Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 699
Onkohan kasausjonossa kuinka pitkää jonoa tällä hetkellä?
Uskaltaako FBPJMUWLL odotella vielä tällä viikolla valmistuvan, vai onko hamaassa tulevaisuudessa jossain.
Hei, nyt meillä on paljon konekasauksia, mutta ensi viikolla saadaan tilaus lähetettyä.
Ensi viikolla kasausjono nopeutuu kun saadaan lisää asentajia töihin :D
 

Datatronic

Yhteistyökumppani
Liittynyt
25.02.2021
Viestejä
2 699
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
62
Oletteko saamassa Ubiquiti Unifi Cloud Gateway Ultraa lähiaikoina? Tuotetta on ollut tämän viikon alussa tukkurin saldoilla 25+ kappaletta.
 
Liittynyt
11.09.2024
Viestejä
1
Moro, mikä on tilauksen tilalle? MUWYYPXHJ. Sormet syyhyten on odoteltu ku kasausjonossa ollut viikon ja osia tullut ja mennyt tässä 3 viikon aikana.
 
Liittynyt
19.01.2019
Viestejä
35
Hieman nihkeä kokemus näytönohjaimen takuukäsittelystä ja vielä kesken. Kyseessä: Sapphire PULSE Radeon RX 7900 XT AMD 20 GB GDDR6 ->5-7 työpäivää toimitusajaksi merkitty

Olen kysellyt sähköpostilla perään, melkein parin viikon viive vastauksessa ensimmäisellä kertaa ja toisella kertaa alle viikon sisään vastaus.

Datatronicille toimitettu paikan päälle 9.8 näytönohjain. 27.8 sitten todettu vialliseksi ja uutta tarjotaan vaihdossa.

Olen sitten kysellyt perään ja pahoitellaan viivästystä, että tukkurilla ongelmia toimittaa näytönohjainta. Kuitenkaan ei mainita mitään ajan kohtaa milloin voisi kyseinen näytön ohjain saapua minulle. Kuitenkin jo reilu kuukausi mennyt tapauksessa kokonaisuudessaan ja reilu kaksi viikkoa odotettu uutta tilalle eikä tietoa milloin saapuu.

Koskee: "Tilaustunniste GBUPAAJFR - Uusi tuote tulossa tukkurilta"

Milloin siis asia ratkeaa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 534
Viestejä
4 394 292
Jäsenet
72 998
Uusin jäsen
maeger

Hinta.fi

Ylös Bottom