Juu, bändihommissa käytetään XLR piuhoja ettei tule häiriöitä, ja niitä olen siellä pyöritellyt viimeset 20-30 vuotta.
Ehkä teen asiasta turhan vaikeaa, mutta kun en tunne näitä kuuloke/vahvistin juttuja yhtään, yritän päästä jyvälle että mikä vaikuttaa mihinkin. Köyhällä kun ei ole varaa paskaan, niin yritän saada siedettävät laitteet heti alkuun.
Tiedän kyllä kitara ja bassovahvistin puolelta että kamarunkkaus kuuluu asiaan ja vahvistimia tulee ja menee kun kaivetaan sitä hienoa äänen nyanssia pihalle, mitä itse olet kuulevinasi, mutta yleisö ei erota yhtään...
Mitäs mieltä jengi on putkikuulokevahvistin rakennussarjoista, esim:
Ehkä teen asiasta turhan vaikeaa, mutta kun en tunne näitä kuuloke/vahvistin juttuja yhtään, yritän päästä jyvälle että mikä vaikuttaa mihinkin. Köyhällä kun ei ole varaa paskaan, niin yritän saada siedettävät laitteet heti alkuun.
Tiedän kyllä kitara ja bassovahvistin puolelta että kamarunkkaus kuuluu asiaan ja vahvistimia tulee ja menee kun kaivetaan sitä hienoa äänen nyanssia pihalle, mitä itse olet kuulevinasi, mutta yleisö ei erota yhtään...
Mitäs mieltä jengi on putkikuulokevahvistin rakennussarjoista, esim:
Erik Konka Headphone Amp #1 - putkitoiminen OTL kuulokevahvistinrakennussarja
Erik Konka headphone amp #1 on UralTonen ja virolaisen high end putkivahvistinsuunnittelija Erik Konkan yhteistyön tulos. Konka suunnitteli pyynnöstämme helposti rakennettavan, kohtuuhintaisen, mutta kuitenkin äänenlaadullisesti e
www.uraltone.com
SE/84 Brachycera by Mikko Kutvonen putkivahvistinrakennussarja - V2.0
Mikko Kutvosen suunnittelema pieni mutta suorituskykyinen putkivahvistinrakennussarja. Erinomainen ensimmäinen projekti, jonka äänenlaatu kuitenkin yltää varsin pitkälle.
www.uraltone.com