Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Etsin uutta kakkosnäyttöä. Kilpailijoilla sitä näkyi olevan suoraan varastossa, mutta toimitusarvion ollessa vain 2-4 päivää päädyin tilaamaan sen Datatronicilta. Tilauksen jälkeen tila on muuttunut "Tuotteet tilattu tukkurilta (3-10pv)". Miksi ennen tilausta annettu toimitusarvio heittää tilauksen jälkeisestä noin paljon? Onhan tuo alle viikon muuttuminen yli kahdeksi viikoksi melkoinen ero.
Meinasin juuri tästä antaa palautetta.

Tilasin tavaraa jonka toimitusajaksi luvattiin 2-4 työpäivää. Kahden päivän kuluttua tila muuttui: "Tuotteet tilattu tukkurilta (3-10pv)". Olin toki varautunut yli viikon toimitusaikaan, mutta kun huomasin että arviota on muutettu niin se ärsytti paljon.

Suutuin kuitenkin turhaan, koska alkuperäinen arvio piti paikkansa ja paketti tuli perille neljäntenä päivänä. :tup:
 
Niin paljoa en piirilevyistä tiedä, että kysytään. Eilen tilattu ja alle 24h saatu 9800X3D. Kiitos jälleen erittäin nopeasta toimituksesta.

Kysymys. Uskaltaako prosessoria ottaa käyttöön, kun kulmasta (pinnoituksesta?) puuttuu hieman? Lähinnä etten asenna prosessoria joka ei toimi ja sen jälkeen sanotaan, että itse olen tehnyt vaurion. Kuvat otettu heti paketin avaamisen jälkeen.
IMG_1857.jpeg
IMG_1856.jpeg
IMG_1858.jpeg
IMG_1859.jpeg
IMG_1860.jpeg



Edittänä vielä. Asia hoidettu puhelimessa 👍 pistetään palautukseen ja uutta tilalle. Kiitos nopeasta avusta.
 
Viimeksi muokattu:
Onko mahdollista saada ID-Coolingia valikoimiin?

Tuntuu olevan pitkälti vain proshopilla tarjolla koko euroopassa tuotteet ja heillä huono valikoima hyllyssä ja pitkät toimitusajat.
 
Mitenköhän toi kasausjono oikein toimii kun ilmeisesti pitäisi olla noin viikko. Mutta oma 17.1 tilattu, siitä muutama päivä meni saada prossu ja emo varastoon. Kasausjonoon meni 28.1. Tästä on jo yli kaksi viikkoa eikä ole mitään tapahtunut. Meneekö sieltä jotain vanhempia tilauksia jatkuvasti ohi vaikka onkin muka jo kasausjonossa.
 
Etsin uutta kakkosnäyttöä. Kilpailijoilla sitä näkyi olevan suoraan varastossa, mutta toimitusarvion ollessa vain 2-4 päivää päädyin tilaamaan sen Datatronicilta. Tilauksen jälkeen tila on muuttunut "Tuotteet tilattu tukkurilta (3-10pv)". Miksi ennen tilausta annettu toimitusarvio heittää tilauksen jälkeisestä noin paljon? Onhan tuo alle viikon muuttuminen yli kahdeksi viikoksi melkoinen ero.
Tämä ei tarkoita, että se kestäisi 3-10 päivää. Tämä johtuu siitä, että verkkosivuilla jokainen tukkuri on saanut uniikin arvion sen mukaisesti miten nopea tukkuri on kyseessä. Tässä siis on kyseessä nopeasta tukkurista, kun arvio on 2-4 päivää. Sitten taas verkkokaupan statuksissa statuksia on vähemmän ja kaikki onnistuneet tukkuritilaukset saa tuon saman statuksen 3-10 päivää. Eli tässä on ohjelmallista jatkokehitystä vielä edessä, jotta saamme statukset tulemaan tarkemmin sen mukaisesti mistä tuote tilattiin.
 
Niin paljoa en piirilevyistä tiedä, että kysytään. Eilen tilattu ja alle 24h saatu 9800X3D. Kiitos jälleen erittäin nopeasta toimituksesta.

Kysymys. Uskaltaako prosessoria ottaa käyttöön, kun kulmasta (pinnoituksesta?) puuttuu hieman? Lähinnä etten asenna prosessoria joka ei toimi ja sen jälkeen sanotaan, että itse olen tehnyt vaurion. Kuvat otettu heti paketin avaamisen jälkeen.
IMG_1857.jpeg
IMG_1856.jpeg
IMG_1858.jpeg
IMG_1859.jpeg
IMG_1860.jpeg



Edittänä vielä. Asia hoidettu puhelimessa 👍 pistetään palautukseen ja uutta tilalle. Kiitos nopeasta avusta.
Joo nämä on parempi kyllä palauttaa, varsinkin kun ei ole mikään parin kympin komponentti.
 
Meinasin juuri tästä antaa palautetta.

Tilasin tavaraa jonka toimitusajaksi luvattiin 2-4 työpäivää. Kahden päivän kuluttua tila muuttui: "Tuotteet tilattu tukkurilta (3-10pv)". Olin toki varautunut yli viikon toimitusaikaan, mutta kun huomasin että arviota on muutettu niin se ärsytti paljon.

Suutuin kuitenkin turhaan, koska alkuperäinen arvio piti paikkansa ja paketti tuli perille neljäntenä päivänä. :tup:
Joo tämä on vähän tylsä ominaisuus nyt. Tätä pitää kehittää.
 
Onko mahdollista saada ID-Coolingia valikoimiin?

Tuntuu olevan pitkälti vain proshopilla tarjolla koko euroopassa tuotteet ja heillä huono valikoima hyllyssä ja pitkät toimitusajat.
Tätä tutkimmekin jo aiemminkin ja ainakaan vielä kukaan tukkureista ei ole ottanut valikoimiin. Tälle pitäisi olla niin paljon kysyntää, että meidän kannattaisi alkaa ostamaan suoraan valmistajalta eli puhutaan sitten kyllä jo sadoista tuulettimista ja kopista. Onkohan semmoisille määrille tosiaan kysyntää?
 
Mitenköhän toi kasausjono oikein toimii kun ilmeisesti pitäisi olla noin viikko. Mutta oma 17.1 tilattu, siitä muutama päivä meni saada prossu ja emo varastoon. Kasausjonoon meni 28.1. Tästä on jo yli kaksi viikkoa eikä ole mitään tapahtunut. Meneekö sieltä jotain vanhempia tilauksia jatkuvasti ohi vaikka onkin muka jo kasausjonossa.
Nyt on enää 2 konetta 17.1 päivän tilauksien edessä. Koitamme saada tänään niitä vielä kasaukseen. Meidän toinen kasaaja on tämän viikon lomalla :(
 
ANVNODOYJ
Miksi en ole kasausjonossa vaikka kone tilattu 16.1 ja osat varattuna
Tähän on tullut Fractalin kotelo vasta tänään. Nämähän menee samaan tilauskäsittely jonoon kun tilaukset ja kerätään aina mahd pian mutta ne fyysisesti oikeasti kerätään aina konekasausjonoon eli ne eivät vaan virtuaalisesti siirry sinne, kun tuotteet saapuu. Tällöin myös asiakas voi olla satavarma että jokainen komponentti on pinossa huollossa odottamassa kasausta.
 
Tähän on tullut Fractalin kotelo vasta tänään. Nämähän menee samaan tilauskäsittely jonoon kun tilaukset ja kerätään aina mahd pian mutta ne fyysisesti oikeasti kerätään aina konekasausjonoon eli ne eivät vaan virtuaalisesti siirry sinne, kun tuotteet saapuu. Tällöin myös asiakas voi olla satavarma että jokainen komponentti on pinossa huollossa odottamassa kasausta.
Kotelo on ollut varattuna jo yli 3 viikkoa, mutta oikeasti saapunut vasta tänään. Toivottavasti oli nyt viimeinen osa mikä puuttuu.
 
Tätä tutkimmekin jo aiemminkin ja ainakaan vielä kukaan tukkureista ei ole ottanut valikoimiin. Tälle pitäisi olla niin paljon kysyntää, että meidän kannattaisi alkaa ostamaan suoraan valmistajalta eli puhutaan sitten kyllä jo sadoista tuulettimista ja kopista. Onkohan semmoisille määrille tosiaan kysyntää?
Riippuu hinnasta. Jos ne saadaan thermalrightiä halvemmalla, niin joo. Esim proshop myi hetken aikaa ID-Cooling FROZN A620 tuplatornicooleria alle 30 €.

Mutta jos ei hintaa saada painettua niillä alas, niin ei välttämättä ole hirversti kysyntää.
 
Riippuu hinnasta. Jos ne saadaan thermalrightiä halvemmalla, niin joo. Esim proshop myi hetken aikaa ID-Cooling FROZN A620 tuplatornicooleria alle 30 €.

Mutta jos ei hintaa saada painettua niillä alas, niin ei välttämättä ole hirversti kysyntää.
Tuohon hintaan itsekin tilaan A620:n datatronicilta, vaikka tarvetta ei ole. Ollut kyllä hyvä tarjous
 
Rikkooko se takuuta jos puhdistan tai lisään öljyä näytönohjaimen tuulettimiin? Näytönohjaimen tuulettimet kuulostaa vähän siltä et ois kuiva laakeri vinkuu silleen ihan vähän. Ja en tässä taas haluaisi koko konetta tuoda sinne datatronicille että se saatais korjattua
 
ANVNODOYJ
Miksi en ole kasausjonossa vaikka kone tilattu 16.1 ja osat varattuna
Katsoin huolimattomasti. Koteloa tuli tänään lisää mutta sinulle kotelo oli jo ollut varattuna, kotelohan on jo +18. Mutta tuo muisti on saapunut eilen tilaukselle eli siitä se oli ollut kiinni. Uskoisin, että pian tämä kerätään, kun katson tilauskäsittelyn tilannetta.
 
Päätin kokeilla tätä Datatronicia, kun erityisesti Jimmssin törttöilyjen jälkeen porukka paljon kysellyt, että mistä kannattaa tilailla ja tämä on noussut usein esiin. Ihmettelin vähän, että miksi tämä ketju täyttyy kyselyistä tilauksia koskien, mutta nyt se syy taisi selvitä. Tilasin sunnuntaina parit muistikammat ja yhden audiopiuhan, jotka erikseen valikoin sen mukaan, että molempia oli hyllyssä ja toimitusaika 1-2 arkipäivää. No nyt on keskiviikko jo mennyt, eikä ole vielä tullut kuin ilmoitus, että tilaus on vastaanotettu. Tässä välissä on pari myöhemmin muualta tehtyä tilausta ehtinyt tulla jo perille asti. Ehkäpä tulee kaksi asiointikertaa tässä puljussa yhdellä kertaa, eli ensimmäinen ja viimeinen...
 
Päätin kokeilla tätä Datatronicia, kun erityisesti Jimmssin törttöilyjen jälkeen porukka paljon kysellyt, että mistä kannattaa tilailla ja tämä on noussut usein esiin. Ihmettelin vähän, että miksi tämä ketju täyttyy kyselyistä tilauksia koskien, mutta nyt se syy taisi selvitä. Tilasin sunnuntaina parit muistikammat ja yhden audiopiuhan, jotka erikseen valikoin sen mukaan, että molempia oli hyllyssä ja toimitusaika 1-2 arkipäivää. No nyt on keskiviikko jo mennyt, eikä ole vielä tullut kuin ilmoitus, että tilaus on vastaanotettu. Tässä välissä on pari myöhemmin muualta tehtyä tilausta ehtinyt tulla jo perille asti. Ehkäpä tulee kaksi asiointikertaa tässä puljussa yhdellä kertaa, eli ensimmäinen ja viimeinen...
On se niin surullista, kun joutuu odottamaan. Olen verkkokauppa.com tilaustakin pidempään joutunut odottamaan välillä ja niillä on sentään hienot automaattivarastot ja henkilökuntaa satoja töissä. Itse en jaksaisi ruveta ruikuttamaan noin pienestä odotuksesta.
 
Päätin kokeilla tätä Datatronicia, kun erityisesti Jimmssin törttöilyjen jälkeen porukka paljon kysellyt, että mistä kannattaa tilailla ja tämä on noussut usein esiin. Ihmettelin vähän, että miksi tämä ketju täyttyy kyselyistä tilauksia koskien, mutta nyt se syy taisi selvitä. Tilasin sunnuntaina parit muistikammat ja yhden audiopiuhan, jotka erikseen valikoin sen mukaan, että molempia oli hyllyssä ja toimitusaika 1-2 arkipäivää. No nyt on keskiviikko jo mennyt, eikä ole vielä tullut kuin ilmoitus, että tilaus on vastaanotettu. Tässä välissä on pari myöhemmin muualta tehtyä tilausta ehtinyt tulla jo perille asti. Ehkäpä tulee kaksi asiointikertaa tässä puljussa yhdellä kertaa, eli ensimmäinen ja viimeinen...
Hei, nyt ei näillä tiedoilla löytynyt ko tilausta. Laitatko tilausviitteen yv niin tutkitaan mistä toimitusaika johtui
 
Mulla on rtx 4080s ventus 3x oc mut siinä on taas jotain vikaa tuulettimissa viime vuonna se vaihdettiin mut taitaa vaan olla
huono näytönohjain niin onnistuuko se jos päivittäisin tai vaihtaisin näytönohjaimen 4080s msi gaming x slim se maksaa tällä hetkellä 1,389e ja sillon kun tilasin oman koneen ni 4080s ventus 3x oc maksoi 1,148e. Kuinka paljon siitä pitäisi maksaa että saa vaihdettua tuohon parempaan?
 
Mulla on rtx 4080s ventus 3x oc mut siinä on taas jotain vikaa tuulettimissa viime vuonna se vaihdettiin mut taitaa vaan olla
huono näytönohjain niin onnistuuko se jos päivittäisin tai vaihtaisin näytönohjaimen 4080s msi gaming x slim se maksaa tällä hetkellä 1,389e ja sillon kun tilasin oman koneen ni 4080s ventus 3x oc maksoi 1,148e. Kuinka paljon siitä pitäisi maksaa että saa vaihdettua tuohon parempaan?
Tuo 4080 on nyt tosi hankala kun ei niitä tahdo enää saada. Tässä on iso riski nyt siihen, että emme pysty kun maksamaan rahat takaisin koska emme saa 5000 sarjaakaan vielä.
Meillä olisi tämä vielä jäljellä 4080 korteista:

Tuon me toimitamme ilman välirahaa.
Mutta ensiksi pitäisi lähettää tuote meille takuukäsittelyyn. Ventus on toki MSI:n edullisin mutta myös meillä myydyin ja tosi vähän niitä on tullut takaisin eli kyllä sen myös hyvä laite pitäisi olla. Mutta ei nyt osunut sinun kohdalle hyvä tuuri.
 
Tuo 4080 on nyt tosi hankala kun ei niitä tahdo enää saada. Tässä on iso riski nyt siihen, että emme pysty kun maksamaan rahat takaisin koska emme saa 5000 sarjaakaan vielä.
Meillä olisi tämä vielä jäljellä 4080 korteista:

Tuon me toimitamme ilman välirahaa.
Mutta ensiksi pitäisi lähettää tuote meille takuukäsittelyyn. Ventus on toki MSI:n edullisin mutta myös meillä myydyin ja tosi vähän niitä on tullut takaisin eli kyllä sen myös hyvä laite pitäisi olla. Mutta ei nyt osunut sinun kohdalle hyvä tuuri.
Heitän teille sivusta vastapalloon kysymyksen: jos asiakas osaa itse huoltaa tuuletinta, niin eikö se ole hyvä? Antaa asiakkaan korjata ja jos tuote tulee takuuseen myöhemmin, niin kait te näätte onko rikottu jotain (muutakin kuin takuutarra) vai ei?
 
Tuo 4080 on nyt tosi hankala kun ei niitä tahdo enää saada. Tässä on iso riski nyt siihen, että emme pysty kun maksamaan rahat takaisin koska emme saa 5000 sarjaakaan vielä.
Meillä olisi tämä vielä jäljellä 4080 korteista:

Tuon me toimitamme ilman välirahaa.
Mutta ensiksi pitäisi lähettää tuote meille takuukäsittelyyn. Ventus on toki MSI:n edullisin mutta myös meillä myydyin ja tosi vähän niitä on tullut takaisin eli kyllä sen myös hyvä laite pitäisi olla. Mutta ei nyt osunut sinun kohdalle hyvä tuuri.
Olisiko arvausta millon tilaus UQLWNYMDD voisi olla valmiina?
 
Rikkooko se takuuta jos puhdistan tai lisään öljyä näytönohjaimen tuulettimiin? Näytönohjaimen tuulettimet kuulostaa vähän siltä et ois kuiva laakeri vinkuu silleen ihan vähän. Ja en tässä taas haluaisi koko konetta tuoda sinne datatronicille että se saatais korjattua
No puhdistaminen nyt ei ainakaaan pitäisi rauettaa takuuta, jollei sinne vettä laiteta. Eli jos takuu menee tarkemmin tarkistettavaksi niin sieltä katsotaan toki ettei se ole hapettunut. Mutta öljyn lisäämisessä niin jos se ei muuaalle mene kun tuulettimeen, ei siitä pitäisi jäädä semmoista jälkeä kyllä joka takuun raukeaa, mutta jos öljyt lipsahtaisivat ympäri näytönohjainta niin tilanne olisikin hankala.
 
Tuo 4080 on nyt tosi hankala kun ei niitä tahdo enää saada. Tässä on iso riski nyt siihen, että emme pysty kun maksamaan rahat takaisin koska emme saa 5000 sarjaakaan vielä.
Meillä olisi tämä vielä jäljellä 4080 korteista:

Tuon me toimitamme ilman välirahaa.
Mutta ensiksi pitäisi lähettää tuote meille takuukäsittelyyn. Ventus on toki MSI:n edullisin mutta myös meillä myydyin ja tosi vähän niitä on tullut takaisin eli kyllä sen myös hyvä laite pitäisi olla. Mutta ei nyt osunut sinun kohdalle hyvä tuuri.
En tommosesta näytönohjaimesta ole kuullukkaan ni en mitenkään pysty ottaa niin isoa riskiä. Eikö niitä ventus näytönohjaimia enää ole teillä? Ja miten se rahojen takas saanti onnistuisi?
 
En löydä tosta kyseisestä kortista edes tietoa mitään netistä ja nimikin on ihan outo.
 
En löydä tosta kyseisestä kortista edes tietoa mitään netistä ja nimikin on ihan outo.

Näyttäis olevan tämä malli

 
Joo datatronicin sivul ei vaa sanottu sitä kunnon nimeä ni oli vaikee ettiä. Luin netistä että tolla kortilla on aika kovaääniset tuulettimet ja kuuluu myös semmosta huminaa. En tuohon korttiin uskaltaisi vaihtaa.
 
En tommosesta näytönohjaimesta ole kuullukkaan ni en mitenkään pysty ottaa niin isoa riskiä. Eikö niitä ventus näytönohjaimia enää ole teillä? Ja miten se rahojen takas saanti onnistuisi?
Rahat palautuvat ihan normaalin palautuksen kautta eli Paytrailin kautta. Laita kortti meille takuukäsittelyyn. Toki kannattaa nyt varautua siihen, että vastaavaa korttia voi olla vaikea löytää mistään. Ehkä kannattaisi hetki vielä kestää sitä ääntä ja palata asiaan kun 5000 sarjaa saa kunnolla? Et olisi ilman korttia, jos ääni ei nyt mahdottomasti häiritse siis :)
 
Rahat palautuvat ihan normaalin palautuksen kautta eli Paytrailin kautta. Laita kortti meille takuukäsittelyyn. Toki kannattaa nyt varautua siihen, että vastaavaa korttia voi olla vaikea löytää mistään. Ehkä kannattaisi hetki vielä kestää sitä ääntä ja palata asiaan kun 5000 sarjaa saa kunnolla? Et olisi ilman korttia, jos ääni ei nyt mahdottomasti häiritse siis :)
No ei se ääni nyt silleen häiritse mut alkaahan se stressaamaan ku siellä on jotain vikaa laakerissa tai jotain semmosta. Miten se 5000 sarja tähän liittyy?
 
Olisiko niin että saat vastaavan tehoisen kortin 5000-sarjasta. Niillä kun on saatavuutta jossain vaiheessa toisin kuin 4000-sarjalla
Niin tai yleensä ottaen on se sitten rahapalautus tai uusi kortti niin nyt kun ei ole saatavilla rahallakaan samaa suorituskykyä… sen takia mieti tuota viivyttelyä :)
 
Konepaketti saapui muutama päivä sitten, todella nopea kuljetus jahka schenkerille pääsi ja oli kyllä hyvin pakattu (niille jotka nyt säikähtänyt muutamaa keissiä), saa kyllä voimalla viskoa, että jotain kolhuja tulisi. :) Kiitos myös @Datatronic updateista pitkin prosessia.
 
On se niin surullista, kun joutuu odottamaan. Olen verkkokauppa.com tilaustakin pidempään joutunut odottamaan välillä ja niillä on sentään hienot automaattivarastot ja henkilökuntaa satoja töissä. Itse en jaksaisi ruveta ruikuttamaan noin pienestä odotuksesta.
Jos luvataan toimitus 1-2 päivässä, eikä kolmessa päivässä ole edes lähetetty, niin minusta se on aika suuri heitto lupaukseen nähden. Tämä asia kuitenkin selvitettiin todella hyvin ja siltä osin olen liikkeen palveluun erittäin tyytyväinen.
Tässä tapauksessa painoi eniten se, että tilaukseeni sisältyvä piuha oli sellainen minkä tarvitsin heti ja sen vuoksi erikseen varmistin, että kaikki tilauksen tuotteet ovat sellaisia, että ovat heti hyllyssä, vaikka jokin toinen viikon kuluttua saatavana oleva olisi voinut olla halvempi tai parempi.
Verkkokauppa.comin tilauksia olen saanut odotella lähes poikkeuksetta, joka olikin yksi syy katsoa muita vaihtoehtoja.
Toki olisin voinut ottaa yhteyttä toisin kun täällä julkisesti, mutta todettakoon nyt myös julkisesti, että vaikka tuotteet eivät nyt sovitusti tulleet ajallaan, niin kuitenkin niin hienosti ja nopeasti asia paikattiin kuin mahdollista, joten näillä näkymin tulen asioimaan myöhemminkin Datatronicissa.
 
Päätin kokeilla tätä Datatronicia, kun erityisesti Jimmssin törttöilyjen jälkeen porukka paljon kysellyt, että mistä kannattaa tilailla ja tämä on noussut usein esiin. Ihmettelin vähän, että miksi tämä ketju täyttyy kyselyistä tilauksia koskien, mutta nyt se syy taisi selvitä. Tilasin sunnuntaina parit muistikammat ja yhden audiopiuhan, jotka erikseen valikoin sen mukaan, että molempia oli hyllyssä ja toimitusaika 1-2 arkipäivää. No nyt on keskiviikko jo mennyt, eikä ole vielä tullut kuin ilmoitus, että tilaus on vastaanotettu. Tässä välissä on pari myöhemmin muualta tehtyä tilausta ehtinyt tulla jo perille asti. Ehkäpä tulee kaksi asiointikertaa tässä puljussa yhdellä kertaa, eli ensimmäinen ja viimeinen...
Tämä asia hoidettiin niin hienosti, kuin mahdollista, joten vaikka tuotteet nyt tuon 1-2 päivän sijaan todennäköisesti eivät tule perille edes viikon kuluessa, niin palvelu oli sen verran nopeaa ja hienoa, että kuten ylempänä mainitsinkin, tulen kyllä asioimaan uudemmankin kerran Datatronicissa.
 
Teidän kannattaisi harkita chat palvelun tekemistä. Täältä vastauksen saa esmes privalla aika nopeesti mutta samaan aikaan on vähän vaikeaa saada kiinni puhelimella tai sähköpostilla.

Muuten ei ole mitää valittamista hinnoista tai palvelusta
 
Teidän kannattaisi harkita chat palvelun tekemistä. Täältä vastauksen saa esmes privalla aika nopeesti mutta samaan aikaan on vähän vaikeaa saada kiinni puhelimella tai sähköpostilla.

Muuten ei ole mitää valittamista hinnoista tai palvelusta
Nuo chat palvelut sivuilla ovat aika usein ulkoistettuja palveluita. En usko että sieltä saisi samalla tavalla hyvää palvelua.
 
Nuo chat palvelut sivuilla ovat aika usein ulkoistettuja palveluita. En usko että sieltä saisi samalla tavalla hyvää palvelua.
Kyllä ainakin suomessa chat-palveluissa on ihan firman omia työntekijöitä, suomi kun on vähän hankala kieli kaukomaille ulkoistamiseksi.
Moinen palvelu voidaan ostaa softapakettina, johon työntekijät sitten perehdytetään toimimaan chat-agentteina tai koodata itse, Datatronic taisi joskus mainita että heillä oli ainakin sisäisessä testissä jo jokin versio jossain kohtaa.
 
Kyllä ainakin suomessa chat-palveluissa on ihan firman omia työntekijöitä, suomi kun on vähän hankala kieli kaukomaille ulkoistamiseksi.
Moinen palvelu voidaan ostaa softapakettina, johon työntekijät sitten perehdytetään toimimaan chat-agentteina tai koodata itse, Datatronic taisi joskus mainita että heillä oli ainakin sisäisessä testissä jo jokin versio jossain kohtaa.
En tarkoita kaukomaita kun mainitsin ulkoistamisen. Pari kaveria on tuollaisessa firmassa töissä joissa hoitavat usean eri yrityksen chatteja, tällöin palvelu ei mielestäni koskaan voi olla yhtä hyvää kuin kohdeyrityksessä oikeasti toimivan työntekijän.

Nyt on kuitenkin puhelin, sähköposti ja foorumi joista saa yhteyden. Noin pienellä henkilömäärällä toimivan kaupan olisi mielestäni erittäin haasteellista ottaa vielä yksi seurattava yhteydenottokanava lisää.
 
En tarkoita kaukomaita kun mainitsin ulkoistamisen. Pari kaveria on tuollaisessa firmassa töissä joissa hoitavat usean eri yrityksen chatteja, tällöin palvelu ei mielestäni koskaan voi olla yhtä hyvää kuin kohdeyrityksessä oikeasti toimivan työntekijän.

Nyt on kuitenkin puhelin, sähköposti ja foorumi joista saa yhteyden. Noin pienellä henkilömäärällä toimivan kaupan olisi mielestäni erittäin haasteellista ottaa vielä yksi seurattava yhteydenottokanava lisää.
Sellaista chattia en toivoisi itse olevan missään, missä otetaan asia vastaan ja välitetään palvelu/soittopyyntönä asiakasyritykselle. Itsellä aina kysymykset on sellaisia, että tuollaisesta chat aspasta ei ole kuin haittaa (minulla menee aikaa sellaisen kanssa kirjoitellessa ja aspalaisen palkka menee hukkaan, hänen kirjoitellessa minun kanssani). Aukioloajat ja puhelinnumerot osaan katsoa itsekin palvelun verkkosivuilta...

Eli Datatronic, jos chatin otatte, ottakaan ihmeessa botti (josta selkeästi näkyy että kyseessä on botti) tai sitten oikeasti asioista ymmärtävä ihminen :tup:
 
No ei se ääni nyt silleen häiritse mut alkaahan se stressaamaan ku siellä on jotain vikaa laakerissa tai jotain semmosta. Miten se 5000 sarja tähän liittyy?
1. Laita se kortti takuupalautukseen nyt jos ahdistaa, mutta tiedosta saatavuuden ongelmat.
2. Odota ihan rauhassa, että tilanne normalisoituu 50-sarjan saatavuuden kanssa. Aloita sen jälkeen takuuprosessi
3. Tilaa uudet tuulettimet, 1 kpl tai koko setti ja vaihda itse. Hyvin helppo homma, ei rakettitiedettä. Esim. täältä/Aliexpress
4. Vaikka se laakeri ääntää niin voi kestää ties kuin kauan ennen kuin hajoaa.

Itse menisin vaihtoehdolla 2. koska suhteellisen uusi kortti kyseessä kuitenkin.
 
Tilaus: OQAPSTEEB

Kerkeääköhän tällä viikolla postiin? Tein tilauksen viikonloppuna ja kaikki komponentit on ollut tilaushetkestä lähtien "Varattu tilaukselle" tilassa.
 
1. Laita se kortti takuupalautukseen nyt jos ahdistaa, mutta tiedosta saatavuuden ongelmat.
2. Odota ihan rauhassa, että tilanne normalisoituu 50-sarjan saatavuuden kanssa. Aloita sen jälkeen takuuprosessi
3. Tilaa uudet tuulettimet, 1 kpl tai koko setti ja vaihda itse. Hyvin helppo homma, ei rakettitiedettä. Esim. täältä/Aliexpress
4. Vaikka se laakeri ääntää niin voi kestää ties kuin kauan ennen kuin hajoaa.

Itse menisin vaihtoehdolla 2. koska suhteellisen uusi kortti kyseessä kuitenkin.
Taidan koittaa öljytä sitä tuuletinta mistä se ääni kuuluu jos se tuulettimien irrotus ei kovin vaikeaa ole
 
Onko tietokonepaketin kasausjonossa paljon koneita tällä hetkellä? Mietin vaan, että jos jonoa on reilusti niin kasaisin itse.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
267 982
Viestejä
4 634 624
Jäsenet
76 136
Uusin jäsen
Jon_

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom