Diablo 3

Challenge Rift 36 on nyt historiaa ja ilmeisesti peräti 56 pelaajaa suoritti sen onnistuneesti. :vihellys:

--

Starcraft-sarjan 20-vuotispäivät alkaneet, kirjautukaa sisään D3:een ja saatte Battlecruiser-petin.
 
Challenge Rift 36 on nyt historiaa ja ilmeisesti peräti 56 pelaajaa suoritti sen onnistuneesti. :vihellys:

--

Starcraft-sarjan 20-vuotispäivät alkaneet, kirjautukaa sisään D3:een ja saatte Battlecruiser-petin.

Kirjauduin sisään pleikkarilla mutta en huomannut mitään pettiä ilmestyneen mun barbaarille. :sori: Pitääkö se aktivoida erikseen jostain?
 
Onko kukaan toinen törmännyt Invulnerable Fallen -bugiin? Käytännössä Fallen Shaman herättää henkiin perus Falleneita, joista tulee kuolemattomia, eikä näitä voi klikata ja AOE spellit menevät läpi. Pahimmillaan 5 kuolematonta Fallenia jäänyt pyörimään oman Witch Doctorin jalkoihin, jonka jälkeen Greater Riftin suoritus muuttui mahdottomaksi.
 
Onko kukaan toinen törmännyt Invulnerable Fallen -bugiin? Käytännössä Fallen Shaman herättää henkiin perus Falleneita, joista tulee kuolemattomia, eikä näitä voi klikata ja AOE spellit menevät läpi. Pahimmillaan 5 kuolematonta Fallenia jäänyt pyörimään oman Witch Doctorin jalkoihin, jonka jälkeen Greater Riftin suoritus muuttui mahdottomaksi.
Miksi grifti olis riippuvainen muutamasta fallenista?
 
Onko kukaan toinen törmännyt Invulnerable Fallen -bugiin? Käytännössä Fallen Shaman herättää henkiin perus Falleneita, joista tulee kuolemattomia, eikä näitä voi klikata ja AOE spellit menevät läpi. Pahimmillaan 5 kuolematonta Fallenia jäänyt pyörimään oman Witch Doctorin jalkoihin, jonka jälkeen Greater Riftin suoritus muuttui mahdottomaksi.
Olen siinä ymmärryksessä, että noita tulee, kun vihulainen "kuolee" samaan aikaan, kun sille heitetään joku crowd control. On jo melko vanha bugi.
 
Ja Guardian napsahti viimein Season Journeyhin! Jotenkin nuo conquestit on ärsyttäviä tehdä, piti kerätä energiaa ja oikeaa mielentilaa että sai ne hoideltua. Muuten Journey oli pelattu läpi :D
 
No ei ainakaan omasta mielestäni olleet nuo conquestit mitenkään mahdottomia. Tosin power creep onkin helpottanut huomattavasti niitä. Divinity on ehkäpä helpoin, ei vaadi edes isoa vaivaa. The Thrill vaatii vain sopivan buildin ja kamat, menee vaivattomasti. Curses! vaatinee soolona tehokkaasti aluevahinkoa tekevän buildin, mutta ei ole vaikea.
 
No ei ainakaan omasta mielestäni olleet nuo conquestit mitenkään mahdottomia. Tosin power creep onkin helpottanut huomattavasti niitä. Divinity on ehkäpä helpoin, ei vaadi edes isoa vaivaa. The Thrill vaatii vain sopivan buildin ja kamat, menee vaivattomasti. Curses! vaatinee soolona tehokkaasti aluevahinkoa tekevän buildin, mutta ei ole vaikea.

Ei ne mahdottomia olekaan, mutta hardcorella pelatessa ei viitsi ihan heti ryysiä tappamaan itseään vieraalla pelityylillä esimerkiksi tuossa no set GR45. :)
 
Huhujen mukaan botit ovat tehneet paluun. Jotain outoa käyttäytymistä olikin nähtävissä public bounty peleissä. :tdown:
 
Tuossa on erään tyypin tekemiä QoL-konseptiehdotuksia:
Diablo 3 QoL Changes

Ei huonoja. :tup:
Ihan hyviä ideoita.

Taitaa tosin suurimmilta osin mennä kategoriaan mistä Blizzard on jo puhunut.
Eli mm. miksi petit nostaa vain kultaa, eli tavallaan halutaan että joitain asioita pitää yksinkertaisesti tehdä itse.
Mulle kyllä passais noi kaikki.

Toki tommoset gem stackit yms. on ihan yks ja sama tuossa mielessä. Eli vois tehdä jo.

Vähän asiaan liittyen, miksi legendary pottu edelleen vie slotin. Missä se normipottu on? :D
 
Legepotuille saisi kyllä olla oma slotti. Turhaan se siellä inventaariossa tilaa syö. Toki se on vain yksi ruutu, mutta lisätilaa sekin olisi. :D

Petit saisi kyllä poimia ainakin craftausmateriaalit. Niille on jo oma inventaario, eli viimeinenkin tekosyy manuaaliselle poimimiselle on aikoja sitten mennyt.
 
Eilen tuli väännettyä kaverin kanssa kahdella condemn crusaderilla gr 88 läpi. Aikaa jäi vielä vaikka kuinka. Soolona tuli hiottua 77 läpi. Uskoisin että menee paljon korkeampikin. Ehkä tänään vois onnistua hieroon gr90 asti 2 man. Support baba kun olisi kaverina niin ois helppoa. 2 crusa + support baballa mentiin 3 manina 95 gr alle 7 minsaan. Silti ei tunnu anssi akhania rollaavan helposti. Kadalalle on upponnut varmaan 5-6000 shardia ja ei tuu mitää. Reforgella ei sen paremmin osu ancient rollit. Typerää ku tulee semmonen plateua kohta peliin että ei vaan pääse eespäin ennen ku saa upgradea geariin.
 
Pelasin tämän joskus kaverin kanssa cooppina läpi (PS4) ja nyt aloitettiin pelaamaan uudestaan mutta en muista pelistä enää mitään. Meneekö nuo aseet perinteisellä tavalla niin, että jos alussa löytää jonkun hyvän aseen niin kun tulee leveleitä lisää ja viholliset vaikeutuvat niin sitten ase ei enää olekkaan hyvä? Ja sitten sen saman aseen voi löytää myöhemmin mutta nykyisellä levelillä eli paljon parempi?

Tuli aikalailla alussa saatua Monkille ase joka nosti yhden skillin tehoa lähes 500% ja tuolla voi vain mennä vihollisten läpi kuin niitä ei olisikaan.

Pelataan tosiaan vain juonta läpi. Jutuista päätellen täällä ollaan pistetty satoja tunteja vain saadakseen parempaa tavaraa ja itseä ei moinen touhu jaksa innostaa.
 
Pelasin tämän joskus kaverin kanssa cooppina läpi (PS4) ja nyt aloitettiin pelaamaan uudestaan mutta en muista pelistä enää mitään. Meneekö nuo aseet perinteisellä tavalla niin, että jos alussa löytää jonkun hyvän aseen niin kun tulee leveleitä lisää ja viholliset vaikeutuvat niin sitten ase ei enää olekkaan hyvä? Ja sitten sen saman aseen voi löytää myöhemmin mutta nykyisellä levelillä eli paljon parempi?

Kyllä, kun leveleitä tulee lisää, niin isompi leveliset aseet ovat melkein poikkeuksetta parempia ja kyllä voi löytää saman aseen isommalla levelillä jolloin sekin on usein parempi.

Tuli aikalailla alussa saatua Monkille ase joka nosti yhden skillin tehoa lähes 500% ja tuolla voi vain mennä vihollisten läpi kuin niitä ei olisikaan.

Pelissä on mekaniikka (Kanain Cube) jolla legendaarisesta aseesta/armorista/helystä saa otettua sen "legendaarisen voiman" talteen ja käyttöön ilman, että asetta tarvii pitää päällä hahmolla. Samaan aikaan voi olla yksi aseesta, yksi armorista ja yksi amuletista/ringistä.

Pelataan tosiaan vain juonta läpi. Jutuista päätellen täällä ollaan pistetty satoja tunteja vain saadakseen parempaa tavaraa ja itseä ei moinen touhu jaksa innostaa.

Kuvailussasi taitaa tiivistyä koko hack and slash pelien idea, mutta ymmärrän kyllä ettei moinen kaikkia jaksa innostaa. Hyvä tietenkin, että pelistä voi nauttia myös eri tavalla. :)
 
Tulen vähän jälkijunassa mutta tulipahan ostettua D3 PS4:lle. Ihan mukavaa suht aivotonta hurmettahan tuo on, tähän mennessä viikonlopun aikana joku 8h takana. Ainut asia mikä on pistänyt harmittamaan on tuo vihollisten skaalaus, olisi mukavampaa jos kokeneemmalla hahmolla jotkut viholliset voisi listiä vain ohi kävelemällä ja sitten taas joitakin vastaan ei olisi mitään mahdollisuuksia. Voisihan tuota vaikeustasoa heittää expertiltä vielä kovemmalle, mutta jotenkin teennäisen oloa vaikeutusta sitten. Muuten olen tyytyväinen, 25e hinnalla oiva ostos tähän mennessä.
 
Tulen vähän jälkijunassa mutta tulipahan ostettua D3 PS4:lle. Ihan mukavaa suht aivotonta hurmettahan tuo on, tähän mennessä viikonlopun aikana joku 8h takana. Ainut asia mikä on pistänyt harmittamaan on tuo vihollisten skaalaus, olisi mukavampaa jos kokeneemmalla hahmolla jotkut viholliset voisi listiä vain ohi kävelemällä ja sitten taas joitakin vastaan ei olisi mitään mahdollisuuksia. Voisihan tuota vaikeustasoa heittää expertiltä vielä kovemmalle, mutta jotenkin teennäisen oloa vaikeutusta sitten. Muuten olen tyytyväinen, 25e hinnalla oiva ostos tähän mennessä.
Menee hyvin nopeasti expertillä tuohon tasoon että kaikesta voi vain kävellä ohi ja asiat kuolee. Itse en toki ole konsolilla pelannut joten en tiedä kuinka paljon hommassa on eroa mutta tämähän on niitä pelejä jotka vasta alkaa siinä vaiheessa kun pääsee maksimi levelille ja maksimi vaikeusasteelle.
 
Joo, nämä muutokset jotka on tehty käytännössä ajatellen tuota end-gamea vaikuttaa vähän negatiivisesti kampanjaan. Mitää kultaista keskitietä ei meinaa löytyä siitä vaikeudesta, osa itemeistä tuntuu ylitehokkailta(esim. nagelring one-shottaa pomot vaikka muuten itemit vaatis pitkääki hakkaamista).

Tärkeintä tossa levutus/kampanjassa aina muistaa, et jos ei oo tarjolla mitää boostausitemejä, nii aina ottaa vaan se tehokkaampi ase käyttöön, lähes poikkeuksetta siitä on eniten hyötyä. Blacksmithiä upgreidata niin, että löytyy aina parempi tilalle. Sit voi monesti hetkeksi nostaa vaikeustasoa ja saa vähän lisä kokemusbonkkujaki nii saa nopeammin paremmat kyvytki käyttöön.
 
Tärkeintä tossa levutus/kampanjassa aina muistaa, et jos ei oo tarjolla mitää boostausitemejä, nii aina ottaa vaan se tehokkaampi ase käyttöön, lähes poikkeuksetta siitä on eniten hyötyä. Blacksmithiä upgreidata niin, että löytyy aina parempi tilalle. Sit voi monesti hetkeksi nostaa vaikeustasoa ja saa vähän lisä kokemusbonkkujaki nii saa nopeammin paremmat kyvytki käyttöön.

Olen vielä näiden tavaroiden kanssa vähän hukassa. Mitään timantteja en ole aseisiin vielä lyönyt ja hamstraan lähinnä noita keltaisia (legendary?) tavaroita. Diablo 2:ssa koukutti tuo aseiden tuunaaminen timanteilla, se oli hauskaa. Samoin tuo seppähomma on vielä vähän hakusessa, pitää tutustua ilmeisesti aika paljon vielä kaikkeen miten asiat toimii.
 
Olen vielä näiden tavaroiden kanssa vähän hukassa. Mitään timantteja en ole aseisiin vielä lyönyt ja hamstraan lähinnä noita keltaisia (legendary?) tavaroita. Diablo 2:ssa koukutti tuo aseiden tuunaaminen timanteilla, se oli hauskaa. Samoin tuo seppähomma on vielä vähän hakusessa, pitää tutustua ilmeisesti aika paljon vielä kaikkeen miten asiat toimii.
Lähinnä vaan tässä on hyvä huomata se, että kaikki dmge skillit skaalautuu aseen vahingon kanssa. Ja aseen vahinkoa boostaa aseen lisäksi oma main statti(str, dex, int). Joten jos vaikka nyt pelaakin witch doctorilla niin tärkeintä olis se ase jossa on korkea lämä ja kamppeet josta saat main stattia. Vitalitya toki jos alkaa kuolla koko ajan, mutta monesti varsinki ranged hahmoilla se lämä vähentää sitä mahollisuutta, että kukaan etes pääsis iholle.

Tässä sitä tavaroiden tuunausta ei ole oikeastaan kuin aivan end gamen lopussa ja sekin on aikalailla mainstatin pumppaamista. Toki itemeihin saa niitä gemmejäkin, mutta nekin on lähinnä stattien buustia legendary gemmejä lukuunottamatta. Ja näitä lege gemmejä saa vasta end gamen griftejä tekemällä, eli näitä turha mietiskellä etes kampanjaa pelatessa.

En nyt muista miten paljon rahaa ite perus kampanjan aikana on, mutta noin keskimäärin muistaakseni tein ite kampanjassa niin että tuhosin kaikki tarpeettomat itemit blacksmithillä resursseiksi. Rahaa tais tulla kuitenki ihan tarpeeksi, varsinki jos nosti välillä vaikeustasoa. Legendaryja tosin kannattaa ehkä vähän säästellä, koska niistä saa kanais cubella sit myöhemmin niitä taitoja revittyä irti, jos siis end game kiinnostaa yhtään. Muistampa ettei itteäkää end game kiinnostanut yhtää, ajattelin pelaavani pari kertaa kampanjan läpi. Sit sitä vaa paukutti sen 430h lisää =P. Vielä on semmonen pieni jano jossain vaiheessa palata pelin pariin vaikka tuntuu jokaisen seasonin jälkeen, että eiköhän tämä oo nähty. Kuitenki itellä yks hahmo vielä kunnolla kokematta.

Punasten gemmien xp bonus kannattaa toki hyödyntää.
 
Viimeksi muokattu:
Muistakaapa taas, että Kanai's Stomping Grounds -eventti on vielä vajaan viikon verran auki ja maaliskuun loppuun asti on enää aikaa hankkia se uniikki asetransmogi. Jos nyt sen missaa, joutuu taas odottamaan vuoden verran, ennen kuin sen voi hakea taas.

Tuli äsken itse tehtyä tuo pikaisesti ja samalla reissulla tipahti vasta toinen hyödyllinen primal ikinä:
Screenshot046.jpg
 
Muistakaapa taas, että Kanai's Stomping Grounds -eventti on vielä vajaan viikon verran auki ja maaliskuun loppuun asti on enää aikaa hankkia se uniikki asetransmogi. Jos nyt sen missaa, joutuu taas odottamaan vuoden verran, ennen kuin sen voi hakea taas.

Tuli äsken itse tehtyä tuo pikaisesti ja samalla reissulla tipahti vasta toinen hyödyllinen primal ikinä:
Screenshot046.jpg

Miks et oo päivittäny noita sun gemejäs täytee? :D
 
Jos kamoihin pultattuja kiviä tarkoitat, en ole jaksanut. Shotti on seasonal hahmon kamoista ja season tuli valmiiksi omalta osalta jo viikkoja sitten.

Halusin vain tehdä tuon eventin seasonal hahmollani, transmogi löytyy jo non-seasonista.
 
Luovutin Necromancerin kanssa melkein heti kun olin saanut seasonal setin käyttöön ja todennut että paska mikä paska. Rupesin sitten mäiskimään Crusaderilla ja sain kohtuu sukkelaan Thorns of Invoker -buildin kasaan ja oon nyt sillä farmannut. On kyllä mukava pelattava kun voi painaa täysillä mörköjen keskelle ja antaa soida. Jännä buildi, kun aseen damage on 450 ja silti viholliset sulaa GR75 :D

Tarkoitus olis saada Akkhan setti kasaan ja koittaa tota Condemn-buildia kun sillä pitäis päästä vissiin ns. "päätyyn asti". Vielä puuttuu vyö ja kilpi, muuten on kaikki kasassa, ei mitään kovin kaksisia yksilöitä tosin. :D

Tolla Thornsilla tosiaan GR76 tällä hetkellä korkein minkä läpäissyt. Menee varmaan paljon korkeampikin kun vaan vähän stackaa paragoneja (alle 600 atm) ja lege gemeja, jotka on alle 30.

Vielä kun kerkeisi pelaamaan enemmän. :D
 
Viimeksi muokattu:
Parit griftit tuli juostua gemmejä farmaten ja Bossilta tippui sitten Primal Ancient 1H ase (Seasonal Non HC)

2lx70op.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Juup, ei nuo primal ancientit kyllä sit lopulta tarjonnut tähän peliin itelle mitään. Kokonaisuudessaan niitä löytänyt ehkä alle 10 kappaletta kahden seasonin aikana ja yks tais olla sellanen, jota olis voinut käyttää jossain järkevässä buildissa, muut jotain ihan random legeä jolla ei tee juuri mitää. Siis siitä huolimatta, että per season levutin/gearasin yleensä sen 3-4 hahmoa grift 50 asti.

Taas kyl hieman polttelis päästä pelaileen, onko ens seasoniin tulossa mitää muutoksia enää vai joko tää alkaa olla "tässä".
 
Mahdollisista muutoksista ei ole vielä tietoa, PTR ei ainakaan ole vielä auki.

Balanssimuutoksia ajatellen oikeastaan vain LoN kaipaisi uudistusta. Tällä hetkellä se on alitehoinen ja gearaus vaivalloista.

Luokkakohtaisiin setteihin ei tarvitse koskea, ovat riittävän hyvässä tasapainossa.
 
Mahdollisista muutoksista ei ole vielä tietoa, PTR ei ainakaan ole vielä auki.

Balanssimuutoksia ajatellen oikeastaan vain LoN kaipaisi uudistusta. Tällä hetkellä se on alitehoinen ja gearaus vaivalloista.

Luokkakohtaisiin setteihin ei tarvitse koskea, ovat riittävän hyvässä tasapainossa.
Jeps, sinälläänhän tuo viime seasoni oli semmonen, että teki paljon tasapainosemmaksi tuon ja pysty oikeesti valittemaan eri buildeista ja pääseen pitkälle. Tekis mieli vielä jotain thorns settiä kokeilla josaki vaiheessa ja munkki&Wizard&Necro vielä kaipailee lisäpeluuta ennenku voi oikeesti hylätä tän pelin =P
 
Tulipahan asenneltua tuo Diablo kolmosen kokeiluversio ja vaikuttaa kyllä varsin mielenkiintoiselta tekeleeltä. Vähän myöhässä olen tätä peliä kokeilemassa, mutta onpahan ainakin pahimmat bugit korjattu ja sisältöä varmaan riittävästi :)

Olenko ymmärtänyt oikein että jos ostan tuon Diablo 3 Battle Chestin niin saan tästä kaiken mahdollisen irti? Kinguinista näyttäisi saavan melko edullisesti avaimia. Onkohan kuinka luotettava mesta?
 
Tulipahan asenneltua tuo Diablo kolmosen kokeiluversio ja vaikuttaa kyllä varsin mielenkiintoiselta tekeleeltä. Vähän myöhässä olen tätä peliä kokeilemassa, mutta onpahan ainakin pahimmat bugit korjattu ja sisältöä varmaan riittävästi :)

Olenko ymmärtänyt oikein että jos ostan tuon Diablo 3 Battle Chestin niin saan tästä kaiken mahdollisen irti? Kinguinista näyttäisi saavan melko edullisesti avaimia. Onkohan kuinka luotettava mesta?
Kunhan siinä on peruspeli ja Reaper of Souls nii sit saat sen kaiken irti mitä muutkin, Necromancer lisäriä lukuunottamatta, joka oli vaan yksi ylimääränen hahmo. Suosittelen sen necron ostamaa vasta siinä vaiheessa ku oikeesti kaipaa lisähahmoa pelattavaksi.
 
Battle Chest maksaa muuten vain 19.99€ ihan Battle.netin kaupassa, jos ei halua arpoa avainkauppojen kanssa. :tup:
 
Itse tulin myöhään mukaan Diabloon. Alku ja levelaus on kuulemani mukaan helpotettu urakalla ja Master-tasolla pelaten meni peruskolmonen. Sitten vasta sai laitettua Tormentin (1) päälle.
 
Tosi pitkän tauon jälkeen asensin Diablon uudelleen viikonloppuna. Sehän maistuu ihan mukavasti varsinkin kun sai uuden actin pelattavaksi ja vähän leveleitä kerättäväksi. Pieninä erinä mukavaa räimettä. Pitää varmaan höynäyttää joku kaveri tohon mukaan, niin vois kokeilla porukalla pelaamista.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Kyllähän D3 nykytilassaan on erinomainen ARPG.
Etenkin jos aloittaa suhteellisen nollasta, kuten tilanne ettei viimeistä Actia pelannut. Sehän meinaa jo suoriltaan että viimeeksi kun pelasi, oli peli täysin erilainen. :)
Suosittelen kyllä lämpimästi kaverin kanssa pelaamista, onhan siinä jotain lisää. Tosin varmaan tuossa sun tilanteessa menee yksinkin melko kivasti. Peli on siitä mun mielestä hyvä, että pelatessa voi 50/50 keskittyä peliin ja kaverin kanssa voice chatissa jauhamiseen.
D3 kohdalla myös huomannut että voi hyvin esim. kuunnella jotain podcasteja samalla. Pystyy hyvin keskittymään.

Peli ei vain enää enemmän grindaaville oikein tarjoa mitään. Sinne grinditasolle pääseminen kyllä vaatii melkoisesti pelaamista, etenkin uudella pelaajalla kun pelimekaniikat/lootit/setit/skillit/buildit ei tule selkärengasta. Useita "nykyseasoneita" pelaavat pääsee parin päivän pelaamisella jo sinne kunnon grindaamiseen uudessa seasonissa.
Uusille pelaajille tuossa saa kyllä rahallensa vastinetta.
 
Onko Diabloon olemassa jotakin hahmo analysaattoria, joka kertois vähän mihin suuntaan statseja kandeis kehittää? WoWia kun pelattiin, niin vastaavia työkaluja tuli käytettyä paljonkin.

Vai onko tossa nyt ajatuksena, että hilataan torment-leveliä ylös niin kauan että ihan koko aikaa ei pysty seisomaan paikallaan nukettamassa..?
 
Onko Diabloon olemassa jotakin hahmo analysaattoria, joka kertois vähän mihin suuntaan statseja kandeis kehittää? WoWia kun pelattiin, niin vastaavia työkaluja tuli käytettyä paljonkin.

Vai onko tossa nyt ajatuksena, että hilataan torment-leveliä ylös niin kauan että ihan koko aikaa ei pysty seisomaan paikallaan nukettamassa..?

Diablo III Character Planner

Tolla ainaki pystyy simuloimaan erilaisia buildeja eri kamoilla ja näkemään oikeasti miten muutokset vaikuttaa hahmoon. D3:n omat infot kun ovat aikalailla mitä ovat. Suoranaista pawn ja simulationcraft tyylistä settiä D3:n ei tietääkseni ole olemassa, että vaivaa joutuu näkemään enemmän jos haluaa tosissaan lähtä min maxaamaan.

Tietty min maxitkin on joku tehny kaikille hahmoille varmasti valmiiksi, että siitä vaan oppaasta kopioimaan.

Eikä tuossa nyt silleen loppujen lopuksi muuta tarkoitusta ole kuin puskea niin korkealle kuin vain saa hahmosta irti. Paikallaan nukettamisen joutuu aina lopettamaan jossain vaiheessa mutta aktiivisemmalla pelaamisella voi vielä siinäkin vaiheessa päästä korkeammalle.
 
Character planner osoittaa, että väärin pelattu =) Sehän tässä on morppeihin verrattuna että kun pelaa soolona, niin onpahan ihan oma asia. Ja myös ajan käytön puolesta aika mukavasti suunniteltu peli, puolessa tunnissa puuhastelee jo kummasti. Toki progressi on hidasta, mutta niinhän se pitääkin mennä.
 
Mikä on diablon suunnitelmat tulevaisuudessa? Tuleeko uusia luokkia? Expansion? Vai nelostako vaa pitäs ootella.
 
Jostakin Twitch-promootiosta on päässyt vuotamaan joitakin tiedonmurusia. Siihen osallistumalla saa kosmeettista sälää kuten siivet, pärstäraamin ja sellaista. Miten, milloin ja mistä hitosta on kyse ovat yhä auki.

Tuota enempää infoa D3:n tulevaisuudesta ei ole. Todennäköisimmin Blizzard keskittyy D4:n kehitykseen.
 
Kyllähän tämä kovasti tuntuu olevan nyt ns. sunset moodissa.

Oma veikkaus olisi D4 joskus, jos koskaan.
Lisäosaan en oikein enää jaksa uskoa. Uusi hahmoluokka, ehkä, mutta enpä siihenkään usko.

Mitä itse seurannut, niin yhtään mitään konkreettista ei oikein ole. Vähän väliä tulee jotain huhuja, mutta that's about it.
Yksi uusi huhu on Druid hahmoluokka..........

Henk. koht. toivoisin eniten D4:sta.
D3 post-RoS kuitenkin teki pelistä sen mitä se nyt on, ja uudella pelillä voisi tehdä alusta vastaavilla ideologioilla. Toki paremmin, kun kyllähän nykytilassakin on monen mielestä petrattavaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 378
Viestejä
4 493 486
Jäsenet
74 122
Uusin jäsen
Elmeri Hannukainen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom