Datatronic / Aina hyvä hinta ja vielä parempi palvelu. Tavoitteena paras.

Jännä. Miksköhän mun tilauslistalta hävisi näytönohjain vaikka kaikki tilatut osat piti olla varattu tilaukselle. Viite: ZOEIXFZCP.
Hei, kaikki muut ovat valmiina paitsi näytönohjain. Tuote on tilattu tukkurilta ja se on jo tulossa meille päin.
pahoittelemme pitkää toimitusaikaa.
 
Olen kiinnostunut Asrock B450M-HDV -emolevystä. Koska saatte sellaisen toimitettua ja pystyykö hintaa alentamaan? Onko teillä tarjota nopeasti edullista AM4-emolevyä, jossa olisi optinen äänilähtö?
Hei, tässä olisi optisella esimerkiksi:

Asrock B450M-HDV löytyy varastosta. Valitettavasti siitä hinnasta ei pystytä tinkimään
 
Availin tässä n. Kaksi viikkoa sitten Datatronicilta ostettua Jonsbo d41 mesh screen white -kotelo pakettia... osa ruuvi pusseista oli revitty auki ja irrallaan kotelon sisällä, pci-liuskoista osa irroitettu ja ruuvit puuttuu, psu-kotelo irrallaan ja ei kaikkia ruuveja, kolme mystistä mustaa ruuvia mille en keksinyt vielä paikkaa, nippusidepussia ei ollenkaan jne. Tässä tunnin tarkastelin että mitä on irroitettu/ avattu/ kadonnut... Eikö näitä voisi tarkistaa kun palautetaan että ovat myynti kunnossa, uutena kun vielä ostin?

Kunhan loput osat saapuu niin kasailen, näkee sitten puuttuuko jotain tärkeetä
 
Availin tässä n. Kaksi viikkoa sitten Datatronicilta ostettua Jonsbo d41 mesh screen white -kotelo pakettia... osa ruuvi pusseista oli revitty auki ja irrallaan kotelon sisällä, pci-liuskoista osa irroitettu ja ruuvit puuttuu, psu-kotelo irrallaan ja ei kaikkia ruuveja, kolme mystistä mustaa ruuvia mille en keksinyt vielä paikkaa, nippusidepussia ei ollenkaan jne. Tässä tunnin tarkastelin että mitä on irroitettu/ avattu/ kadonnut... Eikö näitä voisi tarkistaa kun palautetaan että ovat myynti kunnossa, uutena kun vielä ostin?

Kunhan loput osat saapuu niin kasailen, näkee sitten puuttuuko jotain tärkeetä
Hei, pahoittelemme tapahtunutta. Nyt tämä on mystinen juttu!
Laitatko tilausviitteen/kuittinumeron niin pääsemme tutkimaan mitä on tapahtunut
 
Hei, kaikki muut ovat valmiina paitsi näytönohjain. Tuote on tilattu tukkurilta ja se on jo tulossa meille päin.
pahoittelemme pitkää toimitusaikaa.
Meinaako että osat ovat valmiita sitä että ne on jo kasattu koteloon vai vasta kasaatte osat sitten kun tulee näytönohjain?
 
Availin tässä n. Kaksi viikkoa sitten Datatronicilta ostettua Jonsbo d41 mesh screen white -kotelo pakettia... osa ruuvi pusseista oli revitty auki ja irrallaan kotelon sisällä, pci-liuskoista osa irroitettu ja ruuvit puuttuu, psu-kotelo irrallaan ja ei kaikkia ruuveja, kolme mystistä mustaa ruuvia mille en keksinyt vielä paikkaa, nippusidepussia ei ollenkaan jne. Tässä tunnin tarkastelin että mitä on irroitettu/ avattu/ kadonnut... Eikö näitä voisi tarkistaa kun palautetaan että ovat myynti kunnossa, uutena kun vielä ostin?

