono ja se on koko pelin suurin synti.Mielestäni D3 isoin synti ei edes ole tuo yksinkertaistettu hahmonkehitys vaan nimenomaan itemisaatio.
Itse arvioisin, että Diablo 4 julkaistaan aikaisintaan 2021, mutta todennäköisesti 2022. D2 Remaster tulee todennäköisesti aiemmin.Diablo 2 oli kovassa peluussa 19 vuotta sitten, ekaa osaa pelasin tämän jälkeen muttei ollut yhtä kiinnostava.
Diablo 3:seen innostus laimeni aika paljon kun ekoista peluuvideoista meni ainakin 4 vuotta, että pääsi pelaamaan ja silloin se tuntui jo aika erilaiselta peliltä.
Diablo 4 ilmestyy varmaan sitten joskus 2023-24 bundlessa Diablo 2 HD kanssa?
Tässä välissä on varmaan kerinnyt ilmestymään Titan Quest 3, Grim Dawn 2 ja Path of Exile UHD remake..
Mutta koska Diablo3 content pysyy käytännössä samana pelasit sit T1 tai grift 150 niin mikä on se kontentti mitä lähet just sillä maksimibuildilla hakemaan? Varsinkin nytten siellä on ihan hitosti buildeja joilla pystyy tekemään niin bountyjä ku yli 100 griftejä, mutta loppupeleissähän tuo on sitä hinkkaamista piirun verran ylöspäin. Monessa buildissa on vielä se "vaihda tämä itemi tuohon, tulee vähän erilainen" vaihtoehto ja top10 pelaajissa näkyy vaihtelua. Eikä siellä ole mitään lukittu, kukaan ei estä pelaamasta buildia jolla pääset grift 90. Otin useallakin seasonilla lopulta buildin joka ei ollut ehkä se paras, mutta jota oli mukavin pelata.Mielestäni D3 isoin synti ei edes ole tuo yksinkertaistettu hahmonkehitys vaan nimenomaan itemisaatio. Itse asiassa greater riftien loputon skaalaaminen johtaa aika väistämättä tilanteeseen, jossa se yhtä greater riftiä parempi buildi on ainoa mitä on järkevää kehittää pitkän päälle kullakin hahmoluokalla. Tuohon päälle nykyisen kaltainen itemisaatio niin ollaan tilanteessa jossa joka seasonin alussa jokaiselle classille on lukittu valmiiksi ne itemit ja talentit jota tulet käyttämään ja thats it.
Jos pelissä on joku tietty raja jonka jälkeen viholliset eivät enää vaikeudu, tarkoittaa se että pelattavan buildin ei välttämättä tarvitse olla se absoluuttisesti paras jotta contenttia pystyy mielekkäästi juoksemaan. Tuo avaa todella ison kasan uusia buildeja käytettäväksi ja ennenkaikkea buildin valinta voi tuolloin perustua kiinnostavuuteen eikä ainoastaan maksimaaliseen tehokkuuteen.
On ihan ok, että pelistä löytyy jotain loputtomasti tai lähes loputtomasti skaalaavaa endgame sisältöä, mutta jos koko endgame perustuu tuollaiseen mekaniikkaan, niin se ei kyllä toimi.Mutta koska Diablo3 content pysyy käytännössä samana pelasit sit T1 tai grift 150 niin mikä on se kontentti mitä lähet just sillä maksimibuildilla hakemaan? Varsinkin nytten siellä on ihan hitosti buildeja joilla pystyy tekemään niin bountyjä ku yli 100 griftejä, mutta loppupeleissähän tuo on sitä hinkkaamista piirun verran ylöspäin. Monessa buildissa on vielä se "vaihda tämä itemi tuohon, tulee vähän erilainen" vaihtoehto ja top10 pelaajissa näkyy vaihtelua. Eikä siellä ole mitään lukittu, kukaan ei estä pelaamasta buildia jolla pääset grift 90. Otin useallakin seasonilla lopulta buildin joka ei ollut ehkä se paras, mutta jota oli mukavin pelata.
Breakpointithan olivat olemassa vain ja ainoastaan teknologian rajoitteiden vuoksi. On ihan ymmärrettävää, että niitä ei myöhemmin ole arpg peleissä nähty.Diablo 2 hienous oli juuri siinä, että pintaraapaisulla se oli yksinkertainen ja helposti omaksuttava, mutta pintaa syvemmällä mekaniikat olivat monimutkaiset, moniulotteiset ja usein jopa "piilossa", joten kun halusi tehdä hahmostaan mahdollisimman tehokkaan, se vaati oikeasti hyvää suunnittelua fcr, fhr, ias breakpointteineen ja laskureineen. Se, että ase tai hanska antoi 20% increased attack speed kun ei vielä automaattisesti tarkoittanut että isket yhtään nopeampaa, vaan piti päästä seuraavalle "tasolle" jotta lyöntinopeus oikeasti muuttui. Tämä vielä vaihteli rankasti eri hahmojen, aseiden ja skillien välillä ja kun pelissä oli tavaroita jotka antoivat toisten hahmojen skillejä kaikkien käyttöön, se teki hahmojen teosta ja suunnittelusta mielenkiintoista. Aivan yhtä sekava uusi systeemi ei toki tarvitsisi olla, eikä varmasti olekaan kehittyneen teknologian ansiosta.
Samaa mieltä.Breakpointithan olivat olemassa vain ja ainoastaan teknologian rajoitteiden vuoksi. On ihan ymmärrettävää, että niitä ei myöhemmin ole arpg peleissä nähty.
D2 Remaster on todennäköisesti jossain vaihessa tulossa, ja itse ainakin toivoisin, että vaikka muutoin pelin pitää olla hyvin uskollinen alkuperäiselle, niin breakpointit voisi kyllä poistaa.
Teknologiaan perustuvia breakpointteja D3:ssa ei ole. Muistelisin, että koskee lähinnä joitain skillejä, joihin on tarkoituksella luotu breakpointteja erinäisistä syistä johtuen.Kuinkahan hankalaa breakpointien poisto mahtaa olla kun ne löytyvät edelleen myös D3:sta?
Teknologiaan perustuvia breakpointteja D3:ssa ei ole. Muistelisin, että koskee lähinnä joitain skillejä, joihin on tarkoituksella luotu breakpointteja erinäisistä syistä johtuen.
On kyllä jokseenkin huonoa toteutusta D3:ssa, vaikka breakpointit eivät olekaan lähimainkaan niin pahoja kuin D2:ssa. Toki D3 alkaa olla jo kohtalaisen vanha peli.Attack speedilla on break pointit D3:ssa. En tiedä, mihin perustuvat, mutta ovat olemassa.
Ja eikö siinä ah niin ihanassa D2:ssa kaikki vetänyt samoilla geareilla ja buildeilla käytännössä (optimaalista buildia ja gearia ei tarvinnut itse excelöidä, sen kun katsoi netistä). Ja end gamea ei ollut edes sitäkään vähää.Mutta koska Diablo3 content pysyy käytännössä samana pelasit sit T1 tai grift 150 niin mikä on se kontentti mitä lähet just sillä maksimibuildilla hakemaan? Varsinkin nytten siellä on ihan hitosti buildeja joilla pystyy tekemään niin bountyjä ku yli 100 griftejä, mutta loppupeleissähän tuo on sitä hinkkaamista piirun verran ylöspäin. Monessa buildissa on vielä se "vaihda tämä itemi tuohon, tulee vähän erilainen" vaihtoehto ja top10 pelaajissa näkyy vaihtelua. Eikä siellä ole mitään lukittu, kukaan ei estä pelaamasta buildia jolla pääset grift 90. Otin useallakin seasonilla lopulta buildin joka ei ollut ehkä se paras, mutta jota oli mukavin pelata.
Ei. Useampia satoja tunteja tuli sitäkin pelattua, neljällä eri luokalla yksinpelinä ja kaverin kanssa co-oppina (+ehkä sata tuntia Battlenetissä randomseurassa kunnes huijaajat ja kerjäläiset alkoivat ärsyttämään) ja ainakin sorceressille tuli pari varsin erilaista buildia kehiteltyä. Netistä en mitään apuja hakenut, väärän valinnan tuska kuului osana nautintoonJa eikö siinä ah niin ihanassa D2:ssa kaikki vetänyt samoilla geareilla ja buildeilla käytännössä (optimaalista buildia ja gearia ei tarvinnut itse excelöidä, sen kun katsoi netistä). Ja end gamea ei ollut edes sitäkään vähää.
En tiiä miten sä niistä itemeistä ja skillipuista erilaisia buildeja teet, ellet ota damagessa ihan hitosti turpaan Itsellä tuhansia tunteja junnuna D2 takana.Ei. Useampia satoja tunteja tuli sitäkin pelattua, neljällä eri luokalla yksinpelinä ja kaverin kanssa co-oppina (+ehkä sata tuntia Battlenetissä randomseurassa kunnes huijaajat ja kerjäläiset alkoivat ärsyttämään) ja ainakin sorceressille tuli pari varsin erilaista buildia kehiteltyä. Netistä en mitään apuja hakenut, väärän valinnan tuska kuului osana nautintoon
Hatusta muutama:En tiiä miten sä niistä itemeistä ja skillipuista erilaisia buildeja teet, ellet ota damagessa ihan hitosti turpaan Itsellä tuhansia tunteja junnuna D2 takana.
Sorceressillä oli ne muutamat skillit puussa, mille pystyi tehdä buildin, jolla sai hyvin damagea. Parhaissa itemeissä ei juuri ollut valinnan varaa.
Koska muut "mekaniikat" olivat hitaampia farmaamiseen ja levutukseen(huono damage). Ei siinä muuta syytä ole.Hatusta muutama:
Ilman infinityä ite löydetyllä gearilla orb/Hydra, sitten paremmilla kamoilla orb/FB/Meteor. Infinityn kanssa lightning-tree käyttöön. Jos halus panostaa damageen ja tehdä ns glass Canonin niin Infinity omaan käteen merchin sijaan tai Crescent monia ja spiritiä käteen ja infy merchille. Sitten toki erilaiset melee-variantit ja oma ehdoton suosikki orb/melee hybridi. 1,1k orb, lähes 50k melee damage toisessa aseslotissa
Kyllä niitä hyviä ja tehokkaita buildeja oli ja on vaikka kuinka. Suurin osa ei vaan näe shakoa pidemmälle eikä ymmärtänyt syvempiä mekaniikkoja
Eivät olleet, päinvastoin. ruudulla damage saattoi näyttää pienemmältä (ei edes välttämättä), mutta kun otetaan esim -res mukaan, oli käytännön tehokkuus moninkertainen. Kaikki ei kokenut hahmojen tehokkuuden maksimointia vaikeaksi vaan mielenkiintoiseksi.Koska muut "mekaniikat" olivat hitaampia farmaamiseen ja levutukseen(huono damage). Ei siinä muuta syytä ole.
Maksimi + to all skills itemeistä ja charmeista ja charmien kaa capattiin myös ressut ja siinä samalla lifeä myös kiitettävästi(ei tarvinnut olla glass cannon). Miks pitää tehdä asioista vaikeita en ymmärrä?
Huvitti jo sillon nää, jotka veti näillä omilla mekaniikoilla ;DD