Demon's Souls Remake (PS5)

Ainut vaan et se on muuten sit jenkkiserveri. Eli ajat menee ristiin ja sit siinä on se saatananmoinen lagi. Ei oo yks eikä kaks kertaa kun oon päässy maistelemaan backstabia ilman et on koko tilannetta nähny. Yhtäkkiä animaatio vaan alkaa ja sit imetään paskaa. Mukavaa ja helppoa, samasta syystä tulee aika usein pelattua offlinessa.

Tuli pelattua toisen kerran läpi erilaisella buildilla. Aika lyhyt peli tää on jos tietää mitä tehdä. Tajusin vaan samalla et tässä on muuten sellasia ripulimestoja et oksat pois. Kenttäsuunnittelu on paikotellen sellasta pelaajan nyrkittämistä perseeseen. Shrine of Storms sisältää näitä kohtia mistä otat eestä ja takaa erittäin kapeella alustalla kallion päällä, Valley of Deprivation on suunniteltu samalla tavalla, sulla on helposti monta vihollista kimpussa hyvin ahtaassa paikassa. Toisaalta onneks se rajoittuu pitkälti vaan noihin, mutta en voi kyllä myöntää et noista tulee oikeen nautittua kun joutuu rämpimään läpi. On siellä Boletarianissaki siellä Tower Knightin archstonen ja seuraavan bossin huoneen välissä odottamassa sellanen pieni ylläri jonka kanssa on keksittävä ratkasu joka kerta kun sitä bossia tahtoo yrittää.

Ei siinä, saahan tolla haastetta aikaseks mut se tuntuu vaan niin saatanan halvalta ja mielikuvituksettomalta keinolta kun olla ja voi. Latria ja Stonefang on taas sit sellasia mestoja mitkä on tehty silleen normaalisti ilman tollasia +3 hengen vihollisryppäitä.

Täällä ei ole lagia ollut jenkkiservulla. Itse asiassa oli optionsin mukaan pienin latency default-servulla (200 luokkaa). Ruotsi näyttää latencyksi 900.
 
Täällä ei ole lagia ollut jenkkiservulla. Itse asiassa oli optionsin mukaan pienin latency default-servulla (200 luokkaa). Ruotsi näyttää latencyksi 900.
Joo, on se mullakin jotain 200 pintaan se pingi, mutta siin on otettava huomioon sen toisenkin osapuolen yhteys. Toistaseks useimmat jotka invadennu ollu sellasia warppailevia, niin eihän sitä jaksa kun homma ei oo rehtiä nähnykkään.

En kyllä tiiä mitä ne euroopan servut on kun pingit noin korkeat. +200 ei kuitenkaan oo missään nimessä silleen rehellisesti pelattava lukema.
 
Oma lemppari tähän mennessä oli aivan turha ansa ennen pomotappelun fog dooria ja kippasin siihen. Tossa kohti meni pleikkari kiinni ja lähdin ulkoilemaan :D Toinen vittumainen feature on Prison Of Hopen lattiassa olevat reiät..
 
Täällä ei ole lagia ollut jenkkiservulla. Itse asiassa oli optionsin mukaan pienin latency default-servulla (200 luokkaa). Ruotsi näyttää latencyksi 900.
Itsellä näyttää kaikki muut serverit latenssiksi 7-8 ja Default-servulle ~170 :hmm:
 
Itsellä näyttää kaikki muut serverit latenssiksi 7-8 ja Default-servulle ~170 :hmm:

Täällä näyttää edelleen tältä:
IMG_20201124_220639__01.jpg
 
Minulla on yleensä ollut samoja lukemia kuin ranella.

Flamelurkerilla oli ehkä vähemmän yllättäen aktiivista juuri äsken.
 
En nyt katsonut nuita serveri pingejä mutta viimeksi kun katsoin niin jenkkeihin oli joku 200ms ja kaikkialle muualle joku 20s+.

EDIT: Ehti vähän paneutua taas tähänkin. Ensimmäinen demoni tuhottu, eikä tarvinut edes kuolla! :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Itsellä nyt 25h takana mutta olen nuohonnut aika rauhassa paikkoja läpi ja etsinyt salaovia yms. Täytyy sanoa, että jos Dark Soulsissa jouskari oli välillä OP, niin tässä pystyisi luultavasti juustottamaan koko pelin läpi jouskarin avulla ottamatta yhtään osumaa :D Onneksi lähdin STR-buidfilla liikkeelle, maagilla peli olisi varmaan täysin triviaali.
 
Maagilla peluukin on silti hauskaa. Leechmonger eli Iilipeto on hauska räimiä ylhäällä pojottaen kuoliaaksi. Tässä kuitenkin korostuu ehkä parhaiten minusta tuollainen Ranen tekemä kunnon ritari. Jollain Halberdilla ajattelin seuraavan hahmon pelailla.
 
On se vaan muuttunut melkoisesti 11 vuoden takaa:

 
On tämä hieno remake! Tilasin joskus 2010 alkuperäisen erikoisversion Kanadasta ja sitä tuli silloin pelattua sen strategiaoppaan kera joka kertoi tarkkaan minne missä vaiheessa, world tendency kikat jne. Nyt tulee pelattua ns. sokkona ja vaikka asioita muistaa todella paljon, on tässä uutuuden viehätystäkin. Prison of Hope on kyllä äänimaailmaltaan aivan huikea, en tiedä auttaako tuo pleikkarin Tempest chippi vai onko ääniin nyt vain panostettu tässä remakessa paljon (Arctis 7 langattomina toimii erittäin hyvin, 3D moodi päällä). Lisäboonuksena sattui se audiobugi juuri itemiä poimiessa niin melkeinhän siinä tuli paskat housuun, tätä lisää!
 
On tämä hieno remake! Tilasin joskus 2010 alkuperäisen erikoisversion Kanadasta ja sitä tuli silloin pelattua sen strategiaoppaan kera joka kertoi tarkkaan minne missä vaiheessa, world tendency kikat jne. Nyt tulee pelattua ns. sokkona ja vaikka asioita muistaa todella paljon, on tässä uutuuden viehätystäkin. Prison of Hope on kyllä äänimaailmaltaan aivan huikea, en tiedä auttaako tuo pleikkarin Tempest chippi vai onko ääniin nyt vain panostettu tässä remakessa paljon (Arctis 7 langattomina toimii erittäin hyvin, 3D moodi päällä). Lisäboonuksena sattui se audiobugi juuri itemiä poimiessa niin melkeinhän siinä tuli paskat housuun, tätä lisää!
Meikäläinen ei tiedä niinku mitään tästä pelistä. Ainoa mitä "tiedän" on yleiset kikat miten Dark Souls pelit toimii ja oletan että samoja juttuja tässäkin mutta ei välttämättä olekkaan. Aivan mahtava peli hissukseen pelailla illalla. Helvetin tunnelmallinen ja pitää kyllä hermot kierällä.
 
Ahaa, tässähän on kokonaan uusi pelimuoto!


Enabling 'Fractured Mode' will flip/mirror the game's overworld(s) horizontally. This is intended to provide a refreshing, challenging, and disorienting experience for veteran players who are very familiar with the game's layout. To make matters worse, the character model is flipped as well, visually making the character's main hand their left hand.
 
Se meni NG+ läpi vaihtoehtoisella lopulla. Pelikellossa 40 tuntia ja hahmolla soul level 100.

Tuli rakennettua vielä Quality Uchigatana +5 ja Knight shield +10 nykyiseen buildiin. Talisman ja White bow mukana avustamassa.

NG+2 täältä tullaan! :kippis:

IMG_20201129_211230__01.jpg
 
Läpi on ja 50 tuntia siinä meni. Pelasin rauhassa ja koitin tutkia kaikki paikat. En siltikään selvästi löytänyt kaikkea, kun meni noista world tendency-hommista ohi about kaikki. Pelasin siis sokkona ja ilman mitään oppaita. Mut huomasin jo pelatessa että tiettyihin paikkoihin en pääse, ja pelaajien viestien perusteella niihin vaikutti world tendency.

Pelasin Knightilla ja panostin aluksi strengthiin, vitalityyn ja enduranceen. Käytin loppujen lopuksi enimmäkseen vaan muutamaa eri asetta: Dragon Long Sword ja Crescent Falchion. Loppua kohti aloin kokeilemaan myös magic-juttuja.

Pelaan pelin varmasti myös uudestaan jollain aivan toisenlaisella hahmolla.

Loistava peli! Ainoa pettymys oli ehkä pomotaisteluiden tietty epätasaisuus. Ja kenttäsuunnittelukin oli hieman epätasaista välillä. Kuitenkin jos ajattelee että tämä aloitti Souls-pelit, niin kyllähän tämä teki jo suurimman osan asioista oikein. Pidän myös siitä että remake on uskollinen alkuperäiselle (pelasin sitä aikanaan ekan bossin läpi ja sitten hyytyi).

Oon muuten tavannut tän pelin pää-äänisuunnittelijan. Sellainen heppu kuin Derrick Espino. Oli aiemmin töissä Naughty Dogilla, ihan kova tekijä. Pidin kyllä tämän remaken äänisuunnittelusta erittäin paljon. Sinänsä haastava tapaus kun musiikkia ja dialogia on melko vähän. Ja toisaalta alueet ovat aika kuolleita paikkoja. Mutta sitten toisaalta taas jotkut alueet tarjosivat tilaa luovuudelle (vaikkapa Latria).

Pelaajan ja vihollisten toimintaan liittyvät äänet ovat pelillisesti tärkeimpiä, ja varsinkin ne jotka antavat palautetta pelaajalle ja luovat pelifiilistä (kuten aseiden iskut ja vastaavat). Nämä olivat 10/10. Erittäin realistisen ja laadukkaan kuuloista settiä ja kaikki hyvässä balanssissa. 3D-ääntä en testannut minuuttia kauempaa, koska en tykkää pelata kuulokkeilla, mutta perus 5.1 surroundit toimivat hyvin. Varsinkin pelin imo vaikeimmassa bossissa Maneaterissä oli kyllä surround-äänistä oikeaa hyötyä.

Tämä oli oikein oiva tapa aloittaa PS5:n aikakausi.
 
Toiset vetää täällä jo NG++ mutta meikäläinen hajoilee peliin rauhalliseen tahtiin. Nyt on kukistettuna falangidemoni, torniritari, lieskavaanija, lohikäärmejumala sekä panssarilukki.

Pitkämiekka +9 on aseena ja kohtapuoliin +10 kunhan löytyy isoja kovan kiven palasia.

Ja suomeksi tottakai!
 
Toiset vetää täällä jo NG++ mutta meikäläinen hajoilee peliin rauhalliseen tahtiin. Nyt on kukistettuna falangidemoni, torniritari, lieskavaanija, lohikäärmejumala sekä panssarilukki.

Pitkämiekka +9
on aseena ja kohtapuoliin +10 kunhan löytyy isoja kovan kiven palasia.

Ja suomeksi tottakai!
:dead: :dead: :dead: :dead: :dead: :dead: :dead: :dead: :dead:

aika vähän jää sanottavaa noihin suomennoksiin, ei niitä kai sanasta sanaan olis pakko vetää kääntäjän läpi, mutta siihen ovat vissiin päätyneet.
 
"Sodan miekka, Pitkämiekka, Suurmiekka, Bastardimiekka, Puolentoista käden miekka ja joskus jopa Kahden käden miekka. Vaikka rakkaan lapsen monta nimeä aiheuttavatkin keräilijöille päänvaivaa, niin on selvää, että tällaiset isot miekat olivat aikanaan suosittuja aseita ja käytössä kaikkialla Euroopassa."

Bastardimiekka olisi ollut aika kova suomennos.
 
Nyt se on tehty, eli Platina-trophy napsahti! :kippis:

IMG_20201207_214314.jpg


Vajaa sata tuntia ja koko isyyslomaha siihen menikin. Kaksi hahmoa pelattuna NG+2:lle (yhteensä neljä läpipeluukertaa).

