Sitten siellä olisi hyvä olla myös käsittelyaika-arvioSe toimitusarvio lasketaan varmaan siitä kun tilaus on käsitelty?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten siellä olisi hyvä olla myös käsittelyaika-arvioSe toimitusarvio lasketaan varmaan siitä kun tilaus on käsitelty?
Tilaus näyttäisi olevan jonkin aikaa sitten käsitelty. Pahoittelut, mutta tuote ehtii Schenkerin kuljetukseen vasta huomenna.Se toimitusarvio lasketaan varmaan siitä kun tilaus on käsitelty?
Tavoite on, että samana päivänä käsitellään kun tulee tilaus, mutta nyt ei olla ihan siihen pystytty. Meillä aloitti yhdet lisäkädet maanantaina ja tilanne taas paranee!Se toimitusarvio lasketaan varmaan siitä kun tilaus on käsitelty?
Löysin tilauksesi ja tosiaan jäähyn kanssa oli haasteita. Ikävä kyllä emme olleet siinä vaiheessa kun viestin olit laittanut, eli tilaushetkellä niin tunnistaneet, että tuota jäähyä on noin vaikea saada. Tämän jälkeen kun tiketti on suljettu ei se aukea uudelleen vaikka tilaus viivästyy kuten tässä kävi. Tämä on aika automatisoitu prosessi ja nyt se kostautui. Pahoittelemme.Perjantaina iltapäivällä eli kolme arkipäivää takaperin siirsin seitsenosaisen komponentti -konetilauksen toiseen kotimaiseen firmaan (ei kuitenkaan omasta varastosta tunnettu verkkokauppa.com eikä se turkulainen). Samana päivänä maahantuoja lähetti 2/7 tuotetta, jotka sain eilen ja tänään eli arkipäivinä 2 ja 3. Lopuista 5/7 tuotteesta tuli juuri viesti että ne ovat postin kuljetuksessa. Kaikki tuotteet siis saapuvat varmaan viidessä arkipäivässä (pe-pe) perille. Tehtyäni tilauksen sain tunnissa asiakaspalvelijan arvion tuosta toimistusaikataulusta (2 tuotetta lähetettäisiin heti ja loput 5 tuotetta 4-6 pv:ssä kuten sivusto oli tilaushetkellä näyttänyt). Samantyyppisiä olivat tilaushetkellä Datatronicin järjestelmän toimitusarviot kun 23.12. jätin tilauksen jonka tila oli epäselvä vielä viime perjantaina 17.1. Olikohan yhdessä vai kahdessa tuotteessa 2-10 pv tms. Korostetaan nyt vielä että kaikki tuotteet eivät ole nimikkeiltään täysin samoja, mutta spekseiltään ja käyttötarkoitukseltaan kylläkin lähes identtisiä. Toki myös Datatronicille annoin mahdollisuuden ja kehotuksen viestiä mahdollisista toimitusvaikeuksista ja halusta vaihtaa tuotteita mahdollisesti helpommin saataviin. Hinta tuli uudessa tilauksessa kympin-pari halvemmaksi vaikka siihen sisältyi kotiinkuljetus kolmessa erässä. Näin asiakkaana olennaisimpana erona pitäisin kuitenkin sitä että järjestelmässä kerrotut toimitusajat pitivät kaikkien tuotteiden osalta jolloin on hieman helpompaa tehdä arvio siitä mitä tulisi tilata jos tarvitsee nopean toimituksen. Asiakaspalvelu myös tuntui pitävän yhteyttä (sivustonsa perusteella uhkaa vastata aina tunnissa sähköpostitse). Minun ei tarvinut olla erityisesti yhteydessä koska asia sujui muutenkin, mutta he jopa oma-aloitteisesti lähettivät tarkempaa tietoa kuin olin odottanut. Näin hyvä tuuri ei varmaan heidänkään kanssa aina kävisi kuin nyt.
Selvitellään. Tässä on oikea sähköpostisi myös jo "tiliasiakas" ja nyt on väärällä sähköpostilla tili eli sen korjaaminen vaatii nyt vähän taustataitoja.Hei, lähettämääni s-postiin ei ole vastattu, niin ilmoan täällä asiani.
En saanut vahvistusta tilauksestani KKXVCCUOY, ja yrittäessä syöttää tiedot tilausseurantaan palvelu antaa virheviestin "Tietojasi vastaavaa tilausta ei löytynyt, yritä uudestaan".
Onko tilaukseen antamani sähköpostiosoite oikea? Lisäinfoa lähettämässäni s-postissa.
Selvitämme. Molemmat tuotteet pitäisi olla meillä ja reilustkin mutta tämä tilaus ei tule käsittelyruudulle. Tässä on jokin vikatilanneTässä vielä tilaustunnus: ESLIUNFDC. Kaipailisin mitä vain päivitystä.
Sain vain väliaikavastauksen tukkurilta, josta selvisi vain että tuotepäällikkö ei ole kirjannnut seuraavan saapuvan erän tietoja.. niin minäpä sitten kysyin, että voisivatko tuotepäälliköltä selvittää... ja odottelen siihen nyt vastausta. Noi olisi kiva saada, koska toi on hyvässä hintapointissa, ottaisimme itsekin varastoon.Mikäs näissä on nyt tilanne? Tilasin pari kuukautta sitten, jos ei ole näitä tulossa niin korvaavat tuotteetkin käy. Tilaus AFHDJYTWK
Tilauksenne tuote on vaihdettu. Vaihdot tehdään näissä tilanteissa aina alkuperäisen viestin hinnalla eli 151,90. Hinnat vaihtuvat toimittajien hintojen mukaisesti. Nämä vielä loppui kesken ja saapui varastoon niin hintavaihtelua vielä normaalia enemmän, koska myös meidän varastohinta vaikuttaa toimittajahinnan lisäksi hinnoitteluun.Hei, yritän vaihtaa tilauksen tuotetta toiseen, mutta en saa vastausta sähköpostiin (tilaus PXYTDCZAM).
Ihmettelen myös hieman sitä, miksi saman tuotteen hinta saattaa muuttua verkkosivuillanne saman päivän aikana jopa kahdesti? Onko tämä sidottu toimittajien vai kilpailijoiden hintoihin, vai mistä oikein on kyse? (Asrock B650M Pro RS AM5-emo oli yöllä vielä 151,90€, aamulla 158,90€ ja nyt 153,90€)
Hei, loin tuon tilin omalla sähköpostillani vasta tilauksen tekemisen jälkeen. Eli tili kuuluu minulle.Selvitellään. Tässä on oikea sähköpostisi myös jo "tiliasiakas" ja nyt on väärällä sähköpostilla tili eli sen korjaaminen vaatii nyt vähän taustataitoja.
Tämän jälkeen kun tiketti on suljettu ei se aukea uudelleen vaikka tilaus viivästyy kuten tässä kävi.
Hei vielä,Selvitellään. Tässä on oikea sähköpostisi myös jo "tiliasiakas" ja nyt on väärällä sähköpostilla tili eli sen korjaaminen vaatii nyt vähän taustataitoja.
Hei, olet valinnut toimitustavaksi Schenker noutopiste.Tilauksestani ei ole tullut seuranta koodia vaikka tilasin sen eilen ja siinä luki että saapumisesta postiin kestää 1-2 päivää eli missä on tilaukseni KBQMOLARR?
Hei, tämä hoidettuLähetin sähköpostia tilauksesta WIULWAPWC reilu viikko sitten en ole saanut vastausta vielä.
Otsikolla Aihe:Re: [Ticket#58387] RE: Tilauksen tila saisinko vastausta kiitos
KiitosHei, tämä hoidettu
Montakos viikkoa on aspaviive tässä kohtaa? Ei ainakaan itselle ole mitään yhteydenottoa tullut..Saako näitä siis joku toimitettua? Meille näitä listaa vain yksi tukkuri ja sieltä ei vieläkään ole saatu vahvistusta milloin näitä saavat. Kuitenkin valkoinen muisti niin varmaan pienemmät volyymit ja patriot harvinaisempi merkki. Toi on kyllä erikoinen myös sen takia, että tukkuri edelleen listaa sitä tuohon hintaan mutta tuo on kyllä epäilyttävän halpa. Mä laitan meidän aspaan tästä viestiä että on näistä tilauksista yhteydessä asiakkaisiin ja ehdotetaan korvaavaa.
Hei, vastattu spostillaTässä vielä tilaustunnus: ESLIUNFDC. Kaipailisin mitä vain päivitystä.
hei tämä on nyt kasausjonossa ja toimitamme tilauksenne mahdollisimman pian.Hei! Tilaus: OJNJLSKVQ
Tilaukseen on kerätty kaikki muut paitsi jäähy ja kotelo, laitoin tilauksen viestikenttään vaihtoehtoiset komponentit(näyttäisi olevan molempia saatavilla varastostanne) Onnistuuko tämä ja nopeuttaako se tuotteen toimitusta?
Seuraatteko jotenkin tilausten viivästymisiä vai onko ne kokonaan asiakkaan vastuulla ja te reagoitte vasta kun asiakas ottaa yhteyttä jos tilattua tuotetta ei ole jostain syystä saapunut? Mahdollisista myöhästymisistä olisi hyvä olla aktiivisesti asiakkaaseen yhteydessä (vaikka automaattiviestein - olettaen, että tilanne myös mene ihmisen tarkistukseen, että onko toimituksessa jotain ongelmaa). Oman kokemuksen mukaan aktiivinen yhteydenpito parantaa asiakaskokemusta huomattavasti vaikka tuote myöhästyisi. Esimerkkinä aikoinaan sain Verkkokauppa.comilta ilmeisesti automaattisen ilmoituksen, että tuoteen toimitus on viivästynyt ja uusi arvio on X.
Taitaa olla kyseessä Thermalrightin sovite. Täällä sama homma. Tilaus viitteellä XNFZIESKVAika samanlainen fiilis nyt itsellänikin. Tilasin jäähdytyssiilin sovituskappaleen, jota oli sen hetken tiedon mukaan tukkureilla 25+ kappaletta. Arvioitu seitsemän päivän toimitusaika oli ja meni, ja ainoa asia joka muuttui, oli, että sovituskappaleen saatavuus oli muutettu nettisivulla tuntemattomaksi ja tukkureilla niitä on nyt 0 kpl. Mitään viestiä lisämyöhästymisestä en ole saanut, eikä yhteudenottooni ole vastattu, joskin viesti on ollut sisässä vasta vuorokauden. Kyselyn laitoin nettisivujen yhteydenottolomakkeen kautta.
Haluaisin tietää, missä vaiheessa tilaus on menossa, sillä on ikävää elää täydessä epätietoisuudessa siitä, pääseekö uutta konetta kasaamaan parin päivän sisään vai "ehkä sitten joskus, jos palikkaa joskus saadaan hamassa tulevaisuudessa". Tilaukseni on ZAVVPHAZM. Pystyn kyllä etsimään tälle palikalle jonkin toisen toimittajan, jos sitä ei syystä tai toisesta tukkureilta ole saatavilla.
Mahtavaa. Saan sitten rakennettua toimivan tietokoneen viikonlopuksiHei, olet valinnut toimitustavaksi Schenker noutopiste.
Tilaus on käsitelty ja seurantakoodi on spostissa.
Eiköhän se huomenna ole noudettavissa noutopisteeltä
Hei, ensi viikolla saamme tuotetta varastoonTaitaa olla kyseessä Thermalrightin sovite. Täällä sama homma. Tilaus viitteellä XNFZIESKV
Hei, tätä on tilattu tukkurilta mutta liian hitaasti se kuorma meille nyt kulkee.Mahtaakohan noita adatan levyjä koska tulla varastoon, tilaus tehty 9.1. HDDWFNLWJ