Demon's Souls Remake (PS5)

Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
709
Nyt on pakko luovuttaa, alkaa sen verran kiristämään . Ehkä parin kuukauden päästä voi kokeilla uudestaan. En pääse edes siitä ekan kentän puna ritarista ohi tai pääsen mä ohi, mutta en saa sitä hengilta.
Palaa myöhemmin uudestaan ja kolua muut nurkat.
 

Kurpitza

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.05.2020
Viestejä
502
Joo, mä tanssin ihan turhaan sen ritarin kanssa. Toista kautta pääsikin pomon luokse. On tää niin koukuttava peli, että parin kylmän oluen ja viilentyneiden hermojen jälkeen huomaa taas pelaavansa :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 342
Nyt on pakko luovuttaa, alkaa sen verran kiristämään . Ehkä parin kuukauden päästä voi kokeilla uudestaan. En pääse edes siitä ekan kentän puna ritarista ohi tai pääsen mä ohi, mutta en saa sitä hengilta.
Demon's Souls ja Souls -pelit yleensä ovat sellaisia, että ihan joka paikkaan ei ole tarkoitus heti mennä, vaikka pääsisikin. Tämä ritarikohta lienee yksi niistä. Ylipäätään, jos pelissä on jumissa, on pari vaihtoehtoa. Ensimmäinen on se tylsä eli grindailla sieluja ja kehittää hahmoa ja varusteita. Sitten tietysti jos ja todennäköisesti kun on tullut kuoltua, voi oikean itemin omatessaan palauttaa itsensä henkiin ja silloin pystyy summonoimaan muita pelaajia apuun. Yksi vaihtoehto on tarjota itse muille apuaan, ja toisen pelaajan pelissä tehdyn bossin kukistamisen jälkeen herää taas henkiin omassa pelissä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Vaikeassa vastustajassa hyvä miettiä suunnitelmallisuutta. Jos jokin tapa ei kerrassaan tuota tulosta niin miettiä muita tapoja ja välillä on tosiaan niin että myöhemminkin kerkeää.

Paljon riippuu millaisiin peleihin on tottunut. Jos pelaa ekaa kertaa soulseja niin tuska voi olla suurta, mutta sanotaan vaikka että kymmenisen tuntia kun jaksaa tahkota ja miettimällä mennä eteenpäin niin kiroilu vähitellen vähenee ja onnistuminen alkaa olemaan hetkittäisen sijaan ihan yleistäkin.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 047
Jos oot kussut ton character tendencyn pure black, niin onko ainut tapa aloittaa kokonaan uusi peli, jos haluaa pure white tendencyn? Kaikki maailmat on pure white. Aloitin nyt NG+, mutta jos en saa korjattua tota hahmoa pure white niin pitää aloittaa uusi.
Menin tekemään myös sen Mephistophelen tehtävät
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 102
Jos oot kussut ton character tendencyn pure black, niin onko ainut tapa aloittaa kokonaan uusi peli, jos haluaa pure white tendencyn? Kaikki maailmat on pure white. Aloitin nyt NG+, mutta jos en saa korjattua tota hahmoa pure white niin pitää aloittaa uusi.
Menin tekemään myös sen Mephistophelen tehtävät
Onnistuu se. Pelasin itsekkin niin että ensin kerran läpi niin että maailmat pure white ja sitten vähä invadesin ja sain pure black character tendecy. Varmaan helpoin vetää maailmat pure black ja tapat npc black phantomeita ja primeval demoneita. Sitten kerran pari läpi niin oletkin joka reijästä valkoinen.

 

Kurpitza

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.05.2020
Viestejä
502
Vaikeassa vastustajassa hyvä miettiä suunnitelmallisuutta. Jos jokin tapa ei kerrassaan tuota tulosta niin miettiä muita tapoja ja välillä on tosiaan niin että myöhemminkin kerkeää.

Paljon riippuu millaisiin peleihin on tottunut. Jos pelaa ekaa kertaa soulseja niin tuska voi olla suurta, mutta sanotaan vaikka että kymmenisen tuntia kun jaksaa tahkota ja miettimällä mennä eteenpäin niin kiroilu vähitellen vähenee ja onnistuminen alkaa olemaan hetkittäisen sijaan ihan yleistäkin.
Tää on mun eka Souls peli ja kyllähän peli tapaa on pitänyt miettiä uusiksi. Tässä ei voi mennä nappulaa hakkaamalla juosten eteen päin, koska kyyti tuntuu olevan kylmää.

Hemmetin hyvä peli on kuitenkin, vaikka välillä voi vähän ahjo kuumentua liikaa, mutta tääkin on omasta tekemisestä kiinni. Haastava peli on kuitenkin nykytekeleisiin verrattuna.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 342
Tää on mun eka Souls peli ja kyllähän peli tapaa on pitänyt miettiä uusiksi. Tässä ei voi mennä nappulaa hakkaamalla juosten eteen päin, koska kyyti tuntuu olevan kylmää.

Hemmetin hyvä peli on kuitenkin, vaikka välillä voi vähän ahjo kuumentua liikaa, mutta tääkin on omasta tekemisestä kiinni. Haastava peli on kuitenkin nykytekeleisiin verrattuna.
Kyllähän nämä Soulsit ja Bloodborne on tosiaan aikalailla parasta, mitä nykykonsoleille on. Tulee hyvällä tavalla mieleen lapsuun, kun hakkasi Mega Mania, Castlevaniaa ja muita sadistisen vaikeustason omaavia pelejä.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 047
Eikö olis helpompi vaan aloittaa uus hahmo
Onnistuu se. Pelasin itsekkin niin että ensin kerran läpi niin että maailmat pure white ja sitten vähä invadesin ja sain pure black character tendecy. Varmaan helpoin vetää maailmat pure black ja tapat npc black phantomeita ja primeval demoneita. Sitten kerran pari läpi niin oletkin joka reijästä valkoinen.

Miksi vetäisin maailmat pure black, kun ne on pure white, mutta character tendency on vain black? Mitäs hyötyä tuosta PBWT?
Ilmeisesti kuitenkin invadereita tappamalla tuon voi saada pure white takaisin. Tuli kyllä kustua tuo ensimmäinen läpipeluukerta ihan huolella, mutta enpä tajunnut näitä tendencyjä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 252
Eikö olis helpompi vaan aloittaa uus hahmo

Miksi vetäisin maailmat pure black, kun ne on pure white, mutta character tendency on vain black? Mitäs hyötyä tuosta PBWT?
Ilmeisesti kuitenkin invadereita tappamalla tuon voi saada pure white takaisin. Tuli kyllä kustua tuo ensimmäinen läpipeluukerta ihan huolella, mutta enpä tajunnut näitä tendencyjä.
Extra bossia tulee molemmilla
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
2 342
Tuli hakattua taas viikonloppuna jokusen tunti tätä peliä. Pari jopa yllättävän helppoa bossia tuli vastaan, kun kaatuivat ensi yrittämällä. Tuntuu kyllä, että tässä avain menestymiseen on taikoihin panostaminen. Monen vihollisen kanssa on helpointa, kun voi ampua vaan tulipalloa naamaan turvallisen välimatkan päästä. Pätee myös näihin tiettyihin bosseihin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 252
Tuli hakattua taas viikonloppuna jokusen tunti tätä peliä. Pari jopa yllättävän helppoa bossia tuli vastaan, kun kaatuivat ensi yrittämällä. Tuntuu kyllä, että tässä avain menestymiseen on taikoihin panostaminen. Monen vihollisen kanssa on helpointa, kun voi ampua vaan tulipalloa naamaan turvallisen välimatkan päästä. Pätee myös näihin tiettyihin bosseihin.
Casterit on aivan ylivoimaisia tässä pelissä kyllä verrattuna melee hahmoon
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Välillä on hauskaa casterilla rennommin ottaa. :D Eilen tuli invadea harrastettua hetken aikaa. Nopeasti löyti kyllä pelaajia.
 

Kurpitza

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
10.05.2020
Viestejä
502
En mä tiedä miksi pelaan tätä. Joka kerta kun lyö virrat poikki koneesta(kun on ensin tahkonnut parituntia jonkun kentän alusta uudelleen ja uudelleen), niin haluaa murhata jonkun, ihan kenet vain, vaikka naapurin. Tai mielessä kytee, että saanhan edes polttaa jonkun elävältä. SAATANA MÄ VIHAAN TÄTÄ PELIÄ!!!
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 498
10h peliä takana ja pari kysymystä tuli mieleen.

Tekeekö noilla kamoilla mitä ei halua käyttää mitään? Saako myytyä tjsp?

Mikä olisi paras str ase? Nyt käytössä estoc+6.

Sitten vielä että miten tuo soul arrow otetaan käyttöön? Magic on lvl 10 ja puinen catalyst kädessä. Silti en jostain syystä voi ottaa tuota arrowia käyttöön. Se healaus taika toimii kyllä jos talisman kädessä...

Edit: sen hervottoman dragon miekan haluaisin, mutta pitää olla ilmeisesti valkoinen tendensy. Vielä en ole tuota dragonia tappanut 2-2 josta miekan saa. Muuttuuko valkoiseksi kun tuon päihittää vai onko muita tapaa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
701
10h peliä takana ja pari kysymystä tuli mieleen.

Tekeekö noilla kamoilla mitä ei halua käyttää mitään? Saako myytyä tjsp?

Mikä olisi paras str ase? Nyt käytössä estoc+6.

Sitten vielä että miten tuo soul arrow otetaan käyttöön? Magic on lvl 10 ja puinen catalyst kädessä. Silti en jostain syystä voi ottaa tuota arrowia käyttöön. Se healaus taika toimii kyllä jos talisman kädessä...

Edit: sen hervottoman dragon miekan haluaisin, mutta pitää olla ilmeisesti valkoinen tendensy. Vielä en ole tuota dragonia tappanut 2-2 josta miekan saa. Muuttuuko valkoiseksi kun tuon päihittää vai onko muita tapaa?
Kamoja ei voi myydä, eli säilö vaan kaikki mitä löydät.

Crushing Axe (tai joku muu crushing ase) tais olla hyvä ennen sitä dragon bone asetta. Kokeile crushing claymorea esim

Jos et ole kuollut kertaakaan human formissa world 2:ssa niin maailman pitäisi muuttua valkoiseksi bossien jälkeen. Ja reitti aseelle avautua myös, en muista 100% varmasti pitikö se dragon god myös tappaa vai ei.
 
Liittynyt
13.11.2017
Viestejä
2 047
Ei vaan nimenomaan ennen tappamista sen voi noutaa.
Mulla tais olla koko pelin käytössä Crushing Claymore str buildilla ja ihan hyvä oli, en saanut sitä dragon bone smasheria tietenkään ekalla peluukerralla sillä en seurannut läpipeluu videoita.
Paljon hyviä aseita str buildille, mutta estoc ei varmaan ole yksi niistä? Suosittelen pelaamaan sillä mikä tuntuu parhaalta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
229
On kyllä nannaa tämä peli. DS3 ei lähtenyt napostamaan Bloodbornen jälkeen mutta nyt tuo kilpitaistelu tuntuu tosi hyvälle. Royaltylla mennään kun ei ole taikurityypeillä oikein ennen näitä tämän tyyppisiä pelejä pelannut. Boletarianin punainen ritari kaatui eilen illalla kun oli saanut vähän leveliä magicciin (Crescent Falchion +1:llä) :interested:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 498
18h takana ja alkaa mennä vähän turhan helpoksi jo. soul lvl 70 ja muuten kaikki koluttu, mutta yksi archstone vielä aloittamatta. Aseena long sword +10. str, vit, end pääasiassa levuttanut. Magic ja int sen verran että sai soul arrowin käyttöön. On kyllä huikea peli. Juuri dark souls 3 uudelleen pelanneena täytyy sanoa että tuntuu jotenkin paremmalta. Kenttärakenne tosin vähän niin ja näin. Aika vähän shortcutteja verrattuna DS3. Samojen alueiden juoksemista tulee väkisinkin melko paljon. Ehkäpä toisaalta siistä syystä lvl tulee huomattavasti helpommin ilman mitään grindaamista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
229
3h eilen prison of hopen kimpussa kun tuli pari yllätyskuolemaa, mutta nyt pitäs pienen levelöinnin ja tuliloitsun opettelun jälkeen juosta bossia pieksämään :tup: SL21 taitaa olla nyt, sopivalta tuntuu vaikka CF+1 onkin aika OP :)

On kyllä vitun hyvä peli, toivottavasti vaan paranee :)
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
On kyllä niin naurettavan lyhyet latausajat että sielujen farmaus on todella nopeaa, 5 sec ja kenttä on ladattu uudelleen, ollaan pikkuisen eri lukemissa jos vertaa vaikka Bloodborneen.
Tullut nyt tässä alussa hakattua Islands Edgen luurankoja hengiltä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
229
Lieskavaanijaan :rofl: menee kasetti :beye: Pitääkö koittaa mätkiä Water Vail +fire resistant ring + Crescent Falchion +3:lla vai vieläkö koitan napsia Soul Rayllä. Magic taitaa olla jo 39 eli ei pitäisi siitä olla kiinni?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 102
Lieskavaanijaan :rofl: menee kasetti :beye: Pitääkö koittaa mätkiä Water Vail +fire resistant ring + Crescent Falchion +3:lla vai vieläkö koitan napsia Soul Rayllä. Magic taitaa olla jo 39 eli ei pitäisi siitä olla kiinni?
Moveset on aika yksinkertainen tuolla bossilla. Sen hypyn ali voi rollata ja ne perus hyökkäykset voi aika helposti dodgea myös. Aina yksi isku rollien väleissä munuaisiin niin kohta kuoleekin.
 

Karppi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
15.10.2019
Viestejä
2 058
Tullut nyt jonkun verran levelöityä niin että tapan aina Islands Edgen ensimmäisen luurangon, nuijalla 2 iskua ja henki pois, sitten lataa kentän uudestaan ja sama homma, todella tylsää touhua, pitää yrittää helpottaa omaa peliä mahdollisimman paljon levelöinnillä, varsinkin bosseja vastaan tulee helposti turpaan.

En ole todellakaan mikään hyvä pelaamaan näitä souls pelejä, vaikka Bloodborne, DS2 ja DS3 on läpäisty, noissa tuli käytettyä yleensä pomoissa NPC tai ihmispelaajia jos niitä oli saatavilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
229
Tullut nyt jonkun verran levelöityä niin että tapan aina Islands Edgen ensimmäisen luurangon, nuijalla 2 iskua ja henki pois, sitten lataa kentän uudestaan ja sama homma, todella tylsää touhua, pitää yrittää helpottaa omaa peliä mahdollisimman paljon levelöinnillä, varsinkin bosseja vastaan tulee helposti turpaan.

En ole todellakaan mikään hyvä pelaamaan näitä souls pelejä, vaikka Bloodborne, DS2 ja DS3 on läpäisty, noissa tuli käytettyä yleensä pomoissa NPC tai ihmispelaajia jos niitä oli saatavilla.
Jos pudottaudut Reaperin huoneen vasemmalle laidalle ja menet porraskäytävää vähän ylöspäin niin siinä on salaovi seinässä, lyö sitä ja se aukeaa. Siellä on punasilmänen luuranko josta saa kans hyvät soulit ;) Reaper putoaa nyt jo parilla flametossilla omalla maagilla. Kris blade ja Magical sharpness sormus varusteena
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
481
Onks tää miten pitkä peli sen jälkeen kun noi kivet o käyty läpi? Montako leveliä on per kivi? Oon tainnu nyt neljästä kivestä mennä 2-3 levua.

Tuntuu paljon helpommalta kuin DS-pelit. Tein Jack Of All Trades hahmon eli 2h ase, 1h+kilpi, miracle ja magic. Silti tuntuu, että millä tahansa tavalla viholliset tippuu hetkessä. Enpä voi edes miettiä miten tehokkaat taiat tai aseet olisi jos vain niihin keskittyisi. Nyt on kivaa vaihtelua jos tylsistyy yhteen asiaan.

Aseina toimii kahden käden kirves+7 ja yhden käden aseena jokin piikkinuija jossa blood+100 ja upgradennu sen hyvälaatuinen+4 lukemaan.
 
Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
1 498
Onks tää miten pitkä peli sen jälkeen kun noi kivet o käyty läpi? Montako leveliä on per kivi? Oon tainnu nyt neljästä kivestä mennä 2-3 levua.

Tuntuu paljon helpommalta kuin DS-pelit. Tein Jack Of All Trades hahmon eli 2h ase, 1h+kilpi, miracle ja magic. Silti tuntuu, että millä tahansa tavalla viholliset tippuu hetkessä. Enpä voi edes miettiä miten tehokkaat taiat tai aseet olisi jos vain niihin keskittyisi. Nyt on kivaa vaihtelua jos tylsistyy yhteen asiaan.

Aseina toimii kahden käden kirves+7 ja yhden käden aseena jokin piikkinuija jossa blood+100 ja upgradennu sen hyvälaatuinen+4 lukemaan.
3 tai 4 "checkpointtia" on jokaisessa viidessä kivessä
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
229
Mitähän äsken tapahtui. Laitoin sen sinisen kiven vankilassa että pääsen old Monk taisteluun. Noh spawnasin siihen tuoleja täynnä olevaan huoneeseen ja siinä oli se sumuovi mutten päässytkään siitä sisään. No odottelin varmaan 10min että tuleeko joku siitä ovesta minua tappamaan. Ei tullut muuta kun target destroyed ilmoitus ja sain sen head wrapin.

Liekkö joku bugi vai mikä. Olin kuitenkin se ite munkki kun minun ukolla oli se lakana päässä
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 252
Mitähän äsken tapahtui. Laitoin sen sinisen kiven vankilassa että pääsen old Monk taisteluun. Noh spawnasin siihen tuoleja täynnä olevaan huoneeseen ja siinä oli se sumuovi mutten päässytkään siitä sisään. No odottelin varmaan 10min että tuleeko joku siitä ovesta minua tappamaan. Ei tullut muuta kun target destroyed ilmoitus ja sain sen head wrapin.

Liekkö joku bugi vai mikä. Olin kuitenkin se ite munkki kun minun ukolla oli se lakana päässä
Ilmeisesti pitää odottaa että ne tulee sinne ylös eka ja siinä välissä voivat kuolla myös
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 102
Mitähän äsken tapahtui. Laitoin sen sinisen kiven vankilassa että pääsen old Monk taisteluun. Noh spawnasin siihen tuoleja täynnä olevaan huoneeseen ja siinä oli se sumuovi mutten päässytkään siitä sisään. No odottelin varmaan 10min että tuleeko joku siitä ovesta minua tappamaan. Ei tullut muuta kun target destroyed ilmoitus ja sain sen head wrapin.

Liekkö joku bugi vai mikä. Olin kuitenkin se ite munkki kun minun ukolla oli se lakana päässä
Siinähän pelataan tosiaan oikeaa pelaajaa vastaan ja jos käy niin että se pelaaja ei jostain syystä sinne tule tai kuolee matkalla sinne huoneeseen niin voitat taistelun ja tilanne on ohi.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
29
En ottanut selvää ennen alotusta miten toi world tendency toimii.

Oon clearannut dragon godin, enkä tajunnut että bosseihin ei kannata mennä kuolemaan human modessa, enkä siis saanut tonne pure white world tendencyä, että saisin dragon bone smasherin.

Saako tuota nostettua mitenkään, toimiiko vielä toi, että tappaa invadereita?

Jos toimii, niin löytytiskö joku halukas jeesaamaan joka vois invadeta mun pelin pariin kertaan että saisin ton nostettua pure whitelle?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 102
En ottanut selvää ennen alotusta miten toi world tendency toimii.

Oon clearannut dragon godin, enkä tajunnut että bosseihin ei kannata mennä kuolemaan human modessa, enkä siis saanut tonne pure white world tendencyä, että saisin dragon bone smasherin.

Saako tuota nostettua mitenkään, toimiiko vielä toi, että tappaa invadereita?

Jos toimii, niin löytytiskö joku halukas jeesaamaan joka vois invadeta mun pelin pariin kertaan että saisin ton nostettua pure whitelle?
Kaiketi vain character tendency nousee kun tapat invadereita. World tendency ei. World tendency pääsääntöisesti nousee kun tapat bossin. Jotain black phantomeita (NPC) tappamalla myös nousee world tendency. Kolmantena tietenkin primeval demonin tappaminen tai named black phantom NPC:n tappaminen mutta nuo vaihtoehdot tulee kysymykseen vain kun olet siellä pure black world tendency tasolla.

Eli pelaat pelin läpi ja tapa kakkos archstonen bossit uudestaan ilman että human formilla kuolet tai aloitat alusta.
 
Liittynyt
28.09.2018
Viestejä
29
Kaiketi vain character tendency nousee kun tapat invadereita. World tendency ei. World tendency pääsääntöisesti nousee kun tapat bossin. Jotain black phantomeita (NPC) tappamalla myös nousee world tendency. Kolmantena tietenkin primeval demonin tappaminen tai named black phantom NPC:n tappaminen mutta nuo vaihtoehdot tulee kysymykseen vain kun olet siellä pure black world tendency tasolla.

Eli pelaat pelin läpi ja tapa kakkos archstonen bossit uudestaan ilman että human formilla kuolet tai aloitat alusta.
Allaolevan Wikin mukaan invaderien tappaminen pitäisi vaikuttaa world tendencyyn.

 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 811
Kaverin kanssa kokeiltiin salasanan kanssa toisen maailmaan invadea. Ei onnistunut. Invadesin aina ihan muualle. Kai se alkuun onnistui, mutta pätsätty vissiin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 133
Viestejä
4 196 728
Jäsenet
70 854
Uusin jäsen
rata-mestari

Hinta.fi

Ylös Bottom