Toiseksi hahmoksi tein maagin, joka on nyt SL 120. Crescent Falchion +5 niittasi aika hyvin porukkaa nurin pvp:ssä Magic-skaalauksen vuoksi. Nyt voikin laittaa pelin tauolle, ja siirtyä Cyberpunkin maailmaan. :cool:

PS. Eilen sattui hauska tilanne, kun Souls-sarjan yksi tunnetuimmista streamaajista lobosjr invadesi omaan peliin, ja alta aikayksikön hän kylmentyikin. :rofl:
 
Läpi meni SL76 perus miekkamies warriorilla ja viimeiset viisi bossia taisi kaatua ensiyrittämällä ilman että tiesin mitään niistä, että sinällään tuntui helpoimmalta souls peliltä tähän asti.

Pitääpä koittaa vähän NG:tä ja jos nyt vähän koluaisi paikkoja wikin avulla ja rakentelisi jotain strength S-skaalaavaa pamppua tai jotain.
 
Sain itsekin fiksun ajatuksen hommata elämäni ensimmäisen platinum trophyn tämän pelin kanssa ja voi veljet mikä idea. Katselin suurinpiirtein listan mitä trophyjä pitää saada ja tulikin sitten sössittyä noiden pomosielujen kanssa kahdella hahmolla niin on kyllä saanut pelata ja veivata world tendencyjä edes takas, tällä hetkellä yks hahmo jo NG+2 puolella ja pitää vielä sillä tuo Soulsucker loitsu hommata. Lisäksi kaikki miraclet vielä työnalla mutta se onnistuu uudella hahmolla yhden läpipeluukierroksen aikana käsittääkseni. Pure bladestone farmaus NG+ puolella oli kyllä todella perseestä, farmasin alussa sitä 4-1 luurankoa kun en paremmasta tiennyt, se oli kohtuu hidasta hommaa SL90 tasolla vielä. Sitten hoksasin että sama luuranko on myös 4-2 tapettavissa 30 sekunnissa niin tuota farmasin vielä reilu 200 kertaa eikä vain tippunut. Päätin sitten että RNG jumalat ovat vihaisia ja boottasin pleikkarin uuden seedin toivossa ja tottakai se kivi tippui heti ensimmäisellä tapolla sen jälkeen. Ei kyllä tee mieli tätä pelata hetkeen kun trophy on taskussa vaikka loistava peli onkin
:sdarra:
 
Sain itsekin fiksun ajatuksen hommata elämäni ensimmäisen platinum trophyn tämän pelin kanssa ja voi veljet mikä idea. Katselin suurinpiirtein listan mitä trophyjä pitää saada ja tulikin sitten sössittyä noiden pomosielujen kanssa kahdella hahmolla niin on kyllä saanut pelata ja veivata world tendencyjä edes takas, tällä hetkellä yks hahmo jo NG+2 puolella ja pitää vielä sillä tuo Soulsucker loitsu hommata. Lisäksi kaikki miraclet vielä työnalla mutta se onnistuu uudella hahmolla yhden läpipeluukierroksen aikana käsittääkseni. Pure bladestone farmaus NG+ puolella oli kyllä todella perseestä, farmasin alussa sitä 4-1 luurankoa kun en paremmasta tiennyt, se oli kohtuu hidasta hommaa SL90 tasolla vielä. Sitten hoksasin että sama luuranko on myös 4-2 tapettavissa 30 sekunnissa niin tuota farmasin vielä reilu 200 kertaa eikä vain tippunut. Päätin sitten että RNG jumalat ovat vihaisia ja boottasin pleikkarin uuden seedin toivossa ja tottakai se kivi tippui heti ensimmäisellä tapolla sen jälkeen. Ei kyllä tee mieli tätä pelata hetkeen kun trophy on taskussa vaikka loistava peli onkin
:sdarra:
Sama meno täälläkin menossa. Näillä näkymin näyttää siltä että NG+4 kierrokselle menee että saan kaikki spellit ja miraclet. Tuli sekoiltua itsekkin world ja character tendencyjen kanssa ja välillä söin sieluja tietämättä että niitä tarvi spelleihin...

Positiivista on se että nyt osaa jo vähän pelata ja NG+2 alkoi omalla Blueblood Sword ukolla mennä osa maailmoista läpi jo tunteroiseen. Varsinkin kakkos maailma jossa armorspider, flamelurker ja dragon god menee suoraan läpi juoksemalla ilman kuolemia. Tuntuu hyvälle ja pahalle pelata tätä peliä uudestaan ja uudestaan... :D

PS: Se 4-1 black skeleton ei taida tiputtaa pure bladestonea. Sen saa vain siitä 4-2 skeletonista.

1610020204839.png


 
PS: Se 4-1 black skeleton ei taida tiputtaa pure bladestonea. Sen saa vain siitä 4-2 skeletonista.

Näitä tuli tutkittua ja löysin youtubesta videot kolmesta eri black skelestä jolta dropin saa. Parhain drop rate olisi ilmeisesti tuolla black phantom black skeletonilla joka löytyy 4-3 archstonelta takaisin palatessa kielekkeen reunalta, mutta sen tappaminen oli niin hidasta NG+:lla että vain soulsucker olisi siihen hommaan. Olen myös nähnyt videon jossa dropin saa 4-1 alussa Crescent falchionia vartioivalta, tätä farmasin aluksi. Ja sitten tämä nopein on 4-2 archstonelta juoksee takaisin Adjucitator tappelun portaat ylös ja siinä on se black skeleton. Nämä tiedoksi niille joilla farmausurakka edessä :)
 
Näitä tuli tutkittua ja löysin youtubesta videot kolmesta eri black skelestä jolta dropin saa. Parhain drop rate olisi ilmeisesti tuolla black phantom black skeletonilla joka löytyy 4-3 archstonelta takaisin palatessa kielekkeen reunalta, mutta sen tappaminen oli niin hidasta NG+:lla että vain soulsucker olisi siihen hommaan. Olen myös nähnyt videon jossa dropin saa 4-1 alussa Crescent falchionia vartioivalta, tätä farmasin aluksi. Ja sitten tämä nopein on 4-2 archstonelta juoksee takaisin Adjucitator tappelun portaat ylös ja siinä on se black skeleton. Nämä tiedoksi niille joilla farmausurakka edessä :)
PS3:lla tuli tuo platina trophy hommattu ja nyt kun näitä farmaustarinoita lukee, luulen että jää farmaamatta. Kunhan nyt kerran menisi läpi ja hieman sitten tuota invader hommaa yrittäisi tehdä, kun se tuntui hauskalta silloinkin.
 
Olis melkein kuvitellut, että tuollaiset trophyihin liittyvät aivopierut olisi korjattu remakeen kuten että sitä yhtä luurankoa pitää kaiken muun jälkeen juosta 200 kertaa että saa sen yhden kiven :facepalm:

PS3:lla aikoinaan tuon rituaalin suorittaneena täytyy todeta, että olen onnekas kun sain itseni vieroitettua trophyista. Nykyisin pelin voi lopettaa kun se on pelattu.
 
Olis melkein kuvitellut, että tuollaiset trophyihin liittyvät aivopierut olisi korjattu remakeen kuten että sitä yhtä luurankoa pitää kaiken muun jälkeen juosta 200 kertaa että saa sen yhden kiven :facepalm:

PS3:lla aikoinaan tuon rituaalin suorittaneena täytyy todeta, että olen onnekas kun sain itseni vieroitettua trophyista. Nykyisin pelin voi lopettaa kun se on pelattu.
Pelin pelaaminenhan lopetataan siinä kohtaa kun sen pelaaminen ei ole hauskaa. Itse jatkan vielä tasaisesti tämän pelin pelaamista kunnes ukko on level 999 tai kiinnostus loppuu. Pääpeliksi siirtyy nyt kuitenkin Dark Souls Remastered PS4 versio, vaikka olen prepare to die editionin pelannut kaksi kertaa PC:llä läpi dsfixillä 60fps 4k resolla. Napsitaan trophy tästäkin.
 
Pelin pelaaminenhan lopetataan siinä kohtaa kun sen pelaaminen ei ole hauskaa. Itse jatkan vielä tasaisesti tämän pelin pelaamista kunnes ukko on level 999 tai kiinnostus loppuu. Pääpeliksi siirtyy nyt kuitenkin Dark Souls Remastered PS4 versio, vaikka olen prepare to die editionin pelannut kaksi kertaa PC:llä läpi dsfixillä 60fps 4k resolla. Napsitaan trophy tästäkin.

Eri juttu pelata kun on hauska peli kuin grindata sitä yhtä ainoaa kohtaa, josta hirveellä tuurilla tipahtaa se tarvittava asia. Etenkin open world peleissä tulee seikkailtua monesti vielä uudemman kerran vaikka kaikki juonellinen on jo tehty.
 
Eri juttu pelata kun on hauska peli kuin grindata sitä yhtä ainoaa kohtaa, josta hirveellä tuurilla tipahtaa se tarvittava asia. Etenkin open world peleissä tulee seikkailtua monesti vielä uudemman kerran vaikka kaikki juonellinen on jo tehty.
Juu tietyllä tavalla From Softwarelta suunnittelumoka että tuollainen grindaus tehty, mutta itsellä se kääntyi aika helposti ajatuksissa haasteeksi että miten maksimoin item drop chancen ja montako sekuntia kestää per rundi että saan optimaalisen runin. Tuo oli mielestäni hauskaa. 15 rundia sitä pitikin juosta että pure bladestone tipahti. Nuo 200 kerran rundit taitaa olla legendaa tai ei ole jaksettu miettiä mahdollisuuksia item droppien parantamiseen.
 
Juu tietyllä tavalla From Softwarelta suunnittelumoka että tuollainen grindaus tehty, mutta itsellä se kääntyi aika helposti ajatuksissa haasteeksi että miten maksimoin item drop chancen ja montako sekuntia kestää per rundi että saan optimaalisen runin. Tuo oli mielestäni hauskaa. 15 rundia sitä pitikin juosta että pure bladestone tipahti. Nuo 200 kerran rundit taitaa olla legendaa tai ei ole jaksettu miettiä mahdollisuuksia item droppien parantamiseen.
Tietysti voi käyttää sitä item glitchiä myös mikä jätettiin peliin ilmeisesti tarkoituksella ;)
 
Viimeksi muokattu:
Dark Souls 3:ssa taisi tulla noin 15 tuntia tavaragrindaamista minulle. Onlinessa en jaksanut kaikkea hankkia. Ei minua nuo niin haittaa. Pahempiakin on joissakin peleissä.
 
Yleisesti näissä olis kivointa jos joku olis laatinut grindausoppaan, jolla hoidat jonkun rasittavan esineen metsästyksen silloin kun peli vielä kiinnostaa ja siitä sivussa saavutetusta leveleistä sun muista on vielä jotain iloja. Liiemmin spoilaamatta tietty.

Muistelin, että tuota luurankoa tuli juostua jonkun taian kanssa, jolla sai moninkertaisesti sieluja ja muutenkin se kuoli yhdestä selustaan hyökkäyksestä. Niillä sieluilla olisi ollut käyttöä vaikeammilla läpipeluukerroilla jos tuon olisi tajunnut tehdä aiemmin. Samalla olisi motivoinut, että tämän jälkeen on vielä hauskaakin pelattavaa.
 
Mulla meni noin 55 tuntia tuohon platinan hommaamiseen, lähes kaiken tein yhdellä STR NG+2 hahmolla, parit pienemmät trophyt tuoreella maagibuildilla mutta ei tullut edes pelattua sillä kertaakaan läpi lopulta. Tuosta black skeletonin farmaamisesta vielä että kyllä siinä pahimmillaan on RNG huonolla tuulella että yrityksiä tulee satoja. Itse juoksin yleensä kerralla aina niin pitkään että sieluja oli kasassa 500000, mikä tarkoitti noin 60 tappoa johon meni 30 minuuttia. Luck 7, PBWT ja en kyllä muista otinko loppua kohden Providential Ringin käyttöön, tuosta on hieman kahta mielipidettä että huonontaako se rare droppien mahdollisuutta commonien seassa vai ei. Yli 200 kertaa meni ainakin tuohon ja siihen päälle vielä ne 4-1 alun farmaukset eli eihän tuo hyvää suunnittelua ole mutta toisaalta platinumin kuuluu olla haastava ja tämä toi ainakin sitä henkistä haastavuutta :) Muutama tunti on silti pieni aika, luinpa yhdestä herrasta joka oli alkuperäisessä Demon's Soulsissa samaa kiveä farmannut joka viikonloppu 3 vuotta ilman sen tippumista. En tiedä oliko konstit oikeat mutta pitkäjänteistä silti
 
Tarkka buildi oli itsella tuohon pure bladestone metsästykseen:
  • Large sword of searching (offhand): Doubles base item drop rate
  • Providential ring
  • Luck 50
  • World ja character tendency pure black kun jossain oli debugattu vanhaa demons souls koodia että pure blackillä base drop rate olisi 2,5% tuolle bladestonelle. Muuten se olisi 0.1%.
  • Näillä item drop 440. Ilman tuota asetta ja ringiä ja luck perus 10 niin item drop on 40. Eli kymmenen kertainen mahdollisuus tällä setupilla.
Olisiko reilu puoli tuntia mennyt tuolla buildilla että sen sai. Sama homma gold coinin metsästykseen 2-2 archstonen lähellä olevasta Fat officialilta.
 
Viimeksi muokattu:
Eilen illalla myöhään tuli tapettua 3 maailman bossi, ja menin nukkumaan sen jälkeen.

Noh tänään en tajunnut että olin body formissa, ja lähdin hakemaan 2 maailmasta kolikkoa, kuolin tietenkin matkalla, ei taida olla enää mitään keinoa saada pure white kun se kerran oli jo päällä, ja kaikki 3 bossia on tapettu?
 
Eilen illalla myöhään tuli tapettua 3 maailman bossi, ja menin nukkumaan sen jälkeen.

Noh tänään en tajunnut että olin body formissa, ja lähdin hakemaan 2 maailmasta kolikkoa, kuolin tietenkin matkalla, ei taida olla enää mitään keinoa saada pure white kun se kerran oli jo päällä, ja kaikki 3 bossia on tapettu?
NG+ uutta yritystä sitten! :thumbsup: Se keskinkertainen ase jäi saamatta itselläkin 2-4 arealta eka läpipeluukerralla tuon vuoksi.
 
Eilen illalla myöhään tuli tapettua 3 maailman bossi, ja menin nukkumaan sen jälkeen.

Noh tänään en tajunnut että olin body formissa, ja lähdin hakemaan 2 maailmasta kolikkoa, kuolin tietenkin matkalla, ei taida olla enää mitään keinoa saada pure white kun se kerran oli jo päällä, ja kaikki 3 bossia on tapettu?
Siksi kannattaa tappaa itsensä aina sielä nexus paikassa kun tappanut bossin niin saa varmasti valkoisen maailman
 
Siksi kannattaa tappaa itsensä aina sielä nexus paikassa kun tappanut bossin niin saa varmasti valkoisen maailman

Näin olen tehny, mutta kun illalla meni myöhään pelit ja pomon jälkeen suoraan nukkumaan, niin ei tuota seuraavana päivänä muistanut / kiinnittänyt huomiota ennen ku oli liian myöhästä ;)
 
Tippu tuo pure bladestone 4-1 skeleltä, tosin ei tässä uudessa versiossa edes ole niitä ase trophyjä, ainoastaan jos ei ole deluxe versiota niin tuon tarvitsee sormusta varten. Deluxen ostajat pääsevät helpommalla platinaan käsiksi, koska tuo sormus ja muutama muu tulee deluxen mukana.
 
Itellä kävi tuuri, kun originaali DS:ssä silloin aikoinaan sain tuo pure bladestonen jo toisella yrittämällä.
 
Nyt on pakko luovuttaa, alkaa sen verran kiristämään . Ehkä parin kuukauden päästä voi kokeilla uudestaan. En pääse edes siitä ekan kentän puna ritarista ohi tai pääsen mä ohi, mutta en saa sitä hengilta.
 
Nyt on pakko luovuttaa, alkaa sen verran kiristämään . Ehkä parin kuukauden päästä voi kokeilla uudestaan. En pääse edes siitä ekan kentän puna ritarista ohi tai pääsen mä ohi, mutta en saa sitä hengilta.
Se on ihan hillittömän hankala alussa ja siitä on tarkoituskin mennä ohi. Yleensä se käydään tappamassa vasta joskus puolenvälin jälkeen kun on parempaa varustetta ja hp:tä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 762
Viestejä
4 498 202
Jäsenet
74 279
Uusin jäsen
Muskotti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom