Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 367
Kaupan saldot ovat reippaasti miinuksella, mutta tukkureilla 25+. Onko milloin tulossa varastontäydennystä? 137,90 € | Asrock B550M-ITX/ac AMD B550 Kanta AM4 Mini ITX
AM4 itx-emot on aika kortilla kaikkialla. :hmm:
Kiitos vinkistä :) Näitä oli tukkurille aamusta tullut 100 kpl ja vielä oli reilu 50 jäljellä ja otin niistä 30 kpl. Eli eipä näitä kauaa tuonne riittänyt. Muutamia yksittäiskappaleita on tulossa jo tänään/huomenna vanhimpiin tilauksiin, mutta nyt lähtee Saksanmaalta tulemaan 30 kpl erä meille. Saapunee keskiviikkona meille.
 
Liittynyt
20.01.2023
Viestejä
3
Moro, tilasin teiltä maanantaina näytön (HP X34) jolloin tukkurilla niitä oli about 10 mutta nyt tukkuri näyttää nollaa.
Mietin vain että onhan näyttöni ehtinyt lähtemään teille päin ennen kuin ne loppuivat?
Tilauksen status on "Tuotteet tilattu tukkurilta (1-7pv)" joten ehkä turha kysymys mutta tässä viimeaikoina on ollut muissa tilauksissa (ei teiltä) ihme hanttia niin ihan vaan mielenrauhan takia kyselen :p
 
Liittynyt
13.12.2016
Viestejä
171
Mikähän on, kun Datatronicilta vastataan hyvin nihkeästi sähköposteihin 13.9. tilattujen Asus XT8 purkkien kohdalla? Olen joutunut kyselemään tuotteiden perään useamman kerran ja välillä tuntuu vastaus unohtuvan. Ei anna hyvää kuvaa asiakaspalvelusta… Tilauksen status ”Tuotteet tilattu tukkurilta (1-7pv)” on lukenut tilauksella yli 4kk.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 201
Kannattaa varmaan soittaa, että onko viesti jne tullut perille ja mikä tilauksessa mättää.
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 459
Kasauksessa = Tilaus on kasausjonossa/kasauksessa
Minusta tämä pitäisi jakaa kahteen osaan:
- Kasausjonossa / Odottaa kasausta
- Kasauksessa / Käsittelyssä

Käsittelyssä = Kaikki muut... eli semmoiset mitä käymme manuaalisesti läpi.
Tämäkin on huono, jos tilausta ei joku käsittele juuri sillä hetkellä. Odottaa käsittelyä? Käsittelyjonossa? Häiriö SER-toimitusketjussa?
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
421
Erittäin nopeaa toimintaa Datatronicilta. Lähettivät eilen paketin ja oli tänään jo perillä. Tähän ei moni liike kyl pysty. Peukkua erittäin nopeasta toimituksesta jälleen :thumbsup:
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
1 016
Erittäin nopeaa toimintaa Datatronicilta. Lähettivät eilen paketin ja oli tänään jo perillä. Tähän ei moni liike kyl pysty. Peukkua erittäin nopeasta toimituksesta jälleen :thumbsup:
Sama täällä. Eilen lähti ja tänään tuli iltapäivästä. Homma toimii erittäin mainiosti kun vertaa erääseen turkulaiseen kilpailijaan. Olen omat asiointini siirtänyt Datatronicille niiltä osin kun tavara löytyy valikoimista, kun Lahden pojille tuntuu rahat kelpaavan. :cool:
 
Viimeksi muokattu:

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 367
Mikähän on, kun Datatronicilta vastataan hyvin nihkeästi sähköposteihin 13.9. tilattujen Asus XT8 purkkien kohdalla? Olen joutunut kyselemään tuotteiden perään useamman kerran ja välillä tuntuu vastaus unohtuvan. Ei anna hyvää kuvaa asiakaspalvelusta… Tilauksen status ”Tuotteet tilattu tukkurilta (1-7pv)” on lukenut tilauksella yli 4kk.
Näitä piti aluksi tulla halvemmalla toisesta paikasta kun näissä oli kampanja. Mutta näitä tilattiin myöhemmin sitten muualta ja näen, että ne on tänään kirjattu meille sisään. Saldo on nyt nollilla, mutta tänään ei vielä ehditty näitä lähettämään.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 367
Moro, tilasin teiltä maanantaina näytön (HP X34) jolloin tukkurilla niitä oli about 10 mutta nyt tukkuri näyttää nollaa.
Mietin vain että onhan näyttöni ehtinyt lähtemään teille päin ennen kuin ne loppuivat?
Tilauksen status on "Tuotteet tilattu tukkurilta (1-7pv)" joten ehkä turha kysymys mutta tässä viimeaikoina on ollut muissa tilauksissa (ei teiltä) ihme hanttia niin ihan vaan mielenrauhan takia kyselen :p
Kyllä tämä näyttäisi olevan tulossa ja saapuvan meille UPS:n mukaan maanantaina.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 367
Olisiko teidän kautta mahdollista tilata Palit Gamerock Classic RTX 4070Ti ?
Laitoin verkkokauppaan siirtymään lisää Palitteja ja minusta tuokin joukossa ;

NED407T019K9-1046G

Tuommoiselle on jopa yhdellä tukkurilla saldoa vielä toistaiseksi. Se on aina sitten toinen kysymys onko hinta hyvä, kun vain yksi tarjoaa.
 
Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
1 023
Onko muuten varastossa noita ns. itse kasattavia näppäimistöjä? Tarvitsiin näppäimistön, jossa olis suht samanlainen tuntuma kuin nykyisessä, joka on n. 35 vuotta vanha IBM PS/2 -näppäimistö. Hyvin äänekäs ja kova näppäintuntuma. Äänet ei ole se juttu mutta se että on samanlainen näppäintuntuma. Entä jos ei ole, niin saako tilattua ja onko paikanpäällä ketään experttiä, joka osaa kenties kertoa minkälaisia näppäinrunkoja on saatavilla. Ajatelin tulla ihan liikkeeseen tilaamaan, niin ei tule väärinkäsityksiä.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 367
Liittynyt
16.05.2019
Viestejä
49
Moikka!

Koodilla iotech-kasaus antaa edelleen hintaa tuolle kasaukselle? Mistähän johtuu?
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
58
Tilaus ollut nyt maksu hyväksytty vaiheessa 2 päivää. Toivotaan että tänään lähtisi...
 

madi

Tukijäsen
Liittynyt
19.07.2017
Viestejä
3 505
Olisko mitään uutta m.2 500GB nvme tarjoukseen 30e tienoille, kun a-datan hinta nousi aamulla. Joku muu kuin nv2 ;)
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
Jaan oman kokemukseni oman kylän kaupasta, vaikkei tämä positiivisuutta taida täysin henkiäkkään.

Kävin myymälässä asioimassa lähimenneisyydessä, tarkoituksenani tilata Fractal North kotelo (tämän tilaus taisi onnistua, ainakin puhelinnumero otettiin talteen). Samassa yhteydessä meidän piti katsoa koteloon soveltuva jäähy prossulle. Myyjän kanssa pohdittiin pariakin vaihtoehtoa ja lopulta sain suosituksen 240mm Arcticin AIO:on, kerran sellainen pitäisi mahtua kotelon yläosaan asennettuna. Ostin AIO:n matkaaan ja olin tyytyväinen - tässä hetkessä.

Koteloa sitten myöhemmin netistä kuolanneena ja muita kotelon tuulettimia suunnitellessani huomasin, ettei kattoon tuo AIO mahdukkaan kuin 35mm korkeilla muisteilla, eikä sittenkään todennäköisesti, koska emolevyn VRM:kin on tiellä jo Arcticin paksuuden vuoksi. Näin ollen kattoasennus ei onnistukkaan, vaikka alunperin näin minulle kuvailtiin. Eteen asennettuna tämä taas kaventaa näytönohjain valikoimaa melkoisesti, eikä koteloon enää mahdukkaan esim. RTX 4080/4090. Kotelon pointti myös katoaa, kun lämmintä ilmaa pitää puskea radin läpi sisälle sen sijaan, että edestä virtaisi tuoretta ilmaa.

AIOn olin ehtinyt tietenkin asentamaan tilapäisesti nykykoteloon odottaessa, jonka vuoksi palautusta ei enää hyväksytty. Kaikkiaan palautuskeskustelusta jäi itselleni mielikuva, että itseppähän et tutkinut asiaa aiemmin (totta tavallaan tämäkin).

Peräänkuuluttaisin tässä nyt kuitenkin myyjän vastuuta asiasta. Asiakkaana olin kertonut selvästi tarpeeni ja kokoonpanon - näiden tietojen pohjalta minulle kuitenkin myytiin nyt lopulta tarpeettomaksi jäävä jäähdytin. En voi siis olla tyytyväinen saamaani palveluun - vaikka siinä hetkessä AIOn hintaan olinkin.
Palvelu ei siis ainakaan näillä meriiteillä yllä minun mielessäni parhaaksi.
 
Liittynyt
01.01.2021
Viestejä
1 023
Nuo vesijäähdyt on kyllä joskus aika hankalia speksata, sen vuoksi ei olisi kannattanut ottaa tuotetta käyttöön. Ei kivijalkaliike sentään mikään vuokrausfirma ole tai lainausfirma. Kirjastosta voi kokeilla saako jäähyjä lainaan.
 

R1v3r

Tukijäsen
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
2 419
Jaan oman kokemukseni oman kylän kaupasta, vaikkei tämä positiivisuutta taida täysin henkiäkkään.

Kävin myymälässä asioimassa lähimenneisyydessä, tarkoituksenani tilata Fractal North kotelo (tämän tilaus taisi onnistua, ainakin puhelinnumero otettiin talteen). Samassa yhteydessä meidän piti katsoa koteloon soveltuva jäähy prossulle. Myyjän kanssa pohdittiin pariakin vaihtoehtoa ja lopulta sain suosituksen 240mm Arcticin AIO:on, kerran sellainen pitäisi mahtua kotelon yläosaan asennettuna. Ostin AIO:n matkaaan ja olin tyytyväinen - tässä hetkessä.

Koteloa sitten myöhemmin netistä kuolanneena ja muita kotelon tuulettimia suunnitellessani huomasin, ettei kattoon tuo AIO mahdukkaan kuin 35mm korkeilla muisteilla, eikä sittenkään todennäköisesti, koska emolevyn VRM:kin on tiellä jo Arcticin paksuuden vuoksi. Näin ollen kattoasennus ei onnistukkaan, vaikka alunperin näin minulle kuvailtiin. Eteen asennettuna tämä taas kaventaa näytönohjain valikoimaa melkoisesti, eikä koteloon enää mahdukkaan esim. RTX 4080/4090. Kotelon pointti myös katoaa, kun lämmintä ilmaa pitää puskea radin läpi sisälle sen sijaan, että edestä virtaisi tuoretta ilmaa.

AIOn olin ehtinyt tietenkin asentamaan tilapäisesti nykykoteloon odottaessa, jonka vuoksi palautusta ei enää hyväksytty. Kaikkiaan palautuskeskustelusta jäi itselleni mielikuva, että itseppähän et tutkinut asiaa aiemmin (totta tavallaan tämäkin).

Peräänkuuluttaisin tässä nyt kuitenkin myyjän vastuuta asiasta. Asiakkaana olin kertonut selvästi tarpeeni ja kokoonpanon - näiden tietojen pohjalta minulle kuitenkin myytiin nyt lopulta tarpeettomaksi jäävä jäähdytin. En voi siis olla tyytyväinen saamaani palveluun - vaikka siinä hetkessä AIOn hintaan olinkin.
Palvelu ei siis ainakaan näillä meriiteillä yllä minun mielessäni parhaaksi.
Kun kirjoitit, että he tiesivät specsit, niin olitko kertonut heille mikä emo ja mitkä muistit sinulle tulisi? (Että on mahdollisuus molempien osapuolien oikeellisuuteen?

Ja tietämättä prossuasi, niin itse laittaisin aion eteen, että prossu jäähtyy mahdollisimman tehokkaasti. Tämä tuo koteloon ehkä muutaman asteen lämpösempää ilmaa, mutta pitää taas prossun viileempänä. Ja tuossa kun mainitsit näytönohjaimet, niin sellaistakaan sinulla ei ollut päätettynä?
 
Liittynyt
16.02.2018
Viestejä
844
Kun kirjoitit, että he tiesivät specsit, niin olitko kertonut heille mikä emo ja mitkä muistit sinulle tulisi? (Että on mahdollisuus molempien osapuolien oikeellisuuteen?

Ja tietämättä prossuasi, niin itse laittaisin aion eteen, että prossu jäähtyy mahdollisimman tehokkaasti. Tämä tuo koteloon ehkä muutaman asteen lämpösempää ilmaa, mutta pitää taas prossun viileempänä. Ja tuossa kun mainitsit näytönohjaimet, niin sellaistakaan sinulla ei ollut päätettynä?
Prossun kerroin kyllä, mitä jäähdytetään. Näyttiksen pituuden koin tuoneeni esille halutessani mieluusti kattoon joko Aion tai sitten ihan esim. noctuan Dh-15s black chromaxin, jottei näyttiksien suhteen tulisi rajoitteita. Nyt ostettu 4070 Ti mahtuu n. 4mm hajuraolla, jos eteen laitan tuon 240mm aion. Eli mahtuu, mutta tässä kohtaa voi kai todeta, että onneksi olin valinnut ilmeisesti lyhyimmän 4070 Ti mallin.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 367
Moi,
Onto tietoa milloin tavarat olisivat tulossa tilaukseen: UEWAGGDCB
Näyttäisi että tässä tilauksessa on NZXT powerihaaste. Meille on tulossa näitä mutta vielä menee noin viikko.

Tällä hetkellä yleisestikin näyttää että erityisesti 850w powereissa on vähän heikentynyt saatavuus ja emme ole myöskään onnistuneet tekemään ollenkaan hyviä diilejä näistä 850 wattisista powereista. NZXT powereita on kuitenkin tulossa meille 30 kpl erä.
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 367
Olisko mitään uutta m.2 500GB nvme tarjoukseen 30e tienoille, kun a-datan hinta nousi aamulla. Joku muu kuin nv2 ;)
Onko millekään muulle tarvetta? Tuon hintaisessa levyssä jo rahti maksaa. Eli jonkun kanssa kaverina voisi vähän hintaa alentaa :)
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 367
Jaan oman kokemukseni oman kylän kaupasta, vaikkei tämä positiivisuutta taida täysin henkiäkkään.

Kävin myymälässä asioimassa lähimenneisyydessä, tarkoituksenani tilata Fractal North kotelo (tämän tilaus taisi onnistua, ainakin puhelinnumero otettiin talteen). Samassa yhteydessä meidän piti katsoa koteloon soveltuva jäähy prossulle. Myyjän kanssa pohdittiin pariakin vaihtoehtoa ja lopulta sain suosituksen 240mm Arcticin AIO:on, kerran sellainen pitäisi mahtua kotelon yläosaan asennettuna. Ostin AIO:n matkaaan ja olin tyytyväinen - tässä hetkessä.

Koteloa sitten myöhemmin netistä kuolanneena ja muita kotelon tuulettimia suunnitellessani huomasin, ettei kattoon tuo AIO mahdukkaan kuin 35mm korkeilla muisteilla, eikä sittenkään todennäköisesti, koska emolevyn VRM:kin on tiellä jo Arcticin paksuuden vuoksi. Näin ollen kattoasennus ei onnistukkaan, vaikka alunperin näin minulle kuvailtiin. Eteen asennettuna tämä taas kaventaa näytönohjain valikoimaa melkoisesti, eikä koteloon enää mahdukkaan esim. RTX 4080/4090. Kotelon pointti myös katoaa, kun lämmintä ilmaa pitää puskea radin läpi sisälle sen sijaan, että edestä virtaisi tuoretta ilmaa.

AIOn olin ehtinyt tietenkin asentamaan tilapäisesti nykykoteloon odottaessa, jonka vuoksi palautusta ei enää hyväksytty. Kaikkiaan palautuskeskustelusta jäi itselleni mielikuva, että itseppähän et tutkinut asiaa aiemmin (totta tavallaan tämäkin).

Peräänkuuluttaisin tässä nyt kuitenkin myyjän vastuuta asiasta. Asiakkaana olin kertonut selvästi tarpeeni ja kokoonpanon - näiden tietojen pohjalta minulle kuitenkin myytiin nyt lopulta tarpeettomaksi jäävä jäähdytin. En voi siis olla tyytyväinen saamaani palveluun - vaikka siinä hetkessä AIOn hintaan olinkin.
Palvelu ei siis ainakaan näillä meriiteillä yllä minun mielessäni parhaaksi.
Kiitoksia palautteesta. Otamme tämän huomioon. Yritämme myös myymälässä olla joustavia erityisesti jos tuote on myyntikuntoinen. Kokoonpano on tosiaan aina hyvä tietää tarkalleen, koska yleisesti Fractalin Northiin AIO ei ollut yliampuvan kokoinen. Mutta toki nämä kaikki speksit huomioiden niin näin kävi. Olemme pahoillamme.
 

hookoo

Tukijäsen
Liittynyt
21.06.2017
Viestejä
156
Moi, milloinhan tilaus XXXX olisi menossa toimitukseen?

Tavarat on tilattu 17.1. ja niillä oli silloin toimitusaika-arviona 1-7vrk, mutta ei ole vieläkään kuulunut lähetysilmoitusta. Nyt tilaukseen sisältyvälle emolle annetaan 12-20vrk toimitusaika-arvio niin hieman tässä huolettaa kun koneelle olisi tarvetta piakkoin. Eli jos emon kanssa on ongelmia niin voisin tarvittaessa perua sen, että saisi muut tavarat toimitukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
292
Ei siinä niin kauaa mene. Tämä tukkuri jolta se tulee, niin heillä on erikoinen tapa ilmoittaa saldoille jo tuotteet, jotka ovat heille matkalla ja siitä syystä sivuilla mm. tämän tukkurin kohdalla on pidempi toimitusaika. Kyseinen poweri heillä kuitenkin on jo oikeasti omassa varastossa eli se tulee kyllä ensiviikon alkupuolella meille.
Joko nämä ovat saapuneet? Kolme viikkoa jo vierähtänyt kun tehtiin tilaus.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 662
Viestejä
4 220 943
Jäsenet
71 091
Uusin jäsen
TiieM

Hinta.fi

Ylös Bottom