- Liittynyt
- 18.12.2016
- Viestejä
- 464
Tahtoo tän nyt heti!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko mitään tarkempaa tietoa onko julkaisu 2019 vai 2020.
Joo tulee todellakin olemaan odottamisen arvoinen. Mitä vähemmän kiirehtivät julkaisua niin sitä parempi.Pondsmith oli tämän vuoden E3 messuilla haastiksessa sanonut, että joudutte odottamaan "a couple of years" mutta tulee olemaan sen arvoista. 2020-2021 varmaan realistisempi aikaikkuna.
Ricochet bullets modi muuten kyllä tykkäsin, saas nähdä mihin asti julkaisu venyy
Että vihaan 1st personia. Maistuu liikaa räiskinnälle ja toiminnalle. Haistakaa paska cs-jonnet.
Häh? Toihan oli todella siisti feature, liekö missään peleissä nähty vastaavaa aiemmin.
öö RPG:a. Kuten se Cyberpunk jota pelasin tabletoppina
öö RPG:a. Kuten se Cyberpunk jota pelasin tabletoppina
Juu kyllä, mutta näin omasta vinkkelistä viimeinen kenttä oli vain CS:GO:a uusilla aseilla ja kyvyillä. Mikä taas on ihan sitä samaa huttua joka oli jo 1993 alkuperäisessä DOOM:ssa. Demonia vastassa ja sitä räiskitään bazookalla. Juuh.
Mutta sitä ihmiset haluavat. Mikäs siinä.
Juu kyllä, mutta näin omasta vinkkelistä viimeinen kenttä oli vain CS:GO:a uusilla aseilla ja kyvyillä. Mikä taas on ihan sitä samaa huttua joka oli jo 1993 alkuperäisessä DOOM:ssa. Demonia vastassa ja sitä räiskitään bazookalla. Juuh.
Mutta sitä ihmiset haluavat. Mikäs siinä.
Onko mitään tarkempaa tietoa onko julkaisu 2019 vai 2020.
Sorry to have kept you waiting for this for so long!
Did you like what you saw? Because for us, the fact that we're finally showing you Cyberpunk 2077 is HUGE. Please go to our forums, twitter, facebook, discord, and do tell what you think. Is the game world how you imagined? Do you see what we meant by "immersion" when we talked about CP2077 being an FPP RPG? How does our vision of "cyberpunk by day" make you feel? We really want to know.
Aside from that, we think we owe you a few words of explanation on why we're showing you this gameplay now, some time after industry professionals and media saw it at E3 and gamescom.
Each time we discussed the idea of showing the game to you (and we discussed this idea a lot), we were ending up in this "we're not 100% sure" limbo. Why? Because (for most people), when a game dev shows gameplay footage from their game, it means that this is how the game is going to look or play like. It's not the case here. Cyberpunk 2077 is deep in development. We have a lot of design ideas, a lot of mechanics being playtested, but we don't know what we'll end up with at launch. This makes publishing videos like what you just saw risky --we don't want gamers saying 'but in that previous video that gun was shooting differently', or 'why did you change the interface?'. Change is inherent to game development and there's a ton of things being modified each day. Our fear was (and kind of still is) that you'll think what you just saw is how Cyberpunk 2077 will look like.
What gave us that extra confidence to show you a work in progress game? Good initial feedback from people who are accustomed to see games at various stages of development. What they told us (and they told us they really liked what they saw) gave us the boost we needed to show the current version of Cyberpunk 2077 to the most passionate and insightful audience --you.
So here's what Cyberpunk 2077 looks like today (or rather looked like when we recorded the video). We sincerely hope you liked it.
Again, thank you for your patience and all the thoughts you shared with us.
Yours,
CD PROJEKT RED
Vertasin vain kehitysajan suhteen joka kumallakin on samaa luokkaa....
Silti tämä näyttää jo paljon valmiimmalle kun joku SC, johon sinä tätä peliä jostain ihmeen syystä välttämättä haluat verrata...
Ainoa vain että jos myös PC versiossa on tähtys systeemit tehty niin konsolien padien ehdoila kuin tuo demo näytti niin se latistaa PC:llä ensimmäisenpersoonan pelikokemusta melkoisestiEnsimmänen reaktio gameplay trailerista oi että ei f*ck onko tää cover-shootteri? mutta gunplay muuttui mielenkiintosemmaks Maelstorm jengin lymypaikassa. Tuplahypyt, quick dashit, seinäloikat, mantis -terät, slomo jne. vaikutti ihan kivalta.
Eka persoona mielestäni erinomainen valinta räiskintään.
Vertasin vain kehitysajan suhteen joka kumallakin on samaa luokkaa.
Eikä myöskään SC:tä olla kehitetty kunnolla vuodesta 2012 alkean vaan noin vuodesta 2015 alkean ja Cyperpunkilla on myös se etu että sitä on ollut kehittämässä alustasaakka valmis vakintunut pelitalo valmiilla henkilöstörakenteella joten liikkeellelähdön pitäisi olla hurjasti sujuvampaa.Huhhuijakkaa, kun näyttää niin hyvältä. Tästä tulee ensimmäinen peli, jonka ennakkotilaan ihan vain tukeakseni CDPR.
Eihän tätä ole kehitetty vasta kuin 2 vuotta kunnolla. Vuoteen 2016 asti tehtiin Witcher 3 ja tämä aloitettiin, kun Witcher 3 viimeinen lisäosa Blood and Wine saatiin pihalle 2016 toukokuussa.
Ainoa vaan että nuo hakeutuvat luodit hirveänsuurella tähtäyslaatikolla on selvästi konsolien padi ohjaustavarten, niin mitenköhän on pelin PC versio onko sitäkin tarkoitus pelata padilla (kun noin toteutetuissa hakeutuvissa luodeissa ei ole juurikaan järkeä hiiriohjauksella).
Peli on vielä ihan vitun kesken. Saatiin vähän esimakua mutta kyllä se tulee muuttumaan reilusti ennen julkaisua, joka ei tule tapahtumaan aikoihin..
Njoo, tuo mailma on semmoinen neonvalohelvetti että oikea valaistus on liki mahdotonta laskea. jos katot RT-demoja ne on muutama heikko yleisvalo ja sit joku liikkuva värivalo/tuli/suuliekit tms. Soft shadows vois koittaa mutta voi olla sekin raskas noilla valomäärillä.Itse veikkaan 2020 julkaisua ja Ray-trace tuki mukana. Nuilla kieppeillä olisi jo gen2 RT kalusto nVidialtakin saatavilla ja silloin voisi hypätä kelkkaan mukaan.
Silmäilin tota videota, mutta eipä oikein vakuuttanut. Kaikki liikkui kuin niillä olisi ollut häjyt housuis, mikään ei vaikuttanut sulavalta ja luonnolliselta.
Ihan kuin jotain huonoa konsoli peliä olisi katsellut. Sellaiset kannattaa PCllä kiertää hyvin kaukaa, ne on köyhän miehen pelejä ne.
Oishan ne voinu koittaa vaikka jotain tämmöstä. Pelihahmolla olis sukkahousut jalassa baskeri päässä ja taistelun alkaessa se lausus runon ja sitten alkas soittaamaan viulua. Viholliset vastais tähän kuorolaululla. Se mikä ratkaisis taistelun voittajan niin sitä täytyy vielä miettiä.Aika sekoitus tuo vaikuttaa olevan, on Deus exea, GTAta jne. En tiedä onko tuossa juuri mitään omaperäistä paitsi aihepiiri ehkä.
Pääpaino on räiskinnässä, joka on jo miljoona kertaan nähty. Kaippa se sopii ajan hermolle parhaiten. Ei tarvi syvyyttä tai mitään muutakaan kun pyssyt laulaa, perus teinikamaa.
Mut sen näkee sit, luen arvostelun varmasti ennenkuin edes meinaan ostaa.
En oikein tiedä mikä tuossa pätkässä teki tästä "teinikamaa". Se jos henkilö asentaa credit chipillä viruksen jengin palvelimeen niin tuskin niitä erimielisyyksiä sen jälkeen puhumalla tai backgammon peleillä ratkaistaisiin.Aika sekoitus tuo vaikuttaa olevan, on Deus exea, GTAta jne. En tiedä onko tuossa juuri mitään omaperäistä paitsi aihepiiri ehkä.
Pääpaino on räiskinnässä, joka on jo miljoona kertaan nähty. Kaippa se sopii ajan hermolle parhaiten. Ei tarvi syvyyttä tai mitään muutakaan kun pyssyt laulaa, perus teinikamaa.
Mut sen näkee sit, luen arvostelun varmasti ennenkuin edes meinaan ostaa.
Minulle taas ero on siinä, että räiskintäpelissä kaiken vastaantulevan tappaminen pyssyt laulaen on ainoa järkevä tapa edetä. Roolipeleissä pelaajalle tarjotaan vaihtoehtoja. Mielestäni jo se, että tuossa demossa pystyi yrittämään diplomaattista vaihtoehtoa, tekee Cyberpunkista enemmän kuin räiskintäpelin.Itselläni RPG:n ja räiskinnän ero on (taisteluissa) siinä että ensimmäisessä lajityypissä hahmon kyvyt ratkaisevat taistelun. Jälkimmäisessä pelaajan ja ohjaimen ominaisuudet ovat ratkaisevassa asemassa. Vahvasti vaikuttaa jälkimmäiseltä tämä Cyberpunk.
Each time we discussed the idea of showing the game to you (and we discussed this idea a lot), we were ending up in this "we're not 100% sure" limbo. Why? Because (for most people), when a game dev shows gameplay footage from their game, it means that this is how the game is going to look or play like. It's not the case here. Cyberpunk 2077 is deep in development. We have a lot of design ideas, a lot of mechanics being playtested, but we don't know what we'll end up with at launch. This makes publishing videos like what you just saw risky --we don't want gamers saying 'but in that previous video that gun was shooting differently', or 'why did you change the interface?'. Change is inherent to game development and there's a ton of things being modified each day. Our fear was (and kind of still is) that you'll think what you just saw is how Cyberpunk 2077 will look like.
Vähän OT:ksi menee, mutta siis mitä onko tuo jo julkaistu? Tai onko se jo suurimmilta osin jo valmis ja pelattava?Squadron 42
Pelattiinko me samaa peliä? Minulle Witcher 3 oli niin vahva esitys, että CP77 on nyt kaikkien aikojen jeesuspeli, joka hakkaa hypessä jopa Half-Life 3:n. Eikä tuo demo hypeä ainakaan vähentänyt.Witcher 3:ssa oli kuitenkin kauttaaltaan eloton pelimaailma