Dudem
Tukijäsen
- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 1 876
T10 alle 2 minuuttia Conquest, joo ei näillä rifteillä. Reilun tunnin verran tuli yritettyä ja nyt tekee mieli kuristaa joku.
Vitu vaikee soolona. Melkei vaatii sen että joku venaa townissa ja palauttaa questin koska aika loppuu vasta siihen.T10 alle 2 minuuttia Conquest, joo ei näillä rifteillä. Reilun tunnin verran tuli yritettyä ja nyt tekee mieli kuristaa joku.
Parasta meidän porukassa tällä seasonilla oli se, ettei kukaan moneen runiin muistanut että aika katkeaa vasta kun sen palauttaa.T10 alle 2 minuuttia Conquest, joo ei näillä rifteillä. Reilun tunnin verran tuli yritettyä ja nyt tekee mieli kuristaa joku.
Publicissa tuon tein S6 tai S7, ei muista.Vitu vaikee soolona. Melkei vaatii sen että joku venaa townissa ja palauttaa questin koska aika loppuu vasta siihen.
Ite tehny kerran publicis.. Katoin että kun on pirun kova rifti niin heitin pari osumaa guardianii ja sitte TP town ja palauttamaan.
Heh. Tuossa porukalla pelaamisessa sentään voi vähän kikkailla ja jauhaa paskaa. Yksin vääntäessä taas.Parasta meidän porukassa tällä seasonilla oli se, ettei kukaan moneen runiin muistanut että aika katkeaa vasta kun sen palauttaa.
Heh.
Uudet kierrokset sitten taas tämän ahaa elämyksen jälkeen ja kyllähän siinä jokusen runia meni kunnes sopiva rifti ja homma läpi.
Se on jännä että alle 3min on vielä helppoa, mutta alle 2min on jo kovan työn ja RNG:n jumalan takana.
Ai näillä saa lisää stash tabei. Mutta ilmeisesti nuo on sitten aivan helvetin vaikeita, esim tuo T10 alle 2min?Conquestit ovat eräänlaisia seasonal achievementteja ja ne vaihtelevat seasonista toiseen. Ne ovat haastavia, mutta pari on pakko suorittaa, mikäli haluaa edetä season journeyssä Conqueror-tasolle ja siten saada stash tabin.
Mikäs tuolla on?ACT V:n Ruins of Corvus
Jaa en tiennyt että gildediä nerffattu. Onhan se tosin ihan loogista sen osalta, että mahdollisesti sai sillä tuon conquestin ihan vahingossa.Corvuksen raunioissa on ihan vitusti niitä pieniä kuoriaisia. Tuo yhdistettynä Boon of the Hoarderiin tuottaa paljon kultaa. Potentiaalisesti voisi riittää siihen 50 miljoonan putkeen.
Gilded Baronin kultadroppia on tietääkseni nerffattu, joten siihen ei kannata liikaa luottaa.
Ei tietenkään tarvitse kaikkia conquest tehdä. Onneksi.Tuo The Thrill vaikuttaa tosiaankin aika helpolta, pitää käydä tänään testaamassa. Nuo kaikkiko pitää tehdä, että saa stash tabin?
DH:lla pelatessa et tuolla unhallowed setillä tuu kovia riftejä koskaan vetään. Kyl sun tarvii siihen Maraan totutella mikäli leaderboardeille kiinnostusta. Unhallowed on vain paljon mukavampi no braineri, kun cleari yms on älyttömän vaivatonta. Itse pääsin parhaimmillaan GR72 sillä.Kävin kokeilemassa GR70 soolona tällä Multishot Demon Hunterilla ja ei mennyt. Liian pieni DPS ja liian vähän HP:ta. Vihut pääsee 1 shottaamaan eli todennäköisesti pelityylikin on väärä. Nooh, nyt tarkoituksena keräillä geari Fire M6 buildiin, jospa sillä menis sit paremmin.
Tuo build asia erittäin tervetullut, sekä tietty craft matskut.2.5.0 PTR:ää pukkaa.
http://us.battle.net/d3/en/blog/20529333/
Isoa että pientä muutosta tulossa. Armory ja crafting matsku muutokset hyviä, olisi voinut olla jo lisärin alusta saakka.
Primal Ancient kamat ovat jatkossa parhaimpia variaatteja, ja nuo ovat vieläkin harvinaisempia kuin ancient kamat.
Lisää grindausta grindauksen päälle.
Edit.
PTR screenshotti. Napattu D3:n battle.net foorumeilta.
Njoo, nytkin on jo ihan mahdotonta saada hyvää ancient pig stickeriä oikeilla rolleilla (attackspeed, +damage% ja cdr). Sitten moinen vielä primal ancienttina, onnea matkaanTuo build asia erittäin tervetullut, sekä tietty craft matskut.
Primal ancienteista en ole niin varma. Lisää grindattavaa. Toki peli on pitkälti vain grindiä, mut anyway.
2.6.0. tulee sit uber primal ancient. Niissä on vielä isompia numeroita. Huoh. Muut jutut on ideoitu foorumeilla aikoja sitte(perustuen Blizzun omiin tuotoksiin), vissii säästelty nää tänne loppuun sit viimiseksi suolapalaksi. Muuten näyttää kyl siltä, että tiimi on 1-2 henkilöä + ne jotka on irrotettu jostain tekemää se necromancer.2.5.0 PTR:ää pukkaa.
http://us.battle.net/d3/en/blog/20529333/
Isoa että pientä muutosta tulossa. Armory ja crafting matsku muutokset hyviä, olisi voinut olla jo lisärin alusta saakka.
Primal Ancient kamat ovat jatkossa parhaimpia variaatteja, ja nuo ovat vieläkin harvinaisempia kuin ancient kamat.
Lisää grindausta grindauksen päälle.
Edit.
PTR screenshotti. Napattu D3:n battle.net foorumeilta.
Seasonit kestää aina noin 3kk.Nyt kun tuli tuo Necromancer puheeksi niin milloin se on tulossa? Ja miten kauan tämä season 9 kestää?
Blizz on ite antanu infon siitä, että necro tulee vasta tämän vuoden jälkimmäisellä puoliskolla joten season 10:n ei mitään jakoja saada sitä.Seasonit kestää aina noin 3kk.
Eli Season 10 alkanee huhtikuun alussa, olisiko 7.4. klo 18:00 meidän aikaa.
Necrosta tuskin tietoa missään, itse olisi veikannut että tulee season 10. Koska kymmenes season, ja hetken ollut puhetta kuitenkin jo.
Voi toki olla että menee pidemmälle, eli saadaan lisäpuhtia pelille vähän pidemmälle.
Aaa, okei. Mennyt ohi.Blizz on ite antanu infon siitä, että necro tulee vasta tämän vuoden jälkimmäisellä puoliskolla joten season 10:n ei mitään jakoja saada sitä.
Tämä juuri oli se käsitys mikä itsellekkin jäi kun tuon Q&A:n kattoi, että vasta pohjia rakennetaan ja valmista ei oo tulossa ihan heti. Eräät foorumiveikkaukset on ollu, että joko seuraavan blizzconin alla tai aikana tulis tuon necron julkaisu ja samalla sitten julkistettais seuraava uusi classi. Ei sinällään kuulosta ihan mahdottomalta ajatukselta mutta senpä näkee sitten.Aaa, okei. Mennyt ohi.
Thanks infosta.
No joo, olisihan toi vissiin nykyisellä miehityksellä aika tiukka aikataulu tehdä S10.
Perustuen siis siihen mitä kuuntelin tuon Blizzun Necro Q&A kokonaan.
Uusi class kuitenkin vaikuttaa peliin rajusti, esmes metaan, ja Q&A:ssa homma pitkälti niin että tässä vaiheessa hiotaan vasta perus skillejä. Siellä on esim. itemisaatio kokonaan suunnittelematta, puhumattakaan varmaan necron vaikutuksesta metaan.
Osa Necron skilleistä ei edes toimi nykyisellä pelin mekaniikalla, kuten se corpse explosion. Pelissä kun ruumiita ei usein ole.
Tämäpä juuri. Enemmän itseä mietityttää se miten aikovat revive skillin toteuttaa kun siihen ei tuntunut tuossa Q&A:ssa muuta vastausta saavan kuin, että tulossa on. Lähinnä se just, että miten meinaavat pitää sen fiiliksen siinä että oikeasti nostat niitä otuksia (siis ihan itse yksittäisiä hirviöitä eikä niin että joka vihollisesta nousee sama geneerinen otus) itselles mutta kuitenki niin ettei menis siihen että niiden on pakko olla tietynlaista vihollista koska "X ei oo optimi verrattuna Y"Siis joo, kyllä se corpse explosion tulee. Olisi pitänyt se lisätä, eli meinasin vaan että mekaniikka ei tällä hetkellä edes tue corpse explosionia mutta se tehdään. Se on vain yllättävän iso asia tehdä kuten Q&A:ssa puhuvat.
Tosiaan tuota läjää ne miettii, koska muuten pitäisi tehdä jokaiselle monsterilla ne corpse modelit ja myös siitä seuraava poksahdus.
Mietin tuota armory, että lukitseeko ne itemit sitten jotenkin? Eli mitä jos toisella charrulla otat stashista, vaikka vahingossa, itemin joka on toisen buildiin merkattu.Tuosta 2.5.0 pätsistä vielä, unohdetaan power creep ja keskitytään positiivisiin puoliin.
Armorya on odotettu. Mahdollisuus vaihtaa buildista toiseen yhdellä klikkauksella on tervetullut uudistus. Kuinkahan kauan tuotakin toivottiin ennen kuin se Blizzconissa julkistettiin?
Bonus cache poistetaan bounteista, nyt normaalin ja bonus cachen sisällöt tippuvat yhdestä cachesta aina. Varsinkin niille, jotka tekevät bounteja julkisissa peleissä, on tämä hyvä uudistus, enää ei tunarit lunasta cacheja väärässä järjestyksessä.
Julkiseen peliin liittyminen riippuu jatkossa korkeimmasta soolona suoritetusta griftistä eikä paragontasosta. Mielenkiintoinen uudistus.
Niin, tosiaan jos menevät tuota tietä että explosion tapahtuu jostain random kasasta, niin se ehkä lukitsee reviven pois tuollaisena. Ettei siitä vain tulisi ylös jotain geneerisiä mosia, joita muutamia erilaisia.Tämäpä juuri. Enemmän itseä mietityttää se miten aikovat revive skillin toteuttaa kun siihen ei tuntunut tuossa Q&A:ssa muuta vastausta saavan kuin, että tulossa on. Lähinnä se just, että miten meinaavat pitää sen fiiliksen siinä että oikeasti nostat niitä otuksia (siis ihan itse yksittäisiä hirviöitä eikä niin että joka vihollisesta nousee sama geneerinen otus) itselles mutta kuitenki niin ettei menis siihen että niiden on pakko olla tietynlaista vihollista koska "X ei oo optimi verrattuna Y"
Itse haluaisin just tuon, että sieltä nousis sen näköinen mörkö kuin mikä siihen kaatuikin (eri väritys ei haittais ollenkaan. erottuisivatpahan vihollisista.) mutta niin, että kaikki nostetut otukset tekisi yhtä hyvää jälkeä. Ettei homma tosiaan menisi siihen, että jos oikeasti haluat pärjätä niin et voi käyttä revivea kuin yhteen tai kahteen vihollistyyppiin tai muuten gimppaat koko touhun.Niin, tosiaan jos menevät tuota tietä että explosion tapahtuu jostain random kasasta, niin se ehkä lukitsee reviven pois tuollaisena. Ettei siitä vain tulisi ylös jotain geneerisiä mosia, joita muutamia erilaisia.
Eli jos kasa on enimmäkseen skeletoneja, nousee skeletoneja, jne.
Vai voisiko reviven kuitenkin tehdä niin, että ne tarkat modelit on merkattu mihin kuoli, ja jollain animaatiolla (joka peittää "nousemisen", eli ei vaadi modelille uutta animaatiota) ilmestyy se tismalleen sama mosa jollain hieman eri värityksellä ja/tai auralla kun on kuitenkin pet sitten.
GR85 (alta 10min vielä..) meni vielä suht lepposasti kun vaihtoi energy armorin runea. Alkais varmaan olemaan tämä seasoni pulkassa, ellei nyt innostu vielä vähän paragoneja grindaamaan. Kaikki matskut on jo useamman sadan paragonin ajan mennyt pig stikkeriä jahdatessa, mutta ei tuota parempaa vain tule.Sainpas vihdoinkin ancient pig stikkerin, vaikka siihen meni vaikka kuinka paljon matskuja. Huonot rollithan siihen tuli, mutta saipahan nyt edes vähän upgradea. On kyllä hullu tuo manald heal+talvyrrasha lightning wizardi. GR80 meni heittämällä ekalla yrityksellä johonkin alle 8minsaan.
Tuota ennen oma paras tais olla GR75. Kyllä tuolla varmaan joku GR85 menisi, paremmalla aseella ja caldesanneja lisää. Tietty pitäs olla hyvä rifti vielä, mutta eipä taida jaksaa kalastella noin pitkälle.
muunwiz (muunisti#2125) :: DiabloProgress - Diablo 3 Rankings
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tumeez-1661/hero/77917339Noniin, kertokaas että mitä Marauders buildia sitä kokeilisi? Tuo Marauders Multishot voisi olla mielenkiintoinen, mutta lieneekö yhtään tehokkaampi kuin Unhallowed Multishot. Myös LoN FoKiin on kaikki osat kasassa, mutta muutama item pitää vielä reforgee legendarysta ancietiksi.
Manticore löytyy jo Ancient versiona. Mitä ringejä ja amuletteja tuossa käytetään, Endless Walk settiä? Entä mitä laitetaan Cubeen?http://eu.battle.net/d3/en/profile/Tumeez-1661/hero/77917339
Tämmösellä mä oon pelannu. Toki ringit ja amulet ei oo parhaat maholliset ja manticore pitäs saaha kans.
Tää on vähän vanhempi buildi. Ei siis oo uusinta huutoa, mutta tykkään kyllä. Hellfire Amulet + Focus ja Restraint. Cubeen en oo ite lyöny mitään mut tän mukaan: http://www.diablofans.com/builds/79023-s6-gr-75-85-cluster-marauderManticore löytyy jo Ancient versiona. Mitä ringejä ja amuletteja tuossa käytetään, Endless Walk settiä? Entä mitä laitetaan Cubeen?
Ei ollu vielä tarpeeksi RNG:tä niin piti pistää vähä lisää.Primal Ancient.. no johan oli taas vammailua. Aivan turha lisä.
Jaksaispa nyt vetää ton vikan stash tabin niin voisi pelailla peliä ihan omalla tavalla.
Odotettavissa muutoksia primal ancienttien toteutukseen, mutta mitä ja milloin on vielä auki.Nevalistis sanoi:Loving the amount of thoughtful and constructive discourse on this topic. We knew introducing Primal Ancients would be somewhat controversial, because they are meant to be very rare, and we appreciate the time and effort you all have taken to testing them thus far. We're reading as many threads, watching as many videos, and listening to as many streams as possible to gather your thoughts and reflect on them.
There are definitely some good and valid concerns, and we are going to be making some significant design changes with Primal Ancients. These changes aren't set in stone and have some technical hurdles behind them, so they won't be making the next PTR patch, but a future one instead.