Diablo 3

Vitu vaikee soolona. Melkei vaatii sen että joku venaa townissa ja palauttaa questin koska aika loppuu vasta siihen.

Ite tehny kerran publicis.. Katoin että kun on pirun kova rifti niin heitin pari osumaa guardianii ja sitte TP town ja palauttamaan.
Publicissa tuon tein S6 tai S7, ei muista.

Parasta meidän porukassa tällä seasonilla oli se, ettei kukaan moneen runiin muistanut että aika katkeaa vasta kun sen palauttaa.
Heh. :btooth:
Uudet kierrokset sitten taas tämän ahaa elämyksen jälkeen ja kyllähän siinä jokusen runia meni kunnes sopiva rifti ja homma läpi.

Se on jännä että alle 3min on vielä helppoa, mutta alle 2min on jo kovan työn ja RNG:n jumalan takana.
Heh. :lol: Tuossa porukalla pelaamisessa sentään voi vähän kikkailla ja jauhaa paskaa. Yksin vääntäessä taas. :mad::rage:

Täytyy kaverin kanssa vääntää tai vaihteeksi public. Mutta otetaan ensin vähän taukoa, ettei tule ruumiita. :btooth:
 
Mitäs nuo conquestit on, jotain seasonal achievementtei? Saiko tässä jotenkin ne siivet tjsp? :btooth:
 
Conquestit ovat eräänlaisia seasonal achievementteja ja ne vaihtelevat seasonista toiseen. Ne ovat haastavia, mutta pari on pakko suorittaa, mikäli haluaa edetä season journeyssä Conqueror-tasolle ja siten saada stash tabin.

S9 conquesteista Curses! lienee helpoin. Vaatii vain sen tietyn cursed chestin spawnaamisen siellä ACT V suolla, koska vain se tuottaa tarpeeksi vihollisia tapettavaksi sitä 350 tapon putkea varten.
 
Viimeksi muokattu:
Conquestit ovat eräänlaisia seasonal achievementteja ja ne vaihtelevat seasonista toiseen. Ne ovat haastavia, mutta pari on pakko suorittaa, mikäli haluaa edetä season journeyssä Conqueror-tasolle ja siten saada stash tabin.
Ai näillä saa lisää stash tabei. Mutta ilmeisesti nuo on sitten aivan helvetin vaikeita, esim tuo T10 alle 2min?
 
Haastavuus vaihtelee vähän. Tuo T10 rifti alle 2 min on varmaankin haastavimmasta päästä, koska on niin riippuvainen RNG:stä.

Toisaalta yllä mainitsemani Curses! conquestin lisäksi Avarice (50 miljoonaa kultaa putki) on saavutettavissa suht helposti. Maksimoi gold findin, korkealle tasolle levutettu Boon of the Hoarder -kivi ja ACT V:n Ruins of Corvus.

S9 conquestit:
7PLHKBSD63AQ1482201959007.jpg
 
ACT V:n Ruins of Corvus
Mikäs tuolla on?
Eikö tuo tule helposti jos löytää T13 gilded baronin. Tosin sitä saa vähän etsiä...............................
Sain itse tuon kerran ihan randomilla, ei ollut edes tietoisesti mitään gold kamaa. Gilded baronista vaan napsahti.

Toi GR45 ilman settikamoja ei ole mitenkään kauhean paha conquest tehdä.
Joka classille löytyy paljon buildei, ja sit pitää vaan katsoa että on kamat kasassa siihen. Melkein ne onkin jos säästää jokaista uniikkia yhden (kuten minä) stashissa. Ei välttis edes kaikkia palasia tartte mitä joku käytti.
Jokusen yritystä tuossa menee, mutta ei se vaikea ole.

Se curses on helppo, jos buildi on sopiva. Tosin paljon helpompi se on kaverin kanssa.
 
Corvuksen raunioissa on ihan vitusti niitä pieniä kuoriaisia. Tuo yhdistettynä Boon of the Hoarderiin tuottaa paljon kultaa. Potentiaalisesti voisi riittää siihen 50 miljoonan putkeen.

Gilded Baronin kultadroppia on tietääkseni nerffattu, joten siihen ei kannata liikaa luottaa.
 
Tuo The Thrill vaikuttaa tosiaankin aika helpolta, pitää käydä tänään testaamassa. Nuo kaikkiko pitää tehdä, että saa stash tabin?
 
Corvuksen raunioissa on ihan vitusti niitä pieniä kuoriaisia. Tuo yhdistettynä Boon of the Hoarderiin tuottaa paljon kultaa. Potentiaalisesti voisi riittää siihen 50 miljoonan putkeen.

Gilded Baronin kultadroppia on tietääkseni nerffattu, joten siihen ei kannata liikaa luottaa.
Jaa en tiennyt että gildediä nerffattu. Onhan se tosin ihan loogista sen osalta, että mahdollisesti sai sillä tuon conquestin ihan vahingossa.
Voisi melkein kokeilla tehdä tuon conquestin. Mennyt season muutenkin melko neppailuksi. Eilen tein darkening of tristram sillä L1 hahmolla. Pitää vielä käydä tsekkaa läpi kaikki uniikit bossit.

Tuo The Thrill vaikuttaa tosiaankin aika helpolta, pitää käydä tänään testaamassa. Nuo kaikkiko pitää tehdä, että saa stash tabin?
Ei tietenkään tarvitse kaikkia conquest tehdä. Onneksi. :D
Voi valita vapaasti 2 niistä.
 
Pitikö ne seasonal joyrneyt tehdä ennen noita? Nimimerkillä setti hommattu, mutta Slayer jätetty 9/10 :D
 
Osana season journey tehtäviä on siis noita conquestejä.

Myös seuraavat Journey tasot kuittaantuu kyllä vaikka et vielä siellä ole.
Eli jos teet sieltä Slayerin valmiiksi, ja oot jo tehnyt myöhemmin tulevia on ne merkattu tehdyiksi. Tarkoitan siis että tason ei tarvitse olla aktiivinen/avattu. Toki jotta saat sen tason/tittelin pitää sun olla siellä asti.

Tuolla kaikki tasot ja mitä niihin kuuluu:
Season 9: Seasonal Journey Overview
Ei tosin lue rewardit, mutta tehtävät per taso lukee.
 
Skippasinpa sen 2 minuutin riftailun ja teinkin DH:lla sen GR 45 ilman setti itemeitä. Sanoisin että noin 1000 kertaa helpompi. Ja meni ensimmäisellä yrityksellä vaikka yritti olla vaihteeksi vajaa miehitteinen GR. Muutama homma vielä ja on stash tabi/season taputeltu omalta osalta.

EDIT: Sepä siitä seasonista sitten.
 
Viimeksi muokattu:
Sepä ois sitte season journey (ehkä koko season) taputeltu omalta osalta. Aika kivuttomasti meni kaiken kaikkiaan kun tosiaan tänään otin vasta asiaksi alkaa ihan oikeasti tekemään noita acheja mitä siihen piti tehdä.
 
Eilen meni muistaakseni viidennellä yrittämällä tuo T10 rift alle 2min. WD + DH + Wizard + Wizard oli. Joka kerralla oltiin varmasti aika lähellä, tai ainakin siltä se tuntui. Hieman ennen kuin Rift Guard spawnaa niin yksi teleporttasi kaupunkiin palauttamaan questia. Toki pitää todeta myös se, että layout oli melkoinen putki eli RNG-Jumalat olivat puolella.

EDIT: Kävin kokeilemassa GR70 soolona tällä Multishot Demon Hunterilla ja ei mennyt. Liian pieni DPS ja liian vähän HP:ta. Vihut pääsee 1 shottaamaan eli todennäköisesti pelityylikin on väärä. Nooh, nyt tarkoituksena keräillä geari Fire M6 buildiin, jospa sillä menis sit paremmin.
 
Viimeksi muokattu:
Meni eilen GR78 mun UE Grenade DH:lla. Oli kyllä jo aika tiukka, jäi vähän reilu 2min. 80 varmaan menisi jos sopiva rifti. Ongelma on kyllä sama kuin Recyclellä, eli ukko alkaa kyykkää ykkösestä niin herkästi.
Tarvii kyllä kummatkin aseet paremmat, ja monta muutakin palasta missä ei kyllä kaikki täsmää vielä. Augmentteja jokunen jo, mutta puuttuu about 5kpl.
Jätän ne augmentit siihen noin L65 tuntumaan.
 
2.5.0 PTR:ää pukkaa.

http://us.battle.net/d3/en/blog/20529333/

Isoa että pientä muutosta tulossa. Armory ja crafting matsku muutokset hyviä, olisi voinut olla jo lisärin alusta saakka.
Primal Ancient kamat ovat jatkossa parhaimpia variaatteja, ja nuo ovat vieläkin harvinaisempia kuin ancient kamat.
Lisää grindausta grindauksen päälle.

Edit.
PTR screenshotti. Napattu D3:n battle.net foorumeilta.

124d5672b9.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Kävin kokeilemassa GR70 soolona tällä Multishot Demon Hunterilla ja ei mennyt. Liian pieni DPS ja liian vähän HP:ta. Vihut pääsee 1 shottaamaan eli todennäköisesti pelityylikin on väärä. Nooh, nyt tarkoituksena keräillä geari Fire M6 buildiin, jospa sillä menis sit paremmin.

DH:lla pelatessa et tuolla unhallowed setillä tuu kovia riftejä koskaan vetään. Kyl sun tarvii siihen Maraan totutella mikäli leaderboardeille kiinnostusta. :D Unhallowed on vain paljon mukavampi no braineri, kun cleari yms on älyttömän vaivatonta. Itse pääsin parhaimmillaan GR72 sillä.

Nyt itse jumissa wizardil GR85. Tarvii lisää ancienttei :(

PS. Koko season journey vedetty. ;) Curses, The Thrill ja Speed Demon tuli tehtyä. Helpohkot oli. Kaikki ensimmäisellä yrityksellä. (Kun oikeasti yritti eikä vain farmannut)
 
2.5.0 PTR:ää pukkaa.

http://us.battle.net/d3/en/blog/20529333/

Isoa että pientä muutosta tulossa. Armory ja crafting matsku muutokset hyviä, olisi voinut olla jo lisärin alusta saakka.
Primal Ancient kamat ovat jatkossa parhaimpia variaatteja, ja nuo ovat vieläkin harvinaisempia kuin ancient kamat.
Lisää grindausta grindauksen päälle.

Edit.
PTR screenshotti. Napattu D3:n battle.net foorumeilta.

124d5672b9.jpg
Tuo build asia erittäin tervetullut, sekä tietty craft matskut.
Primal ancienteista en ole niin varma. Lisää grindattavaa. Toki peli on pitkälti vain grindiä, mut anyway.
 
Tuo build asia erittäin tervetullut, sekä tietty craft matskut.
Primal ancienteista en ole niin varma. Lisää grindattavaa. Toki peli on pitkälti vain grindiä, mut anyway.
Njoo, nytkin on jo ihan mahdotonta saada hyvää ancient pig stickeriä oikeilla rolleilla (attackspeed, +damage% ja cdr). Sitten moinen vielä primal ancienttina, onnea matkaan :)

Varmaan sieltä jostain paragon 300 nurkilta asti aseita craftannyt ja kadalalta ostellut, mutta ei vaan natsaa niin ei.
 
2.5.0 PTR:ää pukkaa.

http://us.battle.net/d3/en/blog/20529333/

Isoa että pientä muutosta tulossa. Armory ja crafting matsku muutokset hyviä, olisi voinut olla jo lisärin alusta saakka.
Primal Ancient kamat ovat jatkossa parhaimpia variaatteja, ja nuo ovat vieläkin harvinaisempia kuin ancient kamat.
Lisää grindausta grindauksen päälle.

Edit.
PTR screenshotti. Napattu D3:n battle.net foorumeilta.
2.6.0. tulee sit uber primal ancient. Niissä on vielä isompia numeroita. Huoh. Muut jutut on ideoitu foorumeilla aikoja sitte(perustuen Blizzun omiin tuotoksiin), vissii säästelty nää tänne loppuun sit viimiseksi suolapalaksi. Muuten näyttää kyl siltä, että tiimi on 1-2 henkilöä + ne jotka on irrotettu jostain tekemää se necromancer.
 
Nyt kun tuli tuo Necromancer puheeksi niin milloin se on tulossa? Ja miten kauan tämä season 9 kestää?
 
Nyt kun tuli tuo Necromancer puheeksi niin milloin se on tulossa? Ja miten kauan tämä season 9 kestää?
Seasonit kestää aina noin 3kk.
Eli Season 10 alkanee huhtikuun alussa, olisiko 7.4. klo 18:00 meidän aikaa.

Necrosta tuskin tietoa missään, itse olisi veikannut että tulee season 10. Koska kymmenes season, ja hetken ollut puhetta kuitenkin jo.
Voi toki olla että menee pidemmälle, eli saadaan lisäpuhtia pelille vähän pidemmälle.
 
Seasonit kestää aina noin 3kk.
Eli Season 10 alkanee huhtikuun alussa, olisiko 7.4. klo 18:00 meidän aikaa.

Necrosta tuskin tietoa missään, itse olisi veikannut että tulee season 10. Koska kymmenes season, ja hetken ollut puhetta kuitenkin jo.
Voi toki olla että menee pidemmälle, eli saadaan lisäpuhtia pelille vähän pidemmälle.
Blizz on ite antanu infon siitä, että necro tulee vasta tämän vuoden jälkimmäisellä puoliskolla joten season 10:n ei mitään jakoja saada sitä.
 
Blizz on ite antanu infon siitä, että necro tulee vasta tämän vuoden jälkimmäisellä puoliskolla joten season 10:n ei mitään jakoja saada sitä.
Aaa, okei. Mennyt ohi.
Thanks infosta.

No joo, olisihan toi vissiin nykyisellä miehityksellä aika tiukka aikataulu tehdä S10.
Perustuen siis siihen mitä kuuntelin tuon Blizzun Necro Q&A kokonaan.
Uusi class kuitenkin vaikuttaa peliin rajusti, esmes metaan, ja Q&A:ssa homma pitkälti niin että tässä vaiheessa hiotaan vasta perus skillejä. Siellä on esim. itemisaatio kokonaan suunnittelematta, puhumattakaan varmaan necron vaikutuksesta metaan.
Osa Necron skilleistä ei edes toimi nykyisellä pelin mekaniikalla, kuten se corpse explosion. Pelissä kun ruumiita ei usein ole.
 
Aaa, okei. Mennyt ohi.
Thanks infosta.

No joo, olisihan toi vissiin nykyisellä miehityksellä aika tiukka aikataulu tehdä S10.
Perustuen siis siihen mitä kuuntelin tuon Blizzun Necro Q&A kokonaan.
Uusi class kuitenkin vaikuttaa peliin rajusti, esmes metaan, ja Q&A:ssa homma pitkälti niin että tässä vaiheessa hiotaan vasta perus skillejä. Siellä on esim. itemisaatio kokonaan suunnittelematta, puhumattakaan varmaan necron vaikutuksesta metaan.
Osa Necron skilleistä ei edes toimi nykyisellä pelin mekaniikalla, kuten se corpse explosion. Pelissä kun ruumiita ei usein ole.
Tämä juuri oli se käsitys mikä itsellekkin jäi kun tuon Q&A:n kattoi, että vasta pohjia rakennetaan ja valmista ei oo tulossa ihan heti. Eräät foorumiveikkaukset on ollu, että joko seuraavan blizzconin alla tai aikana tulis tuon necron julkaisu ja samalla sitten julkistettais seuraava uusi classi. Ei sinällään kuulosta ihan mahdottomalta ajatukselta mutta senpä näkee sitten.

Ja tuo corpsejen käyttö tulee necroon. Sehän kerrottiin tuossa Q&A:ssa, että väsäävät sille ihan omaa mekaniikkaa parhaillaan kun tajusivat itekkin ettei D3:ssa oikein ole corpseja. Mikäli käsitin oikein niin tulee jotain siltä pohjalta, että kun vihollinen on kuollu niin siitä jää jonkin sortin läjä sitten necron käytettäväksi. Ainakin tuo oli ilmeisesti se idea mitä ovat tällä hetkellä pyöritelleet.
 
Siis joo, kyllä se corpse explosion tulee. Olisi pitänyt se lisätä, eli meinasin vaan että mekaniikka ei tällä hetkellä edes tue corpse explosionia mutta se tehdään. Se on vain yllättävän iso asia tehdä kuten Q&A:ssa puhuvat. :)
Tosiaan tuota läjää ne miettii, koska muuten pitäisi tehdä jokaiselle monsterilla ne corpse modelit ja myös siitä seuraava poksahdus.
 
Tuosta 2.5.0 pätsistä vielä, unohdetaan power creep ja keskitytään positiivisiin puoliin.

Armorya on odotettu. Mahdollisuus vaihtaa buildista toiseen yhdellä klikkauksella on tervetullut uudistus. Kuinkahan kauan tuotakin toivottiin ennen kuin se Blizzconissa julkistettiin?

Bonus cache poistetaan bounteista, nyt normaalin ja bonus cachen sisällöt tippuvat yhdestä cachesta aina. Varsinkin niille, jotka tekevät bounteja julkisissa peleissä, on tämä hyvä uudistus, enää ei tunarit lunasta cacheja väärässä järjestyksessä.

Julkiseen peliin liittyminen riippuu jatkossa korkeimmasta soolona suoritetusta griftistä eikä paragontasosta. Mielenkiintoinen uudistus.
 
Siis joo, kyllä se corpse explosion tulee. Olisi pitänyt se lisätä, eli meinasin vaan että mekaniikka ei tällä hetkellä edes tue corpse explosionia mutta se tehdään. Se on vain yllättävän iso asia tehdä kuten Q&A:ssa puhuvat. :)
Tosiaan tuota läjää ne miettii, koska muuten pitäisi tehdä jokaiselle monsterilla ne corpse modelit ja myös siitä seuraava poksahdus.
Tämäpä juuri. Enemmän itseä mietityttää se miten aikovat revive skillin toteuttaa kun siihen ei tuntunut tuossa Q&A:ssa muuta vastausta saavan kuin, että tulossa on. Lähinnä se just, että miten meinaavat pitää sen fiiliksen siinä että oikeasti nostat niitä otuksia (siis ihan itse yksittäisiä hirviöitä eikä niin että joka vihollisesta nousee sama geneerinen otus) itselles mutta kuitenki niin ettei menis siihen että niiden on pakko olla tietynlaista vihollista koska "X ei oo optimi verrattuna Y"
 
Tuosta 2.5.0 pätsistä vielä, unohdetaan power creep ja keskitytään positiivisiin puoliin.

Armorya on odotettu. Mahdollisuus vaihtaa buildista toiseen yhdellä klikkauksella on tervetullut uudistus. Kuinkahan kauan tuotakin toivottiin ennen kuin se Blizzconissa julkistettiin?

Bonus cache poistetaan bounteista, nyt normaalin ja bonus cachen sisällöt tippuvat yhdestä cachesta aina. Varsinkin niille, jotka tekevät bounteja julkisissa peleissä, on tämä hyvä uudistus, enää ei tunarit lunasta cacheja väärässä järjestyksessä.

Julkiseen peliin liittyminen riippuu jatkossa korkeimmasta soolona suoritetusta griftistä eikä paragontasosta. Mielenkiintoinen uudistus.
Mietin tuota armory, että lukitseeko ne itemit sitten jotenkin? Eli mitä jos toisella charrulla otat stashista, vaikka vahingossa, itemin joka on toisen buildiin merkattu.

Bonus cache poisto on hyvä, juuri publan takia.
Ne kaikki tehdään anyway, joten toi järjestys on vain rasite kun joku ei hiffaa vielä hommaa.

Toi paragon tason vaihto soolo GR on tosiaan mielenkiintoinen.
Publassa se estää kivasti sen ettei nyt aivan kädetön tuu sinne T13 publaan tekemään bounteja ja sillä kestää vartti per bounty. Sen on pitänyt kuitenkin vetää se GR60 soolo.
Paragon vaatimus tulee kuitenkin nopeasti ylitettyä jos se sama henkilö vain roikkuu private pelissä kaverien mukana. Eli voi tulla perseilee publaan nopeasti.

Edelleen ei tosin taida estää sitä että kaverin private peliin voi mennä heti L70 vaikka se on T13.
Voi siis vielä äskettäin power levelatulle L70 kaverille farmaa kamaa vaikka siellä T13.

Tämäpä juuri. Enemmän itseä mietityttää se miten aikovat revive skillin toteuttaa kun siihen ei tuntunut tuossa Q&A:ssa muuta vastausta saavan kuin, että tulossa on. Lähinnä se just, että miten meinaavat pitää sen fiiliksen siinä että oikeasti nostat niitä otuksia (siis ihan itse yksittäisiä hirviöitä eikä niin että joka vihollisesta nousee sama geneerinen otus) itselles mutta kuitenki niin ettei menis siihen että niiden on pakko olla tietynlaista vihollista koska "X ei oo optimi verrattuna Y"
Niin, tosiaan jos menevät tuota tietä että explosion tapahtuu jostain random kasasta, niin se ehkä lukitsee reviven pois tuollaisena. Ettei siitä vain tulisi ylös jotain geneerisiä mosia, joita muutamia erilaisia.
Eli jos kasa on enimmäkseen skeletoneja, nousee skeletoneja, jne.
Vai voisiko reviven kuitenkin tehdä niin, että ne tarkat modelit on merkattu mihin kuoli, ja jollain animaatiolla (joka peittää "nousemisen", eli ei vaadi modelille uutta animaatiota) ilmestyy se tismalleen sama mosa jollain hieman eri värityksellä ja/tai auralla kun on kuitenkin pet sitten.
 
Niin, tosiaan jos menevät tuota tietä että explosion tapahtuu jostain random kasasta, niin se ehkä lukitsee reviven pois tuollaisena. Ettei siitä vain tulisi ylös jotain geneerisiä mosia, joita muutamia erilaisia.
Eli jos kasa on enimmäkseen skeletoneja, nousee skeletoneja, jne.
Vai voisiko reviven kuitenkin tehdä niin, että ne tarkat modelit on merkattu mihin kuoli, ja jollain animaatiolla (joka peittää "nousemisen", eli ei vaadi modelille uutta animaatiota) ilmestyy se tismalleen sama mosa jollain hieman eri värityksellä ja/tai auralla kun on kuitenkin pet sitten.
Itse haluaisin just tuon, että sieltä nousis sen näköinen mörkö kuin mikä siihen kaatuikin (eri väritys ei haittais ollenkaan. erottuisivatpahan vihollisista.) mutta niin, että kaikki nostetut otukset tekisi yhtä hyvää jälkeä. Ettei homma tosiaan menisi siihen, että jos oikeasti haluat pärjätä niin et voi käyttä revivea kuin yhteen tai kahteen vihollistyyppiin tai muuten gimppaat koko touhun.
 
Sainpas vihdoinkin ancient pig stikkerin, vaikka siihen meni vaikka kuinka paljon matskuja. Huonot rollithan siihen tuli, mutta saipahan nyt edes vähän upgradea. On kyllä hullu tuo manald heal+talvyrrasha lightning wizardi. GR80 meni heittämällä ekalla yrityksellä johonkin alle 8minsaan.

Tuota ennen oma paras tais olla GR75. Kyllä tuolla varmaan joku GR85 menisi, paremmalla aseella ja caldesanneja lisää. Tietty pitäs olla hyvä rifti vielä, mutta eipä taida jaksaa kalastella noin pitkälle.

muunwiz (muunisti#2125) :: DiabloProgress - Diablo 3 Rankings
GR85 (alta 10min vielä..) meni vielä suht lepposasti kun vaihtoi energy armorin runea. Alkais varmaan olemaan tämä seasoni pulkassa, ellei nyt innostu vielä vähän paragoneja grindaamaan. Kaikki matskut on jo useamman sadan paragonin ajan mennyt pig stikkeriä jahdatessa, mutta ei tuota parempaa vain tule.

Stashia ei taas jaksa alkaa keräilemään, ei innosta nyt yhtään nuo set dungeonit tai conquestit. Oikeastaan eipä niillä tabeilla edes paljoa tee, kun pelailee ainoastaan seasonia. Siihen nuo nykyiset tabit riittävät jo helposti :)
 
Tuossa näki armory toiminnan.
Ensin mietin että what, mutta sitten tajusin että toi gemmien potku onkin näppärä.
Jos buildit jakaa legendary gemmin, ei tarvitse levelaa kahta. Vaan se potkii ne pois siitä minkä vaihtaa pois, ja jos niitä tarvitaan siinä mikä pistetään päälle se heittää sinne.
 
Hammerdini sai setin täyteen. Vielä kun oikea flaili ja bracerit tippuisi.
 
Noniin, kertokaas että mitä Marauders buildia sitä kokeilisi? Tuo Marauders Multishot voisi olla mielenkiintoinen, mutta lieneekö yhtään tehokkaampi kuin Unhallowed Multishot. Myös LoN FoKiin on kaikki osat kasassa, mutta muutama item pitää vielä reforgee legendarysta ancietiksi.
 
Noniin, kertokaas että mitä Marauders buildia sitä kokeilisi? Tuo Marauders Multishot voisi olla mielenkiintoinen, mutta lieneekö yhtään tehokkaampi kuin Unhallowed Multishot. Myös LoN FoKiin on kaikki osat kasassa, mutta muutama item pitää vielä reforgee legendarysta ancietiksi.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tumeez-1661/hero/77917339

Tämmösellä mä oon pelannu. Toki ringit ja amulet ei oo parhaat maholliset ja manticore pitäs saaha kans.
 
Primal Ancient.. no johan oli taas vammailua. Aivan turha lisä.

Jaksaispa nyt vetää ton vikan stash tabin niin voisi pelailla peliä ihan omalla tavalla.
 
Primal Ancient.. no johan oli taas vammailua. Aivan turha lisä.

Jaksaispa nyt vetää ton vikan stash tabin niin voisi pelailla peliä ihan omalla tavalla.
Ei ollu vielä tarpeeksi RNG:tä niin piti pistää vähä lisää. :vihellys:
 
https://us.battle.net/forums/en/d3/topic/20753245877?page=3#post-45
Nevalistis sanoi:
Loving the amount of thoughtful and constructive discourse on this topic. We knew introducing Primal Ancients would be somewhat controversial, because they are meant to be very rare, and we appreciate the time and effort you all have taken to testing them thus far. We're reading as many threads, watching as many videos, and listening to as many streams as possible to gather your thoughts and reflect on them.

There are definitely some good and valid concerns, and we are going to be making some significant design changes with Primal Ancients. These changes aren't set in stone and have some technical hurdles behind them, so they won't be making the next PTR patch, but a future one instead.

Odotettavissa muutoksia primal ancienttien toteutukseen, mutta mitä ja milloin on vielä auki.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Jahas, seasonin johdosta eka LeapQuake liittyi kuolleiden herojen halliin. :D Tietysti juuri sen jälkeen, kun olin suunnilleen kaikki mandatory itemit saanut kasaan, gemit poislukien.

Puskin griftejä ja farmailin gemejä hyvää vauhtia, 50lvl meni jossain 3min50s. 54lvl loppupäässä yhtäkkiä ruutuun tulee teksti "The game connection has been lost: your client has been disconnected from the server.". Kyllä siinä pieni toivonpilke oli, että koko palvelinpää olisi flipannut, jolloin baba olisi vielä hengissä. Noh, ei ollut. :D Tämä tapahtui aika tarkkaa 4:00 yöllä, joten liittyy kaiketi johonkin Blizzardin pään asiaan, koska oma yhteys ei pätkässyt missään vaiheessa.

Olisi sitä mielellään päässyt hieman enemmän testailemaan tuota, kun ekaa kertaa muutenkin kyseisellä buildilla tuli pelattua. Suht naurettavaks se ainakin meni, kun cubetti In-Geomin - 15 sekunttia sai leappailla ilman cooldownia ja hakea uutta eliittiä. :lol: Itemeistä oli tosin aika paskat rollit, että sinäänsä ei harmita.
 
Jahas, seasonin johdosta eka LeapQuake liittyi kuolleiden herojen halliin. :D Tietysti juuri sen jälkeen, kun olin suunnilleen kaikki mandatory itemit saanut kasaan, gemit poislukien.

Puskin griftejä ja farmailin gemejä hyvää vauhtia, 50lvl meni jossain 3min50s. 54lvl loppupäässä yhtäkkiä ruutuun tulee teksti "The game connection has been lost: your client has been disconnected from the server.". Kyllä siinä pieni toivonpilke oli, että koko palvelinpää olisi flipannut, jolloin baba olisi vielä hengissä. Noh, ei ollut. :D Tämä tapahtui aika tarkkaa 4:00 yöllä, joten liittyy kaiketi johonkin Blizzardin pään asiaan, koska oma yhteys ei pätkässyt missään vaiheessa.

Olisi sitä mielellään päässyt hieman enemmän testailemaan tuota, kun ekaa kertaa muutenkin kyseisellä buildilla tuli pelattua. Suht naurettavaks se ainakin meni, kun cubetti In-Geomin - 15 sekunttia sai leappailla ilman cooldownia ja hakea uutta eliittiä. :lol: Itemeistä oli tosin aika paskat rollit, että sinäänsä ei harmita.
Ja tämä on tarkalleen se syy miksen ole koskenut HC puoleen D3:ssa. Ei vaan kasetti kestäis hahmojen menettelyä muuhun ku omaan typeryyteen.
 
Jooh, tää on pitkälti paskinta mitä HClla voi tapahtua. Ja ne DCt tulee tietysti aina siellä kentällä, ei basessa. :D Tätä ne siinä lapussa tarkotti, kun hahmoa luodaan. Toisaalta taas, HClla tulee ihan omat vibat mitä ei softilla esiinny, jonka vuoksi pelailen kyllä jatkossakin sillä puolen. :tup:
 
Täällä ois zmonk tarjolla peleihin kulle#2281. Saa lisäillä jos kiinnostaa.
 
Täällä ois zbarbi tarjolla peleihin Cobalth#2566. Saa lisäillä jos kiinnostaa.
 
Tilannepäivitys koskien primal ancientteja:
https://eu.battle.net/forums/en/d3/topic/17615032040?page=3#post-54
Vaneras sanoi:
Alright, so we have an update on the aforementioned design changes to Primal Ancients, which will be available for testing in an upcoming PTR patch.

It should be reiterated that the intent of Primal Ancients is that they are supposed to be super rare, so they will now only begin to drop after a character on your account has completed Greater Rift 70 solo (with separate unlocks for Hardcore and normal characters).

Besides making them more rare, here are the key changes:

Instead of increasing power even further beyond that of Ancient items, Primal Ancients will now roll perfect Ancient-level stats.
When a Primal Ancient item drops, the rolls will fit with the character class you’re playing at the time of the drop.
Rerolling a Primal Ancient item at the Mystic will also give you perfect rolls.

In addition, we have taken note of the requests to have Ancient and Primal Ancient items salvage into something more valuable:

Ancient items will salvage into 3 Forgotten Souls
Primal Ancients will salvage into 15 Forgotten Souls

If you have had a chance to test these changes on the PTR, we would love to hear your feedback with your experiences.

Thanks again to everyone who has been posting their feedback so far :-)

Ovat enää "vain" täydellisiä ancientteja (tervemenoa power creep), vaativat GR70 sooloamisen edes tippuuakseen, jne.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
261 538
Viestejä
4 539 621
Jäsenet
74 817
Uusin jäsen
pepponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom