Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, tätä on tilattu ja tulossa lähiaikoinaOletteko saamassa Ubiquiti Unifi Cloud Gateway Ultraa lähiaikoina? Tuotetta on ollut tämän viikon alussa tukkurin saldoilla 25+ kappaletta.
Laitettu.Hei, laita tarjouspyyntöä osoitteeseen myynti@datatronic.fi niin katsellaan![]()
Hei, ensi viikolla saadaan konepaketti matkaan. Pahoittelut toimitusajastaMoro, mikä on tilauksen tilalle? MUWYYPXHJ. Sormet syyhyten on odoteltu ku kasausjonossa ollut viikon ja osia tullut ja mennyt tässä 3 viikon aikana.
Hei, tänään 12.9 saadaan tilaus matkaanXLGQFVRFJ tilauksen osat ovat olleet nyt jo pari päivää "Varattu tilaukselle", milloin mahtaisivat liikahtaa?
Hei, tukkurille laitettu viesti että saataisiin koko lähetys nopeammin jossa sinunkin korttisi on. Pahoittelut että tässä on kestänyt tavallista pidempään.Hieman nihkeä kokemus näytönohjaimen takuukäsittelystä ja vielä kesken. Kyseessä: Sapphire PULSE Radeon RX 7900 XT AMD 20 GB GDDR6 ->5-7 työpäivää toimitusajaksi merkitty
Olen kysellyt sähköpostilla perään, melkein parin viikon viive vastauksessa ensimmäisellä kertaa ja toisella kertaa alle viikon sisään vastaus.
Datatronicille toimitettu paikan päälle 9.8 näytönohjain. 27.8 sitten todettu vialliseksi ja uutta tarjotaan vaihdossa.
Olen sitten kysellyt perään ja pahoitellaan viivästystä, että tukkurilla ongelmia toimittaa näytönohjainta. Kuitenkaan ei mainita mitään ajan kohtaa milloin voisi kyseinen näytön ohjain saapua minulle. Kuitenkin jo reilu kuukausi mennyt tapauksessa kokonaisuudessaan ja reilu kaksi viikkoa odotettu uutta tilalle eikä tietoa milloin saapuu.
Koskee: "Tilaustunniste GBUPAAJFR - Uusi tuote tulossa tukkurilta"
Milloin siis asia ratkeaa?
Hei, konepaketti on kasausjonossa odottelemassa kasausta. Toimitamme tilauksenne mahdollisimman pianMikähän on tilauksen IIURSGJEL tilanne kun status ei ole päivittynyt 13.8. jälkeen? Lukee vain, että tuotteet tilattu tukkurilta 3-10 päivää ja kaikki osat on kuitenkin jo varattu tilaukselle. Sähköpostilla ei oikein tunnu saavan vastausta ja vinkattiin, että täältä ehkä helpommin sellaisen saa.
Kiitos vastauksesta! Sinällään ei ole kiire koneen kanssa, mutta mukava välillä tietää, missä mennään.Hei, konepaketti on kasausjonossa odottelemassa kasausta. Toimitamme tilauksenne mahdollisimman pian![]()
Hei, tämä on valitettavasti loppu tukkureiltaOnko teillä saatavilla
GC-TPM2.0_S-moduulia?
Jos on, niin milloin ja mihin hintaan mahdollisesti?
Hei, tämä on lähetettyHei, tilaus UUUSPZLXK on ollut jo 3 vrk tilassa "maksu hyväksytty" ja "varattu tilaukselle". (Toimitusaika-arvio oli 1-2 työpv.) Onkohan se vielä liikkeellä?
WGCZKYUGQ ja YLAMNJETS kaikki on loppu tukkurilta ja he eivät anna toimituspäivääLaitoin viikolla emailia statuksista mutta kerta vain täällä vastataan..:
WGCZKYUGQ
YLAMNJETS
Hei, tässä on noin kahden viikon jonoMoro, minkälainen jono teillä on tällä hetkellä kasauksissa? THTTWUAIP tilattu muutama päivä sitten ja mietin että kannattaako vielä ens viikolla odotella pakettia
Se on bugi järjestelmässä. Sen jälkeen kun kone on siirtynyt kasausjonoon kaikki komponentit on varattu sun tilaukselle ja siirretty jonoon odottamaan kasaamista, vaikka se toimitusarvio siellä näkyy jonain muuna. Näin muistaakseni täällä on useampaan kertaan keskusteltu.Osui silmään omassa tilauksessa, että vaikka komponentit on ostettu ja maksettu sekä varattu tilaukselle, niin jälkikäteen monen päivän jälkeen kasausjonossa osan status muuttuu toimitusarvio 2-4 päivää. Eli toisin sanoen omalle paketille varattu osa on myyty jollekin toiselleNo, ei välttämättä vaikuta koko paketin toimitusaikaan, mutta näyttää vaan hieman erikoiselta varastonhallinnalta. Itse nimenomaan kasasin paketin sellaisista osista, joita oli Datatronicin varastossa tilaushetkellä, jotta ovat valmiina heti, kun vuoro kasauksessa tulee.
Muok. Voihan se toki olla, että kasausjono on niin pitkä, että tiedetään osien tulevan taas varastoon, ennen kuin vuoro on. Siinä tapauksessa ei noita muutoksia ehkä kannattaisi edes asiakkaille näyttää. Kärsimättömästi tulee vaan käytyä vilkuilemassa![]()
Hei, nyt tämä on kasausjonossa ja lähetellään ensi viikollaTPIMFQCZR tilaukseen liittyen. Kun tein tilauksen niin tuota prossujäähyä oli yksi kappale varastossa ja tilauksessa luki "Varattu tilaukselle" nyt tilauksessa kuitenkin lukee "Ei saatavilla". Onko tuo prossujäähy nyt varattu tuolle tilaukselle vai ei?Lähinnä sillä kyselen, että taidan vaihtaa kyseisen jäähyn jos tilaus viivästyy sen takia.
Fractal Era 2 tullenee ylihuomenna myyntiin?
Hei,Kun pääsee kasausjonoon, niin kuinka monta päivää yleensä kestää?
Hei, tässä on todella pitkä toimitusaika niinkuin olemme kaikki huomanneet. Tämä on tulossa tukkurille lähiaikoina, sen enempää tukkuri ei paljasta.Onko mitään tietoa, milloin tilauksen PQNILOAKX tavaraa tulisi tukkurille ja etenisi toimitukseen asti? Tässä neljättä viikkoa odotellaan ja tilatessa sitä oli tukkurilla ja välillä status kävi jo "varattu tilaukselle", mutta lähinnä ollut vaan jälkitoimitus tilassa.
Samaa mieltä, ketjussa liikaa kyselyitä jotka eivät koske/kiinnosta 99,99% käyttäjistä. Aiemmin oli välillä todella hyviä tarjouksia tuotteista joissa oli pienemmät erät, esimerkiksi tämä jäänyt mieleen:Sori oli pakko, mutta tämän ketjun nimeksi voisi yhtä hyvin vaihtaa Datatronic / tiedustele tilauksen kasausjonon tilannetta
Jos olisin yrittäjä, itse ainakin haluaisin keskittyä positivisen sisällön luomiseen, tarjouksiin ja jättää tämän kaltaisen viestinnän sähköpostiin tai kertomaan kasausjonon tilanteesta nettisivuilla.
Sori oli pakko, mutta tämän ketjun nimeksi voisi yhtä hyvin vaihtaa Datatronic / tiedustele tilauksen kasausjonon tilannetta
Jos olisin yrittäjä, itse ainakin haluaisin keskittyä positivisen sisällön luomiseen, tarjouksiin ja jättää tämän kaltaisen viestinnän sähköpostiin tai kertomaan kasausjonon tilanteesta nettisivuilla.
Tismalleen näin. Kukaan tuskin enää myöskään muistaa kuinka eräs mm. Jätkäsaaressa operoiva kilpailija oli täällä hetken aikaa yhteistyökumppanina, niin huonosti he ottivat yhteisön huomioon ja eivät panostaneet tähän foorumipuoleen lainkaan.Samaa mieltä, ketjussa liikaa kyselyitä jotka eivät koske/kiinnosta 99,99% käyttäjistä. Aiemmin oli välillä todella hyviä tarjouksia tuotteista joissa oli pienemmät erät
Täytyy kyllä ihmetellä et jengi suosii tätä lafkaa vaikka tulee mitä ihmellisimpiä selityksiä.
Sitten kannattaa osoittaa se palaute sinne mihin se kuuluu, hinta.fi palauteketjuun. Jos katsot tuosta omasta linkistä niin ihan yhtälailla se näyttää proshopille heti, vaikka tilaustuote (tukkurilla).Ainakin omasta mielestä saatavilla heti tarkoittaa sitä et se on oikeasti hyllyssä.Hinta.fi yleensä katson halvimman paikan.
Täytyy kyllä ihmetellä et jengi suosii tätä lafkaa vaikka tulee mitä ihmellisimpiä selityksiä.Suurin syy on kyllä yleensä tukkuri minkä piikkiin kaikki voi kaataa.
Kyllä mun maailmassa monesti mainitaan tukkuri ja kyllä sen saa asiakkaalle kertoa kun ne kysyy missä tavara viipyyEn muista minkään muun toimijan edes maininneen sanaa tukkuri, jos on täytynyt selvitellä viivästyksiä toimituksessa.
Olen tilannut Datatronicilta useasti suoraan myymälän varastossa olleita tuotteita, eikä mistään muusta kotimaisesta verkkokaupasta saa yhtä nopeasti tuotteita perille.
Kyllä mun maailmassa monesti mainitaan tukkuri ja kyllä sen saa asiakkaalle kertoa kun ne kysyy missä tavara viipyy
Mikä sun mielestä olisi oikea vastaus tuossa tilanteessa sitten? Kun asiakas kyselee tuotteen perään / tilannetietoa tilauksesta? Onko se tukkuri kiellettyjen sanojen listalla ja sen takia pitäisi asiakkaalle valehdella jotain muuta? Omasta mielestäni on vaan parempi, että avoimesti kerrotaan missä mennään, kun että alettaisiin keksimään jotain muita selityksiä. Lähtökohtaisesti aina tilatessa näet kuitenkin, jos jotain osaa ei heillä ole varastossa. Näissä tapauksissa on vaan varauduttava siihen, että toimitus tukkurilta voi viivästyä.Piti käydä vilkaisemassa gmailissa niin ainakaan sen haulla ei löydy sanaa tukku tai tukkuri. En muista että missään verkkokaupassa olisi mitään tiketöintisysteemiäkään ollut käytössä, että olisi tullut postien ohi selviteltyäNo oli miten oli, kokemuksia voi olla erilaisia
Eihän se ylipäätään asiakkaan vika ole jos firma käyttää hidasta tai epäluotettavaa tukkuria. Tai ei saa tuotettua nettisivuille luotettavia toimitusaika-arvioita vaikka olisi hyviä tukkureita. Siinä mielessä hieman turhaa infoa kertoa vian olevan tukkurissa.
Mikä sun mielestä olisi oikea vastaus tuossa tilanteessa sitten? Kun asiakas kyselee tuotteen perään / tilannetietoa tilauksesta? Onko se tukkuri kiellettyjen sanojen listalla ja sen takia pitäisi asiakkaalle valehdella jotain muuta? Omasta mielestäni on vaan parempi, että avoimesti kerrotaan missä mennään, kun että alettaisiin keksimään jotain muita selityksiä. Lähtökohtaisesti aina tilatessa näet kuitenkin, jos jotain osaa ei heillä ole varastossa. Näissä tapauksissa on vaan varauduttava siihen, että toimitus tukkurilta voi viivästyä.
Tärkeää tuokin, ajatella miten paljon menekkiä olisi jos vielä vastaisivat sähköposteihin. Itse odotin reilu 3pvä ja neljäntenä päivänä tilasin muualta.Täytyy kyllä ihmetellä et jengi suosii tätä lafkaa vaikka tulee mitä ihmellisimpiä selityksiä.Suurin syy on kyllä yleensä tukkuri minkä piikkiin kaikki voi kaataa.Ottaisitte varastoon vähän enemmän sitä tavaraa mitä oikeasti menee.Omat kamani olen kyllä aina saanut kun en tilaa mitään mitä pitää odotella.Tässä on yksi esimerkki sadoista mitä vaan ihmettelen et tavara on saatavilla heti.Ainakin omasta mielestä saatavilla heti tarkoittaa sitä et se on oikeasti hyllyssä.Hinta.fi yleensä katson halvimman paikan.Menetätte vaan ostajia/rahaa kun jengi tilaa osan osista muualta kun teiltä ei löydykkään kamoja. Nyt oikeasti ryhtiä toimintaanne.
G.Skill Trident Z F5-8000J4048F24GX2-TZ5K, 246€ | Hinta.fi
Katso päivän paras tarjous. G.Skill Trident Z F5-8000J4048F24GX2-TZ5K hinta nyt vain 246,9 €! Puolueeton hintavertailu 5 kaupalta.hinta.fi
![]()
246,90 € | G.Skill Trident Z F5-8000J4048F24GX2-TZ5K muistimoduuli ...
Muistit / G.Skill Trident Z F5-8000J4048F24GX2-TZ5K, 48 GB, 2 x 24 GB, DDR5datatronic.fi