Diablo 3

Necro on ainoa maksullinen lisäys. Siinä paketissa tulee hahmon lisäksi kaksi hahmoslottia, kaksi stash tabia ja kosmeettista kamaa.

Necro julkaistaan samassa paketissa ilmaisten lisäysten kanssa, joihin kuuluu mm. ne kaksi uutta aluetta, challenge riftit, jne.
Jostain luin ettei olisi maksullinen, vaatii ainoastaan viimeisimmän lisälevyn. Olisko season 11-12 kun tämä tulee ulos
 
Lukisit virallisia sivuja. Necro on maksullinen, sen on jo Blizzard vahvistanut. Hinta ja julkaisuaika ovat vielä auki.
 
Noi GR:t pitää unlockata portaittain? Mulla on tällä hetkellä max GR70 (solo) minkä pystyn edes valitsemaan.
Riippuen siitä kuinka hyvin GR sujuu (kuinka paljon jää aikaa kun läpäiset), niin sen mukaan aukeaa lisää tasoja.
 
Seasoni starttaa tänään myös konsoleilla?
Vois pitkästä aikaa pelailla. Omistan myös pc:llä, mutta pädillä mukavampi pelata. Tuo seasoni vain uupunut.
 
Tänään pitäisi konsoliseasoninkin startata.

Tässä vähän vinkkiä millä aloitussetillä saavuttaa GR70 helpoiten:
 
Onko jossain sivuilla jo vähän osviittaa mitä kannattaisi seasonissa esim. Wizardilla lähteä hakemaan?

Icy-veins, dibbefans vai mennäänkö ihan vaan toistaiseksi stalkkaamalla twitchiä ja leaderboardeja?
 
Oisko täällä joku ystävällinen joka boostais SC puolelle nopsakkaa yhen ukon. Aamulla sähkökatko tuhos täys gearisen hc ukon, eikä pää kestä vielä alottaa toista
ID Möllis#2297 :vihellys:
 
Onhan tuo impale aika paljon kovempi nyt kuin aiemmin... Aika perus kamoilla meni lvl 76 jolla sen hetkinen rankki 136. Tippui tuosta samalla eka primal ancient, shoulderit jotka meni myös käyttöön, vaikka tulikin yksi vähän huono statti.

T0hBZEV.jpg
 
Tulipahan se Mask of Jeram lopulta. Nyt enää Sacred Harvester sekä Short Man's Finger ja voisi alkaa kokeilla puskea ylemmäksi kuin GR40.
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Kirottu-2131/hero/76047889
Itse odottelen tuota Sacredia Ancient+... tullut tasan yksi tähän mennessä, eli ei ole toista mitä pyörittää reforgella.
GR70 meni tuossa eilen, mutta teki melko tiukkaa. Tällä buildilla tuskin juuri enempää jaksan edes puskea.
https://eu.battle.net/d3/en/profile/TML-2310/hero/91215246

Firebats buildiin kamaa tuossa keräilen tällä hetkellä. Puuttuu pelkästään beltti siitä.

Season kyllä maistuu siinä hyvin, että ekan kerran koskaan D3 aikana tein WD:n.
 
Noniin jätkät. Tätä tuli julkaisun aikaan pelattua se kuukausi jonka jälkeen innostus lopahti. Nyt nappasin RoS:n kaupasta ja venailen avaimen saapumista. DH:ta pelasin alunperin ja kaveri ehdotti joko monkkia tai crusaderia uuteen läpipeluuseen. Crusader kiinnostaisi tankkimaisuutensa(?) takia. Mielipiteitä?
 
Mitä sitä turhaa "tankkimaan". WD:llä oli pari seasonia takaperin kestävyyttä se 70 miljoonaa(ynnä resistanssit intistä), eikä tarvinnut etes seistä vihujen vieressä.
 
Niin, varmaan lähes jokaisesta classista voi halutessaan tehdä kestävä.
Eli se on ihan siitä kiinni mikä buildi, eli mitkä itemit ja mitkä skillit.

Eilenkin kaverin kanssa pelatessa, niin se crusa kyykkäs jatkuvasti ja oma WD (joka myös seisoo keskellä vihuja) harvemmin.
Tuo oli tosin vain siitä kiinni, että sellainen sen buildi vaan oli.

Metelle tosin hyviä pelejä, on sitten pikkasen eri peli kuin pre-RoS.
 
Eilenkin kaverin kanssa pelatessa, niin se crusa kyykkäs jatkuvasti ja oma WD (joka myös seisoo keskellä vihuja) harvemmin.
Tuo oli tosin vain siitä kiinni, että sellainen sen buildi vaan oli.
Enemmänkin itemeistä kuin buildista kiinni.

Tarviit muutaman % damage reduced itemin ja kohta ei tunnu mikään missään. Paitsi sitten tietysti hahmo muuttuu yhtäkkiä aivan tuhnuksi kun nostaa vaikeustasoa tarpeeksi.
Crusader kiinnostaisi tankkimaisuutensa(?) takia. Mielipiteitä?
Noilla dmg reduced itemeillä kaikki classit on tankkeja.. Wizardi tais olla yksi kovimmista tankeista Halon ja Ancient parthanien kanssa. Vaikka kyllä luulis toisin, että wizard olisi heikompi, mutta heittelis rangelta kovia pommeja.
 
Metelle tosin hyviä pelejä, on sitten pikkasen eri peli kuin pre-RoS.

Jep, eroa on melkoisesti. Erityisesti pelaamisesta tekee mielekkäämpää se, että nyt käyttökelpoista kamaa voi oikeasti löytää.

Buildiohjeita voi katsoa esim. DiabloFans-sivustolta. Käytetyt kamat ja taidot ratkaisevat, kuinka tehokas ja kestävä hahmo on. Esim. Crusaderille Hammerdin-buildi on aika jyrä ja suht vaivaton saada kasaan.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Enemmänkin itemeistä kuin buildista kiinni.

Tarviit muutaman % damage reduced itemin ja kohta ei tunnu mikään missään. Paitsi sitten tietysti hahmo muuttuu yhtäkkiä aivan tuhnuksi kun nostaa vaikeustasoa tarpeeksi.

Noilla dmg reduced itemeillä kaikki classit on tankkeja.. Wizardi tais olla yksi kovimmista tankeista Halon ja Ancient parthanien kanssa. Vaikka kyllä luulis toisin, että wizard olisi heikompi, mutta heittelis rangelta kovia pommeja.
Niin paitsi käsittääkseni tuo hammerdini buildi jolla se vetää on ihan tiedostettu melko pehmeäksi ukoksi. Jossain tuon buildin guidessa ihan suoraan sanottiin, että buildi on tosi tehokas mutta myös sitten herkästi kyykkäävä.

Siinä pitää ilmeisesti pysyä jatkuvasti joku rotaatio kunnossa tai se ukko kippaa melko helposti.
Eli ilmeisesti buildissa on menty pitkälti damage edellä.

Buildeistä tietenkin on variaatioita, että varmasti tuolle halutessaan saisi toughnessia.
Siinä saattaa vaan sitten jossain kohtaa käydä niin, että damage alkaa laahaa kun ottaa niitä damage reduction kamoja ja hidastuu tahti liikaa jolloin se hyöty saattaa solossa kadota.

Tässä eilen tietenkin vaikutti se, että pelattiin kaksin. Eli kaverilla ei ollut templaria eikä unityä, ja jos buildi rakennettu pitkälti sooloa varten eli noi messis niin tietenkin groupissa ei niin kestä. Mä en niin ole tuohon tutustunut että tietäisin miten sitä buildia modataan grouppiin, tai onko siitä edes pätevää grouppi variaatiota.

Tietenkin buildeja on solo, group, ja sekoituksia.

Varmasti sä nämä tiesitkin, mutta kirjottelen yleisesti jos joku ei tiedä noita asioita.
 
Tietenkin buildeja on solo, group, ja sekoituksia.
Tjaa a. Pelaan aina yhdellä buildilla.. olin sitte groupissa tai soolona.

Toi Unity homma on ärsyttävä koska silloin usein on heikompi groupissa kuin soolona.
 
Tjaa a. Pelaan aina yhdellä buildilla.. olin sitte groupissa tai soolona.

Toi Unity homma on ärsyttävä koska silloin usein on heikompi groupissa kuin soolona.
Itse teen samaa, että pelaan melko pitkälti samalla buildilla joka tilanteessa.

Olen tosin yleensä jossain kohtaa seasonia tehnyt yhden uuden saman classin ukon joka on speed buildi. Eli publa bounteihin ja nephalem runeihin.
Toki nyt ei tarvitse uutta ukkoa, kun on tuo armory.

Silti GR push en ole muistaakseni ikinä tehnyt ukkoa (tai nyt buildia) erikseen solo vs group.

En edes muista koska viimeeksi olisi ollut unity, tuntuu että aina mun valitsemissa buildeissa ei mahdu sitä ringiä mihinkään.

Mekaniikat mitä itse silti vihaan eniten on convention of elements perustuvat, ja myös buildit missä oot jonkin aikaa jumala ja sitten lopun aikaa tehoton. Sarjaan menee ainakin wizun archon buildit, ja esim munkin missä pitää kerätä jengiä paljon ja sitten poksauttaa eli exploding palmit jne.
Ilmeisesti tosin sitten todella korkeissa GR:is, eli luokkaa 90, toi kerääminen on kai aina must.
Eipä tosin itse niin korkealla ole tullut oltua, olisiko seasoneissa korkeimmat groupissa pelatut luokkaa 85.
 
Joo Archoni on kyllä niin vammanen ja OP.. ja samalla 3 settiä wizardilta perustuu sen ympärille. AIka heikosti mielikuvitusta blizzardilla.
 
Wizard on kyllä vähän ongelmallinen hahmoluokka. Joko pelaa jotain Archon-variaatiota tai on alitehoinen jatkuvasti. Archon on puolestaan ylitehokas, mutta sen ollessa cooldownilla hahmo on paperia, ja tehoton. Archonin pelityylikin on vähän ärsyttävä, koska sen parhaan potentiaalin saavuttamiseksi pitää asiat just tietyllä tavalla.
 
Joo itekkää hirveenä arvosta tuota archonia, mutta onhan se sentää hauskempaa ku kulmatwisteri.

Samasta syystä ite en hirveenä tykkää noista CoE sormusbuildeista, joissa on hirveen tarkkaa se, että millon minkäki skillin käynnistää, varsinki jos se on sit et yhistellään archonin kanssa ja pitää saada piirulleen cooldown reductionit.
 
Viimeksi muokattu:
Koitin koko viimeseasonin saada wd:lle bakuli jungle wrapsit ja vielä tälläkään kaudella ei oo tullu sellasia... vähän masentaa. Taitaa olla mulle 0% mahdollisuus saada sellaset.
 
RNG on RNG. Minulle on tipahtanut jo kaksi kertaa tuo vyö. :btooth:

Perussuoritus seasonissa tehty, Champion-taso saavutettu. :darra:
 
Koitin koko viimeseasonin saada wd:lle bakuli jungle wrapsit ja vielä tälläkään kaudella ei oo tullu sellasia... vähän masentaa. Taitaa olla mulle 0% mahdollisuus saada sellaset.
Toi on juurikin se ainoa itemi mitä vielä tarvitsen Firebats buildiin. :D
Kyllä siihen melkosen monta tuhatta blood shardia on mennyt, pitää alkaa varmaan upgrade raree.
Varmaan upgrade rare olisi muutenkin fiksua kun kerta ainoa missing piece (shardien lisäksi), mutta ei ole niin hätä saada tuota buildia kasaan. Plus muuten dropeilla ja shardeilla hankkiessa voi ehtiä tulemaan siihen buildiin muutakin parempaa kamaa.
 
Onhan ollut ärsyttävä seasoni, alkuun tuli lähdettyä WD:llä (petdoc, voiko olla tylsempää buildia, seisotaan tumput suorana ja toivotaan tekoälyn toimittavan :confused2:) ja T8 tasolle pääsyn jälkeen tuli heivattua se.

Nyt sitten mennään Crusaderilla ja T10 taso, vielä puuttuu "hammerdin" buildista jokunen legendary, vitun RNG. :mad::rage: Täällä joku mainitsikin tuosta Crusaderin ns. "kestävyydestä" ja aika paperia on koko ukko, varsinkin jos väärään aikaan joku skilli cooldownissa.

Journey tehtynä siihen ekaan tasoon, että saa ne tämän seasonin systeemit.
 
Enpä tosiaan oo pelannu Season 7 jälkeen. Aattelin, et josko palais hetkeks kokeilee vihdoin DemonHunterilla. Noh tunnin jälkee oli tullut 12 leveliä.... Oliko tää alkulevelaus viimeksi näi hidasta? =D Toki keskittyminen oli vähän 30% ku piti kuunnella skitsofrenialuentoja samalla. Saas nähä innostuuko tästä vielä. Necroa meinasin oottaa, mut Starcraft lähti kevyelle tauolle, nii palataan nyt sit tähän hetkeksi ku ei mikää muukaan yksinpeli just nyt nouse silmille.
 
Onhan ollut ärsyttävä seasoni, alkuun tuli lähdettyä WD:llä (petdoc, voiko olla tylsempää buildia, seisotaan tumput suorana ja toivotaan tekoälyn toimittavan :confused2:) ja T8 tasolle pääsyn jälkeen tuli heivattua se.
Joo onhan se melko yksinkertaista, ainakin alemmilla tasoilla.
Itse tosin olen nyt tykännyt, koska pelannut melko aktiivista klikkailua vaativaa ukkoa aiemmin. Ihan mukava ottaa nyt lonkkaa pet WD:n kanssa.... onhan tuo helkkarin ez-mode class pelata tiettyyn pisteeseen asti.

Tosin tuollakin alkaa siinä GR70 vaiheilla olemaan jo tärkeää miten ja mihin heittää mitäkin. Omassa Zunimassa on tuo piranhado, ja on melko tärkeää saada se oikein myöhemmin. Tärkeämpää on sitten vielä se oma sijoitus jotta passiven ympärillä kuolevin CD tiputtaa CD:t.

Enpä tosiaan oo pelannu Season 7 jälkeen. Aattelin, et josko palais hetkeks kokeilee vihdoin DemonHunterilla. Noh tunnin jälkee oli tullut 12 leveliä.... Oliko tää alkulevelaus viimeksi näi hidasta? =D Toki keskittyminen oli vähän 30% ku piti kuunnella skitsofrenialuentoja samalla. Saas nähä innostuuko tästä vielä.
Miten levelaat?
Tuohan kannattaa tosiaan tehdä kokonaan adventure modessa.
Toki se on eri asia yksin, mutta kolmistaan oltiin suht lepsusti pelaillen kaikki L70 kolmessa tunnissa.

Tuolta jos klikkaat auki välilehden "Leveling 1-70": Season 10 Pocket Guide
 
Joo onhan se melko yksinkertaista, ainakin alemmilla tasoilla.
Itse tosin olen nyt tykännyt, koska pelannut melko aktiivista klikkailua vaativaa ukkoa aiemmin. Ihan mukava ottaa nyt lonkkaa pet WD:n kanssa.... onhan tuo helkkarin ez-mode class pelata tiettyyn pisteeseen asti.

Tosin tuollakin alkaa siinä GR70 vaiheilla olemaan jo tärkeää miten ja mihin heittää mitäkin. Omassa Zunimassa on tuo piranhado, ja on melko tärkeää saada se oikein myöhemmin. Tärkeämpää on sitten vielä se oma sijoitus jotta passiven ympärillä kuolevin CD tiputtaa CD:t.
Kyllähän tuon huomasi miten homma sujui ihan erilailla, kunhan yritti sijoittaa nuo petit oikein. Ei tuossa buildissa sinänsä vikaa ole, sitä kun on tottunut pelaamaan DH:lla niin tuo oli kyllä mukavaa vaihtelua. Pidemmän päälle vaan ei tuntunut riittävän kiinnostavalta plus tuo RNG, niin eipä vaan jaksanut kikkailla. Ehkä tulee palattua myöhemmin tuohon.
 
Miten levelaat?
Tuohan kannattaa tosiaan tehdä kokonaan adventure modessa.
Toki se on eri asia yksin, mutta kolmistaan oltiin suht lepsusti pelaillen kaikki L70 kolmessa tunnissa.

Tuolta jos klikkaat auki välilehden "Leveling 1-70": Season 10 Pocket Guide
Adventuressa toki. Kävin hakeen kanais cuben ja tein tommosen uudenlaisen bountychestin. Vaan siis jotenki lämä tuntu älyttömän vaikialta tuottaa. Noh, kohta riftejä, sielläpä sitä vauhtia yleensä sit saa vähä runsaammin.
 
Onko jotain listaa tai tietoa mitä transmogeja löytyy tällä hetkellä pitää että pelistä. Meinaan samantyylisiä mitä oli aikaisemmin keskustelussa.
 
Tuolta löytyy vähän listausta:
Transmogrification

Huomautuksena Aidan's Revenge ei tipu toistaiseksi (saatetaan lisätä myöhemmin) ja Kanai's Scorn on saatavilla vain välillä 24-31. maaliskuuta.
 
Oletteko muuten käyneet tässä seasonissa Whimsydalessa? Eli se variantti joka aukeaa vain tappamalla rainbow gobbon? Whimsydale

Ennen oli melko turha mesta, mutta kaverin kanssa löyty moinen tässä pari päivää sitten.
Sieltä tippuu nykyään ihan helkkaristi forgotten souleja, suosittelen ehdottomasti käymään vaikka olisi publa bountyt kesken ja porukka ulisee jos ei tee bounteja sen aikaa.

En tiedä onko muutos tapahtunut jo aiemmin kuin tässä seasonissa.
 
Muutaman kerran tullut käytyä. Tuo Whimsydalen boostaus on dokumentoimaton muutos 2.5-pätsissä. Normaalisti sinne on menty lähinnä kosmisten siipien toivossa, mutta nyt siellä kannattaa käydä aina. Death Breathejä, Forgotten Souleja, kiviä ja legejä tulee absurdeja määriä.

--

 
Olihan tuo Whimsydale huomattavasti parantunut aiemmasta kun sinne kerran pääsin käymään Crusaderilla. Sieltä kuitenkin tippuu näitä "end game" materiaaleja jo ennen kuin olet oikean levuinen, eli tuo on aika kiva boosti jos sinne pääsee levuttaessa. Ja näin tuolla Crusaderilla juurikin kävi.
 
Tekipä yllättävän tiukkaa pysyä elossa Demon Hunterilla GR70. HP:ta ~1,25mrd ja toughness self buffed 1,5mrd. Kyllä se läpi meni helposti damagen puolesta, mutta ei kyllä uskalla lähteä vielä kokeileen siitä eteenpäin riftejä. Sen verran cheat death proccaili :tdown:
 
Anteeksi mitä, 500k dps ja 40 miljoonaa tough baballa ja gr68 nyt läpästy. Miten voi noilla statseilla tehdä tiukkaa? Toughness pelkkää hiparia?
 
Anteeksi mitä, 500k dps ja 40 miljoonaa tough baballa ja gr68 nyt läpästy. Miten voi noilla statseilla tehdä tiukkaa? Toughness pelkkää hiparia?
En nyt ulkoa muista, mutta onhan sitä +lifeä aika paljon gearissa. Toki resistancetkin ovat luokkaa 1500-1800 näin mutulla sanottuna. En kyllä tiedä mistä tuo turpaan tulo johtuu. Shadow setti mulla on päällä 6/6 ja siitäkin 2 palaa ancienttia. Eka charru tämä DH minulla, eli en tunne pelimekaniikkaa kovinkaan hyvin vielä. Buildi ja skillit on about 100% sama kuin top 1000 jengillä, eli ei siitäkään voi olla kiinni..

Hmm. Jännää.

EDIT:

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Bubatsu-2308/hero/91374710 tuossa vielä profiili.
 
Viimeksi muokattu:
En nyt ulkoa muista, mutta onhan sitä +lifeä aika paljon gearissa. Toki resistancetkin ovat luokkaa 1500-1800 näin mutulla sanottuna. En kyllä tiedä mistä tuo turpaan tulo johtuu. Shadow setti mulla on päällä 6/6 ja siitäkin 2 palaa ancienttia. Eka charru tämä DH minulla, eli en tunne pelimekaniikkaa kovinkaan hyvin vielä. Buildi ja skillit on about 100% sama kuin top 1000 jengillä, eli ei siitäkään voi olla kiinni..

Hmm. Jännää.

EDIT:

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Bubatsu-2308/hero/91374710 tuossa vielä profiili.
Ehkä "liikaa" HP.

Ei mulla oo tainu olla millään hahmolla yli 1M hp.

Rollaa ainakin chesti ja shoulderit hp% armoriksi ?
 
En nyt ulkoa muista, mutta onhan sitä +lifeä aika paljon gearissa. Toki resistancetkin ovat luokkaa 1500-1800 näin mutulla sanottuna. En kyllä tiedä mistä tuo turpaan tulo johtuu. Shadow setti mulla on päällä 6/6 ja siitäkin 2 palaa ancienttia. Eka charru tämä DH minulla, eli en tunne pelimekaniikkaa kovinkaan hyvin vielä. Buildi ja skillit on about 100% sama kuin top 1000 jengillä, eli ei siitäkään voi olla kiinni..

Hmm. Jännää.

EDIT:

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Bubatsu-2308/hero/91374710 tuossa vielä profiili.

Ei tossa gearissa nyt mikään niin oleellisesti perseellään ole, ehkä vähän voisi vaihtaa tosiaan hp -> armor / all res.

Kai pidät cuben damage reduction buffit koko ajan päällä ja loikit pois aoe:ista?
 
Joo tosiaan vaikka Shadow Power saa gearista kaikki runet käyttöön, niin sitä pitää itse aktivoida jatkuvasti että tulee slow mobeille sekä itselle damage reduction. Damage reduction tulee toki myös vaultista.
Olettaen että hatred silti pysyy tapissa Aquila Cuirass varten, kun kerta skillejä nakkailee.

Tuossa buildissahan ei ole kovin paha saada CD niin, että Vengeance on ihan aina päällä.
Olikohan se että sheet CD (kun kamojen yhteenlaskettu ei ole sama asia) pitää olla vähintään 37% niin se on 100% up.
Tosin en tiedä onko HC:llä hankalampi, jos ne CD:n paikat itemeissä pitää uhrata kestävyyteen.

Pelasin siis viime seasonilla tuolla buildilla, mutta SC. Olihan siinä sitten eroja.

Ärsyttävää muuten että edelleen tuon sivuston statsit ei huomioi paragoneja...................... hirvee ero monessa statsissa niiden kanssa.
 
Ei tossa gearissa nyt mikään niin oleellisesti perseellään ole, ehkä vähän voisi vaihtaa tosiaan hp -> armor / all res.

Kai pidät cuben damage reduction buffit koko ajan päällä ja loikit pois aoe:ista?
Juuh, tosi paljon käytän Vaultia pysyäkseni sopivan etäällä ja pois magic zoneista. Täytynee varmaan koittaa vaihtaa tuota HP:ta armor / resistanceen.. vaikka niitäkin löytyy jo buildista.

Joo tosiaan vaikka Shadow Power saa gearista kaikki runet käyttöön, niin sitä pitää itse aktivoida jatkuvasti että tulee slow mobeille sekä itselle damage reduction.

Vengeancen uptime on 100% itsellä. Mutta nyt tulikin höntti olo tuon Shadow Powerin kanssa. Olen tainnut laittaa sen ainoastaan kerran päälle (greater riftin alussa). Täytyypä lyödä peli tulille ja katsoa miten se oikein toimiikaan.:tup:

EDIT: Tosiaan, Vault pitää tuon Elusive damage reductionin up koko aika (ringi kanais cubessa). Shadow Power riittää kun aktivoi riftin alussa.
 
Pysyyhän resurssit silti tarpeeksi korkealla ettei Aquila Cuirassin dmg reduction häviä?
 
Huhhei, olipa hias levelaus. Meinasin nyt sit tuskastua koko Demonhunteriin, ja sit tipahti greediltä joku ancient legendary bow 3,1k lämällä keltasen gearin kaveriksi. Jaksaiskohan tuota oikeesti yrittää jotain vihdoin DH:lla, kun joka seasonissa aikalailla tyssännyt levutus + muutama tormentti. Ei jotenki tää DH oo iskenyt millonkaa vaikka aina sitä josaki vaiheessa kuvittelee, että "no nyt alotan!".

Munkkiki oikeastaa pelaamatta, sillä joskus sillon pelasin jonku verran ku pääsi niitä Torment 10 tasoja 2-3minuuttiin läpi.
 
EDIT: Tosiaan, Vault pitää tuon Elusive damage reductionin up koko aika (ringi kanais cubessa). Shadow Power riittää kun aktivoi riftin alussa.
Joo, mutta se Shadow Powerin slow ei proccaa itsestään vaikka on päällä. Onhan silläkin melko vaikutus kun ne vihut juoksee tervassa.

Eli kun saat setistä sille joka runen, niin yksi on: Slow the movement speed of enemies within 30 yards by 80% for 5 seconds.

Huomasin ettei toi setin myötä ole aina päällä kun tein sitä set dungeonia, ja osana sitä on hidastaa x määrä mosia.
Kuten set dungeon build guidessa sanottu:

You MUST CAST SHADOW POWER MANUALLY in order for the Slow enemies objective to update, since the slow rune only lasts for 5 seconds rather than providing a constant slow while Shadow Power is active like I originally thought.​

http://www.diablofans.com/builds/70106-set-dungeons-demon-hunter-shadows-set

Ei tuo toki kestävyyteen suoraan auta, mutta ei tuu niin nopeasti iholle jengi.
 
Onko io-techillä jotain porukkaa vai onko kaikk vielä noissa muro-nimellä kulkevissa? Vois olla joskus ihan hauskaa kokeilla useammalla pelaajalla pusheja. 300h soloilua alkaa pikku hiljaa riittää.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 279
Viestejä
4 487 494
Jäsenet
74 128
Uusin jäsen
semantic

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom