Cyberpunk 2077

Sain viimein tämän pelin aloitettua tosissaan, vaikka itse peli ja uusi pelikone tuli hankittua jo vuosi sitten. Kieltämättä 4090:llä full path tracing näyttää upealta, tosin ainakin 1440p ultrawide resolla ja DLSS qualityllä peli on melko suttuinen ja monet grafiikat vaikuttaa aika pieniresoluutioisilta. Tuo taitaa olla näitä tämänhetkisen ray tracingin puutteita?

DLSS Quality 1440p ulostuloresoluutiolla tarkoittaa pelin renderöintia 960p resolutiolla, joka jää jälkeen Full HD -tarkkuudesta. Itse näkisin, että jos RTX 4090 ei jaksa pyörittää peliä natiiviresoluutiolla tuossa tapauksessa, niin harkitsisin palaamista kapeampaan monitoriin :p

Sain viimein tämän pelin aloitettua tosissaan, vaikka itse peli ja uusi pelikone tuli hankittua jo vuosi sitten. Kieltämättä 4090:llä full path tracing näyttää upealta, tosin ainakin 1440p ultrawide resolla ja DLSS qualityllä peli on melko suttuinen ja monet grafiikat vaikuttaa aika pieniresoluutioisilta. Tuo taitaa olla näitä tämänhetkisen ray tracingin puutteita?
Asenna joku hd tekstuuripack. Ihan natiiviresollaki rendattuna peli on muutoin suttua täynnä jos liian tarkkaan kattelee.

FSR 3 frame generation on aivan käyttökelvoton tämän pelin kohdalla. Testailin sitä tuossa muutamilla eri (RT) asetuksilla ja liikkeessä tulee aivan kamalaa stutteria/lagia/tahmausta vaikka FPS-lukema olisi hyvällä tasolla. Päädyin sitten palaamaan toimiviksi todettuihin asetuksiin. Eli natiivireso, aikalailla tapissa kaikki, skaalaimet ja RT pois päältä.
Näin siis 1440p näytöllä ja 7800XT-kortilla.

Statistiikka

Viestiketjuista
257 368
Jäsenet
73 920
Uusin jäsen
Olliddi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom