- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 177
Haedrig's Gifteistä setti kasaan ja sillä pääseekin jo hyvin alkuun. Linkki tuohon omaan buildiini on tuossa yläpuolella, sillä olen mennyt GR95 ilman isompia vaikeuksia.
Wizard BuildsNoniin, nyt on lvl 70 Wizard kun kaveri speedboostasi. Tästä eteenpäin olenkin omillani eli mitäs nyt? Riftejä juoksemaan vaikeimmalla mahdollisella tasolla ja toivotaan RNG-jumalien olevan puolellaan? Joku buildikin pitäisi varmaan keksiä.
Näppärät romut. Itsekin UE DH:ta tässä pelaillut ja rupeaa olemaan ihan kohtuulliset sälät kasassa. Ancient bow pitäisi vielä kehitellä, jonka jälkeen voisi noita korkeampia greater riftejä lähteä yrittämään.Itse sain eilen painittua GR92 läpi UE DH:lla. Tuntuu kyllä, että liian paljon on siitä kiinni millainen rifti sattuu. Jotenkin sitä kuvittelisi, että tällä gearilla pääsisi pidemmälle, mutta ehkä mä en vaan osaa.
https://eu.diablo3.com/en/profile/Inehmo-2667/hero/111834255
Kantsii niitä juosta muutenkin mutta vaan alhaisemmilla tasoilla. Eniten saa legeä per tunti, kun painaa vaan jotain 4-6min GR-läpäsyjä.Jo nyt tämä Meteor build tuntuu kohtalaisen voimakkaalta vaikka kunon gear puuttuu, kiitos tuon The Grand Vizierin jonka sain kuutioitua Vielä kun saisi nuo loput puuttuvat palaset niin voisi lähteä kokeilemaan Greater Riftien juoksua.
Vielä kun olisi avaimia tuhlattavaksi Tänään aamupäivällä yritin keräillä niitä ja normaaleista rifteistä legejö tuntuu tulevan kohtalaisen vähän.Kantsii niitä juosta muutenkin mutta vaan alhaisemmilla tasoilla. Eniten saa legeä per tunti, kun painaa vaan jotain 4-6min GR-läpäsyjä.
Normaalit riftit juostaan mahdollisimman nopeasti siihen pisteeseen, että saa avaimen, saman tien pois, ja uutta putkeen. Toistetaan n+1 kertaa ja sitten vaihdetaan GR:ien pariin.Vielä kun olisi avaimia tuhlattavaksi Tänään aamupäivällä yritin keräillä niitä ja normaaleista rifteistä legejö tuntuu tulevan kohtalaisen vähän.
Nuo ilmaissetit kiertävät neljän seasonin syklissä eli tässä seasonissa oli samat setit kuin S11 ja S16 on taas sama kuin S12.Miten nuo seasonal quest rewardit menee, oliko esim season 14 samat rewardit kuin nyt? Seuraavalla seasonilla voisi kokeilla ensimmäistä kertaa jotain meleetä, esim Barbia.
Onko heittää arvioita seuraavan seasonin muistakin seteistä? Tämä season on mennyt vähän harjoitellessa niin seuraavalla seasonilla voisi sitten oikesti panostaa pelaamisen ja katsoa että millaisiin rifteihin sitä taidot riittää. En muista mitä tuli aikoinaan Demon Hunterilla vedettyä, tuskin mitään kovin vaikeaaNuo ilmaissetit kiertävät neljän seasonin syklissä eli tässä seasonissa oli samat setit kuin S11 ja S16 on taas sama kuin S12.
Haedrig's Gift
Barbaari on hyvä valinta ensi kauteen, IK-setti on todella mainio. Sen settiluolakin on järjettömän helppo. Tuohon settiin perustuva HotA-buildi on tehokas ja yksinkertainen pelata.
PC:llä noin 500h ja nyt Switchillä ~15h pelanneena täytyy sanoa että oikein loistava versio! Näyttää mielestäni hyvälle pelasi sitten handheldinä tai tv:stä.Mitä oletta mieltä tuosta Nintendo Switch versiosta? Oottako ehtineet kellottaa tunteja sisään siihen. Miten laite selviää endgame sisällöstä? Onko hyvä tuntuma?
Kuulostaa hyvältä. Pitää ostaa se.PC:llä noin 500h ja nyt Switchillä ~15h pelanneena täytyy sanoa että oikein loistava versio! Näyttää mielestäni hyvälle pelasi sitten handheldinä tai tv:stä.
Sanotaan näin että jos ruutu tulee aivan täyteen tavaraa ja efektiä fps kyllä droppaa tai resoluutio laskee, mutta ei ole kyllä itseä haitannut. Niin pientä on.
Muutenkaan ei valittamista kunhan konsoli käyttöliittymään tottuu. Joka sekin hyvä pienen opettelun jälkeen. Muutamia juttuja jopa tehty paremmin vs pc versio.
Käsitin että ennenkin on noi PTR buffit ollut reilusti yläkanttiin ja sit livessa vähän rajoitetumpi kun on saatu testidataa. Täytyy itsekin käydä Thorns Crusaderia koittamassa noilla buffeilla.QoL päivityksiä!
Power creeppiä...
Toivotaan, että nuo settibuffit ovat vain testausta varten.
Sitten kun vielä muistetaan, että ne monsut tekee isompaa vahinkoa ja oma kestävyys ei parane pelkillä damage buffeilla niin ollaan varmaan lähempänä 3 GR tasoa.Olen itsekin tullut vähän siihen käsitykseen, että settien ja buildien tasoeroja pyrittäisiin tasoittamaan lisää. Esim. Akkhan-settiin ei ole edes koskettu ja siihen perustuva Condemn-buildi on siellä kärjessä tehon suhteen. Muita taas on tuotu lähemmäksi.
Tässä olisi varmaan hyvä muistuttaa, että kun settibonuksen vahinkoboosti tuplataan, se ei käytännössä nosta suorituskykyä kuin ~5 GR-tason verran ylöspäin. Vihollisten kestävyys nousee eksponentiaalisesti 17% joka tasolla.
Myös Diablo III Battlechest on 15€, ja siinä on kivasti peliä uudelle pelaajalle myös. Ei tarvitse pelätä täällä käytävää HC-vääntöä, kyllä sitä kasuaalimmatkin pelaajat voi pelata.Necromancer on nyt tarjouksessa, -50% Black Fridayn kunniaksi.
Diablo® III: Rise of the Necromancer - Diablo III | Blizzard Shop
Jep, vaikka en mikää Diablon HC kuluttaja ole ikinä ollutkaan niin tässä riittää pelattavaa kyllä ihan kaikille. Voi vetää soolona tai groupissa, eri vaikeusasteita. Voit käydä nopeasti pelaamassa 15min kun ei ole pakko sitoutua mihinkään pidempään sessioon. Ja kuten todettu, vaikeusastetta riittää periaatteessa loputtomiin.Myös Diablo III Battlechest on 15€, ja siinä on kivasti peliä uudelle pelaajalle myös. Ei tarvitse pelätä täällä käytävää HC-vääntöä, kyllä sitä kasuaalimmatkin uudet pelaajat voi pelata.
Hieno peli.
Pelaamalla vaan. Itelle tuli cubesta, hellfireistä ja eniten normi rifteistä ~ 40-50 ja 3-5 käytössäMikäs noiden farmaamiseen olisi tehokkainta? GR:t vissiin huonoin, koska droppeja määrällisesti vähiten per juoksu? Kaikki mahdollisuudet craftata, Kadala ja kuutio tietty täydessä käytössä.
Ohnoo, why no diablo 2 in HD?!? I'll never buy Blizzard games ever again.Kuinkahan suuri äläkkä tuosta kuvakulman muutoksesta olisi noussut
Erittäin mielenkiintoinen ja minusta positiivinen artikkeli.https://kotaku.com/the-past-present-and-future-of-diablo-1830593195
Ihan mielenkiintoinen teksti, lähteinä useampi entinen työntekijä.
Hanskat heitettiin D3:n osalta ilmeisesti tiskiin jo ennen RoS julkaisua ja over-the-shoulder kuvakulmaan oltiin siirtymässä "Hades" nimellä työstetyssä (ja kuopatussa) Diablo IV:ssä. Kuinkahan suuri äläkkä tuosta kuvakulman muutoksesta olisi noussut