Kotisivut hieman muuttuneet kun aamulla katsoin:
Cyberpunk 2077 — from the creators of The Witcher 3: Wild Hunt
Cyberpunk 2077 — from the creators of The Witcher 3: Wild Hunt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei pelkästään rantatuoli vaan graafisesti ne lopun leikkeleet, nopeita kuvia sieltä täältä.
En nähnyt siellä mitään, mikä pilaisi peliä millään tavalla. Otas nyt iisisti taas. Ei yksi rantatuoli voi pilata kenenkään pelinautintoa, ellei nyt satu olemaan joku pahempi pakkomielle päällä...
En nähnyt yhtään rantaa tai rantatuolia tuossa. Pari palmua kyllä.
Nyt CE varattavissa Gamestopilta. PC versio meni tilaukseen.
GOG.Onkos missään muuten vielä kerrottu että meneekö "fyysisen" pc-version mukana tuleva koodi GOGiin vaiko Steamiin?
Noh, sanoisin että tämän pelin/tekijöiden kohdalla tämä "erehdys" suotakootIte nappasin VPD:ltä. Yli 200e maksaminen yhdestä pelistä on kyllä hullua mut nää on näitä
Juu... asioita voi katsoa monella tavalla. "Post cards from Night City" ... tekijäthän puhuivat vierailleensa Los Angelesissa ja saaneensa "kiksit" siitä. Haluavat jotain samaa tähän... että ei ole pelkästään Blade Runner -tyylinen, mustaa, sadetta, neonvaloja...
Onneksi ei ole vain pimeää ja sadetta.
Älkää ainakaan tuolta ostako. Suosittelen itse GOGia, siinä menisi 100% rahasta kehittäjille.Cdkeysissä 40e:
Cyberpunk 2077 PC CD Key, Key - cdkeys.com
Älkää ainakaan tuolta ostako. Suosittelen itse GOGia, siinä menisi 100% rahasta kehittäjille.
Vähän riippuen siitä, mistä avain on peräisin, waretus saattaa itse asiassa olla julkaisijalle/kehittäjälle jopa se parempi ratkaisu. Lisäksi kuulostaa aika naiivilta väitteeltä muutenkin.Yhtä paljon menee kehittäjille kuin fyysisen pelin ostaneilla. Ennemmin tuo kuin waretus.
Vähän riippuen siitä, mistä avain on peräisin, waretus saattaa itse asiassa olla julkaisijalle/kehittäjälle jopa se parempi ratkaisu. Lisäksi kuulostaa aika naiivilta väitteeltä muutenkin.
Olen joskus lukenut tästä ihan pätevämminkin muotoillun artikkelin vaikken sitä nyt löydäkään, mutta tämä Reddit-kommentti kertoo jokseenkin saman. Lyhyesti sanottuna avain ostetaan varastetulla kortilla -> lopulta pelin julkaisijalta peritää raha takaisin $22 takaisinmaksusumman kera -> julkaisija tekee tappiota, varas saa rahaa, ja pelaaja saa pelin, jota ei lähes varmasti tule enää ostamaan toista kertaa (koska omistaa sen jo). Piraatti sentään saattaa ostaa pelin eikä julkaisija sinänsä tee ainakaan tappiota, jos nyt ei saa tulojakaan.Miten waretus voi olla millään tavalla parempi ratkaisu?
Olen joskus lukenut tästä ihan pätevämminkin muotoillun artikkelin vaikken sitä nyt löydäkään, mutta tämä Reddit-kommentti kertoo jokseenkin saman. Lyhyesti sanottuna avain ostetaan varastetulla kortilla -> lopulta pelin julkaisijalta peritää raha takaisin $22 takaisinmaksusumman kera -> julkaisija tekee tappiota, varas saa rahaa, ja pelaaja saa pelin, jota ei lähes varmasti tule enää ostamaan toista kertaa (koska omistaa sen jo). Piraatti sentään saattaa ostaa pelin eikä julkaisija sinänsä tee ainakaan tappiota, jos nyt ei saa tulojakaan.
Reeves kertoi lavalla, että tulevaisuuteen sijoittuvan Cyberpunk 2077:n kaduilla käveleminen on ”henkeäsalpaava kokemus”. Messuvieras yleisöstä huusi heti perään Reevesille että ”sinä olet henkeäsalpaava”. Tämä sai Reevesin ja koko yleisön nauramaan.
Kohtaus on noussut internetissä varsin viraaliksi ja CD Projekt RED päättikin palkita yleisöstä huutaneen messuvieraan, YouTubaaja Peter Sarkin, ilmaisella Cyberpunk 2077:n keräilykappaleella.
lähde: Muropaketti
Njooh, cdkeys voi tosiaan olla tuolta osin parempi, kun enpä ole minäkään kuullut näyttöä suuntaan tai toiseen. Omalla kohdallani luotto ei silti ole ihan kohdillaan, mutta jokainen tyylillään. Ei tästä joka tapauksessa enempää (ainakaan täällä), kun menee kieltämättä ohi aiheen.G2A:n liittyen väite pitää paikkaansa, mutta cdkeysistä ei ole (ainakaan vielä) saatu vastaavaa väitettä osoitettua toteen.
Eli PC-versio on yhtä huono kuin konsoliversiot."Cyberpunk 2077 Will Be As Good On Consoles As It Is On PC, Says CDPR"
Eli PC-versio on yhtä huono kuin konsoliversiot.
Mutta kyllähän se paras vaihtoehto olisi hankkia se PC:lle ja mahdollisesti pelata samaa versiota myös isolta näytöltä (jos vain onnistuu).
Osaako joku sano mitään konsoliversioiden ja PC-version eroista?
Tottakai osataan. Julkaisuun on enää 10 kuukautta joten kaivanpa kristallipalloni esiin ja katsastan tulevaisuuteen.
Mitäpä haluat tietää?
PC kiinni olkkarin telkkariin ja pelaa boksin ohjaimella. Best of both worlds?
Ei helvetti testudo.. Rauhoitu nyt jo.
Jahas, nyt on aika hyödyntää foorumin ignore-toiminnallisuutta. Eiköhän nää rantatuolit ja GTA:t ole ihan tarpeeksi monta kertaa spämmätty läpi. Ja sama vain jatkuu sivusta toiseen.
Hmm... mutta millainen PC tarvitaan pyörittämään tuota? 55", 4K, HDR ... eikö tuollainen kone maksa valtavasti? Harkitsen asiaa. Johdoksi mikä? HDMI?
Itse aion tykittää pelin 55" tuumaisesta kaarevasta 4K-telkusta FullHD-resolla. PC ja ohjain.
Mahtaa olla elämys.