Enemmän kuin mahtavaltaUusin gameplay traileri. Näyttää mahtavalta.
Enemmän kuin mahtavaltaUusin gameplay traileri. Näyttää mahtavalta.
Soulsia ei ole aikaisemmin julkaistu konsolin kanssa yhtäaikaa, joten pelaajamäärä ei tule alussa olemaan tälläkertaa niin kova kuin yleensä. Varmasti menee ensi vuoden puolelle, että isoin pelaajakunta saavutetaan.Harmittaa kyllä, jos ei pääse kokemaan aloitusviikon huumaa ja lattioita täynnä apulappuja. Parasta on se pelaajamäärä alkuun aina. Tätä pelkäsin, että jos launchissa, mutta ei voi mitään, jos ei saa. Kyllä aikuinen mieskin saa itkeä onneksi tänä päivänä.
Eniten kiinnostaa mitä kaikkea ne on pistäneet uusiksi. Ainakin tutoriaalikenttä oli pistetty aivan uuteen uskoon, joten luultavasti myös muita kenttiä. Myös hämisbossi-taistelussa tuli uusia juttuja, kun bossi sytytti koko lattian tuleen.Ei tässä itsellä ainakaan mikään kauhea hinku ole saada heti julkkarissa. Alkuperäinen kuitenkin pelattu ps3:lla 5 kertaa läpi platina-trophyn kera ja tämä tuskin tuo sisältöön hirveästi uutta, täysin remontoidun ulkokuoren lisäksi. Online-pelaaminenkaan ei kiinnosta näissä peleissä.
Aika samalta se näytti muuten mutta viholliset kuoli vain yhdellä iskulla jota et kyllä alkuperäisessä voinut tehdäEniten kiinnostaa mitä kaikkea ne on pistäneet uusiksi. Ainakin tutoriaalikenttä oli pistetty aivan uuteen uskoon, joten luultavasti myös muita kenttiä. Myös hämisbossi-taistelussa tuli uusia juttuja, kun bossi sytytti koko lattian tuleen.
Marraskuuta odotellessa...
Eiköhän tuo ollut jostain debuggausmoodista. Tai sitten vaan sankarilla tasot tapissa. Nuo ritarit oli ihan oikea vastus nimittäin.Aika samalta se näytti muuten mutta viholliset kuoli vain yhdellä iskulla jota et kyllä alkuperäisessä voinut tehdä
@shams No siis tuossahan lukee alaprintissä ettei ole PS5 exclu.Joku on mokannu kyllä pahasti tuon trailerin kanssa. Olen aivan varma että ilmestyy myös PC:lle myöhemmin.
Voi että mitä hunajaa! Ja framerate rocksteady!
Upea peli tulossa
Ei ole tosiaan. Tulee tahkottua eri buildit ja level1 ym. jutut ja coopit päälle.Noh tuota pelaa sen 300h +- 1000h niin eipä se nyt niin massiivinen hinta ole loppupeleissä. Casual 20h läpäisyyn kylläkin kallis.
Näyttää bossit helpommilta uudessa versiossaIhan jees vertailu:
Vielä kolmisen viikkoa!
Vaikeutuuhan se mutta kun näiden pelien haaste on ainakin itselleni ollut se, ettei tiedä mitä tehdä ja ikäviä yllätyksiä piisaa. Sen seurauksena NGn+ on yleensä aina sitä n-1 iteraatiota helpompi läpijuoksu, etenkin kun on jo loitsut sun muut, joilla pitää etäisyyttä. Muistaakseni ainoa bossi, jossa saatoin vähän hajoilla oli se Flamelurker.Voitin melkein kaikki loparit ekalla yrityksellä, kun pelasin Demon's Soulsin läpi. Kaveri kertoi, että ng+ alkoi sitten jo vaikeutumaan. Eiköhän siellä haastetta tule. Jos ei riittävästi niin levelitys pois.
Nimenomaan noin. Haaste on vain yksi lisämauste näihin mahtaviin peleihin mutta se tärkein juttu erityisesti Bloodbornessa oli se mieletön tunnelma, upeat maisemat ja monipuolinen vihollisarmeija. Ja se näistä tekee erityisen hienoksi on huomata miten pelin edetessä avaatkin reittejä vanhoihin paikkoihin. Niitä paikkoja joita ihastelit kaukana maastossa onkin nyt yhtä ja samaa maailmaa eikä kulissia.Meinaan myös sitä, että ei minulle ainakaan haaste ole pelkkä syy pelata. Ne on nuo maailmat ja niiden tunnelma, joka ajaa käyttämään edelleen aikaa ja lisää aikaa. Demon's Soulsissa on huikeita lopareita, vaikka ei sarjan vaikeimpia. Alueet taas ovat täyttä timanttia.
Demon's Souls pelissä ei tainnut vain olla mitään avattavia oikopolkujaNimenomaan noin. Haaste on vain yksi lisämauste näihin mahtaviin peleihin mutta se tärkein juttu erityisesti Bloodbornessa oli se mieletön tunnelma, upeat maisemat ja monipuolinen vihollisarmeija. Ja se näistä tekee erityisen hienoksi on huomata miten pelin edetessä avaatkin reittejä vanhoihin paikkoihin. Niitä paikkoja joita ihastelit kaukana maastossa onkin nyt yhtä ja samaa maailmaa eikä kulissia.
Demon`s Souls oli se joka aloitti tämän touhun ja on enemmän kuin paikallaan tehdä kulttiteoksesta kovatasoinen remake. Hattua täytyy nostaa Sonylle.
Huhhuh, tuo on kyllä mahtava homma! Toimisikohan tuo jopa niin että swipe touch padista vaihtaisi moodia? Halutessaan voisi tehdä niin että kun seikkailee niin cinematic mode päällä ja heti kun tulee vastustaja ruudulle niin swipettää performance moden päälle takoo vihollista turpaan 1440p@60 moodissa.r/PS5 - Demons Souls : You can Switch between Cinematic Mode and Performance Mode On the Fly
342 votes and 81 comments so far on Redditwww.reddit.com
Eri moodien välillä vaihtaminen tehty helpoksi.
Peli ei näköjään tue säteenseurantaa. Ei siinä että olisi tarvinnutkaan, sillä itse aion muutenkin pelata koko pelin läpi 60 fps moodilla.r/PS5 - Demons Souls : You can Switch between Cinematic Mode and Performance Mode On the Fly
342 votes and 81 comments so far on Redditwww.reddit.com
Eri moodien välillä vaihtaminen tehty helpoksi.
BB pitikin vetää tunnelman ja loren voimalla. En voi sietää tätä kehityssuuntaa, että panssarit on lähinnä kosmeettisia ja kilpiä ei ole (ja ranged aseet on joku hiton parry-varuste). Tankin pitäisi olla pelattava buildi ja se oli ainakin alkuperäisessä Demon's Soulsissa vielä asian laitaNimenomaan noin. Haaste on vain yksi lisämauste näihin mahtaviin peleihin mutta se tärkein juttu erityisesti Bloodbornessa oli se mieletön tunnelma, upeat maisemat ja monipuolinen vihollisarmeija. Ja se näistä tekee erityisen hienoksi on huomata miten pelin edetessä avaatkin reittejä vanhoihin paikkoihin. Niitä paikkoja joita ihastelit kaukana maastossa onkin nyt yhtä ja samaa maailmaa eikä kulissia.
Demon`s Souls oli se joka aloitti tämän touhun ja on enemmän kuin paikallaan tehdä kulttiteoksesta kovatasoinen remake. Hattua täytyy nostaa Sonylle.
Haastiksessa taisi olla, että ei ole muutettu tai siis tehoja laskettu. Oma mielipiteeni on, että velho saa vähän överi ollakin. Ajattelin itse velhoilla ekan peluun, jotta voi paukuttaa kivoja valoefektejä.Saa nähdä onkohan casterit myös täysin OP uudessa versiossa myös
Myös AI oli joillakin bosseilla todella surkea että sai vapaasti paukutella ne kuoliaaksi kauempaaHaastiksessa taisi olla, että ei ole muutettu tai siis tehoja laskettu. Oma mielipiteeni on, että velho saa vähän överi ollakin. Ajattelin itse velhoilla ekan peluun, jotta voi paukuttaa kivoja valoefektejä.
Joo, kyllä siellä hyväksikäyttää pystyy. Tokihan esim. Sekirossakin voi saada loparin tekemään yhtä ja samaa juttua.Myös AI oli joillakin bosseilla todella surkea että sai vapaasti paukutella ne kuoliaaksi kauempaa
Miten teillä riittää aikaa tuollaisiin pelitunteihin itse tässä harmitellut että vois olls pari elämää lisää vielä niin ehtis tehdä kaiken minkä haluaisiNoh tuota pelaa sen 300h +- 1000h niin eipä se nyt niin massiivinen hinta ole loppupeleissä. Casual 20h läpäisyyn kylläkin kallis.
Se Ps3 peli on rakennettu täysin uudestaan Ps5 peliksi.Hmm PS5 ei pysty pyörittämään PS3 peliä natiivi 4K 60FPS ja RT kin pudotettiin pois... Alkaako RDNA 2.0:n puute näkyä, vai vain laiskaa optimointia?
Demon's Souls Won't Feature Ray Tracing
Demon's Souls' creative director confirms that Bluepoint chose not to use ray tracing technology in the PlayStation 5 launch title.gamerant.com
Jos tämä olisi se sama PS3 peli niin peli pyörisi varmaan 8k120fps. Aika kultaa muistot niin sanotusti. Aikoinaan tuokin mosa PS3:lla oli "hurjan yksityiskohtainen" ja "raaka".Hmm PS5 ei pysty pyörittämään PS3 peliä natiivi 4K 60FPS ja RT kin pudotettiin pois... Alkaako RDNA 2.0:n puute näkyä, vai vain laiskaa optimointia?
Demon's Souls Won't Feature Ray Tracing
Demon's Souls' creative director confirms that Bluepoint chose not to use ray tracing technology in the PlayStation 5 launch title.gamerant.com
Äh, eihän tuo ole kuin tunti siellä toinen täällä. Tuo tuntimäärä tälle pelille oli arvio mitä PS5:lla koko generaation aikana pelaa. Vaikka joka ilta kun nukuttaa lapsen siinä keinutellessa niin menee tunti tai toinen aika äkkiä.Miten teillä riittää aikaa tuollaisiin pelitunteihin itse tässä harmitellut että vois olls pari elämää lisää vielä niin ehtis tehdä kaiken minkä haluaisi
Ainahan näissä on naama zombiena ja kypärän visiiri silmillä joten miksi nähdä vaivaa?First look: Demon’s Souls character creator and Photo Mode
Create a character that speaks to you, then capture their triumphs with an all-new Photo Mode.blog.playstation.com
Ensimmäinen tunti meneekin jo hahmoa tehdessä.