Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei kaikki muut ovat valmiina paitsi emolevy joka tulee meille ensi viikon alkupuolella. Tässä on ollut kieltämättä pitkä toimitusaika.Hei,
Mikähän tämän tilauksen tilanne on?
SGRFEBDDW
Eikai kuitenkaan kestä päivää pidempää? Paras vaihtoehto minulle olisi varmaan tuoda kone sinne ja odottaa sitä huoltoa jossei siinä kestä koko päivää. Edit: ei mitään sittenkään paras on varmaan että tuon koneen ja se saa sitten odottaa huolto vuoroa, mietityttää vielä se että silloin kun konetta huolletaan niin minkä välityksellä kommunikoidaan yleensä? Mihin vioista kerrotaan, minkä välityksellä sovitaan mitä koneelle tehdään ja niin?Hei, myymälässä pystyy maksamaan jonon ohituksen.
Huollon kesto on vaikea määritellä etukäteen kun pelkät muistitestit kestävät parhaimmillaan tunteja.
Tilauksenhan voi katsoa sieltä seurantasivulta kun laittaa vaan spostin ja tilausviitteen sinne?Hei,
Tilausnumero: TBUQMRTYX, tilattu 14.8. En pääse kirjatumaan jostain syystä sivulle tarkistamaan, niin kyselen täällä tilannetta?
Tässä itselläkin ensikertalaisena Datatronicin asiakkaana, tilasin RAM tikkuja ja jotenkin joku onnistunut töhöilemään tilauksessa ja sain 16GB tikun 32GBn sijaan.
Hei,Eikai kuitenkaan kestä päivää pidempää? Paras vaihtoehto minulle olisi varmaan tuoda kone sinne ja odottaa sitä huoltoa jossei siinä kestä koko päivää. Edit: ei mitään sittenkään paras on varmaan että tuon koneen ja se saa sitten odottaa huolto vuoroa, mietityttää vielä se että silloin kun konetta huolletaan niin minkä välityksellä kommunikoidaan yleensä? Mihin vioista kerrotaan, minkä välityksellä sovitaan mitä koneelle tehdään ja niin?
Hei, huomenna 20.8 paketti lähtee keräilyyn ja kasausjonoon. Eiköhän se tällä viikolla päästä lähettämäänHei,
Tilausnumero: TBUQMRTYX, tilattu 14.8. En pääse kirjatumaan jostain syystä sivulle tarkistamaan, niin kyselen täällä tilannetta?
PVCOIAXDP onko hajua millon tulee teillekään asti
Kun pakkaan koneen kirjotanko sisälle lapun missä lukee vioista ja puhelinnumeron niin pystyy ottamaan yhteyttä? Ja miten olisi paras pakata näytönohjain kun se on irti koneesta, se ei taida mahtua siihen alkuperäiseen kone pakkaukseen?Hei,
kovin vaikea arvioida huollon kestoa. Huoltojonoa meillä on käytännössä aina ja ei ole varmaa että kone ehtii huoltoon heti samana päivänä.
Puhelimitse tai spostitse sovitaan asiakkaan ja teknikon kanssa mitä koneelle sitten vian selvitessä tehdään.
Kun pakkaan koneen kirjotanko sisälle lapun missä lukee vioista ja puhelinnumeron niin pystyy ottamaan yhteyttä? Ja miten olisi paras pakata näytönohjain kun se on irti koneesta, se ei taida mahtua siihen alkuperäiseen kone pakkaukseen?
Tässä itselläkin ensikertalaisena Datatronicin asiakkaana, tilasin RAM tikkuja ja jotenkin joku onnistunut töhöilemään tilauksessa ja sain 16GB tikun 32GBn sijaan.
Aika uskomatonta kieltämättä, kun erikseen vielä tukkurilta tilattu omaan tilaukseen.
Jäi kyllä heti aika katkera maku suuhun tästä. Tekee mieli tukea Suomalaista, mutta ei Jimmsiä. Valintana oli Datatronic ja en tiedä jatkaako enää tämän jälkeen.
Tilasin siis 2x 1 x 32GB, enkä sellaista kit of two.Tarina ei kerro, onko Datatronic sekoittanut kit of two kaltaisen paketin 16GB:n kampaa. On samaa tapahtunut muissakin liikkeissä ja monilla yksityisilläkin. Esim 16GB/2 ja tarkoittaa yksi tikku on siis 8GB. Voi olla siis kyse ihan inhimmillisestä virheestä.
Itselleni vastasi myymäläpäällikkö, en kyllä tiedä että pitäisikö kyseisen hepun olla asiakaspalvelun tehtävissä, mutta hyvä että nyt sai vastauksen.Tällä hetkellä yhteys Datatronicin kanssa on toooooodella hidasta. Sovituissa asioissa/aikatauluissa ei oikein pysytä. Varmaankin sariastapauksia, kesälomat painaa edelleen päälle, tai tilauksia paljon. Täytyy varmaan suunnata Lahteen kiviajalkaan, että asiat menee eteenpäin..
Hei, tottakai laitetaan tämä ennen viikoloppuaHeii anteeksi tällein tulen tiedustelemaan kun en ollut varma saako aspaan miten yhteyttä sähköpostitse, mutta täällä vaikutatte olevan aktiivisia. Tilausviite olisi YRSXVNLCL ja näyttäisi kaikki osat olevan varattuina, miten on ehtiikö perille ennen viikonloppua? En tietenkään haluaisi vaikuttaa hätäiseltä mutta kävi niin että vanha kone lahosi kasaan ennen aikojaan niin teki mieli tulla nopsaan kysäisemään, kiitos!
Hei,Tilasin siis 2x 1 x 32GB, enkä sellaista kit of two.
Ymmärrän kyllä, että voi olla inhimillinen virhe, mutta jo ensimmäisessä tilauksessani Datatronicilta?
Jimms ei koskaan epäonnistunut tilauksissani ja olin sielä asiakkaana tosi pitkään.
Nyt odottelen jo toista vuorokautta, eikä sähköpostiini ole vastattu. Jimmsillä vastataan viikonloppuna keskellä yötä. Sanonpahan vaan että palvelu näiden kahden välillä on ihan täysin eri sfääreissä.
Arvostan vastaustanne Virheitä sattuu.Hei,
tässä oli ihan inhimillinen virhe pakkauspisteellä. Uusi oikea komponentti on jo laitettu menemään teille päin.
Pahoittelut sekoilusta
Kauankohan saa odotella ssupd-kamaa mitä ei ole tukkureillakaan?
Tällä hetkellä yhteys Datatronicin kanssa on toooooodella hidasta. Sovituissa asioissa/aikatauluissa ei oikein pysytä. Varmaankin sairastapauksia, kesälomat painaa edelleen päälle, tai tilauksia paljon. Täytyy varmaan suunnata Lahteen kiviajalkaan, että asiat menee eteenpäin..
MTHQPHMAKHei,
Laitatko tilausviitteen tai tikettinumeron niin selvitän tilanteen.
@Datatronic - teillä on nyt taas sama tilanne tuon SM-X210NZAAEUB kanssa? Kaksi eri hintaa samalle(?) koodille...@Datatronic - miten tilauksen ZCLEPSVUG suhteen pitäisi ajatella kun katsoo tuotekoodia SM-X210NZAAEUB ?
Kaksi laitetta samalla koodilla? Jossa toisessa -2 ja ei tietoa saatavuudesta, toisessa +25 tukkurilla?
Jees, nyt tuli vastaus - jälleen 10 minuuttia ennen sulkemisaikaa, joten seuraavaksi mun vastaukseen reagoidaan taas joskus päivien päästä - ehkä kun tuun uudelleen foorumille huutelemaan. Mutta ei tämän pitäisi mennä näin, että täytyy tulla foorumille laittamaan ns. julkisesti viestiä, että saa yhteyden.Hei,
Laitatko tilausviitteen tai tikettinumeron niin selvitän tilanteen.
Hei,
Laita tuotenimike niin selvitän toimitusajan.
Hei,
Laitatko tilausviitteen tai tikettinumeron niin selvitän tilanteen.
En tiedä kuinka iso juttu olisi tuotteen saldon välitön/lähes välitön päivittyminen kun tuote ostetaan.
Yöllä sitten saldojen varmistus, jos tarvetta.
Hei, näitä on tilattu meille ihan hyvä määrä tukkurilta jo jonkin aikaa sitten.Laitan tämän viestini nyt tähän uudelleen lainauksen kera, jospa saisi huomiota enemmän.
Moro, mikähän mahtaa olla tilanne tilaukseni (EFGPZBSMW) suhteen, lähinnä tuon Seasonicin virtalähteen? Näyttäisi olevan kyllä muualla ihan hyvin saatavilla?
Hei, näistä laitettu tukkurille kyselyä milloin ovat saatavilla.WGCZKYUGQ
YLAMNJETS
Käsitykseni mukaan nyt olet siis halunnut tämän jäihin ja KKV:n kannan asiaan. Meillä tosiaan aina toimitetaan korvaava kortti eikä palauteta rahoja, varsinkin kun kortti on ollut pitkään käytössä. Tämä on laajasti käytössä oleva toimintamalli ja tästä myös me pidämme kiinni. Tuotteet ei kuulu myöskään olla parempi kun alkuperäinen tuote vaan vastaava. Toki tästä voi aina käydä keskustelua ja mielelämme sitä keskustelua käymme mikä on vastaava. Normaalisti emme myöskään lähde käyttöhyötykeskusteluihin, koska meidän ajatuksemme on, että asiakas saa korvaavan yhtä hyvän tuotteen. Jos kaupanpurku tulisi ainoaksi vaihtoehdoksi niin tällöin myös käyttöhyötyä olisi huomioitava.Jees, nyt tuli vastaus - jälleen 10 minuuttia ennen sulkemisaikaa, joten seuraavaksi mun vastaukseen reagoidaan taas joskus päivien päästä - ehkä kun tuun uudelleen foorumille huutelemaan. Mutta ei tämän pitäisi mennä näin, että täytyy tulla foorumille laittamaan ns. julkisesti viestiä, että saa yhteyden.
Oon siis 15.7 laittanut RTX 3090 Ti kortin teille takuuseen. 6.8 tuli vastaus, että samanlaista ei saa tilalle, vaihtoehdot: rahojen palautus, 3090, 4070 Ti Super, 7900 XTX. Mikään näistä ei ole suoranaisesti korvaava tuote, sillä 4070 Ti ei vastaa 3090 Ti:tä, koska vramia puuttuu noin puolet. Oon ostanut Nvidian kortin ja G-Sync näytön, joten olisin toivonut että korvaava tuote löytyy Nvidian tuoteperheestä.
Hyväksyin rahojen palautuksen 8.8, ja se oli OK. Jäin odottamaan, ja 16.8 tulee viesti, ettei rahojen palautus onnistu, ja vaihtoehdot ovat edelleen 4070 Ti Super tai 7900 XTX. Koitin soittaa saman tien perään, että neuvotellaan tähän joku ratkaisu. Ehdotin puhelimessa 4080 Superia, joka oli täysin saman hintainen kuin ehdotettu 7900 XTX, mutta puhelimessa sanotaan että takuukäsittelijä ei ole töissä - palataan maanantaina. No yllätys, maanantaina ei kuulu mitään.
20.8 tulee viesti juuri ennen sulkemisaikaa, ettei käy, vaihtoehdot: 4070 Ti Super tai 7900 XTX. Uutta viestiä perään, ja taas jäädään odottamaan..
Nyt on sen verran tatti otsassa, että pistetään tämä homma jäihin ja mä laitan KKV:lle viestiä, ettei tilanteessa yksinkertaisesti löydy ratkaisua tai suoraan korvaavaa tuotetta, joten kauppa täytyy purkaa, eli rahojen palautus. En nyt tiedä onko kovin kohtuullista että asiakkaalla on kone viikosta toiseen levällään kun teillä vastausviiveet on mitä on. Me oltiin jo sovittu rahojen palautuksesta, joten ehdin hommaamaan toisaalta kortin tilalle kun huomasin että tässä varmaan alkaa kestämään, joten olisi ihan hyvä että sovituista asioista pidetään kiinni. Ihan ylimääräistä hässäkkää nyt kumallekin osapuolelle.
Oon koittanut neuvotella, ja olisin voinut tohon 4080 Superiin suostua, mutta kestää ja kestää ja samoista asioista veivataan, joten homma on nyt mun puolesta niin, että kaupan purku koska korvaavaa tuotetta ei ole saatavilla ja that's it. Piste.
TLDR: 15.7 kortti takuuseen --> 20.8 edelleen tilanne päällä.
Tosiaan onhan tässä ollut huolimattomuutta matkassa. 99% kerroista vaan lähetetään takuusta sama tuote, mutta tässä tosiaan oli sovittu poikkeava ratkaisu. Ja se ei nyt sitten prosesseissa toiminut toivotulla tavalla. Pahoittelut. Nyt on siis toinen kierros menossa ja toivotaan, että posti nyt pikaisesti tämän meille kiikuttaisi. Kirjeposti on joskus yllättävän hidas tulemaan perille.Laitetaanpa tänne omakin päin persettä menevä tapaus, jossa koitan saada NVMe levyn vaihdettua toiseen.
10.7. Laitettu viestiä Datatronicille ja sovittu, että laitetaan Mushkinin (Vortex Redline 1 Tb) levy vaihtoon, kun se ei toimi PCIe 3.0 paikassa. Kirjoitin lapulle mukaan perus selvityksen ongelmasta ja minkä vaihtoehtoisen tuotteen haluan tilalle (plus Datatronicin tuotekoodi).
11.7. Viety paketti Postiin.
16.7. Tulee sähköpostia, että asia takuukäsittelyssä.
5.8. Lähetetty uusi NVMe minulle, arvatkaapa mikä levy tulee sitten aiemmin sovitusta takuukäsittelystä. Samallainen Mushkinin levy, kuin olin aiemmin heinäkuussa lähettänyt takuuseen. Eli on vain tilattu uusi Mushkin eikä otettu huomioon yhtään mitään, mitä aiemmin oli sovittu.
9.8. Testattu tuo uusi, jos vaikka olisikin ollut vain viallinen tuote, no eipä ole vaan Mushkin on vain surkea tukemaan PCIe standardia taaksepäin. PS. Kingston KC3000 toimii nätisti PCIe 3.0 paikassa.
9.8. Lähetetty viestiä taas Datatronicille ja laitettu nyt ihan linkki Datatronicin sivuille minkä tuotteen haluan tilalle ja maksan välisummat ym.
9.8. Datatronic vastaa, että taas asia sopii ja laita takuuseen.
12.8. Viety taas pakettia Postiin.
16.8. Laitan taas viestiä, että Posti on näköjään kämminyt ja laittanutkin kirjepostina tulemaan eikä pakettina. Sekä kyselen onkohan tullut perille, tähän viestiin ei ole vastattu.
19.8. Laitettu viestiä ja kyselty perään, että mikähän on tilanne. Sekä Postin kuitti liitteeksi mukaan, että on viety sinne ja näin.
20.8. Eipä ole mitään takaisinpäin kuulunut. Yli kuukausi mennyt tähän mennessä tämän kanssa.
Tässä kun on keskustelua seurannut, niin alkaa jotenkin homma menemään huonompaan suuntaan ja ihmettelen asiaa aika paljon, että onko tämä nyt joku teidän järjestelmän ongelma vai kenties liian vähän porukkaa esim. asiakaspalvelussa? Ei niin mitään järkeä, että täälläkin sivu kaupalla ihmiset kyselee tilausten tietoja, kun nämä pitäisi selvitä mahdollisimman selvästi tuolta kotisivuilta. Ja tämä rasittaa myös sitä asiakaspalvelua, nämä kyselyt ja tuotteiden väärät tiedot ym.
Tätä ei välttämättä enää koskaan saada. Tämä on kaikkialla punaisella ja AMD viestinyt että 5700x3d on kovaava tuote. Tuote on myös nyt hävinnyt meidän verkkokaupasta.Onko 5800X3D saatavuudesta antaa arviota?
Käsitykseni mukaan nyt olet siis halunnut tämän jäihin ja KKV:n kannan asiaan. Meillä tosiaan aina toimitetaan korvaava kortti eikä palauteta rahoja, varsinkin kun kortti on ollut pitkään käytössä. Tämä on laajasti käytössä oleva toimintamalli ja tästä myös me pidämme kiinni. Tuotteet ei kuulu myöskään olla parempi kun alkuperäinen tuote vaan vastaava. Toki tästä voi aina käydä keskustelua ja mielelämme sitä keskustelua käymme mikä on vastaava. Normaalisti emme myöskään lähde käyttöhyötykeskusteluihin, koska meidän ajatuksemme on, että asiakas saa korvaavan yhtä hyvän tuotteen. Jos kaupanpurku tulisi ainoaksi vaihtoehdoksi niin tällöin myös käyttöhyötyä olisi huomioitava.
Menty samaan hintaan ainakin nyt toistaiseksi, mutta on tuo kyllä hurjan kova hintaSaatteko tämän hintaa tiputettua?
Turussa 36 euroa halvempi, vaikka sieltä en periaatteesta edes harkitse tilaavani.
Ja oliko teillä myös 3v takuu?
909,88 € | GIGABYTE GeForce RTX 4070 Ti SUPER WINDFORCE MAX OC NV...
Näytönohjaimet / GIGABYTE GeForce RTX 4070 Ti SUPER WINDFORCE MAX OC, GeForce RTX 4070 Ti SUPER, 16 GB, GDDR6X, 256 bittiä, 7680 x 4320 pikseliä, PCI Expre...datatronic.fi
Selvitämme tätä. Nämä Fokukset ovat tosiaan paljon miinuksella ja yhdellä tukkurilla nämä ovat edelleen hyvän hintaisia ja isolla saldolla. Ko. tukkurilta tänäänkin lähtenyt meille lähetys, mutta siinäkään ei ole näitä virtalähteitä. Meilä on siellä yksi isompi tilaus. Mutta selvitämme nyt siis heidän kanssaan että miksi tämä meidän Fokus tilaus ei etene. Kyseiseltä tukkurilta tilaukset tehdään perinteisesti sähköpostilla eli vähän epäilisin inhimillistä virhettä heidän päässään...Laitan tämän viestini nyt tähän uudelleen lainauksen kera, jospa saisi huomiota enemmän.
Moro, mikähän mahtaa olla tilanne tilaukseni (EFGPZBSMW) suhteen, lähinnä tuon Seasonicin virtalähteen? Näyttäisi olevan kyllä muualla ihan hyvin saatavilla?