Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Onko tietokonepaketin kasausjonossa paljon koneita tällä hetkellä? Mietin vaan, että jos jonoa on reilusti niin kasaisin itse.
Tuostahan voisi olla etusivulla jokin mittari, joka kertoisi senhetkisen viiveen kasausjonossa (tai ainakin arvion siitä)

Jokin vaikka tämäntyylinen, "Tilaa nyt, niin tietokoneesi on kasattuna xx.xx mennessä"
1739447838325.jpeg


Itsessäänhän kasausjono kertoo omaa kieltään siitä, että tavara kiertää ja se on hyvä. Mutta mikäli jono on useampia päiviä tai peräti viikkoja, niin voisikohan olla mahdollisuutta tehostaa toimintaa? Joko lisää tekijöitä, paremmat tilat tai mikä sitten kasaamista viivästyttääkään
 
Taidan koittaa öljytä sitä tuuletinta mistä se ääni kuuluu jos se tuulettimien irrotus ei kovin vaikeaa ole
Ihan vaan heittona, että omasta mielestä takuunalaisen näytönohjaimen tuuletinta ei kannata lähteä itse öljyämään. Tyypillisesti noissa ei ole mitään valmista reikää, minne öljy laitetaan, vaan reikä pitää tehdä itse. Jos taas repii koko tuulettimen rungon irti laakerista, on riski rikkoa koko tuuletin. Takuukäsittely ei välttämättä ilahdu, jos tuuletinta on leikattu ja teipattu itse tai se on hajotettu voimalla kokonaan.
 
En ymmärrä ylipäätään miksi sitä takuullista korttia pitää mennä itse ropeltamaan? Varsinkin kun viestien perusteella ei ihan niin tuttuja laitteita ole… Sulla on lähemmäs 2 vai 3 vuotta takuuta, jonka aikana voit sen kortin laittaa jälleenmyyjän kautta huoltoon mikäli se tuuletin leviää. Turha sitä on itse räpeltää ja mahdollisesti rikkoa jotain. Jos tuulettimen ääni on todella paha niin sitten pistät vaan takuukorjaukseen suoraan.
 
1. Laita se kortti takuupalautukseen nyt jos ahdistaa, mutta tiedosta saatavuuden ongelmat.
2. Odota ihan rauhassa, että tilanne normalisoituu 50-sarjan saatavuuden kanssa. Aloita sen jälkeen takuuprosessi
3. Tilaa uudet tuulettimet, 1 kpl tai koko setti ja vaihda itse. Hyvin helppo homma, ei rakettitiedettä. Esim. täältä/Aliexpress
4. Vaikka se laakeri ääntää niin voi kestää ties kuin kauan ennen kuin hajoaa.

Itse menisin vaihtoehdolla 2. koska suhteellisen uusi kortti kyseessä kuitenkin.

En ymmärrä ylipäätään miksi sitä takuullista korttia pitää mennä itse ropeltamaan? Varsinkin kun viestien perusteella ei ihan niin tuttuja laitteita ole… Sulla on lähemmäs 2 vai 3 vuotta takuuta, jonka aikana voit sen kortin laittaa jälleenmyyjän kautta huoltoon mikäli se tuuletin leviää. Turha sitä on itse räpeltää ja mahdollisesti rikkoa jotain. Jos tuulettimen ääni on todella paha niin sitten pistät vaan takuukorjaukseen suoraan.
Tämä. Niin kuin yyqam antoi tuossa aiemmin vaihtoehtoja, niin menisin itse tuolla samalla. En näkisi käytännössä edes muita vaihtoehtoja tässä kohtaa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
267 993
Viestejä
4 634 934
Jäsenet
76 139
Uusin jäsen
hiihtopipo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom