Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Mitenkä teillä toimii tilauksen peruutus jos on jo maksanut ja haluaa vain perua toisen tuotteista.
 
Hyvin toimi omalla kohdalla tilauksesta yhden tuotteen poisto. Rahat tuli kyselemättä joidenkin päivien päästä, en muista tarkkaa kestoa kun ei rahalla ollut kiire.
 
Millainen tilanne tuotteella Asrock Z790 Pro RS Intel Z790 LGA 1700 ATX on? Tilasin BF:nä ja viime viikolla kysyin emailitse, nii tuotteen piti lähteä samana viikkona, mutta ei ole ilmeisesti lähtenyt?
 
Hei,

Pieni alehinta-virhe. Etusivun ale-bannerissa on Corsairin RM850E 129,90e, mutta kun kliksuttelee siitä, niin menee urliin, jossa hinta on 141,90e
URL: 141,90 € | Corsair RM850e virtalähdeyksikkö 850 W 24-pin ATX ATX Musta

1670915515830.png
 
Millainen tilanne tuotteella Asrock Z790 Pro RS Intel Z790 LGA 1700 ATX on? Tilasin BF:nä ja viime viikolla kysyin emailitse, nii tuotteen piti lähteä samana viikkona, mutta ei ole ilmeisesti lähtenyt?
Olen laittanut kyselyn tukkurille, josta meidän järjestelmän mukaan tämä on tilattu. Tilasin varmuudeksi 2 lisää nyt tänään. Saatavuushaastetta tässä ei siis ole. Vaan jostain muusta nyt kyse.
 
Onko teille tulossa noita uusia Radeon RX 7000 sarjan näytönohjaimia myyntiin?
 
Onko teille tulossa noita uusia Radeon RX 7000 sarjan näytönohjaimia myyntiin?
Toistaiseksi emme ole onnistuneet näitä saamaan ja nyt laitamme myyntiin vain niitä kortteja joita saamme fyysisesti haltuun ettei toistu edellisen generaation virheet.
 
Tilanne alkaa täällä meillä olemaan jo ihan ok. Varastosta tuotteet lähtevät nyt taas nopeasti. Osaavimmat kaverit tutkivat backlogissa olevia "haasteita" eli tapauksia joissa jostain syystä tavaraa ei ole meille tullut joko meidän tai tukkurin mokan takia. Yleensä näitä olemme pystyneet valvomaan aika tehokkaasti, mutta nyt tässä syntyi backlogia.. Asiakaspalvelussakin vastausaika alkaa olemaan taas ihan ok.

Mutta edelleen jatkamme kovasti töitä, jotta saamme myös ne kaikki tilaukset matkaan, jotka ei mennyt ns. sukkana läpi prosessissa.
 
Ei kyllä voi antaa hääviä arvosanaa tästä tontoilusta, edelleen se emolevy mikä jo kerran vaihdettiin on vieläkin jossain ihan muualla kuin kummipojan synttärilahjassa. Viime perjantaiksi luvattiin ja nyt on jo seuraava keskiviikko. Eipä ole minkään tilauksen kanssa ikinä ennen ollut tällaista säätöä. Vittu kun ottaa päähän.
 
Ei kyllä voi antaa hääviä arvosanaa tästä tontoilusta, edelleen se emolevy mikä jo kerran vaihdettiin on vieläkin jossain ihan muualla kuin kummipojan synttärilahjassa. Viime perjantaiksi luvattiin ja nyt on jo seuraava keskiviikko. Eipä ole minkään tilauksen kanssa ikinä ennen ollut tällaista säätöä. Vittu kun ottaa päähän.
Tämä tilaus ei selvästikään ole mennyt putkeen. Vanhemmasta viestistäsi löysin tilausnumeron ja meillä tuo tilaus on merkitty perutuksi 2.12. ? Onkohan tässä nyt ollut kommunikaatiovirhe?
Laitan sinulle privaattiviestiä ja koitetaan selvittää tämä.
 
Olen laittanut kyselyn tukkurille, josta meidän järjestelmän mukaan tämä on tilattu. Tilasin varmuudeksi 2 lisää nyt tänään. Saatavuushaastetta tässä ei siis ole. Vaan jostain muusta nyt kyse.

Mikäs tilanne tällä tilauksellani on? Alkaa tulla kiire, kun tarttis ennen joulua saada lahjakone kuntoon...
 
Suosittelen soittamaan aspaan suoraan, sieltä saa välittömästi vastauksen. Eivät välttämättä päivystä niin paljon Forumilla.

010 422 1315
Ei päivystä juu (joka on ihan ymmärrettävää), mutta kun on tuon minun viestin jälkeen käynyt muille vastailemassa, niin ihmettelen tätä hieman, että miksi jäänyt vastaamatta.

Ja nyt vielä hinta noussut tuossa odotellessa :(
 
Ei päivystä juu (joka on ihan ymmärrettävää), mutta kun on tuon minun viestin jälkeen käynyt muille vastailemassa, niin ihmettelen tätä hieman, että miksi jäänyt vastaamatta.

Ja nyt vielä hinta noussut tuossa odotellessa :(

Jos sama firma kyseessä, niin "vain" 2 vuotta.
"Intenso-International GmbH grants a guarantee period of 24 months for all products. The basis for this is the purchase date of the original purchase process."
 
Millainen tilanne tuotteella Asrock Z790 Pro RS Intel Z790 LGA 1700 ATX on? Tilasin BF:nä ja viime viikolla kysyin emailitse, nii tuotteen piti lähteä samana viikkona, mutta ei ole ilmeisesti lähtenyt?
Hei
Näyttäisi että tämä tuote saapuu meille lähetyksessä joka saapuu meille maanantaina 19.12. Eli kyllähän tuo aika tiukille menee :(
 
@Datatronic tähän ette ole kommentoimeet mitenkään.

Eikös nämä ole yksi ja sama tuote:


Saisko dvd ja blu ray asemat erikseen kategorisoitua sekä muistitikut ja sd kortit.


Muisteissa latensin monivalinta ei toimi.

Lisksi tuolla tallennusväline katekoriassa on hirveesti sinne kuulumatonta.












Nämä nyt alkuun.
 
Viimeksi muokattu:
Ei päivystä juu (joka on ihan ymmärrettävää), mutta kun on tuon minun viestin jälkeen käynyt muille vastailemassa, niin ihmettelen tätä hieman, että miksi jäänyt vastaamatta.

Ja nyt vielä hinta noussut tuossa odotellessa :(
Vielä en osaa sinulle vastata tähän kysymykseen, mutta vastaan kun minulle kerrotaan vastaus :)

Tätä tuotetta on tulossa taas edulliselle tukkurille 22.12 jolloin hinta taas laskee. Tuotteessa jossa ei ole saatavuutta juuri sillä hetkellä hinnoitellaam meillä automaattisesti vähän kalliimmaksi, kun sen saatavuus on epävarmaa ja emme tiedä mihin hintaan tuotetta itse saamme.
 
@Datatronic tähän ette ole kommentoimeet mitenkään.

Pahoittelut vastauksen viivästymisestä!

Teknisesti se on sama laite, mutta toinen on bulkki eli ilman pahvikoteloa, tulee ihan muovipussissa. Halvempi tulee muovipussissa.

Kyllä tätä kategorioiden määrää pitää toki myös kriittisesti pohtia. Meidän alkuperäinen ajatus on se, että kategorioita olisi aika vähän ja filttereillä tehtäisiin isompi osa hausta. Ettei joudu klikkailemaan niin montaa kategoriaa alaspäin vaan puu olisi ns. matala.
Mutta tarpeettoman matala sen ei toki tarvitse olla.

Onkohan aika korjannut muisteihin liittyvän kommentin, koska minusta nyt se toimi. Tuo saattaa olla korjaantunut joka vuorokausi tapahtuvassa ajossakin.
 
Teknisesti se on sama laite, mutta toinen on bulkki eli ilman pahvikoteloa, tulee ihan muovipussissa. Halvempi tulee muovipussissa
Tuo bulkki olisi mielestäni hyvä mainita. Itse en ainakaan nähnyt tuota mainintaa missään. Mutta ymmärrän että teillä on kiireitä, niin lähinnä sen voisi laittaa to do listalle.
Pahoittelut vastauksen viivästymisestä!

Teknisesti se on sama laite, mutta toinen on bulkki eli ilman pahvikoteloa, tulee ihan muovipussissa. Halvempi tulee muovipussissa.

Kyllä tätä kategorioiden määrää pitää toki myös kriittisesti pohtia. Meidän alkuperäinen ajatus on se, että kategorioita olisi aika vähän ja filttereillä tehtäisiin isompi osa hausta. Ettei joudu klikkailemaan niin montaa kategoriaa alaspäin vaan puu olisi ns. matala.
Mutta tarpeettoman matala sen ei toki tarvitse olla.

Onkohan aika korjannut muisteihin liittyvän kommentin, koska minusta nyt se toimi. Tuo saattaa olla korjaantunut joka vuorokausi tapahtuvassa ajossakin.
Kiitos vastauksesta.

Blu ray ja dvd asemia ei pysty filtteröimään erilleen tuosta tallennusvälinesekamelskasta, eikä muistitikkuja. Jotain tuolle sekamelskalle pitää tehdä etenkin kun se on täynnä väärän katekorian tuotteita.

Muistin latensissa (cl viive) ei pysty useampaa latensia valitsemaan, vaan ainostaaan yhden kerrallaan. Viimeksi kun oli vastaava, niin se oli teidän helppo ja nopea korjata.
 
Viimeksi muokattu:
Omalla kohtaa black friday tilaukset ja toimitukset sujuivat oikein mukavasti Ainoa pieni häslinki oli, että toinen paketeista meni väärään postin pisteeseenTuokaan ei onneksi niin suuri miinus ollut, ettenkö tulisi käyttämään kauppaanne uudestaan.
 
Täytyy kiittää BF tilauksen toimituksesta. Tästä toki jo on aikaa, mutta tuotteet saapuivat nopeasti.
 
Itse tein tilauksen 29.11 eikä ole vieläkään kuulunut mitään :D tilatessa koko tilaukselle ilmoitettiin toimitusajaksi 5-7 päivää.
 
Tuo bulkki olisi mielestäni hyvä mainita. Itse en ainakaan nähnyt tuota mainintaa missään. Mutta ymmärrän että teillä on kiireitä, niin lähinnä sen voisi laittaa to do listalle.

Kiitos vastauksesta.

Blu ray ja dvd asemia ei pysty filtteröimään erilleen tuosta tallennusvälinesekamelskasta, eikä muistitikkuja. Jotain tuolle sekamelskalle pitää tehdä etenkin kun se on täynnä väärän katekorian tuotteita.

Muistin latensissa (cl viive) ei pysty useampaa latensia valitsemaan, vaan ainostaaan yhden kerrallaan. Viimeksi kun oli vastaava, niin se oli teidän helppo ja nopea korjata.
Kyllä mekin todettiin, että jotain tälle on tehtävä. Meidän pitää vähän piirustuspöydän äärellä pohtia mikä olisi järkevä tapa hoitaa tämä sekamelska.
Korjaamme tuon multivalinnan. En huomannut sitä sanaa, vaan kokeilin yleisesti sen toimivuutta.
 
Itse tein tilauksen 29.11 eikä ole vieläkään kuulunut mitään :D tilatessa koko tilaukselle ilmoitettiin toimitusajaksi 5-7 päivää.
Laitatko tilaustunnuksesi privana, niin katson tilanteen. Jonkin verran tässä on nyt niitä tilanteita, jossa tukkurin tilaus on syystä tai toisesta epäonnistunut. Yleisimmin sen takia, että saman päivän aikana kun keräämme tilauksia tietylle tukkurille, on tavara loppunut sieltä kun lähetämme tilauksen.

Sitäkin pohdimme, miten saisimme vielä nopeutettua ja automatisoitua tilauksia eteenpäin ja siten, että asiakas saisi sähköisesti palautetta miten asia etenee entistä paremmin. Yleensä nämä eivät ole olleet kovin ongelmallisia tilanteita, kun meillä on riittänyt resurssit seurata, että saimme toimitukseen sen mitä halusimmekin. Nyt ruuhka on ollut aika kova. Näitä käydään kuitenkin kokoajan läpi.
 
Kyllä mekin todettiin, että jotain tälle on tehtävä. Meidän pitää vähän piirustuspöydän äärellä pohtia mikä olisi järkevä tapa hoitaa tämä sekamelska.
Korjaamme tuon multivalinnan. En huomannut sitä sanaa, vaan kokeilin yleisesti sen toimivuutta.
Kiitos.

Ymmärrän että kaikki ei käy kädenkäänteessä ja eikä välttämättä vielä ehdi kunnolla paneutua ongelmaaan, mutta tykkkään kun palaute kuitataan vastaan otetuksi ja vähän avataan missä sen kanssa mennään ja mitä aiotaan tehdä.

Viestintä on todella tärkeä osa palautteiden käsittelyä, ja lienee viimeaikojen ruuhkan takia myös viestintä on ollut paikoin vaikeuksissa
 
Listoillanne on tällainen tuote:

Kingston Technology FURY Renegade M.2 2000 GB PCI Express 4.0 3D TLC NVMe

Olisin kuitenkin kiinnostuneempi saman tuotteen "with heatsink" rinnakkaismallista. Olettekohan mahdollisesti harkinneet tämän rinnakkaismallin ottamista listoille jossain vaiheessa?
Tämmöistä löytyy nyt :)

 
En tiedä pystyttekö tai onko se järkevää lisätä listoille muutama alta kympin, mielellään n. 5 - 6 € ssd jäähy. Turkulaisella kilpailijalla noita löytyy aika monta niin ajattelisin että 15 - 20 € jäähdytyssiilestä on tässä valossa aika paljon.

Toisaalta ei kai se mitään maksa nostaa listalle ja katsoa mikä on menekki. Itsellä ei juuri nyt tarvetta, mutta tämä tuli mieleen tuosta kingstonin ssd:stä mieleen.
 
Onko sivut kellään muulla hitaat? Kassalla kesti useita minuutteja että pääsi eteenpäin, ja sitten toimitustavan valinta ei toiminut ollenkaan
 
Onko sivut kellään muulla hitaat? Kassalla kesti useita minuutteja että pääsi eteenpäin, ja sitten toimitustavan valinta ei toiminut ollenkaan
Me tutkimme tätä, jotain erikoista nyt tapahtuu, koska selvää hitautta on havaittavissa.
 
Toimitustavasta pääsi eteenpäin, sitten se tyssäs maksuun, ostokset tais siirtyä huomiselle
 
Joo tätä selvitetään. Jokin ongelmatilanne nyt on... emme vielä tiedä mikä.
 
Noniih.. nyt toimii taas. Pahoittelut! Jonkinlainen DNS ongelma, sen tarkemmin en nyt vielä osaa avata.
 
En tiedä pystyttekö tai onko se järkevää lisätä listoille muutama alta kympin, mielellään n. 5 - 6 € ssd jäähy. Turkulaisella kilpailijalla noita löytyy aika monta niin ajattelisin että 15 - 20 € jäähdytyssiilestä on tässä valossa aika paljon.

Toisaalta ei kai se mitään maksa nostaa listalle ja katsoa mikä on menekki. Itsellä ei juuri nyt tarvetta, mutta tämä tuli mieleen tuosta kingstonin ssd:stä mieleen.
Näyttäisi, että nämä halvimmat merkit, niin meillä ei ole niille toimittajaa. Lisäilin nyt lisää näitä vastaavia tuotteita verkkokauppaan, mutta kaikki oli kyllä kalliin puoleisia.
Tämähän meiltä jo löytyi näistä:
 
Näyttäisi, että nämä halvimmat merkit, niin meillä ei ole niille toimittajaa. Lisäilin nyt lisää näitä vastaavia tuotteita verkkokauppaan, mutta kaikki oli kyllä kalliin puoleisia.
Tämähän meiltä jo löytyi näistä:
Ymmärrään. Olisin kuvitellut että jonsbo on sen verran iso että edes niiden jäähdytyssiili löytyisi.

Edit. Luin väärin. Puhuit monikossa noista merkeistä. Turhaa noita tietoja tossa pitää. Kiitos kuitenkin kun tarkastit.
 
Ymmärrään. Olisin kuvitellut että jonsbo on sen verran iso että edes niiden jäähdytyssiili löytyisi. Tuossa kahden siilin tiedot tarkastettavaksesi siltä varalta että katsoit vain nuo halvemmat.

M.2-3-GREY
EAN:
6970620550787

M.2-3-RED
EAN:
6970620550794
Näitä ei löydy nyt ainakaan meidän tuotetietokannasta. Mutta kävin manuaalisesti läpi tukkureita ja yhdellä pitäisi olla Jonsbo edustus.. Selvitän miksi heidän Jonsbo tuotteet eivät näy meillä.
 
Näitä ei löydy nyt ainakaan meidän tuotetietokannasta. Mutta kävin manuaalisesti läpi tukkureita ja yhdellä pitäisi olla Jonsbo edustus.. Selvitän miksi heidän Jonsbo tuotteet eivät näy meillä.
Toivotaan että tämän selvityksen lopputuloksena nuo alkaisi näkymään.


Akasalta teillä on aika paljon tuotteita, niin ehkäpä tämä löytyisi myös. Ainakin on turussa halvempi kuin nuo ek:n siilet.

Tuotekoodi:
A-M2HS01-BK
EAN:
4710614538382
 
Missä teillä näkee tuotteen takuun pituuden? En ainakaan kännykällä selatessani löytäny mistään tilausvahvistuksesta tai tuotesivulta takuusta mitään, sivustolta löytyy kyl takuu sivu mut siellä on vaan maininta vähintään vuoden takuusta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 608
Viestejä
4 512 633
Jäsenet
74 421
Uusin jäsen
eetu2k

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom