Demon's Souls Remake (PS5)

Jaa PS5 exclu? Voikin sitten lopettaa tämän odottamisen, sillä en ole ostamassa uutta konsolia ainakaan muutamaan vuoteen.
 
Harmittaa kyllä, jos ei pääse kokemaan aloitusviikon huumaa ja lattioita täynnä apulappuja. Parasta on se pelaajamäärä alkuun aina. Tätä pelkäsin, että jos launchissa, mutta ei voi mitään, jos ei saa. Kyllä aikuinen mieskin saa itkeä onneksi tänä päivänä. :itku:
 
Harmittaa kyllä, jos ei pääse kokemaan aloitusviikon huumaa ja lattioita täynnä apulappuja. Parasta on se pelaajamäärä alkuun aina. Tätä pelkäsin, että jos launchissa, mutta ei voi mitään, jos ei saa. Kyllä aikuinen mieskin saa itkeä onneksi tänä päivänä. :itku:

Soulsia ei ole aikaisemmin julkaistu konsolin kanssa yhtäaikaa, joten pelaajamäärä ei tule alussa olemaan tälläkertaa niin kova kuin yleensä. Varmasti menee ensi vuoden puolelle, että isoin pelaajakunta saavutetaan.
 
Ei tässä itsellä ainakaan mikään kauhea hinku ole saada heti julkkarissa. Alkuperäinen kuitenkin pelattu ps3:lla 5 kertaa läpi platina-trophyn kera ja tämä tuskin tuo sisältöön hirveästi uutta, täysin remontoidun ulkokuoren lisäksi. Online-pelaaminenkaan ei kiinnosta näissä peleissä.
 
Ei tässä itsellä ainakaan mikään kauhea hinku ole saada heti julkkarissa. Alkuperäinen kuitenkin pelattu ps3:lla 5 kertaa läpi platina-trophyn kera ja tämä tuskin tuo sisältöön hirveästi uutta, täysin remontoidun ulkokuoren lisäksi. Online-pelaaminenkaan ei kiinnosta näissä peleissä.

Eniten kiinnostaa mitä kaikkea ne on pistäneet uusiksi. Ainakin tutoriaalikenttä oli pistetty aivan uuteen uskoon, joten luultavasti myös muita kenttiä. Myös hämisbossi-taistelussa tuli uusia juttuja, kun bossi sytytti koko lattian tuleen.

Marraskuuta odotellessa...
 
Minä tykkään sekä että. Ilman levelitystä pitää yksin saada tahkota ja erilaisilla buildeilla/haasteilla. Sitten mahdollisimman paljon cooppausta ja muiden avustamista. Voi sitä naurua, kun Ds1 remasteredissa mentiin neljän porukalla Capran luokse. Ei saanut mitään selvää mistään niin pienessä kopissa, mutta nopeasti se ohi oli. Hehe.
 
Eniten kiinnostaa mitä kaikkea ne on pistäneet uusiksi. Ainakin tutoriaalikenttä oli pistetty aivan uuteen uskoon, joten luultavasti myös muita kenttiä. Myös hämisbossi-taistelussa tuli uusia juttuja, kun bossi sytytti koko lattian tuleen.

Marraskuuta odotellessa...
Aika samalta se näytti muuten mutta viholliset kuoli vain yhdellä iskulla jota et kyllä alkuperäisessä voinut tehdä
 
Uusi asehan on ainakin preorder-paketissa, että eihän sitä tiedä vielä, mitä uutta on. :) Uskoisin aika tuoreelta tuntuvan jo melko mullistavien graafisten uudistusten takia.
 
Aika samalta se näytti muuten mutta viholliset kuoli vain yhdellä iskulla jota et kyllä alkuperäisessä voinut tehdä

Eiköhän tuo ollut jostain debuggausmoodista. Tai sitten vaan sankarilla tasot tapissa. Nuo ritarit oli ihan oikea vastus nimittäin.

Mutta joo, vähän samaa fiilistä kuin tuossa ylempänä. Ei edelleenkään suuria hinkuja palata kun platina tuli PS3:lla väännettyä ja muutama musta tuplakatana skeletoni liikaa niitattua.
 


Vaatilta videota ja pointteja, joita itse innostuksissani missasin ainakin. Kenties muutkin, kun ei ole puhetta ollut. 4way rollaus, kun lukitus päällä mahdollisesti. :hmm:
 
Joku on mokannu kyllä pahasti tuon trailerin kanssa. :D Olen aivan varma että ilmestyy myös PC:lle myöhemmin.
@shams No siis tuossahan lukee alaprintissä ettei ole PS5 exclu.

Toivottavasti ovat ottaneet Soulsien remasterien kritiikistä jotain oppia, ja käyttäneet edes hitusten aikaa pelin paranteluun. Ainakin näyttää hyvältä.
 
Fyysinen normi versio lähtee ostoon sit kun kauppoihin tulee, näillä uusilla hinnoilla päätin, että en osta yhtäkään pelin "erikoisversiota" tässä sukupolvessa.
 
Se on ennakkotilattu!

Screenshot_20201022-205626~2.jpg


Konsoli tulossa myös julkaisupäivänä. Nyt vain odottelemaan! :)
 
A ton of new content on mielenkiintoinen seikka, vaikka kuudetta arkkia ei ole. :hmm:

Edit: Videohaastiksessa olikin asiaa.
 
Viimeksi muokattu:
Miksi ei riittänyt pelkkä remasterointi, vähän pelottaa että tälle käy samanlailla kuin Sotc remakelle. :hmm:
 
Voitin melkein kaikki loparit ekalla yrityksellä, kun pelasin Demon's Soulsin läpi. Kaveri kertoi, että ng+ alkoi sitten jo vaikeutumaan. Eiköhän siellä haastetta tule. Jos ei riittävästi niin levelitys pois. :p

Mutta ei vanhan pelin loparit mitenkään vaikeudessa ja monimutkaisuudessa vedä vertoja Ds3 tai Bloodbornen lisärin lopareille. Onneksi on paljon muitakin syitä innostua ja pelata tätä remakea.
 
Viimeksi muokattu:
Voitin melkein kaikki loparit ekalla yrityksellä, kun pelasin Demon's Soulsin läpi. Kaveri kertoi, että ng+ alkoi sitten jo vaikeutumaan. Eiköhän siellä haastetta tule. Jos ei riittävästi niin levelitys pois. :p

Vaikeutuuhan se mutta kun näiden pelien haaste on ainakin itselleni ollut se, ettei tiedä mitä tehdä ja ikäviä yllätyksiä piisaa. Sen seurauksena NGn+ on yleensä aina sitä n-1 iteraatiota helpompi läpijuoksu, etenkin kun on jo loitsut sun muut, joilla pitää etäisyyttä. Muistaakseni ainoa bossi, jossa saatoin vähän hajoilla oli se Flamelurker.

Mustista tuplamiekkaluurangoistakin tuli hyvin pian soulien määrää boostaavalla taialla one hit farmattavia :D
 
Meinaan myös sitä, että ei minulle ainakaan haaste ole pelkkä syy pelata. Ne on nuo maailmat ja niiden tunnelma, joka ajaa käyttämään edelleen aikaa ja lisää aikaa. Demon's Soulsissa on huikeita lopareita, vaikka ei sarjan vaikeimpia. Alueet taas ovat täyttä timanttia.
 
Meinaan myös sitä, että ei minulle ainakaan haaste ole pelkkä syy pelata. Ne on nuo maailmat ja niiden tunnelma, joka ajaa käyttämään edelleen aikaa ja lisää aikaa. Demon's Soulsissa on huikeita lopareita, vaikka ei sarjan vaikeimpia. Alueet taas ovat täyttä timanttia.
Nimenomaan noin. Haaste on vain yksi lisämauste näihin mahtaviin peleihin mutta se tärkein juttu erityisesti Bloodbornessa oli se mieletön tunnelma, upeat maisemat ja monipuolinen vihollisarmeija. Ja se näistä tekee erityisen hienoksi on huomata miten pelin edetessä avaatkin reittejä vanhoihin paikkoihin. Niitä paikkoja joita ihastelit kaukana maastossa onkin nyt yhtä ja samaa maailmaa eikä kulissia.

Demon`s Souls oli se joka aloitti tämän touhun ja on enemmän kuin paikallaan tehdä kulttiteoksesta kovatasoinen remake. Hattua täytyy nostaa Sonylle.
 
Nimenomaan noin. Haaste on vain yksi lisämauste näihin mahtaviin peleihin mutta se tärkein juttu erityisesti Bloodbornessa oli se mieletön tunnelma, upeat maisemat ja monipuolinen vihollisarmeija. Ja se näistä tekee erityisen hienoksi on huomata miten pelin edetessä avaatkin reittejä vanhoihin paikkoihin. Niitä paikkoja joita ihastelit kaukana maastossa onkin nyt yhtä ja samaa maailmaa eikä kulissia.

Demon`s Souls oli se joka aloitti tämän touhun ja on enemmän kuin paikallaan tehdä kulttiteoksesta kovatasoinen remake. Hattua täytyy nostaa Sonylle.
Demon's Souls pelissä ei tainnut vain olla mitään avattavia oikopolkuja
 
Haastetta varmaan löytyy, mutta täytyy nyt muistaa että näistä Souls-sarjan pelejä on pelailtu tässä viimeiset 10+ vuotta ja niitäkin moni on hinkannut puhki edestakaisin, että ei ihmekään että voi näyttää helpolta. Toki lisähaastetta saa jos pelaa pelin läpi vaikka silmät ja kädet sidottuina vain jalkoja käyttäen bongorumpuja tjsp. :tup:
 

Eri moodien välillä vaihtaminen tehty helpoksi.
Huhhuh, tuo on kyllä mahtava homma! Toimisikohan tuo jopa niin että swipe touch padista vaihtaisi moodia? Halutessaan voisi tehdä niin että kun seikkailee niin cinematic mode päällä ja heti kun tulee vastustaja ruudulle niin swipettää performance moden päälle takoo vihollista turpaan 1440p@60 moodissa.
 
Nimenomaan noin. Haaste on vain yksi lisämauste näihin mahtaviin peleihin mutta se tärkein juttu erityisesti Bloodbornessa oli se mieletön tunnelma, upeat maisemat ja monipuolinen vihollisarmeija. Ja se näistä tekee erityisen hienoksi on huomata miten pelin edetessä avaatkin reittejä vanhoihin paikkoihin. Niitä paikkoja joita ihastelit kaukana maastossa onkin nyt yhtä ja samaa maailmaa eikä kulissia.

Demon`s Souls oli se joka aloitti tämän touhun ja on enemmän kuin paikallaan tehdä kulttiteoksesta kovatasoinen remake. Hattua täytyy nostaa Sonylle.

BB pitikin vetää tunnelman ja loren voimalla. En voi sietää tätä kehityssuuntaa, että panssarit on lähinnä kosmeettisia ja kilpiä ei ole (ja ranged aseet on joku hiton parry-varuste). Tankin pitäisi olla pelattava buildi ja se oli ainakin alkuperäisessä Demon's Soulsissa vielä asian laita :hungry:
 
Eiköhän tankkibuildi ole tässä Remakessa myös, kun originaalin hengessä kuitenkin mennään. Netissä oli vähän huolta ettei omnidirectonal rollia olisi, mutta se on tosiaan ja kameran voi säätää, joko alkuperäisen mukaan tai sitten uudella mennä. Se mirror mode (fractured) vaikuttaa myös kyllä hauskalle. Photo mode pausettaa pelin, joten ilman hudia pitää kyllä lopareita pelailla ja rämpyttää kuvia. :tup:
 
Saa nähdä onkohan casterit myös täysin OP uudessa versiossa myös

Haastiksessa taisi olla, että ei ole muutettu tai siis tehoja laskettu. Oma mielipiteeni on, että velho saa vähän överi ollakin. Ajattelin itse velhoilla ekan peluun, jotta voi paukuttaa kivoja valoefektejä. :)
 
Haastiksessa taisi olla, että ei ole muutettu tai siis tehoja laskettu. Oma mielipiteeni on, että velho saa vähän överi ollakin. Ajattelin itse velhoilla ekan peluun, jotta voi paukuttaa kivoja valoefektejä. :)
Myös AI oli joillakin bosseilla todella surkea että sai vapaasti paukutella ne kuoliaaksi kauempaa :)
 
Hmm PS5 ei pysty pyörittämään PS3 peliä natiivi 4K 60FPS ja RT kin pudotettiin pois... Alkaako RDNA 2.0:n puute näkyä, vai vain laiskaa optimointia?

 
No, itse ikisinkku. Töissä kyllä ja muutakin elämää onneksi kivasti on, mutta kerkiän kyllä itsekin nuo tunnit takomaan. Ei se nyt hetkessä tapahdu. :p

Bloodbornessa noin 2000 tuntia, mutta julkaisusta on jo aikaa monta vuotta.
 
Hmm PS5 ei pysty pyörittämään PS3 peliä natiivi 4K 60FPS ja RT kin pudotettiin pois... Alkaako RDNA 2.0:n puute näkyä, vai vain laiskaa optimointia?


Se Ps3 peli on rakennettu täysin uudestaan Ps5 peliksi.

Saatan olla tunteellinen akka, mutta minusta Gavin Mooren haastattelussa miehen puheista, äänen sävystä ja kasvoista näkyi, miten kaikki on annettu ja intohimolla tehty. Joku voi narista jostain efektin puutteesta tai ettei ole natiivi 4k 60fps, mutta itse ajattelin nauttia pelistä, joka epäilemättä on huikea elämys.
 
Hmm PS5 ei pysty pyörittämään PS3 peliä natiivi 4K 60FPS ja RT kin pudotettiin pois... Alkaako RDNA 2.0:n puute näkyä, vai vain laiskaa optimointia?

Jos tämä olisi se sama PS3 peli niin peli pyörisi varmaan 8k120fps. Aika kultaa muistot niin sanotusti. Aikoinaan tuokin mosa PS3:lla oli "hurjan yksityiskohtainen" ja "raaka".

1604261891226.png


Miten teillä riittää aikaa tuollaisiin pelitunteihin;) itse tässä harmitellut että vois olls pari elämää lisää vielä niin ehtis tehdä kaiken minkä haluaisi :D
Äh, eihän tuo ole kuin tunti siellä toinen täällä. Tuo tuntimäärä tälle pelille oli arvio mitä PS5:lla koko generaation aikana pelaa. Vaikka joka ilta kun nukuttaa lapsen siinä keinutellessa niin menee tunti tai toinen aika äkkiä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 761
Viestejä
4 498 150
Jäsenet
74 279
Uusin jäsen
Muskotti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom