Diablo 3

Koitin koko viimeseasonin saada wd:lle bakuli jungle wrapsit ja vielä tälläkään kaudella ei oo tullu sellasia... vähän masentaa. Taitaa olla mulle 0% mahdollisuus saada sellaset.

Ei vaan tuu belttiä ei. Ei voi pelaa ees gr70, et sais niitä erikois legei... kaverit on kyl saanu kaikki kamat jo ja voi pelaa helposti noita yli gr70, mut mä pääsen hikisee gr65.
Sama juttu viimeseasonissa. Muilla kaikki kamat jo monella hahmolla ja mä en saa ees ekaa gearattua.
 
Tekipä yllättävän tiukkaa pysyä elossa Demon Hunterilla GR70. HP:ta ~1,25mrd ja toughness self buffed 1,5mrd. Kyllä se läpi meni helposti damagen puolesta, mutta ei kyllä uskalla lähteä vielä kokeileen siitä eteenpäin riftejä. Sen verran cheat death proccaili :tdown:

Tuossa oma hero millä menin lvl76 griftin melko helposti: https://eu.battle.net/d3/en/profile/RazorBlade-2190/hero/91238048

Ainut ero taisi olla Unity tuon Conventionin tilalla. Kestävyyden kanssa ei ollut juurikaan ongelmaa, vaikka HP:ta puolet sinun herosta. :confused: Ehkä pelityylissä eroa, kai muistat väistellä jatkuvasti vaultilla ettei vihujen damage pääse kasvamaan liian suureksi kerralla?
 
Tuossa oma hero millä menin lvl76 griftin melko helposti: https://eu.battle.net/d3/en/profile/RazorBlade-2190/hero/91238048

Ainut ero taisi olla Unity tuon Conventionin tilalla. Kestävyyden kanssa ei ollut juurikaan ongelmaa, vaikka HP:ta puolet sinun herosta. :confused: Ehkä pelityylissä eroa, kai muistat väistellä jatkuvasti vaultilla ettei vihujen damage pääse kasvamaan liian suureksi kerralla?
No mene ja tiedä, mutta kyllä Vaultia käytän tosi paljon. Voihan se olla, että napsin liian isoja packeja kerralla (tein kohtalaisen isoja pulleja aina pinoon ja tapoin ne sitten kerralla). Täytyypä testata vähän jaksottaisempaa tappotahtia.
 
No mene ja tiedä, mutta kyllä Vaultia käytän tosi paljon. Voihan se olla, että napsin liian isoja packeja kerralla (tein kohtalaisen isoja pulleja aina pinoon ja tapoin ne sitten kerralla). Täytyypä testata vähän jaksottaisempaa tappotahtia.

Juu kannattaa välttää packien keskelle menemistä, joku lightning-affix tai ampiaisten piikit saattaa yllättää pahemman kerran. Itsekin kitesin jokaisen packin niin, etten tapellut kerralla kuin korkeintaan muutaman mobin kanssa. Impale kun ei vaadi sellaista isoa läjää tehdäkseen damagea.
 
Juu kannattaa välttää packien keskelle menemistä, joku lightning-affix tai ampiaisten piikit saattaa yllättää pahemman kerran. Itsekin kitesin jokaisen packin niin, etten tapellut kerralla kuin korkeintaan muutaman mobin kanssa. Impale kun ei vaadi sellaista isoa läjää tehdäkseen damagea.
En oikein ymmärrä tuon elemental damage ringin käyttöä.. Osaisitko avata kuinka sitä tulisi käyttää? Täytyykö sitä kiertoa kytätä kokoajan, että milloin saa tehtyä kunnon burstit?
 
En oikein ymmärrä tuon elemental damage ringin käyttöä.. Osaisitko avata kuinka sitä tulisi käyttää? Täytyykö sitä kiertoa kytätä kokoajan, että milloin saa tehtyä kunnon burstit?
Riippuu ihan buildista. Osalla damagea tehdään kokoajan niin kierrolla ei väliä, tulee vaan boosti joskus.
Osassa buildeja sitten pitää ajoittaa skillikierrot sen mukaan.

Ihan anaalia homma ne missä pitää sitä kyttää, tai ainakaan itse en välitä yhtään.
 
En oikein ymmärrä tuon elemental damage ringin käyttöä.. Osaisitko avata kuinka sitä tulisi käyttää? Täytyykö sitä kiertoa kytätä kokoajan, että milloin saa tehtyä kunnon burstit?

Impalen kanssa sitä ei tarvitse kyttäillä sen enempää, koska voit vaan nakutella puukkoja jatkuvasti. Toki kannattaa pyrkiä hyödyntämään se joka kerta eli kun näet, että fire on kierrossa niin lightning tulee seuraavaksi -> mahdollisimman paljon impalea vihuihin lightningin aikana. Saat tosta tripladamagen hyvällä rollilla joten tuntuu kyllä.

Muilla classeilla tuon sormuksen käyttäminen on täyttä paskaa yleensä, kun esim. crusaderin borbardmentin cooldown osuu tuon ringin kanssa yksiin jolloin sitä täytyy käyttää ainoastaan sen ollessa oikeassa elementissä. Impalen kanssa voit tosiaan vaan pelata normaalisti mutta pyri käyttämään se lightning-damage mahdollisimman hyvin.
 
Ok, kiitokset selvennyksistä. Täytyypä kaivaa tuo jostain naftaliinista muutamalle rundille päälle ja kokeilla vaikutusta omaan pelaamiseen.

:tup:
 
Vähän niinku vahingossa tippu tuohon Shadow Impaleen tavarat kun Marauderilla pelasin. Eipä oikeastaa puutu ku hanskat, CoE ja Endless Walk. Aika liukkaastihan tuo etenee pikatestillä ilmanki noita. Gemit ja paragoniki vielä iha alkutekijöissä, tuo marauderi ei ollu mitenkää erityisen äkänen nousemaan tormentteja setin saanninkaan jälkeen.
 
Marauder on muutenkin ärsyttävä pelata kun joutuu odottamaan että saa ne kaikki 5 sentryä pystyyn, että tekee damaa... Se toinen setti on mukavampi multishotilla pelailuun mutta ei oikein tunnu pärjäävän korkeammissa tasoissa.
 
Marauder on muutenkin ärsyttävä pelata kun joutuu odottamaan että saa ne kaikki 5 sentryä pystyyn, että tekee damaa... Se toinen setti on mukavampi multishotilla pelailuun mutta ei oikein tunnu pärjäävän korkeammissa tasoissa.
Nojaa, vähän hidasti per tason alku, mut ei mitenkää dramaattisesti. Enemmän ketutti tuo jatkuva räiske ja pauke ruudulla, ettei sit saanu mitää selvää, että ei meinannu saada selvää seisooko jonku kuolettavan asian päällä, vai onko semmonen kenties tulossa kohti. Siksikin sit tuli vähän säästellysti käytettyä tuota pääasiallista lämän tuottajaa.
 
Eilen tippu seasonin eka primal ancient. :tdown:

d3_loot.jpg
 
Mulla kolme tippunut tähän mennessä, tietenkin ne on kaikki turhia. :D
 
Tietääkö joku että voiko PS4:n Diablo 3:sta kokeilla ja myydä jos ei pidä? Eli siis pitääkö siinä joku pelin mukana tuleva koodi käyttää että voi pelata vai levy vaan sisään ja accountin teko ilman mitään koodia?
 
Tietääkö joku että voiko PS4:n Diablo 3:sta kokeilla ja myydä jos ei pidä? Eli siis pitääkö siinä joku pelin mukana tuleva koodi käyttää että voi pelata vai levy vaan sisään ja accountin teko ilman mitään koodia?
Voi kokeilla ja myydä jos ei pidä. Itse ostin käytettynä ja seasonia nyt tullut tahkottua jonkin verran. :)
 
Pystyykö Kanais Cubella saamaan ancientista primalia (sillä 5 kaikkia mykyä + 50 FS spellillä)?

Impalen kanssa sitä ei tarvitse kyttäillä sen enempää, koska voit vaan nakutella puukkoja jatkuvasti. Toki kannattaa pyrkiä hyödyntämään se joka kerta eli kun näet, että fire on kierrossa niin lightning tulee seuraavaksi -> mahdollisimman paljon impalea vihuihin lightningin aikana. Saat tosta tripladamagen hyvällä rollilla joten tuntuu kyllä.

Muilla classeilla tuon sormuksen käyttäminen on täyttä paskaa yleensä, kun esim. crusaderin borbardmentin cooldown osuu tuon ringin kanssa yksiin jolloin sitä täytyy käyttää ainoastaan sen ollessa oikeassa elementissä. Impalen kanssa voit tosiaan vaan pelata normaalisti mutta pyri käyttämään se lightning-damage mahdollisimman hyvin.

Tulipa kokeiltua tuota elements rinkulaa. Ihan "hauska", mutta en osaa (vielä) sanoa onko muutosta parempaan vai huonompaan. Toki jos oppii vähän katsomaan, että milloin se tulee kohdalle, niin ennättää burstata championit aika nopeesti alas (ja toki muunkin päkin siinä ohella).
 
Jos on saavuttanut sen GR70, mistä tahansa lähteestä voi saada primalin, myös arpakuutiosta.
Ok, vielä lisäkysymys;

Tarvitseeko itemin olla ancient, vai voiko tulla normi -> primal (eli tarviiko tehdä tuo ancient-stepping välissä)?
 
Ipodi #2529

https://eu.battle.net/d3/en/profile/Ipodi-2529/hero/91394793

Voi lisäillä HC Seasonal puolella kaveriksi jos tahtoilee. Ujosti olen ehtinyt pelailla (550+ paragon) ja monk valikoitui hahmoksi, koska siellä on parikin hauskaa buildia mitä kokeilla :)

Gr 70 meni aika helposti ja taitaapi majailla jossain monk listalla sijalla 350? Tässä seasonissa.
 
Tulipa kokeiltua tuota elements rinkulaa. Ihan "hauska", mutta en osaa (vielä) sanoa onko muutosta parempaan vai huonompaan. Toki jos oppii vähän katsomaan, että milloin se tulee kohdalle, niin ennättää burstata championit aika nopeesti alas (ja toki muunkin päkin siinä ohella).

Minkä sormuksen tilalla kokeilit sitä? Kovin montaa eri vaihtoehtoa siihen ei taida olla kuin Unity tai tuo ja sittenhän se on ihan siitä kiinni, että tarviiko Unityn tarjoamaa lisäkestoa hahmolleen...
 
GR70 läpäisty WD:llä, tulipa sitten palattua siihen seasonin aloitus classiin. Ja näin sivuhuomiona saa olla kyllä aika jännät kamat, että tuolla saa 70(+) greater riftejä väännettyä ns. helposti.

1 conquesti vielä niin olisi tämän seasonin journey riittävän pitkälle tehtynä, onpahan vaan tylsiä conquesteja tässä seasonissa. Itse tähdännyt siihen 3 gemiä 65 levelille.
 
Voi kokeilla ja myydä jos ei pidä. Itse ostin käytettynä ja seasonia nyt tullut tahkottua jonkin verran. :)

Okei kiitos. :tup: Vähän epäilyttää etten tykkäisi tosta pelistä. PC:llä sitä jonkun verran pelasin mutta hiirikäsi tuli yleensä kipeäksi. :tdown:

Eihän tota voi edes mennä kunnolla läpi kun seasoneita tulee loputtomiin?
 
Eilen tippu seasonin eka primal ancient. :tdown:

d3_loot.jpg
Eikös tuossa pitäny olla parhaat rollit ? :) Jotenkin oudolta näyttää statit. (ellei ole joku tankkibuildi tms..?)

Mulla kolme tippunut tähän mennessä, tietenkin ne on kaikki turhia. :D
Heh no joo. Olikos noiden lisäämisessä oikeestaan mitään järkeä?

Olis voinu olla parempi niin että Primaleita vois rollata mysticillä vapaasti. (eli kaikki statit vois rollata tms.)
 
https://eu.battle.net/d3/en/profile/Mustaherukka-2257/hero/64748105

Tuollaisella setillä pääsin grift 80 läpi, mutta siitä eteenpäin on kyllä aivan mahrotonta. :/
Olisko jollakin hyviä vinkkejä? Ongelmana lähinnä se, että paralysis ei tunnu proggaavan et stunnaileeko zei's stone liikaa??

PS. 1 conquest pitäis viel tahkota ni koko journey läpi. Haluaako joku koittaa sprintteriä tänään? kello 16.00 eteenpäin -->
 
Ärsyttävät on conquestit tällä seasonilla kyllä.

Kaksi on helppoja, Boss Mode TX bossit 20min (HC: Worlds Apart) ja On A Good Day 3x65 gemmit (HC: I Can’t Stop), mutta loput on lähinnä ärsyttäviä. 8 eri set dungeonia en tule tekemään, niissä lähtee järki jo parissa. GR55 solo kuudella setillä on isohko työ, mutta kai se on sillä mentävä.
Bossit 20 minuuttiin menee helposti kun seuraa tätä kuviota:



Eli pelaajamäärästä riippuen valitaan oikea kuva. Sitten aina sen mukaan (esim player 1) juoksee bossillensa ja porttaa kaupunkin. Kun kaikki on kaupungissa mennää yhden portaaliin ja tapetaan bossi, sitten kartan kautta takaisin niin ne muut portaalit on auki. Rinse and repeat. Meillä taisi mennä kolmistaan joku 17 minuuttia tehdä noi. Wiz+WD+Crusa. WD:llä otin pisimmät matkat omaavan roolin, ja manajuwalla juosten.

Sprinter (Speed Racer) en ole ikinä kokeillut, ei siis tietoa kuinka tiukalle toi menee. Kuulostaa melko juustolta, onkos se paras milla määrällä populaa? WD juoksee yksin chickeninä kyl melko vauhtia, mutta vaatiiko tuo väkisin groupin että mennään eri paikkoihin ja portataan vaan pakolliset tms?
 
Ekaa Seasonia pelailen PS4:lla ja sain kolmessa illassa hahmon lvl 70 ja nyt on joku 35 paragon leveliä tullut. GR10 vedetty suht helposti n. 8min, hahmona siis WD. Mietin vain, että minkä verran teillä on noita paragon leveleitä ja paljon tunteja pelattu hahmolla että sujuu joku GR70?
Itsellä Season gift setistä 4 osaa saatu ja muutenkin lvl70 legejä kaikkialla, miten tästä enää voi hahmo parantua?

Täytyy sanoa, että tämä ketju on kyllä puoliksi hepreaa sen verran lyhenteitä lentelee koko ajan mistä ei ole mitään tietoa :)
 
Eikös tuossa pitäny olla parhaat rollit ? :) Jotenkin oudolta näyttää statit. (ellei ole joku tankkibuildi tms..?)

Oma käsitys on se, että siinä on parhaat arvorollit niille stateille mitä siihen sattuukaan rollaamaan. Eli edelleen RNG on aika kovassa osassa siellä.
 
Oma käsitys on se, että siinä on parhaat arvorollit niille stateille mitä siihen sattuukaan rollaamaan. Eli edelleen RNG on aika kovassa osassa siellä.
Just just.

No eipä ole edes Ancient itemit koskaan juuri kiinnostanut niin vielä vähemmän Primalit :)

Ancientit on ollut pari kertaa ihan kivoja kun on heti ekoilla Crafteilla Seasonin alussa saanut kovan Ancient aseen esim. mikä on sitten ollut todella pitkään kädessä.

Muuten sitten myöhemmin pelissä se on aika sama, kun on vain pieni stattipäivitys jo samaan itemiin mutta normaaliin versioon.

Sprinter (Speed Racer) en ole ikinä kokeillut, ei siis tietoa kuinka tiukalle toi menee. Kuulostaa melko juustolta, onkos se paras milla määrällä populaa? WD juoksee yksin chickeninä kyl melko vauhtia, mutta vaatiiko tuo väkisin groupin että mennään eri paikkoihin ja portataan vaan pakolliset tms?
Menee soolonakin, mutta tiukkaa tekee. Olen nähnyt yhden DH videon youtubesta. Vaatii hieman myös mappituuria. Eli jos kokoajan väärään paikkaan tai umpikujaan niin voi aika loppua.
 
Yllättävän moni on tuntunut ymmärtäneen primalien filosofian väärin. Pätsinooteissa oleva maininta "The stats on these items will be tailored to the character class you are playing when the item first drops" ei todellakaan tarkoita, että esineen affixit ovat automaagisesti parhaat mahdolliset. Se tarkoittaa vain sitä, että esineeseen ei rollaa toisen hahmoluokan affixeja (kuten väärä päästatti, taitobonus, jne.)

Ymmärtäkää ero hahmoluokan ja buildin välillä. Primalit rollautuu hahmoluokan, ei buildin mukaan.
 
Yllättävän moni on tuntunut ymmärtäneen primalien filosofian väärin. Pätsinooteissa oleva maininta "The stats on these items will be tailored to the character class you are playing when the item first drops" ei todellakaan tarkoita, että esineen affixit ovat automaagisesti parhaat mahdolliset. Se tarkoittaa vain sitä, että esineeseen ei rollaa toisen hahmoluokan affixeja (kuten väärä päästatti, taitobonus, jne.)

Ymmärtäkää ero hahmoluokan ja buildin välillä. Primalit rollautuu hahmoluokan, ei buildin mukaan.
Nii siis käytännössä smart loot toimii aina. Se taidettiin kyllä joskus vähän selventää jossain blue postissa.

Mun mielestä tuosta Tailored saa hieman kuvan, että olisi jotenkin järkevät statit aina :) Toisaalta eri buildeilla hieman erilaisia statteja suositaan. Socketi taitaa tulla aina ringeihin sentään.
 
Se ero on, että normaaleja legejä ja ancientteja voi tulla toisen hahmoluokan statseilla. Primalit ovat aina pelatun hahmoluokan statseilla.

Socketteja tulee primaleihin aina se optimi määrä eli maksimit kaikkiin muihin paitsi aseisiin, joihin ei tule koskaan.
 
Toki ne joskus osuu ihan kohilleenkin. Tässä normipuolen eka josta jo onkin johonkin.

primal.jpg
 
Tosiaan kun sanoin että Primaleita tullut 3 ja mistään ei hyötyä, niin meinasin vain etten ole tietoinen niiden käytöstä missään WD buildissä.
Ymmärrän kyllä muuten mekaniikan, ja mun mielestä ihan passeli lisä peliin. Samahan se nyt on ancienteissa, suurin osa itemeistä sellaisia mitä ei itse käytä.
Se eka Primal idea oli melko kamala, että tulisi siis ihan korkeammat maksimit kuin ancient. Pelkkää power creeppiä mistä hyötyy eniten jotka farmaa todella paljon. Nyt Primal on sopiva nice to have, eli max rollit. Ei välttämättä tosin ne mitkä buildiin sopii.

Toi CoE on kyllä jo mukava Primal.
 
Ärsyttävät on conquestit tällä seasonilla kyllä.

Sprinter (Speed Racer) en ole ikinä kokeillut, ei siis tietoa kuinka tiukalle toi menee. Kuulostaa melko juustolta, onkos se paras milla määrällä populaa? WD juoksee yksin chickeninä kyl melko vauhtia, mutta vaatiiko tuo väkisin groupin että mennään eri paikkoihin ja portataan vaan pakolliset tms?

Sprintteri on hieman juustone, mutta jos on porukkaa joka tietää missä järjestyksessä mennä ja oikeanlainen buildi niin on se tehtävissä. Tiukoille se menee aina. Viimeksi suoritin sprintterin Season 5 ja aikaa taisi jäädä 18 sekunttia.. ^^ Mutta ideana siis laittaa peli normille ja tehdä buildit joilla voi paukuttaa menemään loputonta teleä, vaulttia, kanavauhtia yms. Ja minusta paras määrä on 3 pelaajaa. On täysin solottavissa mutta pienikin virhe, tai jos ei heti löydä oikeaan luolaan niin se veto oli sitten siinä. :D Porukalla saa hieman kirittyä kiinni tiettyjä kohtia acteissa joilla saadaa aikaa säästöön.
 
Tullut jätettyä useita viimeisimpiä seasoneja väliin kun tullut PoE:a pelailtua vaan tästä genrestä. Nyt se alkaa kuitenkin tökkiä ja odottelen uutta patchia siihen, niin mietin että miksipä en koittaisi taas tätä :) Varmaan muutama tuhat tuntia kuitenkin pelikellossa niin mahtuu pari lisääkin vielä. Millähän classilla olis hyvä alkaa pelaan sillain, että sillä ekallakin setillä tekisi sitten jotain. Lemppareita on ollut WD ja Barb. DH:ta tekisi ehkä mieli koittaa, että mitenkäs sen starterisetillä menisi? Ja mihinkäs asti nykyinen season mahtaa kestää?
 
Ittehä olen pelannut wd alusta lähtien ja nyt lähdin monkin kimppuun. Olen ainakin nauttinut mutta kyllähän taikuri/mettästäjä on aivan op tällä hetkellä. @Mauska
 
Itse tein WD:n nyt ekaa kertaa, ja sen starter setillä pääsee melko helposti tekemään ainakin sen GR70.
72 olen sillä tehnyt, ja puuttuu mm ancient ase ja yhtään augmenttia ei vielä ole kamoissa. Ancientteja on ehkä 4 tai 5 itemeistä. Tällä hetkellä ongelma on oikeastaan vain rift guardian, siis puskemisen kantilta, kun se tahtoo one shottaa melko herkästi jos on tietty guardian. Toki osa packeista saattaa sen tehdä. Esimerkkinä 71 meni alle 8 min, mutta sitten 72 rfit guardian kyykkäs mut 4 vai 5 kertaa ja tuolla ei voi spawnaa kunnes gargantuan cooldown alhaalla. Eli siinähän meni pitkälti sitten minuutti per kuolema.
Tarkka build on tämä: http://www.diablofans.com/builds/88499-2-5-zuni-gr70-for-primal-unlock

Muitakin variaatioita monenlaisia: http://www.diablofans.com/builds/89017-2-5-0-zuni-trillion-gargs-gr-solo-95
Tuota voisi ehkä jopa kokeilla.

Rhykkerin patch 2.5.0 buildien järjestys on tommonen kuten alla kuvassa. Muistaakseni Rhykker videolla taisi jopa sanoa että WD:n starter set on ehkä jopa kovin, siis huomioiden miten pitkälle sillä voi päästä.
En tosin ole tutustunut kuinka se eroaa tuosta mitä itse käytän, jonka linkkasin yllä.

YKCybUk.png


 
Ekaa Seasonia pelailen PS4:lla ja sain kolmessa illassa hahmon lvl 70 ja nyt on joku 35 paragon leveliä tullut. GR10 vedetty suht helposti n. 8min, hahmona siis WD. Mietin vain, että minkä verran teillä on noita paragon leveleitä ja paljon tunteja pelattu hahmolla että sujuu joku GR70?
Itsellä Season gift setistä 4 osaa saatu ja muutenkin lvl70 legejä kaikkialla, miten tästä enää voi hahmo parantua?
Täytyy sanoa, että tämä ketju on kyllä puoliksi hepreaa sen verran lyhenteitä lentelee koko ajan mistä ei ole mitään tietoa :)
No tuossa yllä noita on mainittu enemmänki. Mitä nyt ite mietin edellisiä seasoneita mitä pelasin, nii oisko ollut jotain 400-500(iha mutuilua) paragonit ku grift 70 saavutettiin. Tunteja tais olla jotain +40 kun hahmon on alottanut seasonilla nollista ilman paragoneja yms. Olen kyl älyttömän hidas kipuamaan tässä pelissä, että monella menee jo huomattavasti nopiampaa.

En tiä miten pleikkaripuolella, mutta siis PC-puolella level 70 jälkeen keinot, joilla hahmo parantuu:


Itemit(täydet setit, oikeat itemit tiettyihin buildeihin sekä kanais cubeen) -> Itemeistä hyvät rollit -> Itemeistä Ancient versiot - ja hyvät rollit.

Skillit kuosiin. Nappaa joku buildi joka toimii, josta tykkäät ja jolla pääsee pitkälle oikeilla varusteilla.

Gemmit -> osa gemmeistä auttaa jo semmosenaan. Toki ku saa lvl 25 gemmille nii aukeaa se lisäbonus, joka joissakin on melko merkittävä. Muistaa myös ne perusgemmit normivarusteisiin, äkkiä saa lisää kestävyyttä ku heittää 5-6 all resistance gemmiä varusteisiin.

Näitten jälkeenki saa gemmeillä sit upgreidattua omiin varusteisiinsa statteja. Esim. lvl 50 gemmin ku uhraa nii taitaa tulla +250 stattia lisää per varuste. Melkonen buusti loppupeleissä.
 
Rhykkerin patch 2.5.0 buildien järjestys on tommonen kuten alla kuvassa. Muistaakseni Rhykker videolla taisi jopa sanoa että WD:n starter set on ehkä jopa kovin, siis huomioiden miten pitkälle sillä voi päästä.
En tosin ole tutustunut kuinka se eroaa tuosta mitä itse käytän, jonka linkkasin yllä.

YKCybUk.png

Tää lista on kyllä eläny aika paljon ja esim tuo "UE grenades" ei koskaan materialisoitunut listoilla, Marauder grenades oli S9:n paras DH spec. Ja shadow impale sijoittuu tuossa listalla ylemmäksi S10. Tämä siis vain DH:n osalta, en voi tarkemmin kommentoida muista classeja.
 
Tää settien masteroiminenhan on ihan mahdotonta. Varsinkin monkilla.
 
Betaa puskee yllättävänkin nopeasti. :eek: Kaitpa se on vähän pakko, että necron tasapainotus saadaa ojennukseen.

Necron julkaisu S11 alkua varten on ehkä vähän niin ja näin, mutta ei mahdoton ajatus kun beta tuli jo nyt.
 
No tuossa yllä noita on mainittu enemmänki. Mitä nyt ite mietin edellisiä seasoneita mitä pelasin, nii oisko ollut jotain 400-500(iha mutuilua) paragonit ku grift 70 saavutettiin. Tunteja tais olla jotain +40 kun hahmon on alottanut seasonilla nollista ilman paragoneja yms. Olen kyl älyttömän hidas kipuamaan tässä pelissä, että monella menee jo huomattavasti nopiampaa.
....

Kiitoksia näistä vinkeistä, jatketaan siis pelaamista, paragon vasta 50 ja GR15 meni eilen alta 10min. Kunhan se 3. setin saisi hankittua niin eiköhän se kivasti nopeuta tätä homma kun siellä näytti olevan kiva damage bonus kun setti on täydellinen.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 257
Viestejä
4 486 906
Jäsenet
74 127
Uusin jäsen
rkj

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom