Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jostain luin ettei olisi maksullinen, vaatii ainoastaan viimeisimmän lisälevyn. Olisko season 11-12 kun tämä tulee ulosNecro on ainoa maksullinen lisäys. Siinä paketissa tulee hahmon lisäksi kaksi hahmoslottia, kaksi stash tabia ja kosmeettista kamaa.
Necro julkaistaan samassa paketissa ilmaisten lisäysten kanssa, joihin kuuluu mm. ne kaksi uutta aluetta, challenge riftit, jne.
Riippuen siitä kuinka hyvin GR sujuu (kuinka paljon jää aikaa kun läpäiset), niin sen mukaan aukeaa lisää tasoja.Noi GR:t pitää unlockata portaittain? Mulla on tällä hetkellä max GR70 (solo) minkä pystyn edes valitsemaan.
Tällä meni viime seasonilla GR85 alta 10min, varmaan toimii vielä tälläkin seasonilla:Onko jossain sivuilla jo vähän osviittaa mitä kannattaisi seasonissa esim. Wizardilla lähteä hakemaan?
Icy-veins, dibbefans vai mennäänkö ihan vaan toistaiseksi stalkkaamalla twitchiä ja leaderboardeja?
Itse odottelen tuota Sacredia Ancient+... tullut tasan yksi tähän mennessä, eli ei ole toista mitä pyörittää reforgella.Tulipahan se Mask of Jeram lopulta. Nyt enää Sacred Harvester sekä Short Man's Finger ja voisi alkaa kokeilla puskea ylemmäksi kuin GR40.
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Kirottu-2131/hero/76047889
Enemmänkin itemeistä kuin buildista kiinni.Eilenkin kaverin kanssa pelatessa, niin se crusa kyykkäs jatkuvasti ja oma WD (joka myös seisoo keskellä vihuja) harvemmin.
Tuo oli tosin vain siitä kiinni, että sellainen sen buildi vaan oli.
Noilla dmg reduced itemeillä kaikki classit on tankkeja.. Wizardi tais olla yksi kovimmista tankeista Halon ja Ancient parthanien kanssa. Vaikka kyllä luulis toisin, että wizard olisi heikompi, mutta heittelis rangelta kovia pommeja.Crusader kiinnostaisi tankkimaisuutensa(?) takia. Mielipiteitä?
Metelle tosin hyviä pelejä, on sitten pikkasen eri peli kuin pre-RoS.
Niin paitsi käsittääkseni tuo hammerdini buildi jolla se vetää on ihan tiedostettu melko pehmeäksi ukoksi. Jossain tuon buildin guidessa ihan suoraan sanottiin, että buildi on tosi tehokas mutta myös sitten herkästi kyykkäävä.Enemmänkin itemeistä kuin buildista kiinni.
Tarviit muutaman % damage reduced itemin ja kohta ei tunnu mikään missään. Paitsi sitten tietysti hahmo muuttuu yhtäkkiä aivan tuhnuksi kun nostaa vaikeustasoa tarpeeksi.
Noilla dmg reduced itemeillä kaikki classit on tankkeja.. Wizardi tais olla yksi kovimmista tankeista Halon ja Ancient parthanien kanssa. Vaikka kyllä luulis toisin, että wizard olisi heikompi, mutta heittelis rangelta kovia pommeja.
Tjaa a. Pelaan aina yhdellä buildilla.. olin sitte groupissa tai soolona.Tietenkin buildeja on solo, group, ja sekoituksia.
Itse teen samaa, että pelaan melko pitkälti samalla buildilla joka tilanteessa.Tjaa a. Pelaan aina yhdellä buildilla.. olin sitte groupissa tai soolona.
Toi Unity homma on ärsyttävä koska silloin usein on heikompi groupissa kuin soolona.
Toi on juurikin se ainoa itemi mitä vielä tarvitsen Firebats buildiin.Koitin koko viimeseasonin saada wd:lle bakuli jungle wrapsit ja vielä tälläkään kaudella ei oo tullu sellasia... vähän masentaa. Taitaa olla mulle 0% mahdollisuus saada sellaset.
Joo onhan se melko yksinkertaista, ainakin alemmilla tasoilla.Onhan ollut ärsyttävä seasoni, alkuun tuli lähdettyä WD:llä (petdoc, voiko olla tylsempää buildia, seisotaan tumput suorana ja toivotaan tekoälyn toimittavan ) ja T8 tasolle pääsyn jälkeen tuli heivattua se.
Miten levelaat?Enpä tosiaan oo pelannu Season 7 jälkeen. Aattelin, et josko palais hetkeks kokeilee vihdoin DemonHunterilla. Noh tunnin jälkee oli tullut 12 leveliä.... Oliko tää alkulevelaus viimeksi näi hidasta? =D Toki keskittyminen oli vähän 30% ku piti kuunnella skitsofrenialuentoja samalla. Saas nähä innostuuko tästä vielä.
Kyllähän tuon huomasi miten homma sujui ihan erilailla, kunhan yritti sijoittaa nuo petit oikein. Ei tuossa buildissa sinänsä vikaa ole, sitä kun on tottunut pelaamaan DH:lla niin tuo oli kyllä mukavaa vaihtelua. Pidemmän päälle vaan ei tuntunut riittävän kiinnostavalta plus tuo RNG, niin eipä vaan jaksanut kikkailla. Ehkä tulee palattua myöhemmin tuohon.Joo onhan se melko yksinkertaista, ainakin alemmilla tasoilla.
Itse tosin olen nyt tykännyt, koska pelannut melko aktiivista klikkailua vaativaa ukkoa aiemmin. Ihan mukava ottaa nyt lonkkaa pet WD:n kanssa.... onhan tuo helkkarin ez-mode class pelata tiettyyn pisteeseen asti.
Tosin tuollakin alkaa siinä GR70 vaiheilla olemaan jo tärkeää miten ja mihin heittää mitäkin. Omassa Zunimassa on tuo piranhado, ja on melko tärkeää saada se oikein myöhemmin. Tärkeämpää on sitten vielä se oma sijoitus jotta passiven ympärillä kuolevin CD tiputtaa CD:t.
Adventuressa toki. Kävin hakeen kanais cuben ja tein tommosen uudenlaisen bountychestin. Vaan siis jotenki lämä tuntu älyttömän vaikialta tuottaa. Noh, kohta riftejä, sielläpä sitä vauhtia yleensä sit saa vähä runsaammin.Miten levelaat?
Tuohan kannattaa tosiaan tehdä kokonaan adventure modessa.
Toki se on eri asia yksin, mutta kolmistaan oltiin suht lepsusti pelaillen kaikki L70 kolmessa tunnissa.
Tuolta jos klikkaat auki välilehden "Leveling 1-70": Season 10 Pocket Guide
En nyt ulkoa muista, mutta onhan sitä +lifeä aika paljon gearissa. Toki resistancetkin ovat luokkaa 1500-1800 näin mutulla sanottuna. En kyllä tiedä mistä tuo turpaan tulo johtuu. Shadow setti mulla on päällä 6/6 ja siitäkin 2 palaa ancienttia. Eka charru tämä DH minulla, eli en tunne pelimekaniikkaa kovinkaan hyvin vielä. Buildi ja skillit on about 100% sama kuin top 1000 jengillä, eli ei siitäkään voi olla kiinni..Anteeksi mitä, 500k dps ja 40 miljoonaa tough baballa ja gr68 nyt läpästy. Miten voi noilla statseilla tehdä tiukkaa? Toughness pelkkää hiparia?
Ehkä "liikaa" HP.En nyt ulkoa muista, mutta onhan sitä +lifeä aika paljon gearissa. Toki resistancetkin ovat luokkaa 1500-1800 näin mutulla sanottuna. En kyllä tiedä mistä tuo turpaan tulo johtuu. Shadow setti mulla on päällä 6/6 ja siitäkin 2 palaa ancienttia. Eka charru tämä DH minulla, eli en tunne pelimekaniikkaa kovinkaan hyvin vielä. Buildi ja skillit on about 100% sama kuin top 1000 jengillä, eli ei siitäkään voi olla kiinni..
Hmm. Jännää.
EDIT:
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Bubatsu-2308/hero/91374710 tuossa vielä profiili.
En nyt ulkoa muista, mutta onhan sitä +lifeä aika paljon gearissa. Toki resistancetkin ovat luokkaa 1500-1800 näin mutulla sanottuna. En kyllä tiedä mistä tuo turpaan tulo johtuu. Shadow setti mulla on päällä 6/6 ja siitäkin 2 palaa ancienttia. Eka charru tämä DH minulla, eli en tunne pelimekaniikkaa kovinkaan hyvin vielä. Buildi ja skillit on about 100% sama kuin top 1000 jengillä, eli ei siitäkään voi olla kiinni..
Hmm. Jännää.
EDIT:
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Bubatsu-2308/hero/91374710 tuossa vielä profiili.
Juuh, tosi paljon käytän Vaultia pysyäkseni sopivan etäällä ja pois magic zoneista. Täytynee varmaan koittaa vaihtaa tuota HP:ta armor / resistanceen.. vaikka niitäkin löytyy jo buildista.Ei tossa gearissa nyt mikään niin oleellisesti perseellään ole, ehkä vähän voisi vaihtaa tosiaan hp -> armor / all res.
Kai pidät cuben damage reduction buffit koko ajan päällä ja loikit pois aoe:ista?
Joo tosiaan vaikka Shadow Power saa gearista kaikki runet käyttöön, niin sitä pitää itse aktivoida jatkuvasti että tulee slow mobeille sekä itselle damage reduction.
Helposti pysyy. Täytyy varmaan harjotella itekin pelaamaan vielä että kaikki buffit on up 100%Pysyyhän resurssit silti tarpeeksi korkealla ettei Aquila Cuirassin dmg reduction häviä?
Joo, mutta se Shadow Powerin slow ei proccaa itsestään vaikka on päällä. Onhan silläkin melko vaikutus kun ne vihut juoksee tervassa.EDIT: Tosiaan, Vault pitää tuon Elusive damage reductionin up koko aika (ringi kanais cubessa). Shadow Power riittää kun aktivoi riftin alussa.