Ajattelin antaa muutaman kommentin koskien verkkosivujanne:
Tilasin 25.11. teiltä emolevyn
ASUS TUF GAMING B550M PLUS AMD B550 Kanta AM4 mikro ATX. Kannustimena tilauksen tekoon varastosaldonne näyttäessä nollaa oli se, että hinta.fi sivuston mukaan sitä oli tulossa, ja tuotesivunne näytti sitä tukkureilla. Valitettavasti molemmat tiedot osoittautuivat harhaanjohtaviksi. Tuotetta ei ollutkaan tulossa, vaan jouduitte itse tilaamaan sen, ja myöhemmin kävi ilmi ettei sitä tukkureillannekaan ollut. Ennakoimaani pidemmän odotuksen aikana olin jo alkanut kantamaan huolta siitä olenko saamassa tuotetta lainkaan, mikä on aina epämieluisaa, vaikkei toimitus sinänsä ollutkaan aikakriittinen. Loppujen lopuksi 30.12. sain vihdoin emolevyn käsiini, ja tätä kirjoittaessa se on jo asennettu toimimaan, joten olen kohtalaisen tyytyväinen. Kun nyt kuitenkin vielä vilkaisen tuotesivua, luulen jo saamani kappaleen edelleen sisältyvän negatiiviseen varastosaldoonne, ja alati muuttumaton tukkurisaldo ei koko aikana ole heijastellut todellisuutta.
Yleisenä havaintona tuotevalikoiman organisointi vaikuttaa hankalalta/epäluotettavalta, ja tuotteiden löytäminen saattaa vaatia hieman luovuutta, varsinkin jos ei ole aivan tiettyä tuotetta hakemassa:
Uteliaisuuttani yritin löytää AMD Ryzen 7 5800X3D:n listoiltanne. Huomasin sen kyllä löytyvän koko prosessorivalikoimasta, mutta relevanteilta vaikuttavat valintakriteerit "AMD Ryzen 7" tai "Kanta AM4" poistavat sen näkyvistä.
Viimeksi yritin hakea USB-liitännäistä ulkoista CD/DVD asemaa. Tuoteryhmä Oheislaitteet/Tallennusvälineet ei edes sisällä valintakriteeria "DVD" tai vastaavaa, vaikka etsimällä hakutermillä "USB DVD" moisiakin tuotteita siitä löytyy. Löytyisikö hakutermiä vaihtelemalla lisääkin jäi tällä kertaa kokeilematta.