Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Terve, teillä ei ollut mitään b760-emoja listattuna, vai enkö vain onnistunut löytämään niitä?
 
Moro,

@Datatronic näytätte olevan paljon aktiivisempia täälä, kuin asiakaspalvelussanne niin ajattelin pokeilla tätäkin kautta, jos saataisiin asiaa eteenpäin tilauksestani.
Laitoin teille tänään jo toisen supporticketin ja edelliseen ketjuun olette vastanneet viime viikolla, vaikka
2x sähköpostia tällä viikkoa ilman mitään vastausta. Hetken näytti jo viime viikolla hyvälle, mutta vituiksi se meni taas. Tilauksesta nyt kuukausi ja mitään ei ole tulossa mulle päin.

Uskon, että löydätte oikean asian tätä kautta ilman sen kummempia tietoja.

T: aikataulut vituiks kun vetelöidään.
 
Moro,

@Datatronic näytätte olevan paljon aktiivisempia täälä, kuin asiakaspalvelussanne niin ajattelin pokeilla tätäkin kautta, jos saataisiin asiaa eteenpäin tilauksestani.
Laitoin teille tänään jo toisen supporticketin ja edelliseen ketjuun olette vastanneet viime viikolla, vaikka
2x sähköpostia tällä viikkoa ilman mitään vastausta. Hetken näytti jo viime viikolla hyvälle, mutta vituiksi se meni taas. Tilauksesta nyt kuukausi ja mitään ei ole tulossa mulle päin.

Uskon, että löydätte oikean asian tätä kautta ilman sen kummempia tietoja.

T: aikataulut vituiks kun vetelöidään.
Et ole ainut jolla ollu viime aikoina ongelmia
 
Et ole ainut jolla ollu viime aikoina ongelmia

Näin olen ymmärtänyt. Harmi sinänsä, kun on kilpailukykyiset hinnat, hyvä valikoima ja hyviä tarjouksia. Ja nettisivutkin on mieluisat.
Toivottavasti saadaan homma maaliin pian, kuukausi on jo pitkä aika.
 
Onko tietoa milloin näitä saapuu tukkurilta, ehtisikö vielä tällä viikolla perille?
EDIT: Pari päivää sitten luki, että tukkurilta tulossa 4kpl, nyt näkyy, että tukkureilta tulossa 1kpl. Mutta varastoihin ei ole tullut lisää.
Tuo tarkoittaa, paljon tukkurilla on kyseistä tavaraa, ei se paljon me olemme tilanneet tukkurilta. Tämä tuote on meillä nyt selvityksessä, koska sen varastosaldo ainoalla tukkurilla, jolla sitä on, on tällä hetkellä 1 kpl ja joku muu oli ehtinyt tilata niitä sieltä ennen meitä. Mutta olemme asiaa tukkurilta kysyneet.
 
Moro,

@Datatronic näytätte olevan paljon aktiivisempia täälä, kuin asiakaspalvelussanne niin ajattelin pokeilla tätäkin kautta, jos saataisiin asiaa eteenpäin tilauksestani.
Laitoin teille tänään jo toisen supporticketin ja edelliseen ketjuun olette vastanneet viime viikolla, vaikka
2x sähköpostia tällä viikkoa ilman mitään vastausta. Hetken näytti jo viime viikolla hyvälle, mutta vituiksi se meni taas. Tilauksesta nyt kuukausi ja mitään ei ole tulossa mulle päin.

Uskon, että löydätte oikean asian tätä kautta ilman sen kummempia tietoja.

T: aikataulut vituiks kun vetelöidään.
Hei
Pakko minun on nyt kuitenkin pyytää jotain kättä pidempää, eli voisitko laittaa privaattiviestinä tilaustunnuksen, jotta voin asiaa selvittää. Tilauksia käsittelee kuitenkin moni ihminen ja myös asiakaspalvelua. En ole tietoinen ongelmatapauksestasi.