Kunhan loput osat saapuu niin kasailen, näkee sitten puuttuuko jotain tärkeetä


Hei, pahoittelemme tapahtunutta. Nyt tämä on mystinen juttu!
Laitatko tilausviitteen/kuittinumeron niin pääsemme tutkimaan mitä on tapahtunut

Oli siinä kotelossa kaikki tarvittava mun komponenteilla, muutamia ruuveja uupuu mutta löytyy itseltä ja nippusiteitä ei ollut mukana ollenkaan..

Kysymys siis edelleen lähinnä oli se, että pystyisikö tuotteita katsomaan vähän tarkemmin, ovatko myyntikuntoisia?
 
Oli siinä kotelossa kaikki tarvittava mun komponenteilla, muutamia ruuveja uupuu mutta löytyy itseltä ja nippusiteitä ei ollut mukana ollenkaan..

Kysymys siis edelleen lähinnä oli se, että pystyisikö tuotteita katsomaan vähän tarkemmin, ovatko myyntikuntoisia?
Hei,
tämä keskustelu on siirtynyt yksityisviestien puolelle :)
 
Moro,

Onkos tämän kotelon todellisesta saatavuudesta minkälaista arviota?


Ja olisiko mahdollista mätsätä tätä jäähyä kilpailijan hintaan?

 
Moro,

Onkos tämän kotelon todellisesta saatavuudesta minkälaista arviota?


Laitettu tukkurille kyselyä mikä tilanne tässä on
EDIT: Tukkurilla ei ole tälle ilmoittaa toimitusaikaa

Ja olisiko mahdollista mätsätä tätä jäähyä kilpailijan hintaan?


Tästä meidän on aika vaikea tiputtaa hintaa :(
 
Viimeksi muokattu:
AQRUQDUDH oisko tähän tilauksen milloin tulossa tavaraa. Tilasin teiltä kun näytti verkossa nopeaa saatavuutta/toimitusaika.
 
Nyt laitettu BIOS päivitykset 100% alennukseen AMD Ryzen 9000 sarjan kunniaksi! Useampi viikko jo näitä testailtu ja hyvin toimii kun tehdään bios päivitys :)
 
Aika monikin näköjään liittynyt tänne foorumille pelkästään tämän yrityksen takia kun tehnyt tilauksen minun lisäkseni mitä nyt 100+ sivua luin ketjua. Google arvosteluissakin mainittiin että iso osa aspasta täällä mikä vähän outoa. Aika samat jutut toistunut omassa ensimmäisessä tilauksessani mitä muillakin mutta vielä positiivisin mielin pitää tukea kotimaista viimeiseen asti vaikka se ei aina helppoa ole. Konepaketin toimitus menee kuukauteen tilauksesta vähintään näillä näkymin vaikka tilatessa puuttui yksi osa johon sivujen mukaan 3-5 päivää toimitus. Toinen huomio että sähköposteihin omalla kohallani ainakin vastataan salamannopeasti jopa muutaman tunnin sisään mutta vastaus moneen kysymykseen on usein yksi lause kaikki hyvin. Soittaessa vastataan myös nopeasti ja saa kunnon vastaukset eli soittaen aina jatkossa ja varmaan täytyy varmistaa myös soittaen että tavarat on oikeasti saldoilla ja valmiina lähetettäväksi. Oudointa keississä oli se että osat oli (sivujen mukaan) viikon valmiina mutta kone meni kasausjonoon vasta heti kun asiasta kysyi. Ja tuossakin saa kuvan että 3 viikonkin jälkeen sitä jonoa on vielä jäljellä jonotettavaksi. Uutta tilausta jo kasailtu jos kaikki menee tästä eteenpäin kuten luvattu niin hieno homma ja nelinumeroista pukkaa lisää.
 
(edit: olihan tuossa yhdessä KOLMESTA tilauksen yhteydessä tulleesta automaattimailista viesti, että yksi tai useampi tuote oli loppu. Helvetti).

Tällaisena pienenä palautteena, että eikö teillä ole tilausjärjestelmässä jonkinlaista systeemiä, että kun tilaus tulee sisään ja yksi kolmesta tuotteesta puuttuu, niin asiakkaalle lähtisi (tai lähetettäisiin) heti viesti, että hei nämä loppu, kestää x päivää saada tukkurilta, pistetäänkö muut tulemaan tai hyvitetäänkö puuttuva tuote kokonaan?
Seurannasta huomasin, että yksi tuote olikin loppu, vaikka tilausvaiheessa varastossa oli muistaakseni 14kpl tms. (saatan muistaa väärin) ja pistin mailia 4pv tilauksesta ja tuli vaan perus "tulossa tukkurilta, sori että kestää hetken". Ei siis mitään konkreettista aika-arviotakaan.
Itellä seisoo nyt koneen kasailu viikon+ sen takia, että tilasin varastossa olleen tuotteen, vaikka en sitä varsinaisesti tarvinnut. Ironista :D
Ei nyt mitään kriittistä, mutta vituttaahan se, että toi on tossa keskeneräisenä keskellä kämppää.
 
Saattaa olla että jää omani tältä lafkalta ensimmäiseksi ja viimeiseksi tilaukseksi, näyttää olevan yhä totta että halvin ei ole aina paras.

31.7. tehty tilaus, yhdellä tuotteella mainittu toimitusajaksi 2-4 päivää
+2 päivää --> puuttuva tuote tilattu tukkurilta, toimitusajaksi annettu 3-10 päivää
+11 päivää
--> odotellaan edelleen
 
Saattaa olla että jää omani tältä lafkalta ensimmäiseksi ja viimeiseksi tilaukseksi, näyttää olevan yhä totta että halvin ei ole aina paras.

31.7. tehty tilaus, yhdellä tuotteella mainittu toimitusajaksi 2-4 päivää
+2 päivää --> puuttuva tuote tilattu tukkurilta, toimitusajaksi annettu 3-10 päivää
+11 päivää
--> odotellaan edelleen
Tuntuu olevan nykyaikaa tämä että ensin myydään tavaraa ja sitten vasta ruvetaan miettimään että miltä tukkurilta saatais nyt halvimmalla ja nopeiten tavaraa. Siinä menee sitten viikoista kuukausiin ennen kuin asiakas saa tilaamansa tavaran.

Kun tilanne on tällainen, niin ei ainakaan kannata missään nimessä maksaa etukäteen mitään.
 
Tuntuu olevan nykyaikaa tämä että ensin myydään tavaraa ja sitten vasta ruvetaan miettimään että miltä tukkurilta saatais nyt halvimmalla ja nopeiten tavaraa. Siinä menee sitten viikoista kuukausiin ennen kuin asiakas saa tilaamansa tavaran.

Kun tilanne on tällainen, niin ei ainakaan kannata missään nimessä maksaa etukäteen mitään.

Ei tosiaan hirveesti yllätä alalla, jossa katteet on ihan olemattomia. Väärinhän toi on asiakkaita kohtaan, mutta koskas se on ihme säätämistä estänyt?
Vaihtoehtona on tilata Amazonista ja tapella UPS:n kanssa, että jaksavatkohan tällä kertaa toimittaa paketteja ollenkaan.
 
Moi! Olin datatroniciin yhteydessä ja lupasivat huomenna näytönohjaimen joka vielä puuttuu kasattavasta koneesta. Tässä kuva ---> Gyazo , ja lupasivat että huomenna laittaa koneen kasausjonoon. Kerron huomenna miten kävi! Olen odottanut konetta pian kuukauden. Kirjoitin tämän sen takia, koska haluan vain nähdä millaista palvelua heillä on ja olen odottanut konetta jo aika kauan. Toivottavasti pitää paikkansa. :):thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:
Ei tosiaan hirveesti yllätä alalla, jossa katteet on ihan olemattomia. Väärinhän toi on asiakkaita kohtaan, mutta koskas se on ihme säätämistä estänyt?
Vaihtoehtona on tilata Amazonista ja tapella UPS:n kanssa, että jaksavatkohan tällä kertaa toimittaa paketteja ollenkaan.

No, Amazonicin tilaukset on pelannut tähän saakka hienosti. Mutta pitänee sijoittaa rahat jatkossa kotimaassa tuttuihin toimijoihin, joilla toimitusajat yleensä pitää.
 
No, Amazonicin tilaukset on pelannut tähän saakka hienosti. Mutta pitänee sijoittaa rahat jatkossa kotimaassa tuttuihin toimijoihin, joilla toimitusajat yleensä pitää.
Ei datatronicissa ole ainakaan itsellä mitään moittimista kun tilaa vain niitä mitä löytyy varastosta. Todella nopeaa toimintaa. Se on vain se kun tilaavat tukkureilta missä kestää.
 
Aika monikin näköjään liittynyt tänne foorumille pelkästään tämän yrityksen takia kun tehnyt tilauksen minun lisäkseni mitä nyt 100+ sivua luin ketjua. Google arvosteluissakin mainittiin että iso osa aspasta täällä mikä vähän outoa. Aika samat jutut toistunut omassa ensimmäisessä tilauksessani mitä muillakin mutta vielä positiivisin mielin pitää tukea kotimaista viimeiseen asti vaikka se ei aina helppoa ole. Konepaketin toimitus menee kuukauteen tilauksesta vähintään näillä näkymin vaikka tilatessa puuttui yksi osa johon sivujen mukaan 3-5 päivää toimitus. Toinen huomio että sähköposteihin omalla kohallani ainakin vastataan salamannopeasti jopa muutaman tunnin sisään mutta vastaus moneen kysymykseen on usein yksi lause kaikki hyvin. Soittaessa vastataan myös nopeasti ja saa kunnon vastaukset eli soittaen aina jatkossa ja varmaan täytyy varmistaa myös soittaen että tavarat on oikeasti saldoilla ja valmiina lähetettäväksi. Oudointa keississä oli se että osat oli (sivujen mukaan) viikon valmiina mutta kone meni kasausjonoon vasta heti kun asiasta kysyi. Ja tuossakin saa kuvan että 3 viikonkin jälkeen sitä jonoa on vielä jäljellä jonotettavaksi. Uutta tilausta jo kasailtu jos kaikki menee tästä eteenpäin kuten luvattu niin hieno homma ja nelinumeroista pukkaa lisää.
Asiakaspalvelu on saatu kyllä ruuhkattomaan tilaan eli aiemmin siellä oli ruuhkaa. Mutta käymme läpi tuota viestien ylimalkaisuutta. Toki tärkeää on vastaamisen lisäksi, että vastauksesssa on riittävästi tietoa.
Kuulostaa siltä, että jokin on mennyt vähän pieleen, kun kone menee kasausjonoon heti soiton jälkeen ja sitä ennen kone ei ollut päässyt sinne. Koska ruuhkaa meillä ei keräilyssä ole... Pahoittelut. Noin vanhat tilaukset kasausjonossa pitäisi kyllä tulla kasaukseen tosi nopeasti.
 
Tuliko nämä tällä viikolla? Ainakaan omaa ei ole postitettu.
Kysytty uudelleen tukkurilta näistä. Näitähän myytiin aika iso kasa väärään hintaan ja saimme sovittua kohtuu järkevän oston näille, en ymmärrä miksi tuo nyt näin kauan kestää :(
 
(edit: olihan tuossa yhdessä KOLMESTA tilauksen yhteydessä tulleesta automaattimailista viesti, että yksi tai useampi tuote oli loppu. Helvetti).

Tällaisena pienenä palautteena, että eikö teillä ole tilausjärjestelmässä jonkinlaista systeemiä, että kun tilaus tulee sisään ja yksi kolmesta tuotteesta puuttuu, niin asiakkaalle lähtisi (tai lähetettäisiin) heti viesti, että hei nämä loppu, kestää x päivää saada tukkurilta, pistetäänkö muut tulemaan tai hyvitetäänkö puuttuva tuote kokonaan?
Seurannasta huomasin, että yksi tuote olikin loppu, vaikka tilausvaiheessa varastossa oli muistaakseni 14kpl tms. (saatan muistaa väärin) ja pistin mailia 4pv tilauksesta ja tuli vaan perus "tulossa tukkurilta, sori että kestää hetken". Ei siis mitään konkreettista aika-arviotakaan.
Itellä seisoo nyt koneen kasailu viikon+ sen takia, että tilasin varastossa olleen tuotteen, vaikka en sitä varsinaisesti tarvinnut. Ironista :D
Ei nyt mitään kriittistä, mutta vituttaahan se, että toi on tossa keskeneräisenä keskellä kämppää.
Voitko valaista, missä tuotteessa saldo oli 14 kpl ja sitten sitä ei ollutkaan? Noin isoja saldovirheitä ei pitäisi olla ja mielelläni tutkisin tuota.

Teimme tilausjärjestelmään sen listauksen, jossa näkyy mitä tuotteita on tilaukselle varattuna ja mitä ei. Erillistä viestiä siitä ei nyt ainakaan vielä lähde, mutta tähän palautteeseen on osittain jo reagoitu. Toivottavasti tuo näkymä olisi avuksi.
 
Saattaa olla että jää omani tältä lafkalta ensimmäiseksi ja viimeiseksi tilaukseksi, näyttää olevan yhä totta että halvin ei ole aina paras.

31.7. tehty tilaus, yhdellä tuotteella mainittu toimitusajaksi 2-4 päivää
+2 päivää --> puuttuva tuote tilattu tukkurilta, toimitusajaksi annettu 3-10 päivää
+11 päivää
--> odotellaan edelleen
Jos laitat yksityisviestillä tilaustunnuksen voisin tutkia tämän. Yleensä 2-4 päivää arvio on ihan parhailta tukkureilta, mutta joskus voi käydä niin, että tuote loppuu ko. tukkurilta ja tilaamme sen muualta. Pahoittelut viivästyksestä :(
 
Tuntuu olevan nykyaikaa tämä että ensin myydään tavaraa ja sitten vasta ruvetaan miettimään että miltä tukkurilta saatais nyt halvimmalla ja nopeiten tavaraa. Siinä menee sitten viikoista kuukausiin ennen kuin asiakas saa tilaamansa tavaran.

Kun tilanne on tällainen, niin ei ainakaan kannata missään nimessä maksaa etukäteen mitään.
Meillä on yli 20 000 erilaista tuoteartikkelia verkkokaupassa. Vain muutamaa tuhatta voidaan pitää omassa varastossa. Kuitenkin meidän verkkokaupassa on selvästi tuotu esiin mikä on meidän varastossa ja mikä tuote on tilattavissa tukkurilta. Meiltä tilataan yllättävän paljon aika harvinaista tavaraa / vanhaa mallia, koska ehkä kaikki alan toimijat eivät halua pitää niin paljon tukkurilta tilattavia tuotteita valikoimassa. Uskomme, että meidän asiakkaille tämä valikoima on kuitenkin tärkeää ja me kuitenkin myös aika paljon rajoitamm valikoimaa, tukkureiltahan (kun laskee kaikki yhteen) löytyisi useampi satatuhatta tuoteartikkelia. Kovasti kuitenkin yritämme myös panostaa siihen, että tavaraa olisi meidän varastossa. Tietty minimimyyntimäärä per 3 kk siihen kuitenkin edellytetään, että se on järkevää.
 
Ei tosiaan hirveesti yllätä alalla, jossa katteet on ihan olemattomia. Väärinhän toi on asiakkaita kohtaan, mutta koskas se on ihme säätämistä estänyt?
Vaihtoehtona on tilata Amazonista ja tapella UPS:n kanssa, että jaksavatkohan tällä kertaa toimittaa paketteja ollenkaan.
Silloin jos tuotteessa on varastovirhe, niin se on väärin. Mutta eihän se ole väärin, että tarjoamme myös tukkurituotteita tilattavaksi tilauksesta? Meillä on kuitenkin myös kattava valikoima komponentteja omassa varastossa. Mehän panostamme erityisesti komponentteihin eli esim. läppärikategoriassa emme panosta varastosaldoihin.
 
No, Amazonicin tilaukset on pelannut tähän saakka hienosti. Mutta pitänee sijoittaa rahat jatkossa kotimaassa tuttuihin toimijoihin, joilla toimitusajat yleensä pitää.
Me jatkamme parantamista niin kauan kunens ei tarvitse enää sijoittaa muualle :) Tiedostamme, että meillä on laadukkaita hyviä kilpailijoita joiden kanssa mielellämme kilpailemme ja koitamme parantaa omaa toimintaamme.
 
Ei datatronicissa ole ainakaan itsellä mitään moittimista kun tilaa vain niitä mitä löytyy varastosta. Todella nopeaa toimintaa. Se on vain se kun tilaavat tukkureilta missä kestää.
Pääasiassa sivuilla olevat arviot pitävät paikkansa. Mutta tosiaan käytämme laajaa tukkuriverkostoa ja emme voi joka päivä tilata jokapaikasta. Tähän ei ole riittävää volyymiä. Mutta teemme jatkuvasti töitä sen eteen, että saisimme nimenomaan parannettua asiakaskokemusta tukkuritilausten osalta.
 
Silloin jos tuotteessa on varastovirhe, niin se on väärin. Mutta eihän se ole väärin, että tarjoamme myös tukkurituotteita tilattavaksi tilauksesta? Meillä on kuitenkin myös kattava valikoima komponentteja omassa varastossa. Mehän panostamme erityisesti komponentteihin eli esim. läppärikategoriassa emme panosta varastosaldoihin.

Ei tuo väärin ole, mutta olis kiva saada jonkinlainen aika-arvio edes. Se, että lopputilaus on jumissa kirjekuoressa menevän muistitikun takia, se on vähän ankeeta.
 
Voitko valaista, missä tuotteessa saldo oli 14 kpl ja sitten sitä ei ollutkaan? Noin isoja saldovirheitä ei pitäisi olla ja mielelläni tutkisin tuota.

Teimme tilausjärjestelmään sen listauksen, jossa näkyy mitä tuotteita on tilaukselle varattuna ja mitä ei. Erillistä viestiä siitä ei nyt ainakaan vielä lähde, mutta tähän palautteeseen on osittain jo reagoitu. Toivottavasti tuo näkymä olisi avuksi.


Itse en tilauksen jälkeen yleensä mene istumaan seurantasivulla kotimaisissa kaupoissa ja tässä meni itseltä tosiaan ohi toi maili missä luki jälkitoimitus, niin en ehtinyt pistämään viestiä, että sen voi vaikka perua. Mielestäni tosiaan lisäsin sen tilaukselle vain koska sitä oli varastossa.
 
Kun monta kritiikkiä iskee putkeen niin laitetaan ruusuja sekaan. Tiistaina tilattu OP1 8K oli keskiviikkona puolilta päivin kuskattu perille :)
 
Ei tuo väärin ole, mutta olis kiva saada jonkinlainen aika-arvio edes. Se, että lopputilaus on jumissa kirjekuoressa menevän muistitikun takia, se on vähän ankeeta.
Tämä on toki totta ja tässä on varmasti parannettavaa!
 
Pääasiassa sivuilla olevat arviot pitävät paikkansa. Mutta tosiaan käytämme laajaa tukkuriverkostoa ja emme voi joka päivä tilata jokapaikasta. Tähän ei ole riittävää volyymiä. Mutta teemme jatkuvasti töitä sen eteen, että saisimme nimenomaan parannettua asiakaskokemusta tukkuritilausten osalta.

Se on hienoa, ja arvostan sitä. Olen tosin tänään peruuttanut teiltä tekemäni tilauksen sähköpostitse.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
259 280
Viestejä
4 507 768
Jäsenet
74 347
Uusin jäsen
Si-Pe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom