Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä oon sitä tässä jo rämpyttäny jonoon jo ainaki tunninÄsken näky Steamis et lataus jonossa tms ja laitoin et lataa, mut ei tapahtunukkaa mitää
Jooh jos tässä rauhottus
Täällä myös 3070 ja 1080p RT olisi tähtäimessä, saa nähdä miten käy fps:n
Ikäänkuin cyberpunkin grafiikat olisivat niin itsestäänselvän kauniit että asiasta erimieltä olevia voisi automaattisesti kutsua trolleiksi. Toivoisin sitä myös.Voe lol näitä trolleja
''Lataus aloitetaan Tänään 20.49'' Kai sielt sit jotai on tulossa Mietin näänkö harhoja vai bugaako.Mä oon sitä tässä jo rämpyttäny jonoon jo ainaki tunnin
Mulla se aika vaihtunu jo monta kertaa.''Lataus aloitetaan Tänään 20.49'' Kai sielt sit jotai on tulossa Mietin näänkö harhoja vai bugaako.
Se on jo vuorokauden näyttäny tuota lataus aloitetaan ja lykänny sitä aina eteenpäin. Lienee joku autocheckeri päällä, mutta mitään ladattavaa ei ole vielä tullut esilatauksen lisäksi.''Lataus aloitetaan Tänään 20.49'' Kai sielt sit jotai on tulossa Mietin näänkö harhoja vai bugaako.
''Lataus aloitetaan Tänään 20.49'' Kai sielt sit jotai on tulossa Mietin näänkö harhoja vai bugaako.
GTX 1060 1080p low ~30fps. GTX 970 ei ole ihan yhtä tehokas. "Cinematic" 24fps voi onnistua 1080p resoluutiolla, sujuvaan menoon luultavasti 720p low.Viittisköhän tätä pelata GTX 970:llä
Hieman alle recommended 1080pViittisköhän tätä pelata GTX 970:llä
Ei kai nyt sentään, RX 570 veteli ultrilla ~27fps joten uskoisin GTX 970 taipuvan ~medium 1080/30 kun GTX1060 kortilla jotain asetuksia korkeamalla.GTX 1060 1080p low ~30fps. GTX 970 ei ole ihan yhtä tehokas. "Cinematic" 24fps voi onnistua 1080p resoluutiolla, sujuvaan menoon luultavasti 720p low.
Tuota 9,7GB päivitystä varten kävin painamassa "check for updates", mutta 37GB tuli itsekseen. Versionumeroksi näyttää samaa 3214677Cha...Tänne tuli asennuksen (n. 60Gt) jälkeen 10Gt pätsi ja tuolla yläreunan tiedoissa näkyy patchin jälkeen Build_3214677 (ennen pätsiä oli Build_3209660). Seuraavaa päivitystä odotellessa =D
Alkoiko se muuten itsestään päivittämään vai jonkin toimenpiteen jälkeen?
PS5:lla peli pyörii suoraan 60fps. Ei performance/quality modea ellei day 1 patch sellaista tuo
Tämä oli aika hyvä arvostelu hyvistä ja huonoista puolista. Hieman pettynyt olen että ovat pitäneet tuon Witcheristä tutun loottisysteemin jossa vaihdat asetta koko ajan johonkin toiseen joka tekee 0,01% enemmän vahinkoa, sen sijaan että olisi vähemmän mutta merkitysellisempää roinaa jota voi päivittää ja modata paremmaksi ajan kanssa.Hieman masentava oli skill up'in kattava arvostelu. Melko pahasti keskeneräiseltä vaikuttaa vielä, eritoten crafting ja skilli balansointi vaikuttaa siltä, että pelin jossain kohtaa kehitystä piti olla tuplat pidempi.
Ihan hyvä tuo mielestäni näyttää. Resosta vaikea sanoa, niin paljon post-processing efektejä.Näyttääkö tää sitten muka pahalta?
Tuohan taitaa johtua siitä että pro versio ei ole lukotettu 30fpsLaitan tännekkin kun kirjoitellu myös toiselle foorumille. itse siis hommasin ps4 version ausseista ps5:lle. niin pelannu nyt klo 15.00 niin voin vahvistaa että PS5:lla peli pyörii 60fps ja pyörii vielä tosin hyvin, sillon tällöin saattaa tulla pieniä nykäsy droppeja ja pari pari kertaa kaatunut mutta 5/5 antaisin tekniselle toteutukselle tuon 7h pelaamisen jälkeen.
I have heard that the PS5 can run it at 60fps is because the PS4 Pro version has an uncapped frame rate from the start. It is basically running on steroids on both ps5 and series x consoles.
Tuohan taitaa johtua siitä että pro versio ei ole lukotettu 30fps
Sama täällä, tosin 100megasella mulla oli maksimit 11,9 MB/s, huonommat kuparit varmaan, tosin ajattelin kyllä valvoa ainakin siihen asti että laucnh updatet tulee ja saa pelin käyntiin...Noh ketjun innoittamana laitoin pelin Steamista tilaukseen (en muista milloin viimeeksi olisin täyttä hintaa pelistä maksanut ilman mitään "harmaita välikäsiä"). Täyttä kaistaa 100megasella tulee 14.4 MB/s ja tunnissa latautuu. Harmi että töitä aamulla niin ei voi yötä myöten pelata...
Sama täällä, tosin 100megasella mulla oli maksimit 11,9 MB/s, huonommat kuparit varmaan, tosin ajattelin kyllä valvoa ainakin siihen asti että laucnh updatet tulee ja saa pelin käyntiin...
huomenna sitten kärsii töis, no onneksi viikonloppu tulossa, nolife viikonloppu varmaan
Laitan tännekkin kun täälläkin ps5 pelaajia. itse siis hommasin ps4 version ausseista ps5:lle. niin pelannu nyt klo 15.00 niin voin vahvistaa että PS5:lla peli pyörii 60fps ja pyörii vielä tosin hyvin, sillon tällöin saattaa tulla pieniä nykäsy droppeja ja pari pari kertaa kaatunut mutta 5/5 antaisin tekniselle toteutukselle tuon 7h pelaamisen jälkeen.
Julkaisu 2:00 suomessa.Ainakin tuon release kartan mukaan Varsova on 1:00CET joten tarkoittaisi meillä kello 2 joka on sama kuin Kairo. Joten tuskin kannatta 12 aikaan olla jännittämässä.
Ei varmaan saisi, mutta vähän naurattaa jonkun PS4 jäpän striimi, täysi tiltti päällä.
Ilmeisesti tyypillä joku henkilökohtainen taistelu menossa konsolipelien day 1 -patcheja kohtaan. Pelaa väkisin versiolla joka tulee levyllä. Periaattessa tuon ymmärtää, että konsolipelin pitäisi toimia sillä, että asennat levyltä ja konsoli offline. Täysin pelikelvottomalta tuo kyllä näyttää.
Hyvä kontrasti kyllä kun aiemmin katseli striimejä missä top end PC pyörittää hyvillä frameilla ja kehutaan parhaimman näköiseksi open world peliksi tähän mennessä.
Ei varmaan saisi, mutta vähän naurattaa jonkun PS4 jäpän striimi, täysi tiltti päällä.
Ilmeisesti tyypillä joku henkilökohtainen taistelu menossa konsolipelien day 1 -patcheja kohtaan. Pelaa väkisin versiolla joka tulee levyllä. Periaattessa tuon ymmärtää, että konsolipelin pitäisi toimia sillä, että asennat levyltä ja konsoli offline. Täysin pelikelvottomalta tuo kyllä näyttää.
Hyvä kontrasti kyllä kun aiemmin katseli striimejä missä top end PC pyörittää hyvillä frameilla ja kehutaan parhaimman näköiseksi open world peliksi tähän mennessä.
Kuinkahan Vodka huuruissa CDPR:ssä oltu kun lähetetty peli kultaan tuon kuntoisenaPeriaattessa tuon ymmärtää, että konsolipelin pitäisi toimia sillä, että asennat levyltä ja konsoli offline. Täysin pelikelvottomalta tuo kyllä näyttää.