Diablo 3

Motivoi taas pelata HC kun kesken griftin peli kertoo että eipäs onnistu yhdistäminen Blizzulle. 60 pelituntia tälle seasonille hei hei.:)
Ei tuo kuoleminen harmittaisi jos se johtuisi omista töplömeistä mutta virheilmoitus 1016 pistää kyllä aina hulkkiutumaan.
 
Tuli sitä nyt itekkin alotettua season sillon lauantaina, eka season S2 jälkeen ja se kesti sen kolme-neljä päivää et sai tuonne Guardianille 5/6 asti vetästyä ja jussihan nyt meni muissa merkeissä, mut ongelma et sais ton vikan tehtyä olis et ei millään saa sitä +1 conquestia, kun ei saa speed demoniin porukkaa ja ei droppaa millään bountyistä avarice band et sais edes gold streakin. Ihan huvikseen alotin seasonin josko sais ne 4 stash sivua joskus ja jos taas rupeis diablo kiinnostaa, mut kyl se nyt on ihan jees maistunut...
Bovine Bardiche cubeen niin pääsee lehmälevelille, boon of the hoarder gemi lvl 25 tai korkeampi sormukseen/nekkiin ja kovaa ajoa. Pirun helppo hommata se 50 miljoonaa tuolla tavalla.
 
Bovine Bardiche cubeen niin pääsee lehmälevelille, boon of the hoarder gemi lvl 25 tai korkeampi sormukseen/nekkiin ja kovaa ajoa. Pirun helppo hommata se 50 miljoonaa tuolla tavalla.

Näihän se ois mut ei oo droppinu yhtään bardichea 43h tunnin pelaamisen aikana, on niin paljon noit itemeit et yks tietty on vaikee saada. Sain avaricen vasta 40h pelitunnin kohalla bountyistä.
 
Minullekaan ei tippunut yhtään Bovine Bardichea, ei edes kuutiosta tai muualtakaan. Sentään klaanitoveri avasi portaalin minulle, että pääsin sooloamaan lehmätason ja irtosihan se Avarice sieltä.

RNG kyllä mulkkuilee toisinaan ihan kunnolla.
 
Kohta paragon lvl600 ja ei yhtään Ramaladni's Giftiä... :darra:
Ois aika täydellinen ancient weapon odottamassa, mutta ei viitsi alkaa rollaamaan sockettia siihen kun gifti ois kumminkin parempi.
 
kohta paragon 700, ja 6 ramaladni's giftiä. Aseet taasen olleet niin luokattomia ettei ole ollut vielä tarvetta..

Viime seasonissa en tainnu saada kuin 2 giftiä 800 Paragoniin mennessä.
 
Paragon kohta 700 ja vasta yksi Gifti. Arpaonni heittelee kyllä sinne tänne, kuten tulikin tuossa aikaisemmin todettua.
 
Itelle tainnu tulla 8 giftiä ja para muistaakseni 680 about, tosin aseet ollu non ancient ni oon heittänyt normiin, se on vaa ihan tolkutonta toi RnG, NS puolel taitaa olla joku 300 giftiä :D
 
Koska S14 on jo omalta kohdalta paketissa, hyppäsin taasen non-seasonin puolelle ja pitkästä aikaa lähdin pelaamaan Skelemancerillani. Jesseth-setti sai väistyä Scythe of the Cyclen tieltä. Helpottaa kummasti helpottaa Skelemancer-buildia kun ei tarvitse pitää jatkuvasti silmällä, että Command Skeleton olisi aktiivinen. GR70 menee jo melkein silmät kiinni.
https://eu.diablo3.com/en/profile/Kirottu-2131/hero/96907466
Kestävyyttä ehkä voisi olla enemmän. Vielä pitäisi löytää parempi "Julian Love" -sormus ja Dayntee's Binding -vyö. Nykyinen vyö on 2.6-pätsin ajalta.

On piristävää pelata pettibuildia, jossa petit eivät ole täysin aivokuolleita, kuten esim. WD:n tapauksessa.
 
Kohta paragon lvl600 ja ei yhtään Ramaladni's Giftiä... :darra:
Ois aika täydellinen ancient weapon odottamassa, mutta ei viitsi alkaa rollaamaan sockettia siihen kun gifti ois kumminkin parempi.
Ja heti paragon lvl600 jälkeen tippui 3kpl Ramaladni's Giftiä, parempi myöhään kuin ei milloinkaan :tup:.
 
Para 700+, 7 Ramaladnia, 0 Käyttökelpoista asetta. Feels batman. :itku:
 
HZct08p.png

Viimeiset 30s etsin paniikissa viimeistä tapettavaa vihollista. Usko meinasi loppua kun ei ollut enää kovin isoja mustia kohtia kartalla.
 
HZct08p.png

Viimeiset 30s etsin paniikissa viimeistä tapettavaa vihollista. Usko meinasi loppua kun ei ollut enää kovin isoja mustia kohtia kartalla.

Hyvä! :D
Tuohan on aina se perustilanne masteroinnissa, aika loppuu ja viimeistä vihua ei näy missään.
 
Päivän primal:
lege2.jpg

:darra:

Eilen sentään tipahti oikein käyttökelpoinen Dayntee's Binding. :tup:
 
Ite sain nyt ensimmäistä kertaa primalin mitä voi omassa buildissa käyttää. Eli todennäköisesti kohta lähtee henki johonki jumiin ja sinne meni ase :D

kyro.jpg
 
Tähän mennessä tullut vain yksi ainoa Primali:

PRIMAVG.jpg


Tuotakaan ei tullut missään vaiheessa edes ancientina vastaan, vaan cubessa reforgesta putkahti suorilta primal ja hyvä rolli. En valita.

Muutenkin tuntuu että on loottien puolesta ollu nihkeä season kun iso osa gearista on edelleen peruskamaa, kuten housut ja armorikaan ei ole edes ancient (paragon 755).
 
Guardian suoritettu:kippis: Conquestit oli turhan helpot tällä kaudella, melkein saisi olla tasapainoisempia ettei aina olisi helppoja tai "vaikeita".

E. Esim nyt Avaritia tuli todella vähäisellä vaivalla, I can't stop (3xgemit 65) oli erikoinen valinta kun Guardianissa oli kuitenkin yhtenä osana levuttaa 3 gemiä tasolle 70. Need for speed ja Lionhearted ei myöskään olleet kummoisia kunhan vain sai paragonia kasaan.
 
Viimeksi muokattu:
Ite sain nyt ensimmäistä kertaa primalin mitä voi omassa buildissa käyttää. Eli todennäköisesti kohta lähtee henki johonki jumiin ja sinne meni ase :D

Äsken G75 farmailin ja peli jumiin, vielä säilyi ukko hengissä :nb: Ei oo moneen seasoniin mitään ongelmaa ollut ja tässä seasonissa jo kaks kertaa vetänyt jumiin, mikä lie.
 
Eilen illalla puskin GR100 90% tehty ja 7min aikaa jäljellä ja sitte joku error 1016. Oli ihan huippu rifti ja sitte taas sai kalastaa kohtuullista riftiä muutaman avaimen. Meni kumminki satanen josain +13min.
 
Tulihan se GR100 HC:lla mentyä. Löytyykö täältä vielä aktiivisia HC pelaajia?

upload_2018-7-16_3-48-17.png



Paska aika tosin mutta taitaa olla Dark Soulssin aika vaihteeksi.
 
"Vähän" myöhässä tuli aloitettua season.
Toisaalta kukaan kavereista ei enää pelaa, enkä ikinä saisi aikaa puskea leaderboardeja niin eipä tuon väliä.

Crusaderilla mennään, pitkästä aikaa.
Ihan Haedrig's eli Akkhan setillä. Taitaa olla peräti vahvin GR push?
Tässä pohja: Diablo III Character Planner
Perustuu siis Rhykkerin videoon, joka on tämä:



Mukavaa tuo kyllä on, mutta silti joka seasonissa ihmettelen miten ihmeessä myöhemmin pushaa korkeaa GR:ää. :D
Aina sama juttu alussa (< T13), kun suurin osa kamoista kasassa ja tuntuu että ukko kyykkää jo T12 paikkeilla niin herkästi.
Noh, kyllähän sitä vaan statsit rupee nousee kun löytää parempaa palikkaa, ja gemmejä ylös ja augmenttia päälle. Tuntuu vaan yhtä ihmeelliseltä joka kerta. :)

Tuossa levelatessa oli pitkään tuo Blessed of Haull beltti, ja sitten se kilpi Guard of Johanna. Siihen asti kunnes sain koko Akkhan setin toi ilmaisen Justice spämmäyksen käyttö tuntu ihan tehokkaalta. Vissiin toi ei sitten pidemmälle sitten toimi, mitä nyt luin ettei belttiä hammerdinissä tmv käytetä. Jäi vaan miettimään saisiko tuosta hauskan buildin.

On tämä D3 kyllä hauskaa edelleen. Yksinkin pelannut vain tähän mennessä, mutta mukavaa viihdettä podcasteja kuunnellessa.
 
Ui että!

Tosiaan D4 varmaan tulee siitä, kun sanoo että osa projekteista kestää pidempään kuin toiset.
 
Pienempi projekti on varmaan se Switch versio.
Pitkään kestävän olettaisi olevan D4.
 
Diablo Mobile. :lol: Remaster Diablo 2:sta kiinnostaisi. :geek:
D2 remaster ois kyllä herkkua. Itellä ois toiveissa että päivittäsivät graafisen ilmeen ja tuen moderneille resoille ja mihinkään muuhun ei koskettas. Koska siinä vaiheessa jos tää nykynen porukka alkaa numeroita viilailemaan yms. niin melko kova todennäköisyys että pamahtaa peli pilalle.
 
Muuttuiko Starcraft kuinka remasterissa?
Varmaan ihan hyvä siihen verrata, sen suhteen mitä voisi odottaa tapahtuvan.

Eihän remaster tosiaan saisi pelimekaniikkaan koskea. Katoaa koko idea.
Eli vaan graffat, UI/UX, ja yleiset QoL muutokset.
 
D2 remaster ois kyllä herkkua. Itellä ois toiveissa että päivittäsivät graafisen ilmeen ja tuen moderneille resoille ja mihinkään muuhun ei koskettas. Koska siinä vaiheessa jos tää nykynen porukka alkaa numeroita viilailemaan yms. niin melko kova todennäköisyys että pamahtaa peli pilalle.
Dupetus voitaisiin ainakin Remakessa estää :D
 
D2 remaster ois kyllä herkkua. Itellä ois toiveissa että päivittäsivät graafisen ilmeen ja tuen moderneille resoille ja mihinkään muuhun ei koskettas. Koska siinä vaiheessa jos tää nykynen porukka alkaa numeroita viilailemaan yms. niin melko kova todennäköisyys että pamahtaa peli pilalle.
Siinäpä oikeastaan olikin ne samat toiveet jotka itselläkin olivat mielessä.

Dupetuksen ja bottien esto olisi varmaan niitä erittäin hyödyllisiä lisäjuttuja.
 
Siinähän se.



Nyt kun hömpötys alta pois, päästään odottamaan koska tulee ekat infot isommasta Diablo projektista. :tup:

Tämä jo nyt, ja puhuivat että jotain näytettäisiin loppuvuodesta. :think:
 
Viimeksi muokattu:
Siinähän se.



Nyt kun hömpötys alta pois, päästään odottamaan koska tulee ekat infot isommasta Diablo projektista. :tup:

Tämä jo nyt, ja puhuivat että jotain näytettäisiin loppuvuodesta. :think:
0:56 paras partypeli ikinä selvästikki.
 
No jaa-a. Joku remaster, sure why not.

Sitten taas toi Diablo 4 poistuisi perinteisestä isometrisestä ARPG, todella vaikea kuvitella. Perään vielä että 2019 highly doubt it. Plus kuten joku tuolla sanoi, tuskin Blizzard pitää D3:sta epäonnistuneena. Joo pre-RoS pakka sekaisin, mutta RoS+ palautti vähintään hyvälle tasolle.

Eri asia jos ei olisi niinkään D4. Sama maailma, mutta eri pelisarja. Toisaalta sitten tuskin olisi tekeillä D4, kun tuo vie jo aikaa. Enkä näe että rinnan tehtäisiin kahta.
Tuokin kyllä tuntuu epätodennäköiseltä. Siis että Diablo käsite muutettaisiin. Toki Warcraft > WoW.... Noh, se oli kauan sitten ja oli paikka uudelle mullistavalle MMO:lle, ja napattiin miljöö Warcraftista.
 
D1 remaster kyl maistuis ihan vaan nostalgia nälkään. Miksei kakkonenki.
 
alotin pelaamaan tätä lähes 3 vuoden jälkeen ja pikkaisen kujalla, menee puolet ajasta "opiskeluun" Googlen avulla:D

kymysys tietäjille, stäkkääkö Justice Lanternin damage reduction jos käytän kahta:confused:
 
Ei stäkkää.

Jos sinulla on käytössä sama esine varsinaisessa inventaarioslotissa ja kuution kautta, vain inventaariossa olevan esineen ominaisuus on käytössä.
 
Ei stäkkää.

Jos sinulla on käytössä sama esine varsinaisessa inventaarioslotissa ja kuution kautta, vain inventaariossa olevan esineen ominaisuus on käytössä.

kiitoksia, muutamat muutkin vaihtoehdot kuulosti hieman "rikkinäisiltä" jos ne stäkkäis:D
 
Eiköhän sitä pidä taas ensi seasonissa journey tehdä.
Tässä seasonissa journey oli kyllä uskomattoman vaivaton. Gemmit menee toki aivan itsestään, samoin se gr, ja avarice meni tokalla yrityksellä.
Noh, kivaa se silti on.
 
Millähän setillä lähtisi S15 suorittamaan? Mikäli sykli ei muutu, Haedrig's Gifteistä irtoaa seuraavat setit:

Wrath of the Wastes
Roland's Legacy
Unhallowed Essence
Raiment of a Thousand Storms
Bones of Rathma
Helltooth Harness
Tal Rasha's Elements

UE ja Helltooth liiankin helppoja ja tuttuja, Rathma myöskin. Rolandilla pari hyvää variaatiota, mutta settiluola syvältä. Raiment ihan kiva, mutta tahtoo olla lasikanuuna.

Valinta on siis Wastes tai Tal Rasha's. Kummastakin hyvin vähän kokemusta. Wastes-setillä on ilmeisimmin pelin vittumaisin settiluola, joten luultavimmin valinta on Tal Rasha's eli wizardilla lähdetään.
 
Wizardi tai munkki vois olla itelle, kummallakaan ei aivan hirveästi ole tullut pelattua, munkkia en ole etes rehellisesti kertaakaan levuttanut 1-70.

Ei vissii hirveitä muutoksia ole enää tullut pätseissä, eli oletettavasti suunnilleen samat buildit pysyy huipulla?
 
Tasapainomuutoksia ei ole tullut, S15 olisi neljäs season samalla balanssilla. Miksi tehdä muutoksia kun setit ovat kuitenkin suht hyvin tasapainossa?
 
:drool:

Strengthin tilalle CHC ja täydellisempää ei voi edes saada.

Tosin primal Pledge on aika usein lähes täydellinen. Primaliin kun rollaa aina päästatti, CHD ja socket, jolloin vain yksi primääriaffiksi on RNG:n armoilla. Nyt sattui hyvin, että kyseessä oli +Lightning Damage.
 
Viimeksi muokattu:
https://us.diablo3.com/en/blog/22493264/season-15-boon-of-the-horadrim-begins-921-9-14-2018
New Season Theme

Season 15 will continue the experiment we began last season with a new seasonal buff. This time, for the duration of Season 15, all Horadric Caches earned from bounties will be doubled. This means that each time you complete a full set of five bounties in an Act, you will receive not one, but two Horadric Caches, for twice the bounty rewards!

There are a few things to keep in mind with this effect:

The bonus cache does benefit from difficulty level; it is essentially as though you completed twice the bounties.
The rewards inside the Horadric Caches are otherwise unaffected; drop rates or the amount of individual rewards have not been altered.
The bonus cache earned from Challenge Rifts is not affected; this is a separate type of cache.

Seuraavan seasonin teema on tuplatut palkkiot bounteista. Teemaksi ihan jees, vähentää ainakin tylsää bountien grindausta materiaalien takia.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 385
Viestejä
4 493 618
Jäsenet
74 123
Uusin jäsen
Eezy

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom