Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oliko gigantilta tämä? Minulla sama tieto ollut viime viikon keskiviikosta asti. Gigantin sivuilla luki, että jos tilaa 7.12 mennessä niin saa pelin julkaisupäiväksi. Näin olisi parempi olla! Luulenkin, että peli tipahtaa postilaatikosta tämän tai huomisen aikana, eikä tuo postin ennakotieto tuosta muutu mihinkään, koska kyseessä tavallinen kirje?Postin seurantakoodi on ollut perjantaista asti mutta vieläkään ei ole sen mukaan Cyberpunkki saapunut Postille saakka.
PS5:n ennakkolataukseen oli tullut pätsi ja unlock kello näyttää että aukeaisi vartin päästä. Jännän äärellä.
Ilmottele aukesko
Eipä auennut, kello vaihtui oikeaan niinkuin arvelinkin.Ilmottele aukesko
Taitaa tulla pikakirjeenä (LX.....FI), eli kyllä pitäisi seurannan toimia.Oliko gigantilta tämä? Minulla sama tieto ollut viime viikon keskiviikosta asti. Gigantin sivuilla luki, että jos tilaa 7.12 mennessä niin saa pelin julkaisupäiväksi. Näin olisi parempi olla! Luulenkin, että peli tipahtaa postilaatikosta tämän tai huomisen aikana, eikä tuo postin ennakotieto tuosta muutu mihinkään, koska kyseessä tavallinen kirje?
Siellä hakkaa Shroud jo cyberpunkkia streamissa. Ilmeisesti joku early launch.
Itse tilannut jo viime torstaina ja edelleenkin toimituksen tilassa lukee odottaa käsittelyä ja Postin seurannassa lukee ettei ole saapunut Postille.Oliko gigantilta tämä? Minulla sama tieto ollut viime viikon keskiviikosta asti. Gigantin sivuilla luki, että jos tilaa 7.12 mennessä niin saa pelin julkaisupäiväksi. Näin olisi parempi olla! Luulenkin, että peli tipahtaa postilaatikosta tämän tai huomisen aikana, eikä tuo postin ennakotieto tuosta muutu mihinkään, koska kyseessä tavallinen kirje?
Sama tilanne täällä. Piti asentaa GOG Galaxy, jotta sai ennakkoladattua, kun offline installerit tulee vasta huomenna...Kusti juuri toimitti, ei muuta kuin latautumaan (VPD:stä jos joku meinasi kysyä)
Gigantin tilaus-sivulla on seurantakoodi tuolle lähetykselle ja siellä tosiaan toooooooooooooodella kannustavasti lukee: "Lähetys ei ole vielä saapunut Postille, odotathan"Minulla tosin kävi yhden toisenkin kirjeen kanssa Gigantissa, se on edelleen Odottaa käsittelyä tilassa ja Postin seurannassa lukee ettei ole saapunut Postille vaikka tämän kirjeen olen saanut jo perille kauan aikaa sitten.
EEiiiii mitään tämmösiä pysty nyt katselemaan. Aion menettää Cyberpunk neitsyyteni sitten huomenna iltasella. Valaistuksen himmennys, pari rentouttavaa olutta ja... hellästi.Siellä hakkaa Shroud jo cyberpunkkia streamissa. Ilmeisesti joku early launch.
On kyllä kökön näköinen tuossa streamissa.Jackfragsillä 4k60 striimi youtubessa. Selviää kuvanlaatu kivemmin kuin shroudin 936p:stä.
Oliko gigantilta tämä? Minulla sama tieto ollut viime viikon keskiviikosta asti. Gigantin sivuilla luki, että jos tilaa 7.12 mennessä niin saa pelin julkaisupäiväksi. Näin olisi parempi olla! Luulenkin, että peli tipahtaa postilaatikosta tämän tai huomisen aikana, eikä tuo postin ennakotieto tuosta muutu mihinkään, koska kyseessä tavallinen kirje?
Tunnin toimi peli Fextralifen striimissä. Sitten kaatui, eikä lähde enää käyntiin.
Vaikuttaa laadukkaalta peliltä.
Shroudillakin näköjään sama
Tällainen kuva tulee esiin, kun menee tuotesivulle gigantissa:Oli Gigantilta joo. Missä niin luki että tulisi julkaisupäiväksi? Kun itse tilasin niin luki isolla, että toimitus AIKAISINTAAN 10.12.
Toivotaan että tipahtaa postiluukusta huomenna, näyttää siltä että oma PS5 saapuu myös huomenna niin olisi kiva olla jotain pelattavaa.
RT valaistus on kyllä tolkuttoman hienon näköistä.Jackfragsillä 4k60 striimi youtubessa. Selviää kuvanlaatu kivemmin kuin shroudin 936p:stä.
Kyse taisi olla 60 FPS:stä eikä 144 eikä se pääse edes siihen ilman DLSS jos julkaistuja lukuja on uskominenMiksi tuosta pahastutaan jokaisen tulevan AAA pelin kohdalla joka käyttää kaikkia viimeisimpiä graafisia kikkoja hyväkseen ultra tasolla, kun se ei pyöri jo julkaistuilla näytönohjaimilla 4k 144Hz?
Liekkö tämän pelin hype aiheittanut tämä kulttimaisen apologismin vai onko kyseessä nykyinen trendi pelaajien keskuudessa mutta eipä mikään ihme että nykyään pelit myydään jo julkaisussa 100e hinnoiilla, taustalle pitää laittaa useita always online DRM:iä ja asiat mitkä oli itsestäänselviä 15-20v sitten puuttuu, myydään DLC:nä tai "erikoisominaisuuksina". Puhumattakaan siitä että edes lowend näyttiksiä ei enää saa alle 500e.Minun mielestäni jos peli pyörisi esim 3080 ja 3090 ohjaimilla maxed out 4k144Hz niin peli olisi hutaisten tehty kun ei edes kunnolla käytetty uusimpia teknologioita hyväksi karkin maksimoimiseksi.
Varmaan 1. Peli mitä tulee raytracingiin. Malttamattomana itsekkin odottelen. Onneksi sain uuden kortin millä pelata rtx on. Odottelen asn että pääsee luomaan hahmon jolla tissit ja parta, lopuilla ei niin väliä ja miekalla päitä poikki välillä vähän pitkän matkan asetta. Hiiviskelyläpipeluu sitten toisella kerrallaRay tracing näyttää kyllä streamien perusteella äärimmäisen hyvälle toki peli muutenkin. Melko vähän bugejakin vielä näkynyt
Varmaan ollaa yhtä mieltä siitä että nämä saivartelut on vain "foorumi-tietäjä" tasoa niin kauan kunnes joku tekee samanlaisen skoopin pelin, vähintään yhtä hyvän näköisillä/tasoisilla efekteillä ja peli pyörii pari generaatiota vanhemmilla korteilla yhtä hyvin tai paremmin mitä tämä peli nyt nykyraudalla. Mua ei kiinnosta vittuakaan jos joku foorumeilla louskuttaa suutaan että SPIR-V shader koodia olis voinut optimoida paremmin kun tää ei yhyy pyöri mun koneella nyt sitä frameratea mitä minä haluan.Kyse taisi olla 60 FPS:stä eikä 144 eikä se pääse edes siihen ilman DLSS jos julkaistuja lukuja on uskominen
Liekkö tämän pelin hype aiheittanut tämä kulttimaisen apologismin vai onko kyseessä nykyinen trendi pelaajien keskuudessa mutta eipä mikään ihme että nykyään pelit myydään jo julkaisussa 100e hinnoiilla, taustalle pitää laittaa useita always online DRM:iä ja asiat mitkä oli itsestäänselviä 15-20v sitten puuttuu, myydään DLC:nä tai "erikoisominaisuuksina". Puhumattakaan siitä että edes lowend näyttiksiä ei enää saa alle 500e.
Vaikka kuinka kiehtova tällainen antautumisen ja perseeseen lekan ottamisen kulttuuri onkin niin se että peli ei toimi uudella raudalla sujuvasti maxed out ei tarkoita sitä että siinä on "uusimpien teknologioiden käyttö" maksimoitu vaan se voi ja 99% tapauksista tarkoittaa sitä että peli on optimoitu päin vittua syystä tai toisesta.
Ilmeisesti kyllä, jos konsolin regionin vaihtaa Uuteen-Seelantiin.Jokos tää on pleikalla tai xboxilla pelattavissa?
"Started nomad, ps4 Pro. The graphics are really disappointing. It looks like fallout 4 in a weird way. The opening part is dead. like the people hanging round doing nothing and you can't talk to anyone. The mechanic guy who you start with literally just repeats "hah it died on you already huh, don't mess with the sheriff" over and over again.
There's a guy just hovering in the middle of the road. All the junk and stuff is really low res and there's pop in on the cars. Framerate seems fine but I'm not sensitive to that. "
Alkaa tosiaan mielenkiintoa hiipua päivä päivältä enemmän. Huomiseksi pitäisi oma kappale tulla ja jos PS5:lla tätä samaa ripulia, niin jääkööt odottamaan pätsejä.
Katoin molemmat RT testit, jotka tuossa ajoivat näillä korteilla ja niillä jäi ilmeisesti DLSS päälle 3070 ajossa. 3080:lla ottivat erikseen pois päältä.Ihan hauskoja lukuja, varsinkin 3070 vrt. 3080
Ilmeisesti. Konsolikoodi kerta perustuu PS4/Xbox1X-purkkeihin. Kaduilla ei näy paljon ketään, ei autoja tai ihmisiä ja grafiikat on mitä on.Onkohan tämä joku konsolien juttu, kun PC streamit on näyttäneet ihan hyvälle. Tosin saa nähdä paljon huominen patchi korjaa
Eikö se ole odotettavissa että HDD:lla on pakko asentaa päivityksiä vanhojen osien päälle että se luettavuus on nopeampaa.Kommenteissa on tosin melko kirjavasti mainittu, että osalla on vaatinut uudelleenasennuksen,