Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Hienoa että olette ratkaisseet luotettavasti ongelman mitä Noctuan kaltainen aika insinöörispainotteinen firma ei ole saanut ratkaistua :)
Kyllä minustakin tuntuu, että ainakin tässä minun tapauksessa tuosta jämerästä vaahtomuovista coolerin ja kotelon seinän välissä on ollut vain haittaa. Jos siihen olisi vaikka kylkeen jokin runtannut, niin tuollaisenaan, kun se sisuksissa oli, se vain edesauttaa tuon coolerin menemistä solmuun. Kun kotelon seinämä pullotti sen vaahtomuovin päällä. Eikö sen vaahtomuovin pitäisi ennemmin olla siellä coolerin alla estämässä tärinää/liikehdintää 🤔

Joka tapauksessaa on siihen jonkin verran täytynyt voimaa kohdistua, että se on vääntynyt ja siksi mm. emon kunto huolettaa suuresti.

Hienoa että olette ratkaisseet luotettavasti ongelman mitä Noctuan kaltainen aika insinöörispainotteinen firma ei ole saanut ratkaistua :)
Samaa pakkausratkaisua taitaa käyttää melkein kaikki jotka koneita kasaa, ainakaan isommassa mittakaavassa. Ja tosi hyvin kyllä toimii, mutta noita ei ole ihan yksinkertaisesti ostettavissa esim. jos itse haluaa lähettää lähetyksen ja silloin ehdottomasti suosittelisin cpu koolerin poistamista.

Kyllä minustakin tuntuu, että ainakin tässä minun tapauksessa tuosta jämerästä vaahtomuovista coolerin ja kotelon seinän välissä on ollut vain haittaa. Jos siihen olisi vaikka kylkeen jokin runtannut, niin tuollaisenaan, kun se sisuksissa oli, se vain edesauttaa tuon coolerin menemistä solmuun. Kun kotelon seinämä pullotti sen vaahtomuovin päällä. Eikö sen vaahtomuovin pitäisi ennemmin olla siellä coolerin alla estämässä tärinää/liikehdintää 🤔

Joka tapauksessaa on siihen jonkin verran täytynyt voimaa kohdistua, että se on vääntynyt ja siksi mm. emon kunto huolettaa suuresti.
Sen seinämän ei pitäisi kyllä antaa periksi siis kyse on siinä ihan kuitenkin kotelon seinästä ja siihen kyllä pitäisi jäädä jälki jos sitä niin kovasti käsittelisi. Tuolla pakkausmateriaalilla sen saa vaan kaikkein jämerimmin juuri paikalleen että se ei liikkuisi alaspäin kun pakettia nostetaan ja lasketaan alas. Jos siihen iso isku sivusta tulee niin silloin toki jo kotelokin voi mennä rikki ja toki lähetyksiä joskus hajoaa, mutta sen jälkeen kun tämä pakkaustapa otettiin käyttöön niin todella harvassa nämä ovat olleet.

Katselin uutta usb-muistia ja teillä se näytti olevan halvin. Mutta ostohaluja ei hirveästi ole tästä kaupasta, kun lukee viimeaikaisia viestejä ketjussa. Ja tuote olisi ollut tukkureilla saatavilla, eli tilaustuote.

Ja miksi teidän sivut näyttää että minulla olisi monta koneen osaa ostoskorissa, vaikka en ole muistaakseni itse sinne mitään koskaan laittanut? Ohessa kuva tuosta ostoskorista.

ScreenShot042.jpg

Viimeksi muokattu:
Ja miksi teidän sivut näyttää että minulla olisi monta koneen osaa ostoskorissa, vaikka en ole muistaakseni itse sinne mitään koskaan laittanut? Ohessa kuva tuosta ostoskorista.
Olet varmaan joskus klikannut jonkun linkkaamaa ostoskoria(konepakettiehdotusta), etkä ole tyhjentänyt evästeitä, niin ostoskori on jäänyt muistiin. Tyhjentämällä evästeet, ei ostoskorissa pitäisi olla tavaraa ja ostoskorista löytyy tyhjennä ostoskori painike.

Katselin uutta usb-muistia ja teillä se näytti olevan halvin. Mutta ostohaluja ei hirveästi ole tästä kaupasta, kun lukee viimeaikaisia viestejä ketjussa. Ja tuote olisi ollut tukkureilla saatavilla, eli tilaustuote.

ScreenShot042.jpg
Melkein 150 tilausta toimitetaan nykyisin joka päivä. Eli kyllähän valtaosa tilauksista mene ihan suunnitelman mukaisesti. Mutta itseasiassa otin tuota tuotetta nyt varastoon, koska sitä on kokoajan tasaisesti mennyt. Eli voit sitä ensiviikon alussa tilata suoraan varastosta :)

Statistiikka

Viestiketjuista
267 278
Jäsenet
76 010
Uusin jäsen
jessica89

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom