Datatronic
Yhteistyökumppani
- Liittynyt
- 25.02.2021
- Viestejä
- 2 824
Hei, tänään 23.8 saadaan tilaus lähetettyäHei, mikä on tilauksen ALPASCFJM laita?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, tänään 23.8 saadaan tilaus lähetettyäHei, mikä on tilauksen ALPASCFJM laita?
Hei, valitettavasti nämä molemmat ovat tukkureilta loppu ja he eivät anna tuotteille mitään toimitusaikaa.Mikähän mahtaisi olla ARCTIC S4028-15K 5 pack ja ARCTIC S8038-10K 4 packkien tila?
Tullut tilattua pari näitä ja esim 40mm piti tulla jo kuukausi sitten.
Ei kiireitä silleen, mutta kuitenkin vähän mietityttää
Kiitos positiivisesta palautteestaLaitetaan väliin jotain positiivistakin: eilen tilattu tuote saapui tänään, aika tasan 24h tilauksesta oli noudettavissa.
Hei, valitettavasti näillä ei ole minkäänlaista toimituspäivää.Ubiquiti Cloud Gateway Maxia onko tulossa valikoimaan, joko 512gb mallia tai ilman tallennustilaa?
Hei, vastattu spostilla5.8 tilattu ds72 muistitikku, arvio oli 5-7 työpäivää ja tukkurilla 8kpl saldoa, nyt saldona 0 eikä vahvistettua toimitusaikaa ja tikusta ei tietoa, missäs tämän kanssa nyt mennään?
Joo ookoo. Toivottavasti tämän vuoden aikana.Hei, valitettavasti nämä molemmat ovat tukkureilta loppu ja he eivät anna tuotteille mitään toimitusaikaa.
Offtopic, mutta ymmärtääkseni niin kauan kun Ubiquitilla on out-of-stock omasta nettikaupasta (tai kysyntää riittää siellä) niin valuu huomattavasti vähempi jälleenmyyjille tavaraa. Ai mistäkö tiedän? Yleensä muutamien kuukausien päästä julkistuksesta rupeaa tavaraa olemaan hyllyssä jälleenmyyjillä.Ubiquiti Cloud Gateway Maxia onko tulossa valikoimaan, joko 512gb mallia tai ilman tallennustilaa?
Hei, ensi kuun loppupuoliskolla näitä pitäisi taas saada lisää.Oliskos tsänssiä että ottaisitte Scythen Mugen 6 dual fan black edition jäähyn myyntiin?
No niin tämä saaga saatiin päätökseen.Laitetaanpa tänne omakin päin persettä menevä tapaus, jossa koitan saada NVMe levyn vaihdettua toiseen.
10.7. Laitettu viestiä Datatronicille ja sovittu, että laitetaan Mushkinin (Vortex Redline 1 Tb) levy vaihtoon, kun se ei toimi PCIe 3.0 paikassa. Kirjoitin lapulle mukaan perus selvityksen ongelmasta ja minkä vaihtoehtoisen tuotteen haluan tilalle (plus Datatronicin tuotekoodi).
11.7. Viety paketti Postiin.
16.7. Tulee sähköpostia, että asia takuukäsittelyssä.
5.8. Lähetetty uusi NVMe minulle, arvatkaapa mikä levy tulee sitten aiemmin sovitusta takuukäsittelystä. Samallainen Mushkinin levy, kuin olin aiemmin heinäkuussa lähettänyt takuuseen. Eli on vain tilattu uusi Mushkin eikä otettu huomioon yhtään mitään, mitä aiemmin oli sovittu.
9.8. Testattu tuo uusi, jos vaikka olisikin ollut vain viallinen tuote, no eipä ole vaan Mushkin on vain surkea tukemaan PCIe standardia taaksepäin. PS. Kingston KC3000 toimii nätisti PCIe 3.0 paikassa.
9.8. Lähetetty viestiä taas Datatronicille ja laitettu nyt ihan linkki Datatronicin sivuille minkä tuotteen haluan tilalle ja maksan välisummat ym.
9.8. Datatronic vastaa, että taas asia sopii ja laita takuuseen.
12.8. Viety taas pakettia Postiin.
16.8. Laitan taas viestiä, että Posti on näköjään kämminyt ja laittanutkin kirjepostina tulemaan eikä pakettina. Sekä kyselen onkohan tullut perille, tähän viestiin ei ole vastattu.
19.8. Laitettu viestiä ja kyselty perään, että mikähän on tilanne. Sekä Postin kuitti liitteeksi mukaan, että on viety sinne ja näin.
20.8. Eipä ole mitään takaisinpäin kuulunut. Yli kuukausi mennyt tähän mennessä tämän kanssa.
Tässä kun on keskustelua seurannut, niin alkaa jotenkin homma menemään huonompaan suuntaan ja ihmettelen asiaa aika paljon, että onko tämä nyt joku teidän järjestelmän ongelma vai kenties liian vähän porukkaa esim. asiakaspalvelussa? Ei niin mitään järkeä, että täälläkin sivu kaupalla ihmiset kyselee tilausten tietoja, kun nämä pitäisi selvitä mahdollisimman selvästi tuolta kotisivuilta. Ja tämä rasittaa myös sitä asiakaspalvelua, nämä kyselyt ja tuotteiden väärät tiedot ym.
Hei, yritetään kovasti tänään saada valmiiksi!Hei,
Mikä on tilauksen TBUQMRTYX tilanne?
Hei, laitatko vaikka yksityisviestillä tilausviitteen niin tutkitaan mitä on tapahtunutTuotetta on odotettu jo kolmatta viikkoa... Ensimmäinen tilaus tästä liikkeestä ja pitkästä toimitusajasta jäi negatiivinen vaikutelma.
Lisää tekijöitä, sitten jää enemmän aikaa myös noille.Tämä viimeisin kohta on varmasti juuri se tärkeä palaute. Meillä on hyvä työkalu jolla seurata tilauksia ikäjärjestyksessä ja sen seuranta on tärkeää. Tätä myös tehdään, mutta selvästi liian vähän. Usein aspassa sähköpostit ja puhelimet vievät sen huomion ja proaktiivinen seuranta joskus jää vähemmälle huomiolle. Tähän ehdottomasti pitää kiinnittää huomiota!
Riippuu mitä asetuksia ja miten muokkaat. Pelkän xmp:n laitto ei saisi sitä takuuta evätä. Esim Gamersnexsus on tota testannut eikä esim intel evännyt takuuta.Voiko @Datatronic vastata tähän että JOS muokkaan itse asetuksia biossissa mikä periaatteessa on ylikellottamista (XMP) säilyykö takuu koska ei ole teidän experttien tekemä niin ei tarvitsisi mailailla nyt enempää lisää tai soitella ensiviikolla vähän kyllästyttää jo?
Vielä vähän uuden näyttiksen harkinnat kesken mutta saatteko tuotteistettua näitä:
GV-N407SGAMING-OC-12GD
GV-N407SWF3OC-12GD
GV-N407SEAGLE-OC-12GD
tuolta löytyyNostan tämän vielä, taisi hukkua tuon tapahtuman sekaan.
Aah, ovat lisänneet, mahtavaa!tuolta löytyy
Hei, tämä on loppunut tukkureilta ja he eivät anna tuotteelle mitään toimitusaikaaHei @Datatronic
Onko minkäänlaista valistunutta arvausta, että koskahan olisi tulossa näitä Arctic P14 Max tuulettimia?
12,90 € | ARCTIC P14 Max Tietokonekotelo Tuuletin 14 cm musta
Jäähdytys / ARCTIC P14 Max, Tuuletin, 14 cm, 400 RPM, 2800 RPM, 95 cfm, 161,4 m³/hdatatronic.fi
Noniin. Koneenkasauspalvelussa on lueteltu mitä tehdään ja mistä maksetaan. Huomasin että ostamani osa ei toimi sillä tasolla mitä pitäisi ja perään tunteja itseopiskelua googlesta ja täältä. Kaikki viittasi hommaan mikä lueteltu kasauspalvelussa. Yhteyttä dataan ja vastaus oli "varmaan unohtunut tässä ohjeet et voit tehdä itse". Unohtelu näköjään aika normaalia toimintaa oliko kolmas asia jo mikä laitettiin unohduksen piikkiin YHDESSÄ tilauksessa. Ei se pakollinen homma toimii ilmankin mutta pointti on se että maksoin sen tekemisestä ja nimenomaan kasauksen idea on ettei minunlaiseni kallun näissä asioissa tarvitse itseopiskella vaan käyttää huoletta tuotetta koska ammattilaiset kasannu ja säätänyt maksua vastaan. Nythän tämä menee siihen että itseopiskellaan monta päivää ja tarkistellaan tuotetta että kaikki on kunnossa koska huolehtijaluonne.
Voiko @Datatronic vastata tähän että JOS muokkaan itse asetuksia biossissa mikä periaatteessa on ylikellottamista (XMP) säilyykö takuu koska ei ole teidän experttien tekemä niin ei tarvitsisi mailailla nyt enempää lisää tai soitella ensiviikolla vähän kyllästyttää jo? Jääpähän vastaus internettiin samalla eli paras takuu tämän langan perusteella.
Ja tuntuu että tulee aina negatiivista asiaa niin positiivisena on että maileihin aina vastattu muutaman tunnin sisään (niitä on ollut monta) ja puhelimeen ekalla yrityksellä minuutin sisään.
Hei, tässähän on vain laitevalmistajien itse luotujen profiilien päälle laittaminen. Joten ette itse siis säädä mitään mitä valmistajat eivät ole itse optimoinut tuotteelle ja tästä syystä takuu pysyy täysin normaalina. Nämä ram nopeudet täytyy aina käydä säätämässä biosista ja tämän itse tekeminen on aina hyvä tietotaito koska jos tulee tarvetta vaihtaa osaa ym tämä täytyy käydä tekemässä koska uudet tuotteet eivät välttämättä tunnista aiempaa profiilia.
Nyt kasaajana voin sanoa että tämä on harvinaista ettei profiilia ei ole laitettu päälle, mutta pelkään että tässä on käynyt niin että bios päivityksen jälkeen tietokone on bootannut suoraan windows asennustikkuun jonka jälkeen xmp profiilin päälle laittaminen on unohtunut.
Normaalisti en edes yhdistä tikkua koneelle ennen kuin bios on kunnossa, joten teidän tapauksessa harmillisesti jäänyt windows vaiheen jälkeen tämä tekemättä, mikä siis normaalisti tehdään jo ennen kuin käyttöjärjestelmä asennettaan.
Annoin teille ohjeet koska tämä on itsessään simppeli prosessi suorittaa itse vaikkei olisi IT velho ja tässä vältytään siltä ettei konetta tarvitse lähetellä paikasta toiseen.
Hei,Tuotekoodi: FOCUS-GX-850 sekä WDS200T3X0E
Molemmissa lukee "toimitus viivästynyt, piti tulla 18.8."
Onko tästä mitään faktatietoa olemassa että miten paljon nämä viivästyy ?
Hei, laitatko spostiosoitteesi yksityisviestillä niin selvitellään asiaaKauanko menee että sähköposteihin vastataan? 5 päivää sitten laitettu sähköpostia.
@Datatronic
Teillä näyttäisi olevan ilmeisesti vahingossa tullut saman tuotteen tiedot kahdelle eri tuotteelle:
10,90 € | Lindy 36773 HDMI-kaapeli 3 m HDMI-tyyppi A (vakio) Musta
HDMI-kaapelit / Lindy 36773, 3 m, HDMI-tyyppi A (vakio), HDMI-tyyppi A (vakio), 48 Gbit/s, Mustadatatronic.fi12,90 € | Lindy 36773 HDMI-kaapeli 3 m HDMI-tyyppi A (vakio) Musta
HDMI-kaapelit / Lindy 36773, 3 m, HDMI-tyyppi A (vakio), HDMI-tyyppi A (vakio), 48 Gbit/s, Mustadatatronic.fi
Ostin äsken tuon 36772 mukaisen, tavoitteena saavani 2m vaikka tuotesivulla lukee 3m joka kohdassa.
Lindyn luettelon mukaan 36772 on 2m. 36773 sivu näyttäisi olevan kunnossa. Muuten ihan samat speksit.
Laitoin samat huomiot tilaukselle.
Hei, tässä on 7-10pv toimitusaikaKuinkahan tarkka tässä on tuon puhelimen toimitusaika-arvio mustana? Saman mallin vihreää väriä luvataan 5-7 työpäivään.
765,00 € | Xiaomi 14 16,1 cm (6.36") Kaksois-SIM 5G USB Type-C 12 G...
Puhelimet / Xiaomi 14, 16,1 cm (6.36"), 2670 x 1200 pikseliä, 12 GB, 512 GB, 50 MP, mustadatatronic.fi
Hei, tarkempaa arviota saapumisesta tukkureille tästä ei ole kuin ensi kuun alkupuolellaOnko mitää hajua millanen toimitusaika?
194,90 € | MSI MAG B650 Tomahawk WIFI AMD B650 Pistoke AM5 ATX
Emolevyt / MSI MAG B650 Tomahawk WIFI, AMD, Pistoke AM5, AMD Ryzen 7 7th Gen, AMD Ryzen 9 7th Gen, Pistoke AM5, DDR5-SDRAM, 128 GBdatatronic.fi
Hei, kunhan tukkurit laittavat näitä listoilleen niin silloin selviää myös toimitusajat, odotellaanGigabyte ja Asus ovat julkaisseet X870 sarjan emoja. On minkäänlaista arviota koska tulisi myyntiin?
Huomenta EPTUTXQFM tällä ois hirvee kiire, saisko ETA?
Mikähän teillä mahtaa olla jonotilanne kun konepaketista kyselee tarjousta? Ei ainakaan luvatussa 3 arkipäivässä tule mitään vastausta.
Eikö kannattaisi palkata yksi henkilö hoitamaan aspaa pelkästään?
Tämä ei ollutkaan ihan tavanomainen konepaketti vaan vähän järeämpi juttu. Tästä syystä tästä oli kysytty myös tarjouksia tukkureilta tietyistä tuotteista ja sen takia kesti. Mutta saanet piakkoin vastauksia. Tarjouskäsittelyssä ei ole jonoa.Mikähän teillä mahtaa olla jonotilanne kun konepaketista kyselee tarjousta? Ei ainakaan luvatussa 3 arkipäivässä tule mitään vastausta.
Näin se onkin eli lähes kokoajan yksi henkilö hoitaa pelkästään aspaa. Aspa on siis kyllä ihan ajatasalla eli siellä ei ole kun selvitettäviä tapauksia avoinna eli korkeintaan muutaman tunnin vanhoja viestejä, joita ei ole käsitelty ollenkaan.Eikö kannattaisi palkata yksi henkilö hoitamaan aspaa pelkästään? Ei kovin ammattimaista kuvaa anna tuollainen toiminta, että täällä pitää asiakkaitten kysellä ostosten perään kokoajan. Ja tätä on jatkunut jo pitempään. ja myytäviin tavaroihin voisi laittaa realistisen arvion toimitusajasta, kun se ei tilaustavaroille tunnu pitävän paikkaansa.
Itse olen välttänyt tilaamasta täältä juuri tuon takia kun toimituksissa kestää ja kestää.
Kun katson logia, niin tässä phanton spiritssä on tehty aika monta kirjausta ja mm tilaukselta poistoa yms, pahoin pelkään että tuo järjestelmä on välillä näyttänyt väärin, koska tätä tuotetta ei missään vaiheessa pitäisi olla ollut sinun tilauksellasi. Kun teit tilauksen oli tuote -4 tilassa ja nyt on tullut muutama kpl. Niitä on kyllä tulossa ihan näinä päivinä lisää.Hei, hätähousu täällä kyselee, että mikä on tilauksen MPOIMMQBV tilanne? Näkyi jo useamman päivän ajan, että kaikki osat olisivat "Varattu tilaukselle", mutta nyt tuo jäähy on jostain syystä pudonnut takaisin "Toimitus 8pv päästä eli 5.9."?
Tämä ei ollutkaan ihan tavanomainen konepaketti vaan vähän järeämpi juttu. Tästä syystä tästä oli kysytty myös tarjouksia tukkureilta tietyistä tuotteista ja sen takia kesti. Mutta saanet piakkoin vastauksia. Tarjouskäsittelyssä ei ole jonoa.
Tällaisista AINA väliaikatieto asiakkaalle, että selvitellään, ja jos näyttää siltä että se selvityskin venyy, eikun lisää infoa asiakkaalle. Täysi hiljaisuus on aina se pahin vaihtoehto.Mutta nyt vastaus saattaa viipyä vain sen takia että asiaa selvitetään.