Viesteihin on vastattu siten, että vain tämän keskiviikon viestejä on reagoimatta, mutta toki vaikeampiin viesteihin joudutaan tekemään selvitystyötä.
 
Et ole ainut jolla ollu viime aikoina ongelmia
Kyllä meillä kieltämättä aika kiire on, mutta tilanne on jo olennaisesti parantunut. Toki vielä jonkin verran selvittelemme erittäin kiireisen joulukuun satoa... Kun tilanne ruuhkaantui johti se mm. siihen, että emme ehtineet käsitellä tilauksia riittävän nopeasti eteenpäin tukkuritilauksiksi -> enemmän selvitettävää kun ei ollut tuotteita enää mitä tilata. Siitä sitten syntyi pieni lumipallo. Tälläkin hetkellä meillä on parin päivän viive tässä ja se on liikaa, mutta meillä on tulossa ihan lähiviikkoina ominaisuus, jossa tilausten ostotilaukset automatisoidaan hyvin pitkälti. Tällöin tilanne paranee taas huomattavasti. Lisäksi meillä aloittaa uusi työntekijä ensiviikon alusta.

Pahoittelut kaikille, joille on osunut nyt heikompi kokemus. Meidän varastosta ostettu tavara lähtee edelleen pääsääntöisesti 1-2 päivän sisällä.
 
Hei
Pakko minun on nyt kuitenkin pyytää jotain kättä pidempää, eli voisitko laittaa privaattiviestinä tilaustunnuksen, jotta voin asiaa selvittää. Tilauksia käsittelee kuitenkin moni ihminen ja myös asiakaspalvelua. En ole tietoinen ongelmatapauksestasi.

Viesteihin on vastattu siten, että vain tämän keskiviikon viestejä on reagoimatta, mutta toki vaikeampiin viesteihin joudutaan tekemään selvitystyötä.

Laitoin YV tilaustunnuksen.
 
Kyllä meillä kieltämättä aika kiire on, mutta tilanne on jo olennaisesti parantunut. Toki vielä jonkin verran selvittelemme erittäin kiireisen joulukuun satoa... Kun tilanne ruuhkaantui johti se mm. siihen, että emme ehtineet käsitellä tilauksia riittävän nopeasti eteenpäin tukkuritilauksiksi -> enemmän selvitettävää kun ei ollut tuotteita enää mitä tilata. Siitä sitten syntyi pieni lumipallo. Tälläkin hetkellä meillä on parin päivän viive tässä ja se on liikaa, mutta meillä on tulossa ihan lähiviikkoina ominaisuus, jossa tilausten ostotilaukset automatisoidaan hyvin pitkälti. Tällöin tilanne paranee taas huomattavasti. Lisäksi meillä aloittaa uusi työntekijä ensiviikon alusta.

Pahoittelut kaikille, joille on osunut nyt heikompi kokemus. Meidän varastosta ostettu tavara lähtee edelleen pääsääntöisesti 1-2 päivän sisällä.
Tuo automaatio kuulostaa siltä, että se olisi omankin tilauksen pelastanut. Toivon, että saatte asiat rullaamaan kunnolla. Kilpailu tässä komponentti ja elektroniikkahommassa on enemmän kun paikallaan.
 
Viesteihin on vastattu siten, että vain tämän keskiviikon viestejä on reagoimatta, mutta toki vaikeampiin viesteihin joudutaan tekemään selvitystyötä.
Ei taida aivan pitää paikkaansa, itse ainakin odotan edelleen tiistaina lähetettyyn sähköpostiin vastausta.
 
@Datatronic laittoi minun asiani kuntoon ja saatiin paketti postiin.
Vaikka asian hoitaminen ja sähköposteihin vastaaminen kesti pitkään, niin olen loppuviimen tyytyväinen.
Toivottavasti jatkossa sujuu sulavammin! :)
 
Ei taida aivan pitää paikkaansa, itse ainakin odotan edelleen tiistaina lähetettyyn sähköpostiin vastausta.
Tällöin viestin sisältö on vaatinut lisäselvitytä asiakaspalveluhenkilöltä. Eli ne on luettu sekä vastattu jos heti osattu vastata. Katsoin itse läpi laatikon ja print screeniä en voi ottaa sähköpostilaatikosta mutta kyllä se näin on…
 
Tällöin viestin sisältö on vaatinut lisäselvitytä asiakaspalveluhenkilöltä. Eli ne on luettu sekä vastattu jos heti osattu vastata. Katsoin itse läpi laatikon ja print screeniä en voi ottaa sähköpostilaatikosta mutta kyllä se näin on…
Tähän vinkkinä @Datatronic että asiakaspalvelijana itsekin vaikutan, niin vastatkaa JOTAIN, niin väki tietää, että meili on mennyt perille ja se on otettu käsittelyyn.

Nimimerkillä omakin tapaus kesti kauan aikaa ilman mitään vastailuja, mutta kun pommitti useemman kerran, niin sitten tuli se viesti, että on käsittelyssä.

Eli kun kerrotte, että viesti on vastaanotettu ja alettu selvittämään, niin se tuo jo selvästi ammattimaisemman asiakaspalvelukuvan.
 
Tähän vinkkinä @Datatronic että asiakaspalvelijana itsekin vaikutan, niin vastatkaa JOTAIN, niin väki tietää, että meili on mennyt perille ja se on otettu käsittelyyn.

Jeps, varsinkin kun ainakaan marraskuussa ei tullut edes mitään automaattivastausta. Itsekin tuolloin olin lähettänyt viestin joka oli palautetta, mitään vastausta en koskaan saanut mutta kaippa se on perille mennyt (Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras. ), en ole halunnut rasittaa asiakaspalvelua sen takia koska kyseessä kuitenkin oli "vain" palaute.

Ilmeisesti tikettijärjestelmä on edelleen Datatronicin suunnittelu- tai hankintalistalla?
 
Tähän vinkkinä @Datatronic että asiakaspalvelijana itsekin vaikutan, niin vastatkaa JOTAIN, niin väki tietää, että meili on mennyt perille ja se on otettu käsittelyyn.

Nimimerkillä omakin tapaus kesti kauan aikaa ilman mitään vastailuja, mutta kun pommitti useemman kerran, niin sitten tuli se viesti, että on käsittelyssä.

Eli kun kerrotte, että viesti on vastaanotettu ja alettu selvittämään, niin se tuo jo selvästi ammattimaisemman asiakaspalvelukuvan.
Tämä vaatii sen tikettijärjesrelmän. Se on työn alla eli meillä on muutamia muutoksia joita pitää tehdä meidän yrityksen muissa osastoissa olevan tikettijärjestelmän käyttöönottamiseksi. Haluamme ottaa saman käyttöön myös Datatronicin puolella jotta on yhtenäinen systeemi.
Nyt viestin vastaaminen tai jättäminen luetuksi on yhtäkuin ”tiketti” valmis.
Eli tässäkin on tekemistä. Mutta asioita tehdään kyllä nyt kovaa vauhtia. Nyt on vaan aika monta asiaa samanaikaisesti työn alla.
 
Jeps, varsinkin kun ainakaan marraskuussa ei tullut edes mitään automaattivastausta. Itsekin tuolloin olin lähettänyt viestin joka oli palautetta, mitään vastausta en koskaan saanut mutta kaippa se on perille mennyt (Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras. ), en ole halunnut rasittaa asiakaspalvelua sen takia koska kyseessä kuitenkin oli "vain" palaute.

Ilmeisesti tikettijärjestelmä on edelleen Datatronicin suunnittelu- tai hankintalistalla?
Täytyy vielä varmistaa että näihinkin ymmärretään vastata. Noihin aikoihin tilanne oli erityisen huono aspassa.
 
Onko tietoa milloin näitä saapuu tukkurilta, ehtisikö vielä tällä viikolla perille?
EDIT: Pari päivää sitten luki, että tukkurilta tulossa 4kpl, nyt näkyy, että tukkureilta tulossa 1kpl. Mutta varastoihin ei ole tullut lisää.
Nyt näyttää kyllä huonolta tämä. Eli ainoa tukkuri jolla tätä on vahvisti että heillä on valkoisena 1 kpl. Eikö tietoa milloin seuraava erä tulee…
Mustana tätä olisi. Olen pahoillani, joku toinen jälleenmyyjä on nyt ehtinyt 2 kpl sieltä tilata ennen meitä,
 
Nyt näyttää kyllä huonolta tämä. Eli ainoa tukkuri jolla tätä on vahvisti että heillä on valkoisena 1 kpl. Eikö tietoa milloin seuraava erä tulee…
Mustana tätä olisi. Olen pahoillani, joku toinen jälleenmyyjä on nyt ehtinyt 2 kpl sieltä tilata ennen meitä,
Jees, no tilasin teiltä osia, tuossa muutamapäivä takaperi ja kaikkia muita oli jo teillä varastossa paitsi näitä muisteja, joten voinko jotenki muuttaa tilauksesta muistit pois. Ja lähtiskö tilaus heti, jos tilaus vaiheessa kaikkea muuta oli heti varastossa mutta tällä hetkellä ei.
 
Tähän vinkkinä @Datatronic että asiakaspalvelijana itsekin vaikutan, niin vastatkaa JOTAIN, niin väki tietää, että meili on mennyt perille ja se on otettu käsittelyyn.

Nimimerkillä omakin tapaus kesti kauan aikaa ilman mitään vastailuja, mutta kun pommitti useemman kerran, niin sitten tuli se viesti, että on käsittelyssä.

Eli kun kerrotte, että viesti on vastaanotettu ja alettu selvittämään, niin se tuo jo selvästi ammattimaisemman asiakaspalvelukuvan.

Tämä on ehdoton homma asiakaspalvelussa, perinteisesti levottomalle suomalaiselle tulee erittäin ahdistunut olo, jos ei saa mitään vastausta. On se sitten palaute, kysely tai ongelma/takuutilanne.
Nimim. tässä casessa juuri kun odotin mitään vastausta 3-5pv per sähköposti, niin alkoi kyllä nyppimään ja seuraavat sähköpostit meni aina kärkkäisemmiksi. :D
 
Tilattiin viikonloppuna tämä virtalähde ja muita osia. Onko toimituaika tosiaankin 12-20 päivää tälle?


Ja kiitos teille sinne. Syksyllä tuli useampi tilaus tehtyä ja aina tavarat saapuivat perille. Välillä oli selvittelyä joistakin tuotteista, mutta kaikki hoituivat loppujenlopuksi hyvin ja vastaus tuli kaikkiin viesteihin.
 
Tilattiin viikonloppuna tämä virtalähde ja muita osia. Onko toimituaika tosiaankin 12-20 päivää tälle?


Ja kiitos teille sinne. Syksyllä tuli useampi tilaus tehtyä ja aina tavarat saapuivat perille. Välillä oli selvittelyä joistakin tuotteista, mutta kaikki hoituivat loppujenlopuksi hyvin ja vastaus tuli kaikkiin viesteihin.
Ei siinä niin kauaa mene. Tämä tukkuri jolta se tulee, niin heillä on erikoinen tapa ilmoittaa saldoille jo tuotteet, jotka ovat heille matkalla ja siitä syystä sivuilla mm. tämän tukkurin kohdalla on pidempi toimitusaika. Kyseinen poweri heillä kuitenkin on jo oikeasti omassa varastossa eli se tulee kyllä ensiviikon alkupuolella meille.
 
Onko lian li 215 tai 216 saatavuudesta mitään tietoa? Etenkin 215 koteloa on ollut helppo suositella, sillä se on tarjonnut hyvän ilman kierron kohtuuhintaan.
 
Onko lian li 215 tai 216 saatavuudesta mitään tietoa? Etenkin 215 koteloa on ollut helppo suositella, sillä se on tarjonnut hyvän ilman kierron kohtuuhintaan.
Laitoin kyselyä. On kyllä mennyt aika hyvin kaupaksi nyt tuo kotelo. Tuntui että sitä vastikään lavallinen tuli ja näin se vaan on loppu.
Edelleen yritän metsästää jotain hyviä 750-850wattisia powereita. Vielä ei ole erityistä tällä saralla.
 
Laitoin kyselyä. On kyllä mennyt aika hyvin kaupaksi nyt tuo kotelo. Tuntui että sitä vastikään lavallinen tuli ja näin se vaan on loppu.
Edelleen yritän metsästää jotain hyviä 750-850wattisia powereita. Vielä ei ole erityistä tällä saralla.
Koteloa tulee reilun 2 viikon päästä meille 2 lavallista. Eli tätä 215 koteloa. 216 kotelolle ei ollut saatavuustietoa.
 
Entä @Datatronic olisiko teillä mahdollisuutta laittaa könttähintaisia i5-13400- paketteja?
Meille on tulossa bundleihin vähän liian kalliita emolevyjä tämän prossun seuraksi. Se on hieman vaikeaa löytää semmoista pakettia johon saisi alennuksen kohdilleen, jotta bundlessa olisi asiakkaalle järkeä. Mietitään.
 
Saisko tän myös tuotesivulle?

Onko myös valkoisena tulossa?

Jotkut haluaa valkoisen kopan niin tuota voisi suositella. Tuohon voisi lisätä kuvan tuotteesta.

Entä valkoisen pop air kopan saatavuudesta tietoa?
Laitoni kyselyä valkoisen Lian lin saatavuudesta ja katalogitoimittajalle palautetta puuttuvasta tuotedatasta.
Samoin kysytty milloin valkoista pop airia taas saadaan!
 
Millonka tulossa 7900 XTX esim. Sapphire Nitro+, Powercolor Red Devil ja XFX Speedster Merc 310 jäähyillä?
 
Millonka tulossa 7900 XTX esim. Sapphire Nitro+, Powercolor Red Devil ja XFX Speedster Merc 310 jäähyillä?
Matkalla meille:
PowerColor Radeon RX7900 XTX 24GB Red Devil OC
SAPPHIRE RADEON RX 7900 XTX 24GB Gaming OC DUAL HDMI/DUAL DP GDDR6 (UEFI)
Näiden saatavuus on alkanut paranemaan.
 
Aiemmin kyseltiin Heatsinkillisistä Samsungeista. Nyt olemme saaneet niiden hinnat kohdille:



Tuli myös Akasan heatsinkkejä mutta totesin, että emme pärjää hinnassa, mutta ehkä niistä voi koristeita tehdä meidän myymälään :D
 
Aiemmin kyseltiin Heatsinkillisistä Samsungeista. Nyt olemme saaneet niiden hinnat kohdille:



Tuli myös Akasan heatsinkkejä mutta totesin, että emme pärjää hinnassa, mutta ehkä niistä voi koristeita tehdä meidän myymälään :D
Just etsiskelin ps5 yhteensopivaa ja tais bingo tulla. Onko kivempaa arviota teraselle kuin 12-20pv
 
Saatteko hommattua tälläsiä kuulokkeita? Hintaan?
Värillä ei väliä, halvin käy.

Epos H3Pro Hybrid
 
Viimeksi muokattu:
Saatteko hommattua tälläsiä kuulokkeita? Hintaan?
Värillä ei väliä, halvin käy.

Epos H3Pro Hybrid
Tämä on selvityksessä. Vaikka meillä on tukkureita joilla on Epos laitteita niin tätä ei näy. Saattaa olla jokin rajoitettu kanava tällä hetkellä. Emme ole Epoksen kumppaneita.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 402
Viestejä
4 489 882
Jäsenet
74 154
Uusin jäsen
Almedin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom