Tässä oma A-Die, valmistettu 11/2023:
6400/2133, Nitro asetukset ovat 1-2-1
Yllä olevien testien jälkeen olen laskenut VSOC:in 1.28:sta -> 1.235V- sekä ajanut kunnon torture testit vielä loppuun että näki onko vakaa korkeammilla muistilämmöillä myös, eli Karhun lisäksi Unigine Valley samaan aikaan taustalle pyörimään näyttiksen työntäessä koteloon 250W lämpökuormaa- sekä Fractal 7:n kotelon sisäänotto- että katon ilmanottoaukot peitettynä. Unohtui ottaa kuva HWInfosta, mutta lämmöt tasaantui noin 63 asteeseen. Lisäksi Y-Cruncherin muistitestit sekä Linpackin vedelty yhden yön yli. Aktiivi jäähdytystä ei muisteilla erikseen ole & kotelon tuulettimet hiljaiset 650-800RPM, mutta
BARTX:n copper heatsinkit olen asentanut muisteille. Vanhat heatsinkit poistin uittamalla suljetussa rasiassa Isopropyylialkoholissa noin 18 tuntia, lähti erittäin nätisti.
Tätä ennen minulla oli 2022 kesällä valmistettu M-Die:
SLC sekä tRRDL ajoitukset täytyi olla hieman korkeammat tällä uudemmalla A-Die muistipiirillä, mutta kaikki muu oikeastaan kiristyy paremmin. Käytännössähän hirveää eroa ei ole mutta tulipahan taas säädettyä säätämisen iloksi, kun oli toiseen projektiin DDR5:sta hommattava niin sai syyn laittaa vanhan kitin kiertoon & uutta omaan koneeseen.